Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 519805 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Cand faci un studiu de fezabilitate procedezi prin eliminare si dai la o parte variantele nefezabile.
Asta nu inseamna ca nu le-ai luat in considerare.
P.S.
Poate-mi explicati si mie cum faceti voi trei tunele pe sub Schitu Magureanu la adancimea trebuincioasa…. In loc sa palavragiti in dodii
V-am pus o singura intrebare simplisima dar nu am primit niciun raspuns plauzibil!
Cand faci un studiu de fezabilitate procedezi prin eliminare si dai la o parte variantele nefezabile.
Asta nu inseamna ca nu le-ai luat in considerare.
P.S.
Poate-mi explicati si mie cum faceti voi trei tunele pe sub Schitu Magureanu la adancimea trebuincioasa…. In loc sa palavragiti in dodii
V-am pus o singura intrebare simplisima dar nu am primit niciun raspuns plauzibil!
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Dap, ați eliminat variante "nefezabile" si ați recomandat cap compas Ferentari. ...Bomboana de pe coliva
Suntem in secolul 21, tunelurile pot merge pe sub clădiri, nu mai sunt tasări ca la scut.
Alte soluții :
- o galerie suprapusa poate fi o soluție pentru Cobălcescu si Schitu Măgureanu.
- un tunel poate sa vina pe sub Plevnei, celălalt pe sub Cobălcescu
Soluții sunt, taica, numai voință sa avem....
P.S. Când ați desenat după 1989 traseul M4 pe sub Cobălcescu, ce soluții aveați si au dispărut ca prin farmec acum, după 30 ani ? Ca nu mai era Ceaușescu sa dărâme tot in cale...Noroc cu un Ceaușescu mai mic, pe nume Oprescu, care a dărâmat Buzești si Berzei, ca altfel ce te făceai ?
Dap, ați eliminat variante "nefezabile" si ați recomandat cap compas Ferentari. ...Bomboana de pe coliva
Suntem in secolul 21, tunelurile pot merge pe sub clădiri, nu mai sunt tasări ca la scut.
Alte soluții :
- o galerie suprapusa poate fi o soluție pentru Cobălcescu si Schitu Măgureanu.
- un tunel poate sa vina pe sub Plevnei, celălalt pe sub Cobălcescu
Soluții sunt, taica, numai voință sa avem....
P.S. Când ați desenat după 1989 traseul M4 pe sub Cobălcescu, ce soluții aveați si au dispărut ca prin farmec acum, după 30 ani ? Ca nu mai era Ceaușescu sa dărâme tot in cale...Noroc cu un Ceaușescu mai mic, pe nume Oprescu, care a dărâmat Buzești si Berzei, ca altfel ce te făceai ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
P.S. la P.S.
Minciunica gogonata! Ar trebui sa-ti fie rusinica pentru raspandirea de informatii false!
P.S. la P.S.
Minciunica gogonata! Ar trebui sa-ti fie rusinica pentru raspandirea de informatii false!
- sab
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
In anii 90 altele erau subiectele arzatoare.
Stii care e diferenta? La intrebarile voastre eu am raspunsuri, voi la ale mele nu aveti nimic…
Nu vad ce e gresit sa analizezi un traseu pe la ferengii din Ferentari, sunt suboameni extraterestri nu tot bucuresteni ca si noi toti???
In anii 90 altele erau subiectele arzatoare.
Stii care e diferenta? La intrebarile voastre eu am raspunsuri, voi la ale mele nu aveti nimic…
Nu vad ce e gresit sa analizezi un traseu pe la ferengii din Ferentari, sunt suboameni extraterestri nu tot bucuresteni ca si noi toti???
- sab
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
orex
Deci solutia de conectare a M4 la M1/M3 a Metroul SA - Amberg Engineering AG care e? Sau nu exista?
PS
In afara de Basarab, da?
Deci solutia de conectare a M4 la M1/M3 a Metroul SA - Amberg Engineering AG care e? Sau nu exista?
PS
In afara de Basarab, da?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Guru, atunci M 7 (Colentina - Rahova) e delirantă rău de tot !
1) Cum subtraversează linia ditamai groapa de la Obor ?
2) Cum ajunge linia de la Intersecţia Moşilor cu Carol la Unirii ?
Îi "reinventăm" pe Ceauşescu / baronul Georges Haussmann / Hitler pentru WW3 / etc ca să ne facă un bulevard Moşilor - Unirii ca să putem "trage" metrou pe sub Mânuleasa lărgită ?
În poză demolări parisiene pentru << Noul Paris >> asta ca să nu-l mai înjuraţi pe Ceauşescu pentru B-dul Unirii şi (actualul) Parlament + ce instituţii mai sunt pe acolo - Avocatul Poporului, etc.
Să nu mai amintesc de M 5.2 care la Universitate va subtraversa M 2 / Pasajul Pietonal.
Guru, atunci M 7 (Colentina - Rahova) e delirantă rău de tot !
1) Cum subtraversează linia ditamai groapa de la Obor ?
2) Cum ajunge linia de la Intersecţia Moşilor cu Carol la Unirii ?
Îi "reinventăm" pe Ceauşescu / baronul Georges Haussmann / Hitler pentru WW3 / etc ca să ne facă un bulevard Moşilor - Unirii ca să putem "trage" metrou pe sub Mânuleasa lărgită ?
În poză demolări parisiene pentru << Noul Paris >> asta ca să nu-l mai înjuraţi pe Ceauşescu pentru B-dul Unirii şi (actualul) Parlament + ce instituţii mai sunt pe acolo - Avocatul Poporului, etc.
sdsdsds_0.jpg (156.11 KB; downloaded 1919 times)
Să nu mai amintesc de M 5.2 care la Universitate va subtraversa M 2 / Pasajul Pietonal.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Nu e necesara si nu e fezabila, e mult mai importanta corespondenta la M5.
@andrei11
Nu te-ai dezvatat de diversiuni?
Iar incerci sa muti mortii pe alta strada?
Te-as ruga sa faci minimul efort sa te referi strict la subiect.
E usor de raspuns la intrebarile tale dar doar daca le pui la locul potrivit, nu aici.
Nu e necesara si nu e fezabila, e mult mai importanta corespondenta la M5.
@andrei11
Nu te-ai dezvatat de diversiuni?
Iar incerci sa muti mortii pe alta strada?
Te-as ruga sa faci minimul efort sa te referi strict la subiect.
E usor de raspuns la intrebarile tale dar doar daca le pui la locul potrivit, nu aici.
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Da, in afara de Basarab, ne "dam" aiurea o stație cu M5, poate așa se ridica gradul de folosire...
orex wrote here:
Deci solutia de conectare a M4 la M1/M3 a Metroul SA - Amberg Engineering AG care e? Sau nu exista?
PS
In afara de Basarab, da?
Da, in afara de Basarab, ne "dam" aiurea o stație cu M5, poate așa se ridica gradul de folosire...
- orex
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Dacă dă aşa din studiu e ok, dar ce calcule s-au făcut pentru Parcarea de la Străuleşti ?
Hai fii cinstit, M 4 nu va ajunge prea curând la fosta gără Progresu ! S-a dat o căruţă de bani pentru o parcare care va intra în pâine peste 40 - 50 de ani ?
Nu, poza e din "Marele Paris", ăla "originalu' "
Dacă dă aşa din studiu e ok, dar ce calcule s-au făcut pentru Parcarea de la Străuleşti ?
Hai fii cinstit, M 4 nu va ajunge prea curând la fosta gără Progresu ! S-a dat o căruţă de bani pentru o parcare care va intra în pâine peste 40 - 50 de ani ?
orex wrote here:
Micul Paris, voiai sa zici, nu?!
Nu, poza e din "Marele Paris", ăla "originalu' "
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Care studiu ? Acela care recomanda varianta Ferentari ? Probabil ca nici corespondenta cu M2 nu era așa "importata" si poate nici "fezabila", din moment ce s-a recomandat o asemenea inepție.
Este doar o încăpățânare, nimic mai mult. Normal ca este importanta orice corespondenta care nu pune calatorul sa ocolească aiurea.
Poate ca este bine ca a apărut alta firma, sa existe si alta viziune, ca ne ducem de râpă cu asemenea concepții.
Care studiu ? Acela care recomanda varianta Ferentari ? Probabil ca nici corespondenta cu M2 nu era așa "importata" si poate nici "fezabila", din moment ce s-a recomandat o asemenea inepție.
Este doar o încăpățânare, nimic mai mult. Normal ca este importanta orice corespondenta care nu pune calatorul sa ocolească aiurea.
Poate ca este bine ca a apărut alta firma, sa existe si alta viziune, ca ne ducem de râpă cu asemenea concepții.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
@andrei11
S-au facut calcule sa aduca automobilistii ilfoveni si sa reduca poluarea in Bucuresti. Ca Mrex nu a inteles ca asta e scopul nu e vina proiectantilor…
Ideea de baza era sa o pui gratuit la dispozitia tuturor celor ce au un bilet de metrou si atunci nu ar mai fi stat goala.
@sab
Corespondenta cu M2 la Pieptanari e foarte importanta, dovada ca a fost promovata.
Strict ca informare ar trebui sa sti ca e formata din oameni cheie care au lucrat la M4sud.
La M4sud eu am obtinut contractul si l-am pornit, de finalizat l-au finalizat altii.
@andrei11
S-au facut calcule sa aduca automobilistii ilfoveni si sa reduca poluarea in Bucuresti. Ca Mrex nu a inteles ca asta e scopul nu e vina proiectantilor…
Ideea de baza era sa o pui gratuit la dispozitia tuturor celor ce au un bilet de metrou si atunci nu ar mai fi stat goala.
@sab
Corespondenta cu M2 la Pieptanari e foarte importanta, dovada ca a fost promovata.
Strict ca informare ar trebui sa sti ca e formata din oameni cheie care au lucrat la M4sud.
La M4sud eu am obtinut contractul si l-am pornit, de finalizat l-au finalizat altii.
📖 Pagination options