Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Accidente / incidente

4897 posts, 1306237 views
 
Go to page:  1  ... 200 201 202 203 204 205 206  ... 350
 
 

📖 Pagination options
Re: Accidente / incidente nathalael

#407 si #206. Boghiul 3 al lui #206 a luat-o spre Ghencea si l-a lovit pe #407

 


Re: Accidente / incidente 19jimmy84

Si câteva filmări de la faţa locului.

https://stirileprotv.ro/stiri/actualita ... -foto.html

 


Re: Accidente / incidente georgica2704

Bine că tramvaiul nu a fost atent la macaz ,nu vatmanul.

 


Re: Accidente / incidente misterr

Două tramvaie s-au ciocnit, într-o intersecție din Capitală

VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/10/24/61995552-2.mp4

Două tramvaie s-au ciocnit, miercuri la prânz, într-o intersecție din Capitală. În urma coliziunii, o femeie a fost preluată de echipajul SMURD.

Potrivit Inspectoratului pentru Situații de Urgență București-Ilfov, incidentul a avut loc la intersecția dintre Calea 13 Septembrie cu Progresului.





O femeie a fost preluată de un echipaj SMURD, care i-a acordat primul ajutor, fiind lovită la cap. Cu toate acestea, femeia de 60 de ani a refuzat să fie transportată la spital.

Potrivit sursei citate, au acționat un echipaj SMRD, un echipaj de descarcerare, o autospecială de stingere.

VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/10/24/61995541-2.mp4

În jurul orei 13.00, traficul pe Calea 13 Septembrie de la Sebastian către Progresului era blocat.



 


Re: Accidente / incidente misterr

ANIMATIE GRAFICĂ. Cum s-au ciocnit două tramvaie în Capitală. Impactul, deosebit de violent

VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/10/24/61995675-2.mp4

Zeci de călători au trecut miercuri prin momente de panică, după ce tramvaiele în care se aflau s-au ciocnit, în sectorul 5 din Bucureşti.

Din motive necunoscute, unul dintre vehicule a sărit de pe șine şi l-a tras şi pe celălalt. O femeie a avut nevoie de ingriiri medicale. Deocamdată nu se ştie dacă a fost o defecţiune tehnică sau o eroare umană.

În imaginile suprinse imediat după coliziune se poate observa cât de puternic a fost impactul. Ambele tramvaie sunt sărite de pe sine.

Teoretic, ar fi trebuit să treacă unul pe lângă celălalt, în direcţii opuse. Doar că odată ajunse în paralel, pe strada Progresului din Capitală, nu se ştie de ce, jumătatea din spate a unuia dintre tramvaie a început să vireze stânga, acroşându-l pe celălalt.

În panica generală, o pasageră s-a lovit la cap şi a fost evaluată de medicii sosiţi de urgenţă la faţa locului.

Daniel Vasile, ISU: ”O femeie de 60 de ani, apoi a refuzat transportul la spital.”

”Era un geam spart, lume speriată”, spune un martor.

Curios este faptul că, în urmă cu un an, tot în acest loc, s-a produs un incident tras la indigo. Atunci, două persoane au avut nevoie de îngrijiri medicale.

În timp ce lucrătorii Societăţii de Transport Bucureşti încercau să repună pe șine tramvaiul, o fostă vătmăniţa, cu experienţa de 41 de ani, găseşte explicaţii pentru acest incident.

”Asta se întâmplă pentru că macazul nu este întreţinut. Plus că aici este printre singurele tramvaie rămase cu macazul schimbat manual, nu electric. Vă daţi seama ce înseamnă asta. Nu este posibil”, spune femeia.

Sute de călători au aşteptat în staţii ore în şir un tramvai care nu mai venea.

Reprezentanţii Societăţii de Transport Bucureşti, fosta RATB, ne-au transmis că s-a constituit o comisie internă care va stabili dacă a fost de vină vatmanul sau dacă a fost o defecţiune tehnică.

 


Re: Accidente / incidente andrei11

Ca deobicei, exagerările cunoscute fără de care nu ne-am simți bine :
Impactul deosebit de violent .
Titlu care se aliniază perfect tendinței schizofrenice ale televiziunilor noastre << cică  de știri >>

 


Re: Accidente / incidente alchimistul

O consecinta fireasca si trista a intretinerii "de exceptie" a macazurilor, nimic de zis. Mai are rost sa speram la automatizare, la economisirea de minute pretioase din timpul nostru, al tuturor? Ei nu sunt capabili sa le mentina in stare de functionare nici "pe modul manual"...

 


Re: Accidente / incidente andrei11

Întreținere sau calitatea materialelor ? De concepție greșită nu cred că poate fi vorba, macazul s-a inventat cu ceva timp în urmă...

 


Re: Accidente / incidente alexxd_31

Asta e o linie reabilitata prin 2004. Deci nu putem spune ca se poate compara cu cea de pe Bulevardul Basarabia. In decursul timpului astfel de probleme au aparut la liniile modernizate dupa 2000. Eu personal imi aduc aminte de incidente in intersectiile: Calea Ferentari cu Calea Rahovei, Soseaua Colentina cu Reinvierii (Turmelor) etc. Problema este generata de logica (conceptul) dupa care functioneaza macazul ( tramvaiul din spate il poate schimba daca trece peste patina) ori de mentenanta defectuoasa. La Sfanta Vineri am observat o atentie foarte crescuta a vatmanilor pentru a nu trece peste patina cat timp tramvaiul din fata este pe macaz. In acest caz in spatele lui 206 era alt tramvai?

 


Re: Accidente / incidente andrei11

Până nu trece pantograful tramvaiului  peste acest contact de după macaz macazul este blocat.
Contactul există și la patina care comandă macazul și știe să numere, așadar dacă este un cuplu de TATRE care trece de contactul de comandă, cel de eliberare a traseului rămâne blocat până ce trece al doilea pantograf de el.
În plus mai sunt și contactele de lângă șină care semnalează un tramvai care este în zona macazului.
10-24-2018 10-34-38 PM.jpg (64.18 KB; downloaded 3221 times)

 


Re: Accidente / incidente alexxd_31

Andrei asta e valabil in mod normal. Dar nu se stie ce au mesterit mesterii acolo, ce contacte au suntat. E ca in reclama cu "Siguranta" unde pune omul un cui ca din cauza asta e siguranta. Noi ca natie suntem numarul unu la improvizatii si carpeli.

 


Re: Accidente / incidente andrei11

:lol:  ( omulețul vesel este pentru postarea  lui alexxd_31 )
Oricum din reportaj am înțeles că macazul este manual, logic nu se pune problema nefuncționării părții electrice...

 


Re: Accidente / incidente nathalael

In spatele lui #206 era #3003. Chiar au incercat sa-l traga cu el cand boghiul 1 era deraiat, 2 pe directia Razoare si 3 spre Ghencea. Nici nu l-a miscat. Probabil, daca in spate era o Tatra, tot incercau. Punctul de deblocare a macazului e pus la o distanta suficient de mare de macaz astfel incat toate tramvaiele actuale ale STB sa treaca cu toate boghiurile peste macaz inainte sa-l deblocheze. Nu m-am uitat la macaz daca era functional astazi, dar eu pe acela nu l-am mai vazut functional de cativa ani.

 


Re: Accidente / incidente alliens

Macazul respectiv nu mai functiona  demult in modul automat, se schimba doar manual

 


Go to page:  1  ... 200 201 202 203 204 205 206  ... 350
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2310 forum members have written 423269 posts in 5270 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use