Topic: Discuții diverse
4065 posts, 999235 views
📖 Pagination options
- barbuandrei
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Gabi23
Unii au considerat că au o oglindă prea mică în diametru în cabină și au considerat că e bine să facă un schimb cu cea de la ușa 2. Iar lampa au rezolvat-o cu oja de unghii a nevestii Față de alte improvizații cu ziare, hârtie igienică, pachete de țigări etc. asta e chiar decentă.
Unii au considerat că au o oglindă prea mică în diametru în cabină și au considerat că e bine să facă un schimb cu cea de la ușa 2. Iar lampa au rezolvat-o cu oja de unghii a nevestii Față de alte improvizații cu ziare, hârtie igienică, pachete de țigări etc. asta e chiar decentă.
6473 - 335 - 22.07.2019.jpg (235.11 KB; downloaded 2415 times)
- Dani Bunea
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Dani Bunea
In oglinda cea mica chiar nu se vedea deloc usa 3,stalpul cabinei si o bara sunt singurele pe care le poti vedea in oglinda cea mica,multi soferi folosec camera 5 pentru a vedea usa 3.
In oglinda cea mica chiar nu se vedea deloc usa 3,stalpul cabinei si o bara sunt singurele pe care le poti vedea in oglinda cea mica,multi soferi folosec camera 5 pentru a vedea usa 3.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
cris_m
Si foarte bine ca folosesc camerele, de asta sunt montate. In afara numai pe camere se uita, mai ales la articulate...
Si foarte bine ca folosesc camerele, de asta sunt montate. In afara numai pe camere se uita, mai ales la articulate...
- CataOT
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
CataOT
Voiam sa va intreb daca este ok sa circule pe mijlocul strazi (devierea de la parc DT ), am vazut ca majoritatea soferilor fac asta chiar daca pare ca este loc suficient. In fata autobuzului este un camion care a mers lejer cu o masina in paralel pe toata devierea.
Daca nu este loc suficient STB cand a dat avizul nu trebuia sa ceara o latime acceptabila macar pentru un autobuz si o masina , daca nu pentru 2 autobuze in paralel ? Doar intreb, nu acuz pe nimeni.
Voiam sa va intreb daca este ok sa circule pe mijlocul strazi (devierea de la parc DT ), am vazut ca majoritatea soferilor fac asta chiar daca pare ca este loc suficient. In fata autobuzului este un camion care a mers lejer cu o masina in paralel pe toata devierea.
Daca nu este loc suficient STB cand a dat avizul nu trebuia sa ceara o latime acceptabila macar pentru un autobuz si o masina , daca nu pentru 2 autobuze in paralel ? Doar intreb, nu acuz pe nimeni.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
V2A
Din cele 5 autobuze împrumutate la Tulcea în ianuarie 2018, 4471 nu a apucat să circule prea mult. Valabilitatea ultimului ITP-ul i-a expirat pe 8.06.2018 (verificat pe site-ul RAR). Celelalte 4 au ITP-ul făcut recent.
Din cele 5 autobuze împrumutate la Tulcea în ianuarie 2018, 4471 nu a apucat să circule prea mult. Valabilitatea ultimului ITP-ul i-a expirat pe 8.06.2018 (verificat pe site-ul RAR). Celelalte 4 au ITP-ul făcut recent.
- dany
-
Posted:
-
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
georgica2704
Parcă era vorba că în această perioadă cu temperaturi apropiate de 35 de grade, pe liniile urbane să intre doar E 4 și Otokar. Când ce să vezi, cel puțin 3 E3 fără aer azi pe 311, la fel și pe 313. Azi e sâmbătă, parcul de vehicule e mai mic. Unde sunt E3 ce li s-a adăugat aer condiționat? Parca erau 150.
Parcă era vorba că în această perioadă cu temperaturi apropiate de 35 de grade, pe liniile urbane să intre doar E 4 și Otokar. Când ce să vezi, cel puțin 3 E3 fără aer azi pe 311, la fel și pe 313. Azi e sâmbătă, parcul de vehicule e mai mic. Unde sunt E3 ce li s-a adăugat aer condiționat? Parca erau 150.
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Daddy
Referitor la comentariul de mai sus, pot sa spun ca in anii trecuti, pe 313 erau numai E4 (implicit cu AC) in weekend pe perioada verilor, cu toate problemele de parc din perioada respectiva. Acum, STB are 75% din parc vehicule cu AC dar uite ca nu se mai poate.
Poate cineva sa dea o explicatie in afara de "nepasare"?
Referitor la comentariul de mai sus, pot sa spun ca in anii trecuti, pe 313 erau numai E4 (implicit cu AC) in weekend pe perioada verilor, cu toate problemele de parc din perioada respectiva. Acum, STB are 75% din parc vehicule cu AC dar uite ca nu se mai poate.
Poate cineva sa dea o explicatie in afara de "nepasare"?
- Andrei98
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
cris_m
Au mers vreodata? (am prins cateva care mergeau, pasari rare ce-i drept, dar majoritatea nu functioneaza, de aici intrebarea retorica).
Legat de repartizari, am vazut si prin Militari/Cotroceni/Eroilor aceeasi situatie, inca se scot E3 in weekend.
Au mers vreodata? (am prins cateva care mergeau, pasari rare ce-i drept, dar majoritatea nu functioneaza, de aici intrebarea retorica).
Legat de repartizari, am vazut si prin Militari/Cotroceni/Eroilor aceeasi situatie, inca se scot E3 in weekend.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
SirVlady
Din câte am observat eu funcționează, dar actionează foarte slab când este aglomerație. Pe deasupra, am observat ca se scurge apă din instalații, direct afară (condens cel mai probabil).
Din câte am observat eu funcționează, dar actionează foarte slab când este aglomerație. Pe deasupra, am observat ca se scurge apă din instalații, direct afară (condens cel mai probabil).
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Andrei98
Eu stiu minim cateva autobuze la care nu l-am vazut functionand nicioadata, ne putem da si noi seama totusi când merge si când nu merge.
Eu stiu minim cateva autobuze la care nu l-am vazut functionand nicioadata, ne putem da si noi seama totusi când merge si când nu merge.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Nenea_titi
Azi:
162, 163, 641 și 642 erau dotate cu KENT C12, Bănuiesc toate cu A/C Funcțional. Mai pe după amiaza așa. Toate destul de pline.
178 cu un E3 fără A/C. Era aproape gol.
Sensul spre pod.
E un caz tipic, dar ce mă miră...la fel, E3 uneori fără A/c pe 313, iar pe 125 merg C12 cu A/C.
Zic și eu așa. Apropo, Kenturile au A/C destul de puternic. Poate mai puternic decât E4 când erau noi... Ori sunt date extrem de tare, și nu știu șoferii să le regleze ori nu știu, dar cert e că atunci când ieși din autobuz în căldura de afară e tare neplăcut. Bine, nici borhăială ca în autobuze fără A/C, unde mergi precum vita la tăiere, dar nici în halul ăla. Ar trebui un reglaj optim. Altfel, riști să îmbolnăvești călătorii. Și eu la mașină merg cu A/C, dar nu în mod continuu. Mai opresc din când în când, iar când știu că trebuie să ies din mașină, cam cu 1 km înainte sau câteva minute.
Azi:
162, 163, 641 și 642 erau dotate cu KENT C12, Bănuiesc toate cu A/C Funcțional. Mai pe după amiaza așa. Toate destul de pline.
178 cu un E3 fără A/C. Era aproape gol.
Sensul spre pod.
E un caz tipic, dar ce mă miră...la fel, E3 uneori fără A/c pe 313, iar pe 125 merg C12 cu A/C.
Zic și eu așa. Apropo, Kenturile au A/C destul de puternic. Poate mai puternic decât E4 când erau noi... Ori sunt date extrem de tare, și nu știu șoferii să le regleze ori nu știu, dar cert e că atunci când ieși din autobuz în căldura de afară e tare neplăcut. Bine, nici borhăială ca în autobuze fără A/C, unde mergi precum vita la tăiere, dar nici în halul ăla. Ar trebui un reglaj optim. Altfel, riști să îmbolnăvești călătorii. Și eu la mașină merg cu A/C, dar nu în mod continuu. Mai opresc din când în când, iar când știu că trebuie să ies din mașină, cam cu 1 km înainte sau câteva minute.
📖 Pagination options