MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3316 posts, 559076 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 199 200 201 202 203 204 205  ... 237
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului survola

Un mesaj pozitiv mai scriem și noi, @sab ?   :bere:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Legat de M4/6, ce ar putea fi pozitiv ?
1)Legătura cu M3 nu exista, din motive care îmi scapă.
2)Prelungirea pare sa se facă intr-un mod aiuristico-fantastic, următorul tronson se aude ca se oprește la numai o stație de M2. Probabil cineva aici a rămas blocat in SF, care spunea ca  legătura cu M2 este un "mizilic", ceva care chiar nu contează. Iar calatori pe următorul tronson...mai slăbuț, fără legătura cu M2.
Si noi aducem mereu în discuție prelungirea metroului în comune limitrofe de parca am rezolvat toate problemele de transport în capitala și ne putem muta atenția pe altceva. Stii vorba aceea cu ce-i trebuie chelului....
O sa scriem când va fi si ceva pozitiv, deocamdată singurul lucru pozitiv este ca exista o intenție de prelungire spre sud. Iar intenții din astea bune tot auzim de 30 ani, mai prost stăm cu punerea in practica... :bere:
N.B. Orice linie se poate prelungi, doar sa merite. Putem sa spunem cu certitudine ca o prelungire în Mogoșoaia ar merita?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

De acord cu sab. Parca avem o obsesie cu anumite extinderi nefezabile (in special cu Otopeniul). Cred ca doar suna mai bine pentru nestiutori cat de mult iese metroul din oras, de parca asta le-ar schimba viata cu ceva in bine. Exemplu concret fiind nenumarate discutii despre Otopeni pe care le-am avut cu prieteni si colegi de la munca. Dar cand i-am intrebat daca ar veni cu metroul la aeroport: "mai sincer, eu nu, ca am bagaj si fac ceva pana la metrou". Fix pix deci!

Toti necunoscatorii tot ii dau cu metroul la aeroport, dar parca nu-i doare deloc ca nu au metrou in oras, aici unde locuim, lucram, studiem samd.

______

Depoul Straulesti este activ? Mai precis, sunt garate si intretinute trenuri aici astazi?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Evident ca e activ…
Prelungirea spre Mogosoaia e problematica din cauza modului in care s-a dezvoltat localitatea, practic s-a impartit in doua localitati distincte, una pe DN1A, cealalta dincolo de lac.
La Otopeni situatia e diferita.
Ce ma surprinde e modul tau de gandire, daca mie nu-mi foloseste…atunci nu e bun?…de parca transportul in comun ar fi destinat unei singure persoane ce se inchipuie a fi buricul lumii…

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului cris_m

Daca depoul e activ, atunci de ce se "fâțâie" IVE spre Ciurel? 🧐

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Și la parcarea de la GdN 1, spre seară 2 linii sunt ocupate de IVE...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

subway guru wrote here:
Ce ma surprinde e modul tau de gandire, daca mie nu-mi foloseste…atunci nu e bun?…de parca transportul in comun ar fi destinat unei singure persoane ce se inchipuie a fi buricul lumii…


Nu inteleg de ce ai ales sa crezi asta. Am punctat strict fezabilitatea unor extinderi raportat la densitate si populatie.

Justifica Mogosoaia metrou intr-un orizont scurt si mediu de timp mai mult decat cartierele Bucurestiului? Mi se pare o intrebare de bun simt. Auzim prea mult vorbindu-se despre metrou la Otopeni, si prea putin despre proiecte precum extinderea M4 spre sud sau a lui M5 la est.

Atentie: nu spun ca metroul n-ar folosi celor din Otopeni sau Mogosoaia, dar fiecare trebuie sa primeasca dupa necesitati. Daca necesarul pe termen mediu este cat pentru o linie de autobuz, atunci nu inteleg de ce discutam despre metrou.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Am spus clar ca prelungirea spre Mogosoaia nu e de actualitate, ce mai vrei de la sufletul meu???
Discutia era doar daca e posibila sau nu (din punct de vedere constructiv)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

subway guru wrote here:
ce mai vrei de la sufletul meu???


Nimic, stai linistit, nu inteleg doar cum ai ajuns la comentariul acela << …de parca transportul in comun ar fi destinat unei singure persoane ce se inchipuie a fi buricul lumii… >> si ce anume te-a facut sa intelegi ca ala este mesajul meu, ca "daca nu mi-e util mie atunci sa nu e bun". Eu am spus doar ca exista o ordine a prioritatilor. Si vad ca nu ti-ai luat cuvintele inapoi, deci... mda.

Transport public nu este doar metroul. Cand ti-ai facut casa in Otopeni, ti-ai cam asumat ca o sa depinzi inca vreo 50 de ani doar de autobuz, masina sau tren cadentat (mai nou, din fericire).

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Corect, si-au asumat, nu le-a promis nimeni ca vor avea metrou. Asa ca....mult zgomot pentru nimic.
Si mai este un aspect, pe care l-am spus de nenumărate ori. Atata vreme cat linia de metrou este un simplu racord, nu va fi in veci atractiva. Asa ca, in loc sa ne preocupam de nevoile unor localitati de cateva mii de locuitor, mai bine ne concentram pe rezolvarea necesitatilor cartierelor din Bucuresti. Sunt aici cateva sute de mii de locuitori care se chinuie, iar noi ne zbatem pentru comune si orășele. Pe măsura ce liniile respective de metrou depasesc stadiul de racord si ajung in puncte vitale ale orașului, va creste si atractivitatea liniei. Abia atunci te poti gandi la extindere catre zona limitrofa Bucurestiului.
Altfel, situația parcării Străulești este cel mai bun exemplu. Nimeni nu va lăsa acolo mașina sa ia un metrou pe care sa-l mai schimbe de nu știu cate ori. Iar daca, Doamne fereste, se face si M6.2, va fi fix la fel, nu va utiliza mai nimeni linia. Nu știu de ce ne agitam atat pentru probleme absolut marginale, pe motiv ca asa am vazut noi lucrurile in vest.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Stați locului liniștiți și nu vă mai stresați,  deocamdată NU se face nicio linie prin suburbane, nici măcar în Otopeni.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Corect, ce spuneam eu este ca nici măcar nu ar trebui sa aducem in discuție asemenea fantasmagorii, ca nu își au sensul.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

Desigur, problema este insa ca in timp ce guvernul reintroduce pe agenda M6 la Otopeni doar pentru a-i da in cap lui Drula, in Bucuresti nu mai sapa la ora actuala nici macar o singura cartita. E mai trist cand te gandesti ca nu banii-s problema principala, ci faptul ca nu au ajuns la maturitate proiectele si licitatiile pentru M4 si M5, astfel incat imediat ce era gata Straulestiul si Taberei sa ne mutam deja pe un nou front.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Ce avem noi "aicea" ? Niste "cioturi" făcute cu TBM-ul ? O amorsa pentru vreun alt vis umed ? Sau o greșeală "de tipar" ?
Screenshot 2021-11-09 191254.jpg (164.98 KB; downloaded 2447 times)

 


Go to page:  1  ... 199 200 201 202 203 204 205  ... 237
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2465 forum members have written 438225 posts in 5487 topics and 524 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use