Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1362038 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
andrei11
Mi se pare nefiresc sa dublam pe jumatate din traseu tramvaiul 1 cu troleibuzul avand drept criteriu lungimea firului. Si sa legam doua cartiere dormitor fara unitati de productie / de birouri semificative. Reteaua se poate lega firesc in zona Universitatii.
Mi se pare nefiresc sa dublam pe jumatate din traseu tramvaiul 1 cu troleibuzul avand drept criteriu lungimea firului. Si sa legam doua cartiere dormitor fara unitati de productie / de birouri semificative. Reteaua se poate lega firesc in zona Universitatii.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
GPS
Eu zic ca se poate troleibuzifica si liniile 202/102 de la Turnu Măgurele pana la Liviu Rebreanu.
Costin ideile tale sunt geniale, poate intr-o zi vom si vedea troleibuze pe acolo!
Eu zic ca se poate troleibuzifica si liniile 202/102 de la Turnu Măgurele pana la Liviu Rebreanu.
Costin ideile tale sunt geniale, poate intr-o zi vom si vedea troleibuze pe acolo!
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Florinds
Inainte aveam 34 pana la gara, nu? Care este tot ecologic... De ce sa avem si un troleibuz care sa stea dupa masini pe linia lui 1. Pe la Vasile Parvan, OK, dar cat timp ar face? Nu e diferenta prea mare de timp intre troleibuz si metrou? Intreb si eu...
Apropo, stie cineva de cand nu mai merge 34, aproape ca am si uitat de el. 634 este o gluma foarte proasta.
Daca am avea culoar unic sau un terminal modern, ar fi foarte usor sa sari dintr-un troleibuz intr-un tramvai...
Inainte aveam 34 pana la gara, nu? Care este tot ecologic... De ce sa avem si un troleibuz care sa stea dupa masini pe linia lui 1. Pe la Vasile Parvan, OK, dar cat timp ar face? Nu e diferenta prea mare de timp intre troleibuz si metrou? Intreb si eu...
Apropo, stie cineva de cand nu mai merge 34, aproape ca am si uitat de el. 634 este o gluma foarte proasta.
Daca am avea culoar unic sau un terminal modern, ar fi foarte usor sa sari dintr-un troleibuz intr-un tramvai...
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
GPS
De când cu Mihai Bravu 2011/2012, după a apărut circulara 1 prin unirea lui 34 cu 19!
De când cu Mihai Bravu 2011/2012, după a apărut circulara 1 prin unirea lui 34 cu 19!
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Costin
Tramvaiul (1 sau 34 sau amandoua) este dublat de metrou si abia face fata. Troleibuzul l-ar dubla fix acolo unde nu mai are ajutorul metroului...
Tramvaiul (1 sau 34 sau amandoua) este dublat de metrou si abia face fata. Troleibuzul l-ar dubla fix acolo unde nu mai are ajutorul metroului...
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
GPS
Nu e o idee rea troleibuzul pana la Baba Novac, dar nu mai departe!
P.S.: De ce nu se are in vedere reînființarea liniilor 1 si 17?
Nu e o idee rea troleibuzul pana la Baba Novac, dar nu mai departe!
P.S.: De ce nu se are in vedere reînființarea liniilor 1 si 17?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
andrei11
In mod normal 1 se va muta pe la BIG. Parerea mea esta ca nu trebuie sa fie circular, dar asta deja e alta discutie. Ar trebui sa fie ceva Popesti Leordeni - Ghencea. Evident via Obor - Basarab.
In mod normal 1 se va muta pe la BIG. Parerea mea esta ca nu trebuie sa fie circular, dar asta deja e alta discutie. Ar trebui sa fie ceva Popesti Leordeni - Ghencea. Evident via Obor - Basarab.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
bercenicity
Daca nu ar fi problema de traseu lung/viteza comerciala mica eu l-as pune Romprim - Obor - Basarab - Pieptanari - CFR Progresu; adica exact vechile linii grele 12 si 34.
Daca nu ar fi problema de traseu lung/viteza comerciala mica eu l-as pune Romprim - Obor - Basarab - Pieptanari - CFR Progresu; adica exact vechile linii grele 12 si 34.
- Dragos Tanase
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Dragos Tanase
Sau 133 sa fie dus pana sus, macar pana la PS
133 313 wrote:
Scutim troleul de oprit la Big, mi-e groaza cu catenara. La Scoala Iancului macazul e mort sau in orice caz pe moarte, se dau jos si muta betele manual. Daca mai sta si blocat pe bretele de taxiuri si alte alea... Ar trebui sa faca ceva sa le intoarca jos la Vacaresti sub pasajul Mihai Bravu, sa fie conectate cu 133.
Sau 133 sa fie dus pana sus, macar pana la PS
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
GPS
Liniile dea Sudului ar trebuii sa fie:
Tramvaie:
1 Romprim-Colentina
11 Romprim-Cartier 16 Februarie
34 Romprim-Ghencea(ar merge si la CET Vest)
Troleibuze:
72 Obregia-Sudului
73 T. Măgurele -Sudului
74 Obregia-Unirii
76 Reșita-Unirii
77 Reșita-Sudului
Autobuze
312 P.Gros-Unirii
313 T.Magurele-Sf.Vineri
381 Reșita-Victoriei
Pentru a nu dubla 74, 312 ar putea circula pe splai si la dus si la întors.
Iar tot pentru Unirii, mai ECO ar merge 54 Romprim-Unirii via Mall Vitan.
Liniile dea Sudului ar trebuii sa fie:
Tramvaie:
1 Romprim-Colentina
11 Romprim-Cartier 16 Februarie
34 Romprim-Ghencea(ar merge si la CET Vest)
Troleibuze:
72 Obregia-Sudului
73 T. Măgurele -Sudului
74 Obregia-Unirii
76 Reșita-Unirii
77 Reșita-Sudului
Autobuze
312 P.Gros-Unirii
313 T.Magurele-Sf.Vineri
381 Reșita-Victoriei
Pentru a nu dubla 74, 312 ar putea circula pe splai si la dus si la întors.
Iar tot pentru Unirii, mai ECO ar merge 54 Romprim-Unirii via Mall Vitan.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Costin
La tramvaie, o varianta cu sanse mari de implementare este 1 circular pe la Sudului si 34 (sau orice alt numar) pe Traseul Romprim - Obor - xxx, posibil xxx = Banu Manta.
La tramvaie, o varianta cu sanse mari de implementare este 1 circular pe la Sudului si 34 (sau orice alt numar) pe Traseul Romprim - Obor - xxx, posibil xxx = Banu Manta.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
GPS
Eu pe 1 as redenumi-o 26 sau un alt număr!
Pentru mine 1 reprezintă alt traseu.
P.S.: La capitolul troleibuze cum este?
Eu pe 1 as redenumi-o 26 sau un alt număr!
Pentru mine 1 reprezintă alt traseu.
P.S.: La capitolul troleibuze cum este?
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Florinds
S-ar putea ca 1 sa nu mai fie circular, mie nu mi se pare OK ca vatmanii sa nu aiba pauza atata timp. Sa ne gandim cat dureaza o cursa daca sunt masini pe Stefan cel Mare/Mihai Bravu. Pot aparea accidente din cauza oboselii si stresului, frustrarilor etc.
S-ar putea ca 1 sa nu mai fie circular, mie nu mi se pare OK ca vatmanii sa nu aiba pauza atata timp. Sa ne gandim cat dureaza o cursa daca sunt masini pe Stefan cel Mare/Mihai Bravu. Pot aparea accidente din cauza oboselii si stresului, frustrarilor etc.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
andrei11
Parca lucreaza in 2 schimburi. Cate ore dureaza la ei un schimb ?
Parca lucreaza in 2 schimburi. Cate ore dureaza la ei un schimb ?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination