Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1366721 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 197 198 199 200 201 202 203  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri si articole din presa misterr

D-lui Verenciuc i-a reușit minunea la Basarab, dacă mai țineți minte. A vrut Oprescu să fie gata pe 14 septembrie... și a fost! Acum vrea Sava să fie gata pe 30 iunie, poate reușește „sfîntul Grigorie” și de data asta minunea.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa 133 313

Nu stiu ce inseamna gata la voi dar la mine gata inseamna cu tramvaiele 11 si 34/1 pe deasupra. A... si troleul 76 la Unirii. Si-ar face o pomana daca ar reusi sa-l treaca prin pasaj sa nu se mai trambaleze cu 5 km la ora peste liniile de tramvai, ca autobuzele sunt convis ca vor trece pe sus.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa GPS

Ar fi prima linie de troleibuz care trece printr-un pasaj rutier!
Sincer o sa-mi fie greu sa ma obișnuiesc din nou cu ideea troleibuz la Uniriii! :mrgreen:
P.S.: Ar fi frumos sa o prelungească si pe 74 la Unirii, deși nu cred datorită lipsei de troleibuze. Pentru Berceni se poate înființa un 72(sau 75) pana la Sudului cu 2-3 troleibuze!

 


Re: Stiri si articole din presa Robert24

1. Nu ar fi prima linie de troleibuz care trece prin pasaje rutiere. Sunt troleibuze care trec prin pasajul Constanta (Bucurestii Noi)...
2. Nu au ce cauta mijloacele de transport prin pasaj la Piata Sudului. Rolul lor e sa opreasca acolo!...
3. Ideea cu 76 la Unirii s-a vazut cand a fost aplicata ca a fost una proasta. Si d-aia l-au infiintat pe 77.
Sincer singura linie care ar trebui sa ajunga momentan la Unirii e 74 la un interval de 7-8 minute. Astfel 312 poate sa dispara, mai ales prin faptul ca intervalul este oricum unul penibil, iar pentru Piata de Gros (daca chiar inca platesc aia ca sa aiba linie RATB) se poate redirectiona 125 de exemplu.

 


Re: Stiri si articole din presa Dragos Tanase

Să nu uităm că, după terminarea lucrărilor din zonă, nu se va mai putea reconfigura vechiul cap de linie pentru troleibuze! Corect?

 


Re: Stiri si articole din presa Robert24

Ba da, doar ca va fi pe 'invers', cu o banda de intoarcere la capatul pasajului, inainte de intersectie.

 


Re: Stiri si articole din presa Dragos Tanase

Macar, poate asa, ar fi o statie comuna cu autobuzele si nu ar mai alerga lumea dintr-o statie in alta, cum era inainte, pe criteriul "care vine primul"!

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa 133 313

Scutim troleul de oprit la Big, mi-e groaza cu catenara. La Scoala Iancului macazul e mort sau in orice caz pe moarte, se dau jos si muta betele manual. Daca mai sta si blocat pe bretele de taxiuri si alte alea... Ar trebui sa faca ceva sa le intoarca jos la Vacaresti sub pasajul Mihai Bravu, sa fie conectate cu 133.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa GPS

312 este o linie utila, doar ca intervalul e unul ca  :twisted: ! Într-adevăr linia 76 o cam dublează pe 381, dar sa nu uitam ca e ECO :mrgreen: !
P.S.: Dacă linia 74 ar merge pana la Unirii ar mai fi nevoie de o linie pana la Sudului?
P.P.S.: Desi suna bizar linia 312 ar putea fi prelungita pana la Rosetti sau Vasile Pârvan! :?
Poate muta cineva discuțiile in topicul potrivit? Mulțumesc. :)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB georgica2704

GPS wrote:
312 este o linie utila, doar ca intervalul e unul ca  :twisted: ! Într-adevăr linia 76 o cam dublează pe 381, dar sa nu uitam ca e ECO :mrgreen: !
P.S.: Dacă linia 74 ar merge pana la Unirii ar mai fi nevoie de o linie pana la Sudului?
P.P.S.: Desi suna bizar linia 312 ar putea fi prelungita pana la Rosetti sau Vasile Pârvan! :?
Poate muta cineva discuțiile in topicul potrivit? Mulțumesc. :)

Trebuia prelungita reteaua de trolebuz spre Stadionul National , nu aiurea spre Unirii. Linia  76 dusa spre Stadionul National, linia 73 spre Baba Novac- Morarilor iar 74 la Barajul Dunarii , astfel incat sa nu mai dubleze 100 % 312,313,381, astfel liniile din Berceni nu ar mai fii izolata de restul retelei de trolebuz. 77 este un caz special macar asta sa intoarca la PS.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB TibiV

In Berceni este nevoie de trolee cu cu frecventa mare si traseu scurt, doar pana la Pta Sudului, pentru ca tot cartierul se duce acolo la metrou si vine tot de acolo, de la metrou.
Daca facem niste mega-linii de troleu si le asiguram o frecventa decenta, atunci o sa vedem ca majoritatea vor cara aer dupa BIG.
Deci solutia este linii "pincipale" cu frecventa mare doar pana la BIG, iar astea "vor duce greul"
Suplimentar, se pot baga alte linii, cu frecventa la jumatate sau mai putin, care sa se duca la Unirii sau mai stiu eu unde...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Costin

In primul rand, e foarte neeconomic si peste mana sa ai o retea izolata de restul orasului. Ba sa mai ai si centru de ITP troleibuze taman acolo unde nu ai retea sa ajungi de oriunde din Bucuresti... Legaturile scurte si rapide cu Piata Sudului pot ramane in continuare, dar se pot face doua legaturi foarte interesante cu efort minim (pe bani europeni): legatura cu Titan via Mihai Bravu - Baba Novac si cu Gara de Nord via Unirii - Universitate - Plevnei.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB andrei11

Troleul la gara e fortat rau de tot, mai ales pe traseul propus de tine.
Problema e ca sunt 3 statii de metrou in Berceni si care metrou de scoate rapid la gara. Cand te duci la gara nu prea ai vrea sa ai neprevazute pe traseu. Teoretic de la BIG in juma de ora esti in acceleratul de Constanta.
Legarea retelei de "restul" se poate face cu Titanul dar nu pe Mihai Bravu ( traiasca tramvaul 1 ) ci pe la Targul Vitan / Liviu Rebreanu / Libertatii.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Costin

Legatura cu Titan prin Mihai Bravu este fireasca pentru ca este cea mai scurta in termeni de fir de contact folosit. Si ar avea potential de a fi mai rapida decat metroul cu schimbare la Unirii. Iar legatura cu gara ar fi doar o prima etapa din proiectul firesc de troleibuzificare a lui 381. Ma rog, daca nu la gara, atunci la Rosetti. Ce zic eu sunt idei din proiectul Asociatiei de eficientizare a RATB-ului, il poti consulta pentru o analiza mult mai bine fundamentata decat ce-am zis eu in 3 randuri...

 


Go to page:  1  ... 197 198 199 200 201 202 203  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2319 forum members have written 423918 posts in 5276 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use