Topic: Transport public de noapte STB
767 posts, 340123 views
📖 Pagination options
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
rosetti61
Parca erau radiale liniile de noapte, acum apar si periferice? De ce sa mai aglomeram Piata Unirii ca punct terminus si transbordare cand se pot face linii de noapte de la Apusului pana la Granitul samd.
Parca erau radiale liniile de noapte, acum apar si periferice? De ce sa mai aglomeram Piata Unirii ca punct terminus si transbordare cand se pot face linii de noapte de la Apusului pana la Granitul samd.
-
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
alchimistul
In afara faptului ca existenta unei linii precum N124 mi se pare absurda, nu pricep de ce traseul trebuie sa il dubleze partial pe cel al unei alte linii de noapte, N121. Daca tot a fost infiintat, putea sa deserveasca artere neacoperite de transport de noapte. Eu zic ca puteau lejer sa il introduca prin Sebastian - calea Ferentari - Zetari.
N125 - care este oare numarul soferilor de la Titan care il folosesc ? Nu era mai usor sa prelungeasca N109 pana la Isovolta iar soferii de la Titan sa ajunga acasa "pe ocolite" cu N111 si N109 ? Respect meseria de sofer RATB si inteleg ca munca lor nu este una tocmai usoara, dar de ce timpul lor este mai pretios decat al restului calatorilor care schimba autobuzul de noapte la Unirii pentru a se deplasa dintr-un cartier in altul ?
Un alt aspect pe care nu il inteleg este alegerea lui N112 si nu a lui N107 ca si linie care sa treaca pe la depoul Giurgiului. N107 este, probabil, cel mai scurt traseu de noapte din "vechea garda" (la concurenta cu N114), deci era mai logic sa fi fost el modificat de la intersectia Luica - Giurgiului prin Luica - Pogoanele - Actiunii cu revenire la CFR Progresul. N112 avea oricum traseu mai lung si acum masinile trebuie sa "goneasca" pentru a se incadra in timpul alocat semicursei.
In afara faptului ca existenta unei linii precum N124 mi se pare absurda, nu pricep de ce traseul trebuie sa il dubleze partial pe cel al unei alte linii de noapte, N121. Daca tot a fost infiintat, putea sa deserveasca artere neacoperite de transport de noapte. Eu zic ca puteau lejer sa il introduca prin Sebastian - calea Ferentari - Zetari.
N125 - care este oare numarul soferilor de la Titan care il folosesc ? Nu era mai usor sa prelungeasca N109 pana la Isovolta iar soferii de la Titan sa ajunga acasa "pe ocolite" cu N111 si N109 ? Respect meseria de sofer RATB si inteleg ca munca lor nu este una tocmai usoara, dar de ce timpul lor este mai pretios decat al restului calatorilor care schimba autobuzul de noapte la Unirii pentru a se deplasa dintr-un cartier in altul ?
Un alt aspect pe care nu il inteleg este alegerea lui N112 si nu a lui N107 ca si linie care sa treaca pe la depoul Giurgiului. N107 este, probabil, cel mai scurt traseu de noapte din "vechea garda" (la concurenta cu N114), deci era mai logic sa fi fost el modificat de la intersectia Luica - Giurgiului prin Luica - Pogoanele - Actiunii cu revenire la CFR Progresul. N112 avea oricum traseu mai lung si acum masinile trebuie sa "goneasca" pentru a se incadra in timpul alocat semicursei.
-
- Celestin Draganescu
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
Celestin Draganescu
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
Utilizator anonim
Nu vad nimic in neregula pentru o noapte polara.
Celestin Draganescu wrote:
Amuzant orar are N 124) http://www.ratb.ro/docpdf2/N%20124%20ZETARILOR.pdf
Nu vad nimic in neregula pentru o noapte polara.
-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
Robert24
N124 si N125 au fost create pentru soferii de la Alexandria (cica stau multi prin Salaj si Ferentari) si pentru cei de la Titan. De aceea au programul ala atat de cretin. Nici macar pentru soferii de la Ferentari nu e bun pentru ca e prea tarziu. N124 oricum merge cu firma stinsa, plecand din garaj deja cu soferii care se duc acasa. Penibil...
Referitor la Dep. Giurgiu, la fel au ales pe N112 pentru ca sunt destui vatmani care stau pe la Resita. De-aia a fost introdus si 216 care oricum la x luni de la infiintare tot aproape gol circula.
O alta bataie de joc este devirea lui N105 (una dintre cele mai aglomerate linii care pleca de la Unirii) prin Splai, Timpuri Noi apoi Sincai, cand puteau sa faca asta cu N106 care oricum se dubleaza cu N112 pana la Piata Sudului. Idei crete rau...
N124 si N125 au fost create pentru soferii de la Alexandria (cica stau multi prin Salaj si Ferentari) si pentru cei de la Titan. De aceea au programul ala atat de cretin. Nici macar pentru soferii de la Ferentari nu e bun pentru ca e prea tarziu. N124 oricum merge cu firma stinsa, plecand din garaj deja cu soferii care se duc acasa. Penibil...
Referitor la Dep. Giurgiu, la fel au ales pe N112 pentru ca sunt destui vatmani care stau pe la Resita. De-aia a fost introdus si 216 care oricum la x luni de la infiintare tot aproape gol circula.
O alta bataie de joc este devirea lui N105 (una dintre cele mai aglomerate linii care pleca de la Unirii) prin Splai, Timpuri Noi apoi Sincai, cand puteau sa faca asta cu N106 care oricum se dubleaza cu N112 pana la Piata Sudului. Idei crete rau...
-
- Aron
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
Aron
O chestie tare ineresanta am vazut azi noapte, si mai exact am fost la unirii si asteptam autobuzul N122 de la 03:20, pe parcurs au inceput sa vina toate N-urile si cea ce mi s-a parut dubios este ca vreo 3 masini(nush indicativul) au venit cu firma si lumina din salon stinsa si inainte sa ajunga in statie o porneau, am vazut asta la: N119, N114, N122...
O chestie tare ineresanta am vazut azi noapte, si mai exact am fost la unirii si asteptam autobuzul N122 de la 03:20, pe parcurs au inceput sa vina toate N-urile si cea ce mi s-a parut dubios este ca vreo 3 masini(nush indicativul) au venit cu firma si lumina din salon stinsa si inainte sa ajunga in statie o porneau, am vazut asta la: N119, N114, N122...
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
Victor92
Unul dintre userii acestui forum ne-a "informat" ca pe acces si retragere nu se mai iau calatori pe liniile de noapte. Prin urmare, firma in mod normal ar trebui sa fie selectata pe "RATB". La cursele de la ora 3:00/10/20/25 autobuzul vine direct din autobaza la Piata Unirii, respectiv la capetele de la periferie!
dj_exemplar wrote:
O chestie tare ineresanta am vazut azi noapte, si mai exact am fost la unirii si asteptam autobuzul N122 de la 03:20, pe parcurs au inceput sa vina toate N-urile si cea ce mi s-a parut dubios este ca vreo 3 masini(nush indicativul) au venit cu firma si lumina din salon stinsa si inainte sa ajunga in statie o porneau, am vazut asta la: N119, N114, N122...
Unul dintre userii acestui forum ne-a "informat" ca pe acces si retragere nu se mai iau calatori pe liniile de noapte. Prin urmare, firma in mod normal ar trebui sa fie selectata pe "RATB". La cursele de la ora 3:00/10/20/25 autobuzul vine direct din autobaza la Piata Unirii, respectiv la capetele de la periferie!
-
- Axel
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
Axel
Orarul liniei N125 a fost pus la statia '' Complex RATB Titan ''.
Orarul liniei N125 a fost pus la statia '' Complex RATB Titan ''.
DSC00307.jpg (45.12 KB; downloaded 4593 times)
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
Victor92
Linia N116 a fost prelungita de la Master pana la "Grup Scolar Auto", cu mentiunea ca pe traseul dinspre Piata Unirii autobuzele acesti linii vor circula pe Bulevardul Preciziei.
Orarul il puteti vedea mai jos. Interesant e ca acum raman toate cele 3 ture pe aceasta linie de noapte, nu cum era inainte (turul 3 iesea doar pentru cursa de la 00:00). Mi se pare un pic ciudata aceasta decizie. Inteleg ca vatmanii de la Militari trebuie sa ajung acasa, dar din punctul meu de vedere o solutie mai utila era ca N116 sa-l astepte pe N115 la Master, iar vatmanii respectivi sa fie preluati de linia de la Ferentari pentru a ajunge in Drumul Taberei.
De mentionat faptul ca semicursa de la 3:00 (de la Unirii) a fost mutata la 3:20.
Linia N116 a fost prelungita de la Master pana la "Grup Scolar Auto", cu mentiunea ca pe traseul dinspre Piata Unirii autobuzele acesti linii vor circula pe Bulevardul Preciziei.
Orarul il puteti vedea mai jos. Interesant e ca acum raman toate cele 3 ture pe aceasta linie de noapte, nu cum era inainte (turul 3 iesea doar pentru cursa de la 00:00). Mi se pare un pic ciudata aceasta decizie. Inteleg ca vatmanii de la Militari trebuie sa ajung acasa, dar din punctul meu de vedere o solutie mai utila era ca N116 sa-l astepte pe N115 la Master, iar vatmanii respectivi sa fie preluati de linia de la Ferentari pentru a ajunge in Drumul Taberei.
De mentionat faptul ca semicursa de la 3:00 (de la Unirii) a fost mutata la 3:20.
N116.JPG (31.67 KB; downloaded 4483 times)
N 116 2.JPG (14.5 KB; downloaded 4484 times)
-
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
alchimistul
Oare ce cauta un anumit N121 (ma abtin sa scriu nr. de garaj) sambata seara in jurul orei 1:50, stationat intre statiile Salaj si Cibinului pe calea Ferentari ?
Domnilor soferi, autobuzul are alt regim de consum si nu e OK sa fie folosit in interes personal...
Oare ce cauta un anumit N121 (ma abtin sa scriu nr. de garaj) sambata seara in jurul orei 1:50, stationat intre statiile Salaj si Cibinului pe calea Ferentari ?
Domnilor soferi, autobuzul are alt regim de consum si nu e OK sa fie folosit in interes personal...
2013-02-24-013.jpg (108.99 KB; downloaded 4439 times)
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
Victor92
La ora respectiva autobuzul isi facea retragerea spre Autobaza Ferentari de la Piata Unirii. Daca este vorba de ora 1:50, atunci era turul 2. In mod normal ar fi trebuit ca firma sa fie setata pe "Se retrage la autobaza" sau "RATB" (In functie de "prefereinta" soferului"). Probabil s-a oprit sa-si cumpere ceva de la magazin/sa-si scoata bani de la bancomat.
alch3mist wrote:
Oare ce cauta un anumit N121 (ma abtin sa scriu nr. de garaj) sambata seara in jurul orei 1:50, stationat intre statiile Salaj si Cibinului pe calea Ferentari ?
Domnilor soferi, autobuzul are alt regim de consum si nu e OK sa fie folosit in interes personal...
La ora respectiva autobuzul isi facea retragerea spre Autobaza Ferentari de la Piata Unirii. Daca este vorba de ora 1:50, atunci era turul 2. In mod normal ar fi trebuit ca firma sa fie setata pe "Se retrage la autobaza" sau "RATB" (In functie de "prefereinta" soferului"). Probabil s-a oprit sa-si cumpere ceva de la magazin/sa-si scoata bani de la bancomat.
-
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
alchimistul
Seara trecuta m-am intors din oras cu N114. In jurul orei 00:35 autobuzul era garat la statia comuna de la Unirii, primul din sir, cu toate usile inchise.
I-am facut semn soferului ca intentionez sa urc - a deschis doar usa cabinei spunandu-mi ca trebuie sa-i arat cardul si sa validez, altfel nu ma poate primi deoarece poate avea necazuri la autobaza, unde ar fi urmat sa se compare numarul calatorilor (de pe camera de filmat din autobuz) cu numarul validarilor. Surpriza! Cardul era uitat acasa in ceilalti pantaloni...Neavand cum sa demonstrez ca am abonament pana pe 12 martie, am mers la chiosc si am cumparat un card multiplu pe care l-am validat. Problema este ca, la urmatoarea oprire a autobuzului, au urcat inca 6-7 persoane din care a validat 1 singura, restul nefiind apostrofati de sofer. Inca o data sunt demonstrate lipsa de consecventa si tratamentul diferentiat al calatorilor de catre regie
Seara trecuta m-am intors din oras cu N114. In jurul orei 00:35 autobuzul era garat la statia comuna de la Unirii, primul din sir, cu toate usile inchise.
I-am facut semn soferului ca intentionez sa urc - a deschis doar usa cabinei spunandu-mi ca trebuie sa-i arat cardul si sa validez, altfel nu ma poate primi deoarece poate avea necazuri la autobaza, unde ar fi urmat sa se compare numarul calatorilor (de pe camera de filmat din autobuz) cu numarul validarilor. Surpriza! Cardul era uitat acasa in ceilalti pantaloni...Neavand cum sa demonstrez ca am abonament pana pe 12 martie, am mers la chiosc si am cumparat un card multiplu pe care l-am validat. Problema este ca, la urmatoarea oprire a autobuzului, au urcat inca 6-7 persoane din care a validat 1 singura, restul nefiind apostrofati de sofer. Inca o data sunt demonstrate lipsa de consecventa si tratamentul diferentiat al calatorilor de catre regie
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
Victor92
In general, soferii procedeaza astfel doar la Piata Unirii. Pe restul traseului nu dau doi bani pe cine se urca in autobuzele de noapte. Din fericire, inca mai sunt soferi ca respecta "legea" impusa de Popescu (12 Ianuarie 2012) si ii verifica pe toti cei care se urca indiferent de statie, dar din pacate acestia sunt putini. Morala e: ramai calatorul corect, chiar daca iti mai uiti cardul pe acasa din cand in cand
.
Intre timp, as vrea sa semnalez faptul ca modificarea orarului si a traseului liniei N116 nu a fost una tocmai inspirata. Autobuzele au pe semicursa 50 de minute, 10 stationare la capat. Daca e sa luam traseul de dus spre Piata Unirii dinspre Grup Scolar Auto, acestea ajung la Drumul Taberei 34 in 20 de minute, iar de aici mai fac inca 20 de minute pana la Unirii. Ceea ce inseamna ca semicursa este un pic cam prea lunga.
alch3mist wrote:
Seara trecuta m-am intors din oras cu N114. In jurul orei 00:35 autobuzul era garat la statia comuna de la Unirii, primul din sir, cu toate usile inchise.
I-am facut semn soferului ca intentionez sa urc - a deschis doar usa cabinei spunandu-mi ca trebuie sa-i arat cardul si sa validez, altfel nu ma poate primi deoarece poate avea necazuri la autobaza, unde ar fi urmat sa se compare numarul calatorilor (de pe camera de filmat din autobuz) cu numarul validarilor. Surpriza! Cardul era uitat acasa in ceilalti pantaloni...Neavand cum sa demonstrez ca am abonament pana pe 12 martie, am mers la chiosc si am cumparat un card multiplu pe care l-am validat. Problema este ca, la urmatoarea oprire a autobuzului, au urcat inca 6-7 persoane din care a validat 1 singura, restul nefiind apostrofati de sofer. Inca o data sunt demonstrate lipsa de consecventa si tratamentul diferentiat al calatorilor de catre regie
In general, soferii procedeaza astfel doar la Piata Unirii. Pe restul traseului nu dau doi bani pe cine se urca in autobuzele de noapte. Din fericire, inca mai sunt soferi ca respecta "legea" impusa de Popescu (12 Ianuarie 2012) si ii verifica pe toti cei care se urca indiferent de statie, dar din pacate acestia sunt putini. Morala e: ramai calatorul corect, chiar daca iti mai uiti cardul pe acasa din cand in cand
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Intre timp, as vrea sa semnalez faptul ca modificarea orarului si a traseului liniei N116 nu a fost una tocmai inspirata. Autobuzele au pe semicursa 50 de minute, 10 stationare la capat. Daca e sa luam traseul de dus spre Piata Unirii dinspre Grup Scolar Auto, acestea ajung la Drumul Taberei 34 in 20 de minute, iar de aici mai fac inca 20 de minute pana la Unirii. Ceea ce inseamna ca semicursa este un pic cam prea lunga.
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Transport public de noapte RATB
Chev Celios
De cateva zile Floreasca a inceput sa tureze pe "Literele de noapte" si MB Citaro Euro3.
De cateva zile Floreasca a inceput sa tureze pe "Literele de noapte" si MB Citaro Euro3.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination