Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)

773 posts, 142597 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23  ... 56
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) ANTENA

Ar fi mers o californiană la început de Barbu Văcărescu și end of story. Rămânea 5 scurtat și suplimentat 330. Simplu

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) cris_m

Daca suplimentai 330 nu faceai altceva decat sa ai o linie care statea blocata prin Titan, iar acolo unde chiar era nevoie de ea ar fi venit execrabil. Liniile naveta trebuie sa fie cat mai scurte si sa vizeze strict zona afectata de incident/deviere/lucrare.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Zetterberg

ANTENA wrote here:
Ar fi mers o californiană la început de Barbu Văcărescu și end of story. Rămânea 5 scurtat și suplimentat 330. Simplu
Sincer asta chiar mi s-ar părea o distribuție risipitoare a tramvaielor, nu cred că se plimbă atât de multă lume doar prin centru astfel încât să pui tramvaie cu o capacitate așa mare doar la dispoziția lor - pe cei mai mulți călători de pe linia 5 îi găsești exact de la Ștefan cel Mare în sus, spre Băneasa.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) deprodio

Oricum,pe traseul 5 vor circula tramvaie probabil încă 2 luni până va începe reabilitarea lui 16.

 


Re: Știri despre transportul local din București 3mil

ByOnu wrote here:
Imi este destul de clar ca 5 este mentinut pentru a da de munca vatmanilor si a face ceva cu tramvaiele alea - POT INTELEGE SI ACCEPTA ASTA - dar de ce sa iti bati joc de traseul lui 5 si sa lasi str. Tunari fara transport?

Cu siguranta acesta este motivul iar la modul de gandire STB 5 nu va fi un 16S pentru ca unul intoarce la Sf. Gheorghe si altul la Sf. Vineri.  :lol:
Perfect de acord cu faptul ca nu este deloc inspirat capatul lui 605 si plus de asta putea macar sa faca statia Lizeanu la refugiu comun cu 5 si 16 salvand si 1-2 cicluri de semaforizare pana trece intersectia, facilitand si transbordarea tramvai - autobuz... De asemenea putea face stanga direct pe culoarul unic pe Stefan cel Mare macar pana la Vasile Lascar, salvand timp pretios in trafic la orele de varf.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) ANTENA

deprodio wrote here:
Oricum,pe traseul 5 vor circula tramvaie probabil încă 2 luni până va începe reabilitarea lui 16.

Probabil este bine spus. O sa vedem ce incepe efectiv anul asta.
Lasand la o parte latura financiara de abordare a unui proiect, mai ramane de judecat si haosul creat in trafic
In zona de nord, avem deja metroul inceput, acum 5, daca blocam si Lacul Tei, putem trece la biciclete.
E greu de crezut, aproape imposibil as spune, ca vom vedea toate contractele demarate in primavara.

 


Re: Știri despre transportul local din București Gabi23

3mil wrote here:
De asemenea putea face stanga direct pe culoarul unic pe Stefan cel Mare macar pana la Vasile Lascar, salvand timp pretios in trafic la orele de varf.
Nu poți face stânga pe culoar pentru că există posibilitatea de a se întalni cu alt autobuz (330/335 spre Obor) care efectuează stația.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) BGP2597

#4042 (Linia 5) tocmai a trecut pe Bd. Dimitrie Pompeiu spre Platforma Pipera, ceea ce înseamnă că bucla Lacul Tei e blocată. În spatele lui se afla un alt tramvai pe Linia 16.

Kilometri și bani aruncați pe fereastră - asta reprezintă noua configurație a lui 5, în loc să se facă o redistribuire a tramvaielor acolo unde chiar e nevoie de suplimentări.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) ByOnu

Precis. Si eu consider ca toate turele lui 5 trebuiau redistribute pe alte linii cu parc insuficient / frecventa nesatisfacatoare. Primele care imi vin in minte sunt chiar 1/10. Linii cu intervale de 20min in timpul zilelor lucratoare.

Iar indicativul de 5 pentru un traseu care nu face nimic din ceea ce face 5 doar va incurca publicul. Puteau sa-i zica oricum, 15, 17, 16S. Dar 5 nu este.

605 trebuia dus pe ambele sensuri de circulatie pe Str. Tunari spre centru. Acum au iesit niste imbarligaturi de trasee care consuma si curent si motorina aiurea, lasand si Str. Tunari fara transport public spre metrou Stefan cel Mare.

Varianta clasica de traseu era suficient de buna pentru 605. Eventual, daca voiau sa salveze km, il intorceau pe 605 direct in terminal la Sf. Vineri sau chiar la Sf. Gheorge.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) cris_m

1 si 10 ar veni mult mai bine daca s-ar respecta intervalul de urmarire, daca nu le-ar mai „țâțâi” fundul la orice intersectare cu autobuzele etc.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) BGP2597

Și prioritate în intersecții. Cand se stau câte 5 minute la Răzoare, 3 la Grozăvești, 3 la Dorobanți și tot așa, nici nu ar avea cum să se țină de program.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Bogdan Ciorascu

Statia se efectueaza "ca sa se piarda verdele"! :mrgreen:

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) tibi227

De linia 74 se mai aude ceva? Lucrările la Pasajul Europa Unită sunt finalizate de ceva timp, dar rețeaua pentru troleibuze nu a fost remontată ...

 



Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23  ... 56
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433152 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use