Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiReabilitare Pasaj Grant

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

498 posts, 175420 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23  ... 36
 
 

📖 Pagination options
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) Albert

Dar cu cablurile alea aeriene nu fac nimic? Tot traseul liniei 41 arată ca după război cu firele alea pe mijloc.

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) shoppy

Stai sa termine de racait pe dedesubt, sigur vine fUTI si face o ghena de cabluri pentru suma modica de 1.000euro/m.

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) andreiiul

NetCity nu mai apartine UTI de vreo 2 ani. Deci bani fac alti.
Chiar si asa pozarea cablurilor pe sub pod ar fi cam dificila avand in vedere ca avem catenarele caii ferate destul de apropiate de pod si poate doar cu lucru pe bucati (cativa metri pe noapte) ceea ce nu cred ca e convenabil finaciar.

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) Cristi N

Se poate monta un pat cablu metalic sau cateva conducte din PEHD pe mijlocul pasajului intre sinele de tramvai prin care sa fie trase cablurile de fibra optica.

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) andreiiul

Ai dreptate Cristi. Doar ca cineva trebuie sa vina si cu idea de a face asta.

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) icee

Acolo ar trebui construit un canivou, nu poti aseza o magistrala de F.O. oriunde oricum.  :roll:
Plus ca ele trebuie trase prin tubete speciale...

Lucrarea e de competenta NetCity.

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) shoppy

Nu trebuie doctoratul ca sa tragi o fibră,  face oricine, si când or întrerupe  catenarele ca se racaie pe dedesubt pot sa puna si o ghena.

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) Cristi N

Dintre toate utilitatile, fibra optica e cea mai nepretentioasa, poate sa stea spanzurata si prin copaci si prin canivouri inundate complet, practic pe oriunde. Singurele conditii ar fi sa nu aibe curbe foarte stranse si sa nu tragi de ea in ultimul hal.
Datorita usurintei de instalare si a lipsei controlului statului in amplasarea de retele avem acum internet atat de ieftin si cu viteze asa de mari. Traseele NetCity au 2 tevi de PEHD si 2 tuburi cu mai multe tubete fiecare. Probabil in functie de tariful platit clientul primeste acces pe una din cele 2 solutii.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) Utilizator anonim

Au fost montate traversele pe aproximativ 20% din distanta podului. Daca vremea e ok pentru betonat, in maxim o luna 41 revine la normal.

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) mihai_atanasiu

Am vazut corturi instalate in zona rosturilor de dilatatie si se descarcau traverse.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) Utilizator anonim

Se monteaza inclusiv sinele, probabil pe final de saptamana incep sa betoneze, pana luni se anunta temperaturi de peste 10 grade fara ploaie deci e bine.

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) dimitryyyy

Pai traversele aste sunt la fel ca cele vechi nu era vorba ca folosesc solutia Feste Fahrbahn , adica ca la Basarab sau M5 ?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) Utilizator anonim

Nu, se foloseste aceeasi solutie, care e foarte eficienta, dovada ca rezista de vreo 20 de ani. Noi aici pe forum am discutat si ideea Basarab si M5 in paginile anterioare.

Pe Grant problema nu era calea de rulare ci izolatia dintre aceasta si structura podului, din cauza careia se produceau infiltratii si vibratii.

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) subway guru

Mai tine minte cineva cum erau vechile traverse, cu doua sau cu patru tirfoane?

 


Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23  ... 36
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Reabilitare Pasaj Grant  • 
Choose destination

Since our 2325 forum members have written 424296 posts in 5282 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use