Topic: Discuții diverse despre transportul în comun
2193 posts, 600954 views
📖 Pagination options
- florin
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
florin
UIte că s-a făcut 20% între timp, poate o să se facă și 25, de ce nu?
http://www.b365.ro/parcul-auto-al-ratb-...05142.html
Felicitări maimuțoilor care l-au votat pe Oprescu!
UIte că s-a făcut 20% între timp, poate o să se facă și 25, de ce nu?
Informaţia potrivit căreia se va reduce parcul de vehicule al RATB aflat în circulaţie a fost confirmată, pentru B365.ro, de Vasile Petrariu, liderul sindicatului reprezentativ din RATB. "A fost o hotărâre a Consiliului de Administraţie, care a decis micşorarea parcului cam cu 20%, ceea ce e foarte mult. Această decizie a fost luată din motive financiare. Săptămâna viitoare vom discuta şi noi cu conducerea Regiei să vedem exact despre ce este vorba pentru că vom avea probleme cu publicul călător, în contextul în care vehiculele vor veni la un interval mult mai mare decât cel de acum. Această reducere a parcului auto noi o putem traduce, de fapt, printr-o reducere de activitate, cu efecte negative asupra salariaţilor şi a publicului călător", a declarat, pentru B365.ro, Vasile Petrariu, preşedintele executiv al STB-Transloc - sindicatul reprezentativ din RATB.
http://www.b365.ro/parcul-auto-al-ratb-...05142.html
Felicitări maimuțoilor care l-au votat pe Oprescu!
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
133 313
Eu nu aruncasem numarul intamplator...
Adio Tatra si Ikarus. Pozati cat mai puteti.
Pe de alta parte sa nu minimizam contributia clandestinilor la aceasta reusita. Sa le multumim si cumparatorilor de elastic si alifie chinezeasca.
Eu nu aruncasem numarul intamplator...
Adio Tatra si Ikarus. Pozati cat mai puteti.
Pe de alta parte sa nu minimizam contributia clandestinilor la aceasta reusita. Sa le multumim si cumparatorilor de elastic si alifie chinezeasca.
- argos
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
argos
Apropo de clandestini: ieri pe la 18:30, undeva in dreptul Parcului Bazilescu era o armata de controlori (in jur de 20). Opreau autobuzele ce mergeau inspre centru si controlau. Am fost bucuros pe moment, dar urmarind putin actiunea am ramas cam dezamagit pentru ca pasarile daunatoare agriculturii scapau cu basma curata (nu am fost in preajma decat foarte scurt timp, dar tind sa cred ca nu se doreste cu adevarat "curatenie". Daca se dorea "curatenie", de ce nu au verificat pe sensul inspre Mogosoaia unde colcaie de indieni ce se intorc spre periferie?!).
Stiti ce e paradoxal? Clandestinii sunt chiar cei mai nemultumiti de intervalele mari de succedare.. Ei sunt cei mai vocali. Pentru ca au impresia ca e firesc.. natural, sa mearga blat si eventual sa scuipe seminte, sa vorbeasca tare, sa se agate ca maimutele de bare, etc .. OFff!
Eu sunt ploiestiean, si la mine in oras desi abonamentele/biletele sunt excesiv de scumpe (fata de Bucuresti), procentajul blatistilor e mult redus. Explicatia nu e in civilizatie (ca ratoni sunt peste tot la fel), ci in controale de genul celui de care spuneam, insa mai stricte: autobuze oprite intre statii, cu Politie Locala/Jandarmerie, etc.
Apropo de clandestini: ieri pe la 18:30, undeva in dreptul Parcului Bazilescu era o armata de controlori (in jur de 20). Opreau autobuzele ce mergeau inspre centru si controlau. Am fost bucuros pe moment, dar urmarind putin actiunea am ramas cam dezamagit pentru ca pasarile daunatoare agriculturii scapau cu basma curata (nu am fost in preajma decat foarte scurt timp, dar tind sa cred ca nu se doreste cu adevarat "curatenie". Daca se dorea "curatenie", de ce nu au verificat pe sensul inspre Mogosoaia unde colcaie de indieni ce se intorc spre periferie?!).
Stiti ce e paradoxal? Clandestinii sunt chiar cei mai nemultumiti de intervalele mari de succedare.. Ei sunt cei mai vocali. Pentru ca au impresia ca e firesc.. natural, sa mearga blat si eventual sa scuipe seminte, sa vorbeasca tare, sa se agate ca maimutele de bare, etc .. OFff!
Eu sunt ploiestiean, si la mine in oras desi abonamentele/biletele sunt excesiv de scumpe (fata de Bucuresti), procentajul blatistilor e mult redus. Explicatia nu e in civilizatie (ca ratoni sunt peste tot la fel), ci in controale de genul celui de care spuneam, insa mai stricte: autobuze oprite intre statii, cu Politie Locala/Jandarmerie, etc.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
133 313
Este cunoscuta amendarea pe criterii color... rasiale. Unii e saraci si n-are de unde, asta stie breasla controlorilor din folclor. Dar daca tramvaie nu-s... pe ce sa trimiti control? La fel si daca sunt putine si pline pana la refuz. Asadar isi fura caciula singuri. Am luat eu pe persoana fizica la rost o adunatura din asta de controloci pe la Vasile Milea si ce crezi ca au facut? Au preferat sa abandoneze tramvaiul cu pricina. Fiind studentime multa in zona s-au gandit ca si-o fura. Si pe buna dreptate. Vaneaza elevi si stundenti carora nu li s-au stampilat carnetele si n-au putut sa stea la cozile umilintei pentru reducere. Chestiile astea dateaza de cand eram eu liceean, nu-s de ieri de azi.
Este cunoscuta amendarea pe criterii color... rasiale. Unii e saraci si n-are de unde, asta stie breasla controlorilor din folclor. Dar daca tramvaie nu-s... pe ce sa trimiti control? La fel si daca sunt putine si pline pana la refuz. Asadar isi fura caciula singuri. Am luat eu pe persoana fizica la rost o adunatura din asta de controloci pe la Vasile Milea si ce crezi ca au facut? Au preferat sa abandoneze tramvaiul cu pricina. Fiind studentime multa in zona s-au gandit ca si-o fura. Si pe buna dreptate. Vaneaza elevi si stundenti carora nu li s-au stampilat carnetele si n-au putut sa stea la cozile umilintei pentru reducere. Chestiile astea dateaza de cand eram eu liceean, nu-s de ieri de azi.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
ADY881
Deci nu crezi ca ar cam fi cazul sa trecem la asemenea solutii ca la turci?
In locul turnichetilor aia saribili, se pot instala unii cu bariera de plastic transparent pe toata inaltimea, ca nici macar musca sa nu treaca in RATB, fara sa plateasca, pentru vandali se pot pune camere(am vazut ca pe Rebreanu deja au inceput procesul). Sunt deacord la inceput ar fi o investitie, insa in timp se va rascumpara. In plus statia se poate face inchisa, cu incalzire pentru iarna si AC pentru vara(dar astea sunt vise, idilul vrea pasaj).
Deci nu crezi ca ar cam fi cazul sa trecem la asemenea solutii ca la turci?
In locul turnichetilor aia saribili, se pot instala unii cu bariera de plastic transparent pe toata inaltimea, ca nici macar musca sa nu treaca in RATB, fara sa plateasca, pentru vandali se pot pune camere(am vazut ca pe Rebreanu deja au inceput procesul). Sunt deacord la inceput ar fi o investitie, insa in timp se va rascumpara. In plus statia se poate face inchisa, cu incalzire pentru iarna si AC pentru vara(dar astea sunt vise, idilul vrea pasaj).
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
aztec
O intrebare.. am vazut solutia inteligenta cu peron central folosita si in alte cazuri, chiar si la autobuze(Columbia)..
Nu ar fi fost o solutie inovativa de exemplu aplicabila pt linia 41 sau alte linii care se preteaza la asa ceva, pt ca sunt zone unde se poate implementa, dezavantajul ar fi ca mijloacele de transport ar fi captive pt acel sistem...nu ar mai fi interschimbabile in fctie de necesitati
O intrebare.. am vazut solutia inteligenta cu peron central folosita si in alte cazuri, chiar si la autobuze(Columbia)..
Nu ar fi fost o solutie inovativa de exemplu aplicabila pt linia 41 sau alte linii care se preteaza la asa ceva, pt ca sunt zone unde se poate implementa, dezavantajul ar fi ca mijloacele de transport ar fi captive pt acel sistem...nu ar mai fi interschimbabile in fctie de necesitati
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
ADY881
In cazul de sus, eu m-am referit strict la turnichetii instalati la intrarea in statie, ca un mijloc de a scapa de blatisti, nespalati, boschetari si alte elemente delicvente. In ce priveste pozitia peronului, mie personal nu mi se pare o mare smecherie(in afara ca este mai usor in caz de gresesti sensul poti sa schimbi usor sensul). Solutia turnichetilor este valabila si la peroane laterale.
Insa este o alta discutie, ca ar fi mai bine sa cumparam tramvaie bidirectionale(sau URAC-ul sa faca), din urmatoarele cauze:
a)nu mai ai nevoie de mult teren, pentru a face bucla de intoarcere/teminalul (adica in cazul in care se fac linii noi sau se prelungesc cele existente, cu un material rulant bidirectional, nu mai trebuie sa expropriezi pe nimeni)
b) in caz de reparatii, nu mai ai nevoie sa tii o flota aparte(cum avem astazi V3A 2S la Victoriei, adica daca nu exista linii in reabilitare, presupun ca acele bidirectionale stau in depou), si poti sa le folosesti pe cele standart.
c) In caz de se strica tramvaiul(si depoul a fost deja depasit), se poate gasi urmatorul macaz, si tramvaiul poate fi mutat pe sensul opus si transportat spre depou.
d)apare posibilitatea alternarii peroanelor(ca la metrou), poti sa faci peron dreapta, dupa stanga. Iar in cazuri de statii mai aglomerate se pot face peroane pe ambele parti.
In cazul de sus, eu m-am referit strict la turnichetii instalati la intrarea in statie, ca un mijloc de a scapa de blatisti, nespalati, boschetari si alte elemente delicvente. In ce priveste pozitia peronului, mie personal nu mi se pare o mare smecherie(in afara ca este mai usor in caz de gresesti sensul poti sa schimbi usor sensul). Solutia turnichetilor este valabila si la peroane laterale.
Insa este o alta discutie, ca ar fi mai bine sa cumparam tramvaie bidirectionale(sau URAC-ul sa faca), din urmatoarele cauze:
a)nu mai ai nevoie de mult teren, pentru a face bucla de intoarcere/teminalul (adica in cazul in care se fac linii noi sau se prelungesc cele existente, cu un material rulant bidirectional, nu mai trebuie sa expropriezi pe nimeni)
b) in caz de reparatii, nu mai ai nevoie sa tii o flota aparte(cum avem astazi V3A 2S la Victoriei, adica daca nu exista linii in reabilitare, presupun ca acele bidirectionale stau in depou), si poti sa le folosesti pe cele standart.
c) In caz de se strica tramvaiul(si depoul a fost deja depasit), se poate gasi urmatorul macaz, si tramvaiul poate fi mutat pe sensul opus si transportat spre depou.
d)apare posibilitatea alternarii peroanelor(ca la metrou), poti sa faci peron dreapta, dupa stanga. Iar in cazuri de statii mai aglomerate se pot face peroane pe ambele parti.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
133 313
Nu mai este nevoie de turnicheti ady. De acum facem metrou sub amplasamentul tramvaiului. Iar RATB va fi gratuit si va veni odata pe ora. Exclusiv Citaro.
Nu mai este nevoie de turnicheti ady. De acum facem metrou sub amplasamentul tramvaiului. Iar RATB va fi gratuit si va veni odata pe ora. Exclusiv Citaro.
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
georgica2704
Măsura privind reducerea cu 20% a parcului auto al RATB se amână .
În urma unor discuţii purtate la nivelul conducerii Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB), s-a luat decizia amânării măsurii care viza reducerea parcului auto al RATB cu 20%, de la 1 aprilie, cum s-a anunţat iniţial. Măsura care viza reducerea parcului auto circulant al RATB cu 20%, de la 1 aprilie, a fost amânată, în urma unor discuţii purtate la nivelul conducerii Regiei, a declarat, pentru B365.ro, Vasile Petrariu, liderul sindicatului reprezentativ din RATB. Potrivit acestuia, până în prezent nu s-a anunţat când ar urma să fie pusă în aplicare această măsură. - Sursa stirii :http://www.b365.ro/parcul-auto-al-ratb-redus-cu-16prc-de-la-1-aprilie_205142.html
Măsura privind reducerea cu 20% a parcului auto al RATB se amână .
În urma unor discuţii purtate la nivelul conducerii Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB), s-a luat decizia amânării măsurii care viza reducerea parcului auto al RATB cu 20%, de la 1 aprilie, cum s-a anunţat iniţial. Măsura care viza reducerea parcului auto circulant al RATB cu 20%, de la 1 aprilie, a fost amânată, în urma unor discuţii purtate la nivelul conducerii Regiei, a declarat, pentru B365.ro, Vasile Petrariu, liderul sindicatului reprezentativ din RATB. Potrivit acestuia, până în prezent nu s-a anunţat când ar urma să fie pusă în aplicare această măsură. - Sursa stirii :http://www.b365.ro/parcul-auto-al-ratb-redus-cu-16prc-de-la-1-aprilie_205142.html
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
ADY881
Stai ca am uitat, facem metrou cu statii din 200 in 200, sa aiba acces toate scarile de bloc la metrou.
Stai ca am uitat, facem metrou cu statii din 200 in 200, sa aiba acces toate scarile de bloc la metrou.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
133 313
S-a amanat pentru ca se scumpeste. Ups. Asta nu era pentru public. Ce-ai scris in foile astea Cornele?!!!
Eu ma intreb cine s-a gandit la treaba aia cu reducerea parcului. Ca daca reduci numarul de validatoare este clar ca se redce si numarul de validari. Or fi crezut ca scad parcul dar incasarile raman la fel?
S-a amanat pentru ca se scumpeste. Ups. Asta nu era pentru public. Ce-ai scris in foile astea Cornele?!!!
Eu ma intreb cine s-a gandit la treaba aia cu reducerea parcului. Ca daca reduci numarul de validatoare este clar ca se redce si numarul de validari. Or fi crezut ca scad parcul dar incasarile raman la fel?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
Gabi23
Când va ajunge oare RATB-ul să nu mai facă turism-gratuit cu elevi, sacrificând ture din liniile de transport ?! Spre exemplu astăzi erau luate 2 autobuze din linia 178 (ambele ture normale), 2 din linia 336 (1 tur normal - 1 ranforsare) şi câte unul din liniile 137 şi 601 pentru "Curse Speciale - Elevi". Iar din fiecare linie lipseau autobuze din lipseau alte autobuze care nu au iesit fiind defecte. Spre exemplu 178 venea la un interval de 10-12 minute . La sfârşitul anilor '90 când beneficieam şi eu de aceste curse, pentru ele se plăteau bani şi autobuzele erau luate din garaj, nu din trasee. Săn ne pregătim de marea distracţie de săptămâna viitoare când va fi evenimentul "Şcoala altfel" şi vor fi foarte multe autobuze alocate pentru activităţile elevilor...
Când va ajunge oare RATB-ul să nu mai facă turism-gratuit cu elevi, sacrificând ture din liniile de transport ?! Spre exemplu astăzi erau luate 2 autobuze din linia 178 (ambele ture normale), 2 din linia 336 (1 tur normal - 1 ranforsare) şi câte unul din liniile 137 şi 601 pentru "Curse Speciale - Elevi". Iar din fiecare linie lipseau autobuze din lipseau alte autobuze care nu au iesit fiind defecte. Spre exemplu 178 venea la un interval de 10-12 minute . La sfârşitul anilor '90 când beneficieam şi eu de aceste curse, pentru ele se plăteau bani şi autobuzele erau luate din garaj, nu din trasee. Săn ne pregătim de marea distracţie de săptămâna viitoare când va fi evenimentul "Şcoala altfel" şi vor fi foarte multe autobuze alocate pentru activităţile elevilor...
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
Robert24
Si azi se platesc bani extra pentru cursele de elevi.
Doar ca e mai rentabil pentru RATB sa foloseasca deja autobuzele si soferii turati in ziua respectiva...
Si azi se platesc bani extra pentru cursele de elevi.
Doar ca e mai rentabil pentru RATB sa foloseasca deja autobuzele si soferii turati in ziua respectiva...
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
georgica2704
Declinul RATB şi americanizarea Bucureştiului.
Acum două zile Evenimentul Zilei anunţa că RATB avusese intenţia de a reduce parcul auto cu 16% de la 1 aprilie, dar că a renunţat după ce ştirea a ajuns în media. Evident, nu e nici un succes real al publicului aici – acelaşi efect se poate obţine fără prea multe valuri, prin reduceri discrete şi continue. Probabil că asta s-a şi întîmplat în ultimul timp, după ce regia a terminat 2013 cu un deficit financiar foarte mare, din cauza unei subvenţii mult mai mici ca de obicei, şi se poate vedea cu ochiul liber că majoritatea liniilor sînt foarte aglomerate chiar şi în afara orelor de vîrf.
De altfel, acelaşi lider de sindicat RATB care a confirmat pentru EvZ ştirea cu reducerea parcului de la 1 aprilie spune în b356 că oricum s-a operat o reducere de “150 de autobuze, 53 de tramvaie şi 13 troleibuze” (ceea ce înseamnă oricum peste 10% din parc) şi că e posibil ca reducerea parcului auto care are loc în fiecare vară să fie în 2014 mult mai accentuată.
Se vorbeşte mult despre ineficienţa RATB, despre datoriile regiei şi subvenţiile mari, dar lucrurile trebuie puse în perspectivă. E evident că RATB, ca şi RADET, e de o ineficienţă crasă, peste tot. De la salarii mari şi personal supradimensionat pînă la licitaţii umflate şi taxare defectuoasă a călătorilor. Dar nu este decît vina administraţiei că lucrurile merg prost, a nimănui altcuiva, în special nu a călătorilor. E o ticăloşie ca administraţia din Primărie să folosească imaginea ineficienţei produsă chiar de ei pentru a justifica reducerea acestui serviciu public vital pentru un oraş.
Lucrurile trebuie puse în perspectiva corectă, care este cea că, de fapt, Bucureştiul este un oraş care literalmente nu ştie ce să facă cu banii. Bucureştiul reasfaltează aproape anual străzi în stare perfectă, aruncă bani pe mobilier urban inutil, dacă nu chiar nociv (şi el schimbat cît mai des, desigur), aruncă bani pe o chirie exorbitantă şi, mai ales, pe campania dementă de a transforma totul în şosele. Subvenţiile pentru transportul public sînt doar jumătate din cît costă reasfaltarea străzilor, de multe ori inutilă, şi toate modernizările, lărgirile, pasajele etc. (unele profund distructive urbanistic, precum pasajele de la Romană şi Piaţa Presei).
Străzile se lărgesc şi se fac noi bulevarde şi autostrăzi, pasajele se înmulţesc vertiginos, spaţiile verzi dispar inexorabil, spaţiile publice se reduc, trotuarele în special se îngustează şi oricum ele erau deja parcări informale (sau se transformă oficial în parcare, ca în Bd. Unirii). Privită în lumina asta, reducerea treptată şi marginalizarea transportului public nu mai pare aleatoare, ci doar o piesă coerentă dintr-un puzzle sinistru, pentru că transportul public este un liant vital al oraşului, unul din cele mai importante.
Transformarea Bucureştiului într-un oraş distopic al maşinilor în care mersul pe jos şi cu bicicleta va deveni încă şi mai dificil, iar cel cu RATB încă şi mai stresant decît acum, nu va produce un oraş “american”, cum poate că visează unii, pentru că situaţiile sînt cu totul diferite. Într-un oraş cu locuire colectivă densă precum Bucureştiul, degradarea gravă a transportului public va produce probabil doar ghetouri şi degradarea oraşului în general. Iar cînd asta se va întîmpla, va fi probabil foarte greu să se mai revină la situaţia iniţială, dacă cineva va mai dori sau va mai putea să facă asta.
Sursa :http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/declinul-ratb-si-americanizarea-bucurestiului-104727.html
Declinul RATB şi americanizarea Bucureştiului.
Acum două zile Evenimentul Zilei anunţa că RATB avusese intenţia de a reduce parcul auto cu 16% de la 1 aprilie, dar că a renunţat după ce ştirea a ajuns în media. Evident, nu e nici un succes real al publicului aici – acelaşi efect se poate obţine fără prea multe valuri, prin reduceri discrete şi continue. Probabil că asta s-a şi întîmplat în ultimul timp, după ce regia a terminat 2013 cu un deficit financiar foarte mare, din cauza unei subvenţii mult mai mici ca de obicei, şi se poate vedea cu ochiul liber că majoritatea liniilor sînt foarte aglomerate chiar şi în afara orelor de vîrf.
De altfel, acelaşi lider de sindicat RATB care a confirmat pentru EvZ ştirea cu reducerea parcului de la 1 aprilie spune în b356 că oricum s-a operat o reducere de “150 de autobuze, 53 de tramvaie şi 13 troleibuze” (ceea ce înseamnă oricum peste 10% din parc) şi că e posibil ca reducerea parcului auto care are loc în fiecare vară să fie în 2014 mult mai accentuată.
Se vorbeşte mult despre ineficienţa RATB, despre datoriile regiei şi subvenţiile mari, dar lucrurile trebuie puse în perspectivă. E evident că RATB, ca şi RADET, e de o ineficienţă crasă, peste tot. De la salarii mari şi personal supradimensionat pînă la licitaţii umflate şi taxare defectuoasă a călătorilor. Dar nu este decît vina administraţiei că lucrurile merg prost, a nimănui altcuiva, în special nu a călătorilor. E o ticăloşie ca administraţia din Primărie să folosească imaginea ineficienţei produsă chiar de ei pentru a justifica reducerea acestui serviciu public vital pentru un oraş.
Lucrurile trebuie puse în perspectiva corectă, care este cea că, de fapt, Bucureştiul este un oraş care literalmente nu ştie ce să facă cu banii. Bucureştiul reasfaltează aproape anual străzi în stare perfectă, aruncă bani pe mobilier urban inutil, dacă nu chiar nociv (şi el schimbat cît mai des, desigur), aruncă bani pe o chirie exorbitantă şi, mai ales, pe campania dementă de a transforma totul în şosele. Subvenţiile pentru transportul public sînt doar jumătate din cît costă reasfaltarea străzilor, de multe ori inutilă, şi toate modernizările, lărgirile, pasajele etc. (unele profund distructive urbanistic, precum pasajele de la Romană şi Piaţa Presei).
Străzile se lărgesc şi se fac noi bulevarde şi autostrăzi, pasajele se înmulţesc vertiginos, spaţiile verzi dispar inexorabil, spaţiile publice se reduc, trotuarele în special se îngustează şi oricum ele erau deja parcări informale (sau se transformă oficial în parcare, ca în Bd. Unirii). Privită în lumina asta, reducerea treptată şi marginalizarea transportului public nu mai pare aleatoare, ci doar o piesă coerentă dintr-un puzzle sinistru, pentru că transportul public este un liant vital al oraşului, unul din cele mai importante.
Transformarea Bucureştiului într-un oraş distopic al maşinilor în care mersul pe jos şi cu bicicleta va deveni încă şi mai dificil, iar cel cu RATB încă şi mai stresant decît acum, nu va produce un oraş “american”, cum poate că visează unii, pentru că situaţiile sînt cu totul diferite. Într-un oraş cu locuire colectivă densă precum Bucureştiul, degradarea gravă a transportului public va produce probabil doar ghetouri şi degradarea oraşului în general. Iar cînd asta se va întîmpla, va fi probabil foarte greu să se mai revină la situaţia iniţială, dacă cineva va mai dori sau va mai putea să facă asta.
Sursa :http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/declinul-ratb-si-americanizarea-bucurestiului-104727.html
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination