Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1638 posts, 469740 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23  ... 117
 
 

📖 Pagination options
Re: CENTURA BUCURESTI subway guru

UE accepta sau nu functie de proiectele care i-se propun...propunem 'spârcuri', ne finanteaza 'spârcuri', ca banii sunt acolo si asteapta indelung sa poata fi consumati...initiativa e la noi nu la ei, ei doar dau banu' daca proiectul e cat de cat acceptabil si in linie cu strategiile si liniile directoare ale uniunii...

 


Re: CENTURA BUCURESTI Goldmund

@neder,
multumesc pentru precizare. Daca e asa e o mare porcarie si s-au investit atatia bani..., atatea poduri spectaculoase, pentru ..ce?
Are dreptate @subway guru,
prezinti autostrazi ca in Vest(cu iesirile si intrarile de pe benzi separate de restul autostrazii!) esti luat in serios si ai sansa sa primesti banii. Mai ar ramane doar mafia terenurilor, care doar comisii independente (de tara?!) ar putea face curatenie si ordine, ca doar sunt banii vostri!

 


Re: CENTURA BUCURESTI subway guru

@Goldmund:
Hai sa nu 'aruncam' cu cuvinte mai grele decat e cazul...'porcarie' nu mi se pare un termen potrivit pentru ca nu am constatat sa zica cineva de pe forum ca lucrarea nu este 'utila'. Daca e 'utila' nu poate fi in acelasi timp si 'porcarie'...
Ce am pus eu in discutie este 'sursa de finantare' (sau mai exact programul de finantare, ca sursa ar fi fost tot UE)...
Toate cele bune!

 


Re: CENTURA BUCURESTI Goldmund

Bun, poate am fost prea dur, dar dupa ce vad o trecere de pietoni pe o Centura de Capitala europeana, mi-am pierdut firea mea de Goldmund, @subway guru...
Nu e porcarie din moment ce am laudat atata efortul autoritatilor de acum, podurile, pasajele, dar o trecere de pietoni pe o Centura - crede-ma! - e o porcarie (dar nu toata lucrarea - oops!.)
si tie numai de bine

 


Re: CENTURA BUCURESTI DarkJohn

Goldmund wrote:
Daca e asa e o mare porcarie si s-au investit atatia bani..., atatea poduri spectaculoase, pentru ..ce?

Nu stim logica acelei treceri de pietoni (nu prea pot sa o localizez, pare intre DN1A si DN1), probabil este nevoie acolo de o trecere; daca e asa se rezolva foarte simplu cu o pasarela pietonala.
Atitia bani investiti rezolva nu mai putin de 4 "conflicte" majore ale centurii nord: Stefanesti, Tunari, Otopeni/DN1 si Chitila/DN7 si poate la anul se va rezolva si DN1A. Eu zic ca nu e putin.

 


Re: CENTURA BUCURESTI neder

Eu zic sa asteptam configuratia finala a intersectiilor de la Otopeni, Stefanesti si Tunari si dupa sa ne dam cu parerea. Eu anticipez viraje la stanga de pe centura, ceea ce inseamna ca avem o solutie proasta.
Astazi am mai dat o fuga pe centura si va spun ca mergeam cu 120 km/h si primeam flashuri din spate. Anticipez o serie de accidente urate intre parapetii astia pe care ii laudam! Un astfel de drum ar trebui sa aibe limitare de 80km/h pe toata distanta. Ganditi-va numai la cate intrari din curti / depozite exista. Mergi tu cu 100 pe prima banda si baga unu botu sa iasa, ca el nu vede bine si poc!
Eu zic ca in final vom avea un drum care va arata bine. Marcaje noi, indicatoare, borduri, poduri (mai ales cel de la otopeni). Avand in vedere starea infrastructurii in Bucuresti, e un pas inainte, fara discutii.
Autostrada de centura e cu totul alta discutie. Un drum construit de la zero care va fi folosit exclusiv pentru tranzit de genu Pitesti - Constanta sau Ploiesti - Bulgaria sau Ploiesti - Constanta etc. Actuala centura va fi in viitor mai mult a noastra, a bucurestenilor care ne deplasam dintr-o zona in alta a orasului si a celor care lucreaza la depozitele de pe ea. Atunci poate ca o sa ne enerveze la culme sa mergem pana la primul pod si sa intoarcem sa ajungem pe sensul celalalt unde avem treaba!

 


Re: CENTURA BUCURESTI cornel001

Apropo de parapeti... nu sunt o idee rea, dar... trebuie benzi mai largi sau mai bine zis portiunea din mijloc (unde ar veni cele 2 linii paralele si unde erau parapetii) nitel mai lata. pe DN1 si centura ploiestiului pe unde au mai fost pusi, aveam asa o senzatie de claustrofobie, mi se parea banda prea ingusta si cu prea putina marja de eroare , spre deosebire de portiunile fara parapeti. Evident, nu calcam pe contrasens in nici o situatie, vorbesc de impresia de la volan...
De exemplu pe autostrada gardul de pe mijloc nu vine exact pe marginea benzii, ci nitelus mai incolo...

 


Re: CENTURA BUCURESTI andrei11

- Salba de poduri si largirea centurii la 2 benzi / sens s-a realizat pentru o circulatie fluenta si nu pentru a ne testa noi limitele fizice ale masinilor. O limitare a vitezei la 80 km / h - iar la intersectii 50 km / h - mi se pare de bun simt, inclusiv montarea de radare fixe - cat mai dese - pentru a tine in frau tendinta unora de a se crede destepti.
- Pentru ca s-a discutat pe aici despre configuratia intersectiilor cu soselele adiacente ( "raze" ) postez schita cu intersectia Centura / DJ 200 ( Stefanesti ). Aceasta schita reprezinta o rezolvare clasica a acestei intersectii, cu mici modificari ( nesemificative ) aceasta rezolvare va fi gasita si la celalalte intersectii "surori".
De mentionat ca de cand a fost construita aceasta centura a Bucurestiului, podurile de peste ea ( de exemplu Podul Afumati ) au fost gandite pentru o centura cu minim 2 benzi / sens - iar la intersectii chiar cu mai multe.
Daca ma poate ajuta cineva cu o fotografie facuta sub podul Afumati unde se vede clar acest lucru, i-as fi recunoscator.

 


Re: CENTURA BUCURESTI DanCld

Genul acesta de intersectie cu banda speciala de accelerare dupa virajul la stanga se regaseste in exemplar multiplu pe DN1 intre 8penni si Breaza, exemplul clasic fiind iesirea din Campina. Cel mai recent a fost "implementata" pe "autostrada" (  :lol: ) de ocolire a comunei Adunatii Copaceni.

 


Re: CENTURA BUCURESTI mihai_tomaro

multumim andrei11.
Este o solutie buna dupa parerea mea. Sa speram ca nu va fi greu sa faci stanga la intrarea pe centura, dupa ce iesi din sensul giratoriu. La un volum mare de trafic mergand spre Otopeni, va fi chiar dificil. Avem exemplul Corbeanca stanga spre Ploiesti...dar personal nu vad o alta solutie mai buna ( cu elementele care le avem, adica doar un pod). Cand vom experimenta asta? exitsa sanse anul asta ?
...daca ma gandesc la Campina imi vine sa urlu totusi. Se face coada de zeci de masini la virajul spre Pliesti...asta e, sa nu uitam de la ce am plecat cu acesta centura impracticabila.

 


Re: CENTURA BUCURESTI neder

Am si eu o propunere, daca imi e permis. Ar putea rezolva situatia cea mai delicata, anume stanga de pe dj pe centura.



 


Re: CENTURA BUCURESTI vancouver

neder, vezi ca o faci o mare greseala in schita ta: la virajul la dreapta de dupa bariera, venind deci dinspre Bucuresti spre centura est (Constanta), ai desenat 3 benzi, care se varsa in numai 2 benzi ale centurii. Din pacate o situatie care se mai intalneste in Bucuresti (de ex. intersectie Geniului cu Maniu=Sos. Cotroceni), dar pe care nu o vei intâlni NICIODATA in Germania, Austria sau chiar si Ungaria.

 


Re: CENTURA BUCURESTI neder

Am pus atatea benzi in ideea ca sa nu se faca prea mare coada la bariera, in caz ca ar fi bariera. Da, ai dreptate.
De asemenea, ca tot ai amintit, niciodata in Austria, Germania etc nu vei vedea banda pe care mergi tu asa linistit sa se faca brusc banda de stanga, sau de dreapta. Aici in Bucuresti sunt infint de multe exemple de marcaje idioate care incurca intersectiile. Dar asta e alt topic..

 


Re: CENTURA BUCURESTI mihai_tomaro

prima data cand am vazut grafica lui Andrei, mi-a sarit in ochi faptul ca aceea CF nu mai era deloc intersectata.lucru bun, si gandire de viitor.
Intradevar, este dificil cu vjrajul la stanga la incadrarea pe centura. Ideal era un pasaj subteran pentru CB numai pentru sensul A2-A1.astfel aveai partea de deasupra pasajului libera sa faci stanga in voie. dar e deja probabil SF, dat fiind ca niecaieri in BUC nu avem pasaj subteran si suprateran in aceeasi intersectie. S-o vedem gata si asa, si sa criticam numa' pozitiv.

 


Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23  ... 117
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2326 forum members have written 425086 posts in 5285 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use