Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăAspecte diverse din transporturi şi infrastructură

 

Topic: Siguranța rutieră

680 posts, 224223 views
 
Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23  ... 49
 
 

📖 Pagination options
Re: Constructie Pasaj Baneasa (2007 - 2009) alex230ro

Am trecut si eu pe acolo,nu imi e clar cum a ajuns acolo dar ar trebui facut ceva pentru accesul pe deasupra pasajului,saptamanal are loc un accident acolo deoarece multi forteaza exact la intrarea in pasaj trecerea de pe banda 2 pe banda 1,ideal ar fi sa se mute cumva trotuarul pana in fata la Automobile Bavaria sa fie practic 2 benzi care sa mearga pe deasupra pasajului.In fiecare zi vad cate o manevra facuta la limita in zona aceea.

 


Re: Constructie Pasaj Baneasa (2007 - 2009) andrei11

O mai buna presemnalizare in primul rand, presemnalizare care sa inceapa de la podul suprateran ( cu 1 km inainte de pasaj )
Eliminati toti soferii de dumunica si bizonii si in general cei fara creier. Sa-si ia bicicleta daca de covrig nu sunt in stare. Soferul o fi bucurestean ?
Si o propunere TARE de tot, dar la Siguranta Rutiera.

 


Re: Siguranta rutiera andrei11

Cu privire la accidentul de astazi 5 Iulie 2015 de la Pasajul Baneasa.
Propun ( cu toata seriozitatea ) introducerea in lege a unor paragrafe care sa specifice ca odata la 5 ani toti conducatorii auto sa dea inca odata :
- examen teoretic din lege, cu 71 de intrebari, din care sa rezolve minim 67 corect. (Se presupune ca deja dupa 5 ani de condus ai acumulat ceva experienta. Nu ma vorbesc dupa 10, 15, 20, 30 de ani  :!:  ).
- examen practic de poligon, sunt conducatori auto ( multi ) care habar nu au sa faca o parcare laterala / cu spatele.
- simulator auto cu cel putin 3 situatii standard, si anume :
a) Cel putin 3 depasiri in conditii de trafic din fata.
b) Cel putin 3 intrari in trafic ( cu cedeaza trecerea ) in conditii de trafic intens ( exemplu:  de intrat pe centura capitalei cu viraj stanga venind de la Tunari ).
c) Controlul masinii in caz de polei.
Cine pica testul - nu trece cel putin o proba - anulat permisul, daca mai vrea permis  din nou scoala de soferi, examen, blablabla. Sa-i eliminam pe falsii soferi cat mai repede din trafic !
Nu e posibil, stiu multi soferi care nu fac diferenta intre un sens giratoriu si o intersectie cu scuar la mijloc ( rotund ), nu mai vorbesc de prioritati in cele 2 cazuri. Multi soferi !
Gasirea unei metode ( cartela la masini ) pentru a afla cu  exactitate cati km a parcurs respectivul sofer. Cunosc soferi care au carnet de 15 ani dar n-au condus 10 km in total.
Nightwolf ce spui ?
PS : Completare
Examen psihologic serios, pe bune,  odata la 3 ani. Da' pe bune  :!:
Last edit :
Cum puii mei nu s-a busit de indicatorul acesta ? Daca acest indicator exista si  la ora actuala in teren inseamna ca soferul a fost bizon de bizon, smecher de smecher, sau un tâmpit de pe banda a III - a  i-a taiat calea. Sau i s-a facut rau. Poate ne spuneNightwolf ceva, sa nu ne grabim cu concluziile pripite.
indicator.png (735.25 KB; downloaded 3703 times)
7-5-2015 5-11-02 PM.png (421.61 KB; downloaded 3679 times)

 


Re: Constructie Pasaj Baneasa (2007 - 2009) survola

Mașina este înmatriculată în București.

Și ca să răspund la o propunere de mai sus, chiar dacă ar fi 2 benzi care ar merge spre pasaj plus două spre intersecția supraterana, mereu vor apărea șmecheri care să fenteze coada de la semafor, prin intrarea forțată în coada "supraterana" cât mai aproape de intrarea în pasaj. Cu aceleași rezultate potențiale.

Însă nici eu nu înțeleg de unde au avut ideea proastă cu doar o bandă în plus față de pasaj. Cel puțin pe sensul spre Otopeni s-ar fi circulat mai în siguranță. Cei care vin acum pe "sus" trebuie să se înghesuie din două benzi pe una singură,  și mereu apar alți șmecheri care depășesc în fata celor care vin din pasaj, fără vizibilitate. Sau dacă prin pasaj și vrei sa faci dreapta spre centrele comerciale trebuie să te inserezi într-un lung sir de mașini de pe banda 1.

 


Re: Constructie Pasaj Baneasa (2007 - 2009) andrei11

Mai e o varianta ( eu pe asta o aplic daca vreau sa fac stanga pe Aerogarii ) o iau pe sub pod ( ultimul de dinainte de Pasajul Baneasa -->  cel care ma duce la Selgros ) si acolo am benzi care ma scot la suprafata la Pasajul Baneasa.
Vorbind de sensul spre Otopeni  acolo as fi facut 4 benzi pentru ca  e loc. Pana la centrele comerciale e aproximativ 1 km si ai loc sa te incadrezi. Dar apare o problema de intersectie si anume, cei care vin din pasaj si vor spre centrele comerciale si cei care vin de pe Aerogarii si vor inainte spre Otopeni. Si sa nu uitam ca acolo ( in mod cu totul stupid dupa parerea mea ) viteza ( legala ) e de 70 km / h. dar se merge cu 80 - 90 "ca popa".

 


Re: Constructie Pasaj Baneasa (2007 - 2009) survola

...și autobuzele cu 30 km/h, ca să iasă media :-(

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Siguranta rutiera Mircea G

Aberatii ! Asta este boala la romanii ...

 



Re: Siguranta rutiera danutzu_2910

@Mircea
Cine si cu ce abereaza?
Andrei are dreptate, si sustin.
Eu stiu persoane care au permis si nu au condus nici macar 1km!!Sa nu mai vorbesc de aiai coloratii car nu stiu sa scrie si sa citeasca dar ii vezi la volan (tomberon de beemve din anii 70)

La acidentul prezentat, mai exista o masina lovita in spate dreapta, in opinia mea cea care a provocat accidentul prin schimbarea brusca (si fara sa se asigure) a directiei de mers (probabil din b2 pe b1, asa cum sunt in zona producerii acidentului, sau b3 in b2, la toata latimea).
Din cate am inteles masina busita in parapet era condusa de o soferita (nu comentez). In masina mai erau doi tineri din care unul nu a supravietuit pana la spital. :(

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Siguranta rutiera Mircea G

Gindire comunistoida , asta este . Va legati de un banal accident si inventati tot felul de " examene , concursuri si reautorizarii " boala grava a vremurilor pe care le traim , metoda clara de a fu..te lumea .
Stati voi linistiti ca sint multi cu experienta care conduc ca boii , cum sunt si multi incepatori care conduc ok .
Un carnet " luat " si dreptul de a conduce , cistigat , este bun cistigat si gata . Restul depinde de fiecare , de la caz la caz . Ce vreti voi , se cheama roboti , dar si aia gresesc .

 


Re: Constructie Pasaj Baneasa (2007 - 2009) TibiV

andrei11 wrote:
acolo as fi facut 4 benzi pentru ca  e loc.

Nu ai înţeles nimic....
Colegii noștri ne-au explicat că 2 benzi/sens este MAXIM admisibil...
Că -Doamne ferește!- vor circula prea multe maşini dacă vor fi prea multe benzi...
Si vor muri prea puţini bizoni....
Dar dacă nu vor să moară de moarte bună, există intotdeauna opţiunea mitralierei...

 


Re: Siguranta rutiera andrei11

Nu e bun castigat, stai linistit. Ca sa conduci masina in permanenta trebuie sa ai aptitudini teoretice / practice / de sanatate fizica si mentala care se incadreaza in barem la data la care conduci.
Toata viata mea pana la 50 de ani a trebuit sa urmez cursuri de perfectionare, un curs postuniveritar, blablabla. Un inginer iesit din facultate la 25 de ani care nu se perfectioneaza poate sa numere in continuare kilogramele de rosii de la taraba familiala din Piata Obor.
Un sofer care nu face distinctia intre un sens giratoriu si o intersectie normala cu scuar la mijloc care nu stie sa se incadreze pe o artera prioritara care nu stie sa faca o depasire / o parcare / si alte multe lucruri trebuie eliminat cat mai repede posibil din sistem.
PS : Persoana desemnata stii ce e aceea ? Se ocupa cu licentele de transport si este agreata A.R.R. Au fost ani cand dadeam examen din an in an si scoala o faceam odata la 5 ( cinci ) ani. Asta ca sa stii. Daca un pusti ia examenul auto pe bune la 18 - 19 ani si primii kilometri îi face la 50 de ani ti se pare in regula ?
Cred ca dupa 25 de ani de capitalism nu mai trebuie sa punem stampila de gandire comunista, cel putin pentru unii de pe aici. Parerea mea.
Si n-am inteles, dupa ani de soferie ti-e frica sa dai un examen teoretic, probe practice de poligon, sa faci depasiri / sa intri intr-o intersectie cu cedeaza trecerea, sa controlezi masina pe polei ?
Mircea G wrote:
Stati voi linistiti ca sint multi cu experienta care conduc ca boii , cum sunt si multi incepatori care conduc ok .

Hopa, aici te-am prins...Prin propunerea mea boii îi prindem si îi eliminam...Nu ti se pare corect ? Un bou e bou pentru ca nu detine controlul la una sau mai multe conditii : aptitiudini teoretice / practice / de sanatate fizica si mentala  care sa se incadreaza in barem la data la care conduce.

 


Re: Constructie Pasaj Baneasa (2007 - 2009) shoppy

Pai da, daca s-ar face strapungerile CB-Poligrafiei si CB-Avionului ar fi mai putine masini, nu ar fi nevoie de benzi in plus si ar fi mai putine buseli. Daca te gandesti un pic e logic, daca te chinui sa fortezi argumente ca sa poluezi orice subiect cu derapaje si gandire bizonica atunci...

 


Re: Constructie Pasaj Baneasa (2007 - 2009) Costin

Discutia asta se poarta deja prin mai multe subiecte pe forum. Cred ca a devenit destul de clar ca sunt niste puncte de vedere divergente privind eficienta numarului mai mare de benzi pe o sosea. Cred ca stie toata lumea ca, in general, punctele de vedere se schimba foarte greu sau deloc. Asa ca nu are rost sa incepeti sa va atacati. Daca nu gasiti un punct de vedere comun, nu e nimic, de-aia e forum, sa se discute, chiar si in contradictoriu. Dar civilizat si fara atacuri, va rog.

 


Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23  ... 49
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aspecte diverse din transporturi şi infrastructură  • 
Choose destination

Since our 2425 forum members have written 433797 posts in 5400 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use