Topic: Știri și articole din presă
823 posts, 254017 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Intr'adevar, la Lac Straulesti este o organizare de santier, chiar mare. Am facut o excursie sambata dupa pranz acolo.
1) Poate sa nu fie in legatura cu metroul
2) Daca e in legatura cu metroul avem o problema, organizarea asta de santier este exact acolo unde va fi o imensa groapa.
Ma poate lamuri cineva mai luminat de ce as pune vreo 10 baraci - daca si nu mai multe - exact acolo unde va fi groapa ? Cui foloseste organizarea de santier ?
Sau mai inainte de toate se face Statia Straulesti ( care va fi fix sub bulevard conform schitelor ) si cand s-o putea si depoul ? Pentru ca depoul va fi necesar pentru M 6 si nu pentru M 4.
Sau se joaca la calceama, uite, noi am facut o organizare de santier, dati-ne banii ?
Intr'adevar, la Lac Straulesti este o organizare de santier, chiar mare. Am facut o excursie sambata dupa pranz acolo.
1) Poate sa nu fie in legatura cu metroul
2) Daca e in legatura cu metroul avem o problema, organizarea asta de santier este exact acolo unde va fi o imensa groapa.
Ma poate lamuri cineva mai luminat de ce as pune vreo 10 baraci - daca si nu mai multe - exact acolo unde va fi groapa ? Cui foloseste organizarea de santier ?
Sau mai inainte de toate se face Statia Straulesti ( care va fi fix sub bulevard conform schitelor ) si cand s-o putea si depoul ? Pentru ca depoul va fi necesar pentru M 6 si nu pentru M 4.
Sau se joaca la calceama, uite, noi am facut o organizare de santier, dati-ne banii ?
- Mircea Hirjau
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Mircea Hirjau
Sa speram ca se vor apuca de lucru in 2013! Sa fie intrun ceas bun!
Sa speram ca se vor apuca de lucru in 2013! Sa fie intrun ceas bun!
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Adrian Rosca
Au reaparut muncitorii la organizarea de santier de la Lac Straulesti. Aveau niste pufoaice pe care scria mare Somet asa ca punctul unu din mesajul citat cade.
andrei11 wrote:
Intr'adevar, la Lac Straulesti este o organizare de santier, chiar mare. Am facut o excursie sambata dupa pranz acolo.
1) Poate sa nu fie in legatura cu metroul
2) Daca e in legatura cu metroul avem o problema, organizarea asta de santier este exact acolo unde va fi o imensa groapa.
Ma poate lamuri cineva mai luminat de ce as pune vreo 10 baraci - daca si nu mai multe - exact acolo unde va fi groapa ? Cui foloseste organizarea de santier ?
Sau mai inainte de toate se face Statia Straulesti ( care va fi fix sub bulevard conform schitelor ) si cand s-o putea si depoul ? Pentru ca depoul va fi necesar pentru M 6 si nu pentru M 4.
Sau se joaca la calceama, uite, noi am facut o organizare de santier, dati-ne banii ?
Au reaparut muncitorii la organizarea de santier de la Lac Straulesti. Aveau niste pufoaice pe care scria mare Somet asa ca punctul unu din mesajul citat cade.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
E ceva care-mi scapa si nu stiu cum sa interpretez...
Raman la parerea ca este aproape exclus daca nu chiar imposibil ca pe langa M 5 Metrorex sa mai deschida un santier de amploare cum este depoul Straulesti.
Mai ales ca la ora actuala cica sunt probleme mari cu malaiul.
E ceva care-mi scapa si nu stiu cum sa interpretez...
Raman la parerea ca este aproape exclus daca nu chiar imposibil ca pe langa M 5 Metrorex sa mai deschida un santier de amploare cum este depoul Straulesti.
Mai ales ca la ora actuala cica sunt probleme mari cu malaiul.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Adrian Rosca
N-are ce sa-ti scape: licitatia pentru acest proiect a inceput in 24.12.2011, iar contractul s-a semnat in 03.08.2012. Numai ca intre timp s-au cam schimbat datele problemei. Nu prea mai e bani, dom'le!
N-are ce sa-ti scape: licitatia pentru acest proiect a inceput in 24.12.2011, iar contractul s-a semnat in 03.08.2012. Numai ca intre timp s-au cam schimbat datele problemei. Nu prea mai e bani, dom'le!
- francezu72
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
francezu72
Un mic UPDATE : Pe strada Cricovului, Floare de crang, si pe bulevardul Laminorului cam din 10-10 metrii pe anumite portiuni s-au pus niste stalpi subtiri in genul celor pe care se agata semnele de circulatie.
Un mic UPDATE : Pe strada Cricovului, Floare de crang, si pe bulevardul Laminorului cam din 10-10 metrii pe anumite portiuni s-au pus niste stalpi subtiri in genul celor pe care se agata semnele de circulatie.
- andrei11
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Hai sa va mai dau un 'hint':
cititi ultimul paragraf de aici
http://tunneltalk.com/TBM-Recorder-Jan1 ... er-TBM.php
PS
faceti abstractie de 'datele geografice', informatia respectiva provine de la fabricant...
Hai sa va mai dau un 'hint':
cititi ultimul paragraf de aici
http://tunneltalk.com/TBM-Recorder-Jan1 ... er-TBM.php
PS
faceti abstractie de 'datele geografice', informatia respectiva provine de la fabricant...
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
ionescu63
4 tuneluri?
NFM is also selected by another Italian contractor, Astaldi, to manufacture an EPBM for excavation of another extension to the Bucharest metro in Hungary. The machine, with a diameter of 6.6m, will excavate four tubes each with a length of 500m. The tunnels will be located to the north-west of the city, on line 4, which includes the stations of Bazilescu Park and Lake Străuleşti.
4 tuneluri?
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
iliutu
Site american - am ajuns si capitala Ungariei
Abstractie facand de acest lucru, o informatie interesanta.
Site american - am ajuns si capitala Ungariei
Abstractie facand de acest lucru, o informatie interesanta.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Mie tot nu-mi iese treaba cu TBM - ul pana la lac, pentru ca :
De la ( fostul ) PLS Zarea pana unde se va construi viitoarea statie Laromet e un zigzag, iar la PLS Zarea tunelele sunt apropiate, deci nu vad rostul unui nou PLS intre PLS Zarea si Laromet.
De la Laromet ( care poate sa fie statie si cu peron dreapta la o adica ) daca se merge pe partea dreapta a bulevardului ( cum te duci sprte Straulesti ) ai o societate comerciala ( sau exsocietate...) parca Zarea, apoi cateva case apoi cimitirul. Cam in dreptul cimitirului conform schitelor ar trebui sa fie si statia Straulesti.
Daca se suspenda cele 2 benzi de "dus" + scuarul de pe mijloc se poate executa tunelul si cu ajutorul domnisoarelor Kelly, distanta nu e extrem de mare.
Cu TBM - ul ce faci ? Te chinui sa-l pui la Straulesti / sau la Laminorului ca sa-l scoti dupa 1 km ? Apoi il "intorci" si vii cu el "pe invers" ?
Ca doar nu o sa se inchirieze 2 TBM - uri pentru 1 km de tunel.
Parerea mea, neprofesionista.
Oricum nu vad un nou PLS intre actualul PLZ Zarea si Laminorului, "in serpentina".
Pentru cele cateva stradute in discutie care li se vor taia accesul pe timpul santierului in bulevard se poate construi - in mod provizoriu - un acces pe partea cealalta, notat de mine cu rosu.
PS.
Daca cele 2 statii vor avea accese pe la ambele capete, intre accese va fi mai putin de 1km, ceva la 700 metri. Chiar nu merita un TBM pentru 700 metri.
PSS
Cele 2 noi statii vor ocupa - ca si latime - tot bulevardul, sau aproape tot bulevardul si nu pot fi facute in alta parte decat sub bulevard. ( Nu cred ca este vreo varianta de proiect care sa implice demolari, exceptand cele strict necesare de la PLS Zarea pana la statia Laminorului.)
Mie tot nu-mi iese treaba cu TBM - ul pana la lac, pentru ca :
De la ( fostul ) PLS Zarea pana unde se va construi viitoarea statie Laromet e un zigzag, iar la PLS Zarea tunelele sunt apropiate, deci nu vad rostul unui nou PLS intre PLS Zarea si Laromet.
De la Laromet ( care poate sa fie statie si cu peron dreapta la o adica ) daca se merge pe partea dreapta a bulevardului ( cum te duci sprte Straulesti ) ai o societate comerciala ( sau exsocietate...) parca Zarea, apoi cateva case apoi cimitirul. Cam in dreptul cimitirului conform schitelor ar trebui sa fie si statia Straulesti.
Daca se suspenda cele 2 benzi de "dus" + scuarul de pe mijloc se poate executa tunelul si cu ajutorul domnisoarelor Kelly, distanta nu e extrem de mare.
Cu TBM - ul ce faci ? Te chinui sa-l pui la Straulesti / sau la Laminorului ca sa-l scoti dupa 1 km ? Apoi il "intorci" si vii cu el "pe invers" ?
Ca doar nu o sa se inchirieze 2 TBM - uri pentru 1 km de tunel.
Parerea mea, neprofesionista.
Oricum nu vad un nou PLS intre actualul PLZ Zarea si Laminorului, "in serpentina".
Pentru cele cateva stradute in discutie care li se vor taia accesul pe timpul santierului in bulevard se poate construi - in mod provizoriu - un acces pe partea cealalta, notat de mine cu rosu.
1-19-2013 3-59-11 PM.jpg (211.55 KB; downloaded 2898 times)
PS.
Daca cele 2 statii vor avea accese pe la ambele capete, intre accese va fi mai putin de 1km, ceva la 700 metri. Chiar nu merita un TBM pentru 700 metri.
1-19-2013 4-11-52 PM.jpg (21.98 KB; downloaded 2890 times)
1-19-2013 4-11-22 PM.jpg (12.88 KB; downloaded 2889 times)
PSS
Cele 2 noi statii vor ocupa - ca si latime - tot bulevardul, sau aproape tot bulevardul si nu pot fi facute in alta parte decat sub bulevard. ( Nu cred ca este vreo varianta de proiect care sa implice demolari, exceptand cele strict necesare de la PLS Zarea pana la statia Laminorului.)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Hai, ca v-am 'starnit'!
Anuntul de presa original e aici:
http://www.nfm-technologies.com/IMG/pdf ... 013_EN.pdf
Cum au 'socotit'? Simplu...2tunele gemene x 2interstatii = 4
In ceea ce priveste 'Ungheria'...i-am scris deja bunei prietene Shani Wallis ca sa faca 'necesara' corectura...ceea ce puteti face si voi...pe pagina din TunnelTalk e un buton jos in dreapta etichetat "FEEDBACK"...dar va rog sa pastrati un ton decent!
Shani e cea mai reputata si respectata ziarista din mica lume mare a tunelistilor si faptul ca vorbeste despre metroul din Bucuresti in cel mai difuzat 'newsletter' de specialitate e doar de bine, nu de rau...
Intr-o seara, cand m-o apuca 'melancolia', poate am sa va povestesc cum citeam 'pe nerasuflate' in anii '80 reportajele ei din Tunnels & Tunnelling, o mica raza de 'lumina' de la capatul tunelului, ce reusea sa treaca pana in partea astalalta a 'Cortinei de Fier'...si la traduceam in limba lui Eminescu intr-un 'Buletin tehnic' intern lunar...
La vremea aia nu stiam ca e ziarista, imi inchipuiam ca e...barbat... ...pana am cunoscut-o in persoana, si i-am sarutat mana cu care scria, ca mult bine a facut...chiar fara sa stie!!!
Aveam amandoi o mica 'lacrima' in ochi, cand ne-am 'imbratisat', ca doi 'gemeni' ce s-au regasit in sfarsit dupa ce au fost despartiti de vitregiile vremilor atata amar de vreme...
PS
Despre scutul frantzozesc stiam demult, dar acum e 'publica' informatia, asa ca m-am gandit ca ar merita sa o stiti si voi...
Daca 'sortii' vor fi favorabili, vom putea compara la fata locului tehnica germana cu cea franceza...
Hai, ca v-am 'starnit'!
Anuntul de presa original e aici:
http://www.nfm-technologies.com/IMG/pdf ... 013_EN.pdf
Cum au 'socotit'? Simplu...2tunele gemene x 2interstatii = 4
In ceea ce priveste 'Ungheria'...i-am scris deja bunei prietene Shani Wallis ca sa faca 'necesara' corectura...ceea ce puteti face si voi...pe pagina din TunnelTalk e un buton jos in dreapta etichetat "FEEDBACK"...dar va rog sa pastrati un ton decent!
Shani e cea mai reputata si respectata ziarista din mica lume mare a tunelistilor si faptul ca vorbeste despre metroul din Bucuresti in cel mai difuzat 'newsletter' de specialitate e doar de bine, nu de rau...
Intr-o seara, cand m-o apuca 'melancolia', poate am sa va povestesc cum citeam 'pe nerasuflate' in anii '80 reportajele ei din Tunnels & Tunnelling, o mica raza de 'lumina' de la capatul tunelului, ce reusea sa treaca pana in partea astalalta a 'Cortinei de Fier'...si la traduceam in limba lui Eminescu intr-un 'Buletin tehnic' intern lunar...
La vremea aia nu stiam ca e ziarista, imi inchipuiam ca e...barbat... ...pana am cunoscut-o in persoana, si i-am sarutat mana cu care scria, ca mult bine a facut...chiar fara sa stie!!!
Aveam amandoi o mica 'lacrima' in ochi, cand ne-am 'imbratisat', ca doi 'gemeni' ce s-au regasit in sfarsit dupa ce au fost despartiti de vitregiile vremilor atata amar de vreme...
PS
Despre scutul frantzozesc stiam demult, dar acum e 'publica' informatia, asa ca m-am gandit ca ar merita sa o stiti si voi...
Daca 'sortii' vor fi favorabili, vom putea compara la fata locului tehnica germana cu cea franceza...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Tot nu inteleg care sunt cele 2 interstatii, imi pare rau.
Raman la concluzia ca intre PLS Zarea si Laminorului e imposibil de bagat o cartita in zig - zag. Bine, nu cred ca e imposibil, dar nu vad rostul.
Si raman la varianta lui Kelly pentru cei 700 metri de "interstatie".
M-am uitat pe schite. Sunt pe undeva 600 metri de tunel intre Laminorului si Strand.
Tot nu inteleg care sunt cele 2 interstatii, imi pare rau.
Raman la concluzia ca intre PLS Zarea si Laminorului e imposibil de bagat o cartita in zig - zag. Bine, nu cred ca e imposibil, dar nu vad rostul.
Si raman la varianta lui Kelly pentru cei 700 metri de "interstatie".
M-am uitat pe schite. Sunt pe undeva 600 metri de tunel intre Laminorului si Strand.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Atunci, hai sa o luam 'inginereste'...
Documentatia tehnica de executie a fost pusa 'public' pe SEAP...chiar nu a fost niciun forumist destul de curios sa o ia de acolo si sa puna ceea ce trebuie si ce intereseaza si pe forum???
Sau si la chestia asta e tot cu 'muieti-s posmagii'???
Ca Dumnezeu iti da, da' nu-ti baga-n traista...
Atunci, hai sa o luam 'inginereste'...
Documentatia tehnica de executie a fost pusa 'public' pe SEAP...chiar nu a fost niciun forumist destul de curios sa o ia de acolo si sa puna ceea ce trebuie si ce intereseaza si pe forum???
Sau si la chestia asta e tot cu 'muieti-s posmagii'???
Ca Dumnezeu iti da, da' nu-ti baga-n traista...
📖 Pagination options