Topic: Locomotive clasa 189 (SIEMENS ES 64 F4)
52 posts, 30455 views
📖 Pagination options
- ANDU2100HP
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 189 (SIEMENS)
ANDU2100HP
SIEMENS 701 de la CTV in buftea la apus 25-aprilie-2013
SIEMENS 701 de la CTV in buftea la apus 25-aprilie-2013
- ANDU2100HP
-
Posted:
-
- ANDU2100HP
-
Posted:
-
- ANDU2100HP
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 189 (SIEMENS)
ANDU2100HP
Siemens 700 de la CTv cu un sir de cazane spre chitila 01-feb-2013
Siemens 700 de la CTv cu un sir de cazane spre chitila 01-feb-2013
- ANDU2100HP
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 189 (SIEMENS ES 64 F4)
ANDU2100HP
Siemens-ul 700 de la CTV cu cazane spre Chitila 23-08-2013
Siemens-ul 700 de la CTV cu cazane spre Chitila 23-08-2013
- ANDU2100HP
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 189 (SIEMENS ES 64 F4)
ANDU2100HP
Siemens CTV 700 impingatoare la un carbunar , Buftea 25-11-2013
Siemens CTV 700 impingatoare la un carbunar , Buftea 25-11-2013
- R936
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 189 (SIEMENS ES 64 F4)
R936
700, Curtici
700, Curtici
11719293556_22c0563330_c.jpg (327.76 KB; downloaded 5872 times)
- FoFo650
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 189 (SIEMENS ES 64 F4)
FoFo650
Niste poze din ultima vreme
700 la odihna in depoul Suceava, inconjurat de cotețe - 25 aprilie 2015
189-700-8 | CTV by Alex.G_650, on Flickr
4 zile mai târziu, la plecarea din Suceava cu un marfar format din 37 de vagoane de cereale
189-700-8 | CTV by Alex.G_650, on Flickr
Niste poze din ultima vreme
700 la odihna in depoul Suceava, inconjurat de cotețe - 25 aprilie 2015
189-700-8 | CTV by Alex.G_650, on Flickr
4 zile mai târziu, la plecarea din Suceava cu un marfar format din 37 de vagoane de cereale
189-700-8 | CTV by Alex.G_650, on Flickr
- razvan22
-
Posted:
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 189 (SIEMENS ES 64 F4)
Andrei Andraș
189-700-8 la un marfar, preponderent, de cereale pentru unguri - Brașov - 31.08.2016
De menționat că celălalt Siemens al CTV a plecat în Austria pentru a i se schimba osiile și pantografele (?).
189-700-8 la un marfar, preponderent, de cereale pentru unguri - Brașov - 31.08.2016
De menționat că celălalt Siemens al CTV a plecat în Austria pentru a i se schimba osiile și pantografele (?).
189-700.jpg (131.51 KB; downloaded 7191 times)
- Gaby
-
Posted:
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 189 (SIEMENS ES 64 F4)
Andrei Andraș
189 700 a fost vândut, pe Facebook se vehiculează că au cumpărat-o Gysev Cargo, și în curând și 701 va fi vândut.
În schimbul acestora, până acum TM-007 a sosit la CTV, după ce MMV a luat-o pe TM-015, CTV urmând a mai cumpăra una.
189 700 a fost vândut, pe Facebook se vehiculează că au cumpărat-o Gysev Cargo, și în curând și 701 va fi vândut.
În schimbul acestora, până acum TM-007 a sosit la CTV, după ce MMV a luat-o pe TM-015, CTV urmând a mai cumpăra una.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 189 (SIEMENS ES 64 F4)
ByOnu
Au gasit reteta succesului de la GFR. Vorbeam acum cativa ani la o expozitie feroviara in Gara de Nord cu un reprezentant aflat intr-o locomotiva Siemens ER20 BF care mi-a spus ca de banii respectivi cumparau 10 DA.
Cred ca nu le mai renteaza creditul. Fara sa cunosc numerele, cred ca este posibil cu banii de pe un Siemens sa cumpere vreo doua TransMontana.
Au gasit reteta succesului de la GFR. Vorbeam acum cativa ani la o expozitie feroviara in Gara de Nord cu un reprezentant aflat intr-o locomotiva Siemens ER20 BF care mi-a spus ca de banii respectivi cumparau 10 DA.
Cred ca nu le mai renteaza creditul. Fara sa cunosc numerele, cred ca este posibil cu banii de pe un Siemens sa cumpere vreo doua TransMontana.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 189 (SIEMENS ES 64 F4)
shoppy
Nu se uita nimeni doar la pretul de start, conteaza foarte mult si costurile / mentenanta / garantia / service-ul / perioada de imobilizare / productivitatea garantata.
Problema pe care o vad este ca un Siemens nu poate fi rezerva pentru un EA iar asistenta era in Germania in loc de Craiova.
Solutia nu este a GFR, vad ca si DB a scos Siemens-urile si le-a inlocuit cu Brush, deci daca nu ai nici o restrictie, atunci la marfarele grele este eificent sa ai locomotive cat mai puternice.
Nu se uita nimeni doar la pretul de start, conteaza foarte mult si costurile / mentenanta / garantia / service-ul / perioada de imobilizare / productivitatea garantata.
Problema pe care o vad este ca un Siemens nu poate fi rezerva pentru un EA iar asistenta era in Germania in loc de Craiova.
Solutia nu este a GFR, vad ca si DB a scos Siemens-urile si le-a inlocuit cu Brush, deci daca nu ai nici o restrictie, atunci la marfarele grele este eificent sa ai locomotive cat mai puternice.
📖 Pagination options