Topic: Bucur LF - prototipul #401
537 posts, 26007 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
Nu a zis nimeni ca nu vor ajunge pe 41, dar si 34 este o linie destul de buna pentru ele, totusi sa nu uitam ca Dudesti are capacitate destul de mica si acum sunt cam jumatate din vagoane noi iar la Alexandria este deja pregatit un proiect de modificare pentru baie si rampa de revizie. Dar avand in vedere viitorul liniei 34 (circulara, traversand pasajul Basarab) cred ca sansele sunt mai mari sa ramana aici o parte din vagoane. Si mai ales dupa ce se confirma succesul lui 205 si se trece la realizarea lor in CA garantat ajung si pe 41.
Mari modificari in Dudesti nu s-au facut pentru el, doar a fost decupata o parte din schela din hala de revizii pentru ca vagonul sa poata trece prin aceasta hala (inainte dupa revizia CIZ era scos cu spatele si manevrat destul prin depou).
P.S. Si oricum nu prea are ce cauta asa tramvai pe linia 21 sa care chinezii de la Europa
Nu a zis nimeni ca nu vor ajunge pe 41, dar si 34 este o linie destul de buna pentru ele, totusi sa nu uitam ca Dudesti are capacitate destul de mica si acum sunt cam jumatate din vagoane noi iar la Alexandria este deja pregatit un proiect de modificare pentru baie si rampa de revizie. Dar avand in vedere viitorul liniei 34 (circulara, traversand pasajul Basarab) cred ca sansele sunt mai mari sa ramana aici o parte din vagoane. Si mai ales dupa ce se confirma succesul lui 205 si se trece la realizarea lor in CA garantat ajung si pe 41.
Mari modificari in Dudesti nu s-au facut pentru el, doar a fost decupata o parte din schela din hala de revizii pentru ca vagonul sa poata trece prin aceasta hala (inainte dupa revizia CIZ era scos cu spatele si manevrat destul prin depou).
P.S. Si oricum nu prea are ce cauta asa tramvai pe linia 21 sa care chinezii de la Europa
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Bucur LF - Primul tramvai LF produs de URAC
Chev Celios
Nu cara chinezi de la Europa.Chinezi eu autobuzele lor care ies pe Fundeni si se duce la metrou la Costin Georgian.Oricum Europa e pe punct sa fie demolata de tot.Numai sunt decat cateva tarabe,o sa ramana numai Dragonu Rosu.
Nu cara chinezi de la Europa.Chinezi eu autobuzele lor care ies pe Fundeni si se duce la metrou la Costin Georgian.Oricum Europa e pe punct sa fie demolata de tot.Numai sunt decat cateva tarabe,o sa ramana numai Dragonu Rosu.
- marian
-
Posted:
-
Re: Bucur LF - Primul tramvai LF produs de URAC
marian
Multumesc pt raspuns,sint de acord cu tine ,nu are ce cauta in 21,problema este ca nu il aduc in 41 asa cum era in plan!
Multumesc pt raspuns,sint de acord cu tine ,nu are ce cauta in 21,problema este ca nu il aduc in 41 asa cum era in plan!
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Bucur LF - Primul tramvai LF produs de URAC
Chev Celios
Atunci daca nu se baga tramvaie noi in 21 de ce au mai modernizat linia?
Trebuia sa o lase asa ca nu incurca nu nimic
Atunci daca nu se baga tramvaie noi in 21 de ce au mai modernizat linia?
Trebuia sa o lase asa ca nu incurca nu nimic
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Bucur LF - Primul tramvai LF produs de URAC
Gabi23
Cred ca problema sta in primul rand la Depoul Colentina. Este un depou nemodernizat, securitatea acestui depou este minima, avand vagoanele 75% picatate si revopsite. Foarte bine ca a fost modernizata linia, pentru ca era necesara. Daca s-ar gasi cumva bani pentru ca Depoul Colentina sa fie modernizat si sercurizat, ceva gen Alexandria sau Dudesti, sau chiar Militari (pentru ca n-am vazut Tatre pictate in depou). Oricum Colentina cred ca sta la rand la modernizare dupa Bucurestii Noi si Titan, probabil in anul 2013-2014. Poate vor primi si ei vagoane mai bune astfel.
Cred ca problema sta in primul rand la Depoul Colentina. Este un depou nemodernizat, securitatea acestui depou este minima, avand vagoanele 75% picatate si revopsite. Foarte bine ca a fost modernizata linia, pentru ca era necesara. Daca s-ar gasi cumva bani pentru ca Depoul Colentina sa fie modernizat si sercurizat, ceva gen Alexandria sau Dudesti, sau chiar Militari (pentru ca n-am vazut Tatre pictate in depou). Oricum Colentina cred ca sta la rand la modernizare dupa Bucurestii Noi si Titan, probabil in anul 2013-2014. Poate vor primi si ei vagoane mai bune astfel.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Bucur LF - Primul tramvai LF produs de URAC
Dr2005
Aștept vremurile când RATB o să scape de ideile astea fixe cu linii bune și linii rău-famate.
Aruncați un ochi în partea din spate a vagoanelor de pe 41 (inclusiv #205) și veți înțelege ce spun.
Aștept vremurile când RATB o să scape de ideile astea fixe cu linii bune și linii rău-famate.
Aruncați un ochi în partea din spate a vagoanelor de pe 41 (inclusiv #205) și veți înțelege ce spun.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
Nu il aduc in 41 momentan, planul ramane in picioare, Bucur LF pe 41, dar momentan trebuie sa mai faca km, a ajuns la 20.000, probabil va mai ajunge la 30.000, este constructie noua si 41 este cea mai grea linie din Bucuresti. Pentru a face km linia 21 e cea mai buna, mers incet, fara pante, poduri, pasaje, dar ca vagon nu are ce cauta acolo. Asa s-a tot spus si de CH PPCuri (306) cand am zis ca vor merge in 41 si iata in 41 acum sunt aproape 75% CH PPC. Asa va fi si cu Bucur LF dar mai dureaza.
marian wrote:
Multumesc pt raspuns,sint de acord cu tine ,nu are ce cauta in 21,problema este ca nu il aduc in 41 asa cum era in plan!
Nu il aduc in 41 momentan, planul ramane in picioare, Bucur LF pe 41, dar momentan trebuie sa mai faca km, a ajuns la 20.000, probabil va mai ajunge la 30.000, este constructie noua si 41 este cea mai grea linie din Bucuresti. Pentru a face km linia 21 e cea mai buna, mers incet, fara pante, poduri, pasaje, dar ca vagon nu are ce cauta acolo. Asa s-a tot spus si de CH PPCuri (306) cand am zis ca vor merge in 41 si iata in 41 acum sunt aproape 75% CH PPC. Asa va fi si cu Bucur LF dar mai dureaza.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
401 a ajuns zilele trecute la 20.000km, circula fara problema si saptamana aceasta va avea revizia.
Ca o informatie oficiala - acesta va fi mutat pe linia 34 destul de curand pentru ca deja din ianuarie se tot doreste mutarea lui pe o linie mai grea si cu acoperire mai mare a orasului.
401 a ajuns zilele trecute la 20.000km, circula fara problema si saptamana aceasta va avea revizia.
Ca o informatie oficiala - acesta va fi mutat pe linia 34 destul de curand pentru ca deja din ianuarie se tot doreste mutarea lui pe o linie mai grea si cu acoperire mai mare a orasului.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
Bucur LF nu a mai circulat de cateva zile pentru ca ajunsese la 20.000km si astepta revizia. Astazi aceasta a avut loc in depoul Dudesti, locul lui pe linia 21 fiind luat de CH PPCul 4017.
De maine revine in traseu.
Bucur LF nu a mai circulat de cateva zile pentru ca ajunsese la 20.000km si astepta revizia. Astazi aceasta a avut loc in depoul Dudesti, locul lui pe linia 21 fiind luat de CH PPCul 4017.
De maine revine in traseu.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
Bucur LF va mai sta cam pana saptamana viitoare pe bara, are revizia generala de 20.000km, se verifica toata structura caroseriei, articulatiile si boghiurile, inclusiv trucul. Boghiurile au fost duse la URAC pentru revizie. Posibil la intoarcerea de la revizie sa intre pe linia 34, daca nu inca 10.000km pe 21.
Alex wrote:
Bucur LF nu circula nici astazi. In locul lui este #4010.
Bucur LF va mai sta cam pana saptamana viitoare pe bara, are revizia generala de 20.000km, se verifica toata structura caroseriei, articulatiile si boghiurile, inclusiv trucul. Boghiurile au fost duse la URAC pentru revizie. Posibil la intoarcerea de la revizie sa intre pe linia 34, daca nu inca 10.000km pe 21.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
De astazi a revenit in traseu, avand la retragere 21.401Km la bord.
De astazi a revenit in traseu, avand la retragere 21.401Km la bord.
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Bucur LF - Primul tramvai LF produs de URAC
cornel001
Buna ziua. Acesta este primul meu post aici.
Cat au de gand sa-l mai plimbe pana sa mai fabrice si altele ? Desi as fi preferat sa fie 100% LF.
Buna ziua. Acesta este primul meu post aici.
Cat au de gand sa-l mai plimbe pana sa mai fabrice si altele ? Desi as fi preferat sa fie 100% LF.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
Pana nu il debarcam pe Oprescu de la primarie nu vedem altele. Cele 4 planificate pentru vara acestui an se faceau cu banii din bugetul local, taiat de dom' doctor
Pana nu il debarcam pe Oprescu de la primarie nu vedem altele. Cele 4 planificate pentru vara acestui an se faceau cu banii din bugetul local, taiat de dom' doctor
- cornel001
-
Posted:
-
📖 Pagination options