Topic: Eliberarea titlurilor de călătorie (sisteme de ticketing)
984 posts, 325900 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Totul despre cardurile de calatorie RATB
andrei11
La metrou e la fel dar nu sezizeaza nimeni, vezi diferenta intre cardul de 2 calatorii, 10 calatorii si 62 calatorii ! ( Cu precizarea ca la ultimul trebuie efectuate calatoriile intr-un interval de 31 zile ). Nu inteleg de ce va luati numai de RATB ca platiti cardul ( suportul ) iar de Metrorex nu va luati, pentru ca si in ultimul caz este acelasi lucru. Numai ca nu se spune. E si cum v-ati cumpara pantofi de la magazin, ce, credeti ca sireturile sunt pe gratis ? Intra in pretul pantofului, nu se mai face precizarea.
In 31 decembrie 2011 nu se va mai gasi nici un bilet de hartie, colectionarii ar face bine sa aiba grija de biletele de hartie.
La metrou e la fel dar nu sezizeaza nimeni, vezi diferenta intre cardul de 2 calatorii, 10 calatorii si 62 calatorii ! ( Cu precizarea ca la ultimul trebuie efectuate calatoriile intr-un interval de 31 zile ). Nu inteleg de ce va luati numai de RATB ca platiti cardul ( suportul ) iar de Metrorex nu va luati, pentru ca si in ultimul caz este acelasi lucru. Numai ca nu se spune. E si cum v-ati cumpara pantofi de la magazin, ce, credeti ca sireturile sunt pe gratis ? Intra in pretul pantofului, nu se mai face precizarea.
In 31 decembrie 2011 nu se va mai gasi nici un bilet de hartie, colectionarii ar face bine sa aiba grija de biletele de hartie.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Totul despre cardurile de calatorie RATB
Der Hofmeister
Asta da premiera. Ca tot ce-a facut pana URACul e floorless.
lucianho wrote:
producerea a unui prototip nou de tramvai, cu podea .
Asta da premiera. Ca tot ce-a facut pana URACul e floorless.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Totul despre cardurile de calatorie RATB
bercenicity
e citatul aiurea... pe link e
e citatul aiurea... pe link e
... tramvai, cu podea total coborata
- mastocitu
-
Posted:
-
Re: Totul despre cardurile de calatorie RATB
mastocitu
Controlorii nu intra in trafic pana la ora 7 stiu de la o controlare de la depoul victoria care trebuie sa se prezinte la servici la depou la 6.30
Controlorii nu intra in trafic pana la ora 7 stiu de la o controlare de la depoul victoria care trebuie sa se prezinte la servici la depou la 6.30
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Totul despre cardurile de calatorie RATB
Dr2005
Puţine case de bilete sunt deschise la 6... majoritatea se deschid pe la 8. Chiar am luat o amendă odată din cauza asta (era 7:30).
Puţine case de bilete sunt deschise la 6... majoritatea se deschid pe la 8. Chiar am luat o amendă odată din cauza asta (era 7:30).
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Totul despre cardurile de calatorie RATB
mindmasster
Eu la 6 si 15 ma urc in 97 si in Bucurestii Noi la Teatrul Masca e o casa de bilete si nu stiu daca e deschisa.
Eu la 6 si 15 ma urc in 97 si in Bucurestii Noi la Teatrul Masca e o casa de bilete si nu stiu daca e deschisa.
- mastocitu
-
Posted:
-
Re: Totul despre cardurile de calatorie RATB
mastocitu
Eu mi-am facut saptamana asta abonament in tei la ora 06:41
Eu mi-am facut saptamana asta abonament in tei la ora 06:41
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Totul despre cardurile de calatorie RATB
mindmasster
Si din intamplare te-ai uitat si pe program?
mastocitu wrote:
Eu mi-am facut saptamana asta abonament in tei la ora 06:41
Si din intamplare te-ai uitat si pe program?
- autob368
-
Posted:
-
Re: Totul despre cardurile de calatorie RATB
autob368
Dragos, fara suparare, dar amenda cred ca ti-ai luat ca nu ai avut timp sa iti iei bilet. Casele se deschid la ora 6.00, foarte putine la 6.15-6.30. La Aleea Vlasiei (Raul Doamnei) de exemplu mi-am luat eu acum vreo 3 luni abonament la ora 6.12 minute.
Dr2005 wrote:
Puţine case de bilete sunt deschise la 6... majoritatea se deschid pe la 8. Chiar am luat o amendă odată din cauza asta (era 7:30)..
Dragos, fara suparare, dar amenda cred ca ti-ai luat ca nu ai avut timp sa iti iei bilet. Casele se deschid la ora 6.00, foarte putine la 6.15-6.30. La Aleea Vlasiei (Raul Doamnei) de exemplu mi-am luat eu acum vreo 3 luni abonament la ora 6.12 minute.
- mastocitu
-
Posted:
-
Re: Totul despre cardurile de calatorie RATB
mastocitu
Nu m-am uitat pe program recunosc , m-am bucurat ca am gasit deschis
Nu m-am uitat pe program recunosc , m-am bucurat ca am gasit deschis
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Totul despre cardurile de calatorie RATB
mindmasster
Am fost azi la dimineata la ora 6:20 si era deschis de la ora 6. Multumesc pentru informatii .
Am fost azi la dimineata la ora 6:20 si era deschis de la ora 6. Multumesc pentru informatii .
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Totul despre cardurile de calatorie RATB
andrei11
Sa vedem ce mai scriu prietenii nostri de laB 365.Ro
Bilet unic pentru autobuz, tramvai şi metrou în Bucureşti
21 Feb, 10:56 / Cristina Macuc
Sistemul de tarifare unitară a transportului public din Bucureşti ar urma să fie extins şi în localităţile apropiate Capitalei precum Chiajna, Pipera şi Pantelimon unde operează acum firme private cu microbuze de călători.
0Share.
.Potrivit scrisorii Fondului Monetar Internaţional (FMI), activitatea de transport public în Bucureşti a RATB şi Metrorex trebuie să fie gestionată de o singură autoritate metropolitană de transport unde vor adera inclusiv operatorii privaţi de transport din localităţile limitrofe Capitalei.
“Călătorul trebuie să poată circula cu acelaşi tip de bilet atât pe RATB, cât şi la metrou. Scopul este integrarea tarifară pentru că acum călătorul plăteşte diferit şi îl dezavantajează. Plăteşte o dată la RATB călătoria simplă, plăteşte la metrou călătoria simplă şi, dintr-o dată, se dublează costul. Aşa, cu un cost nu chiar mediu, dar relativ bine socotit, de 2 lei de exemplu s-ar putea circula atât cu metroul cât şi la suprafaţă”, a precizat pentru B365.ro Gheorghe Udrişte, directorul general al Metrorex SA care a adăugat că încasările rezultate din vânzarea biletelor ar urma să fie împărţite proporţional între firmele de transport în comun.
“Sistemul tarifar unitar ar urma să fie extins şi la zonele limitrofe pentru că nu poţi să laşi operatorul privat de la Chiajna să ia pielea de pe om până în Bucureşti şi aici când ajunge să nu mai aibă bani de metrou. Autoritatea metropolitană de transport ar aduce la un loc toate administraţiile locale pentru că nu te opreşti cu transportul la capătul tramvaiului 10 la Mezeş, pe Şos Chitilei, trebuie să te duci şi în Chitila pentru că mare parte a locuitorilor acestui oraş sau din Chiajna, Pipera şi Pantelimon lucrează în Bucureşti şi migraţia dinspre localităţile perurbane trebuie integrată în sistemul de transport al zonei metropolitane”, motivează Udrişte.
În prezent, la RATB şi Metrorex se poate taxa călătoria cu mijloacele de transport public utilizând acelaşi instrument de plată, respectiv cardul activ reîncărcabil.
Potrivit conducerii Metrorex SA, activitatea noii autorităţi metropolitane de transport ar trebui gestionată fie de Ministerul Transporturilor, fie de către Guvern. În schimb, Udrişte susţine că metroul nu ar trebui transferat la Primăria Capitalei. “Primăria nu poate să suporte integral costurile. Metroul are nevoie de sume foarte importante de bani pentru dezvoltare, pentru modernizare, precum şi RATB-ul. Cea mai viabilă soluţie este aceea a unei autorităţi metropolitane de transport”, a conchis Udrişte.
Sa vedem ce mai scriu prietenii nostri de laB 365.Ro
Bilet unic pentru autobuz, tramvai şi metrou în Bucureşti
21 Feb, 10:56 / Cristina Macuc
Sistemul de tarifare unitară a transportului public din Bucureşti ar urma să fie extins şi în localităţile apropiate Capitalei precum Chiajna, Pipera şi Pantelimon unde operează acum firme private cu microbuze de călători.
0Share.
.Potrivit scrisorii Fondului Monetar Internaţional (FMI), activitatea de transport public în Bucureşti a RATB şi Metrorex trebuie să fie gestionată de o singură autoritate metropolitană de transport unde vor adera inclusiv operatorii privaţi de transport din localităţile limitrofe Capitalei.
“Călătorul trebuie să poată circula cu acelaşi tip de bilet atât pe RATB, cât şi la metrou. Scopul este integrarea tarifară pentru că acum călătorul plăteşte diferit şi îl dezavantajează. Plăteşte o dată la RATB călătoria simplă, plăteşte la metrou călătoria simplă şi, dintr-o dată, se dublează costul. Aşa, cu un cost nu chiar mediu, dar relativ bine socotit, de 2 lei de exemplu s-ar putea circula atât cu metroul cât şi la suprafaţă”, a precizat pentru B365.ro Gheorghe Udrişte, directorul general al Metrorex SA care a adăugat că încasările rezultate din vânzarea biletelor ar urma să fie împărţite proporţional între firmele de transport în comun.
“Sistemul tarifar unitar ar urma să fie extins şi la zonele limitrofe pentru că nu poţi să laşi operatorul privat de la Chiajna să ia pielea de pe om până în Bucureşti şi aici când ajunge să nu mai aibă bani de metrou. Autoritatea metropolitană de transport ar aduce la un loc toate administraţiile locale pentru că nu te opreşti cu transportul la capătul tramvaiului 10 la Mezeş, pe Şos Chitilei, trebuie să te duci şi în Chitila pentru că mare parte a locuitorilor acestui oraş sau din Chiajna, Pipera şi Pantelimon lucrează în Bucureşti şi migraţia dinspre localităţile perurbane trebuie integrată în sistemul de transport al zonei metropolitane”, motivează Udrişte.
În prezent, la RATB şi Metrorex se poate taxa călătoria cu mijloacele de transport public utilizând acelaşi instrument de plată, respectiv cardul activ reîncărcabil.
Potrivit conducerii Metrorex SA, activitatea noii autorităţi metropolitane de transport ar trebui gestionată fie de Ministerul Transporturilor, fie de către Guvern. În schimb, Udrişte susţine că metroul nu ar trebui transferat la Primăria Capitalei. “Primăria nu poate să suporte integral costurile. Metroul are nevoie de sume foarte importante de bani pentru dezvoltare, pentru modernizare, precum şi RATB-ul. Cea mai viabilă soluţie este aceea a unei autorităţi metropolitane de transport”, a conchis Udrişte.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Totul despre cardurile de calatorie RATB
Dominatrix
Ideea e buna, dar oare crearea unei Autoritati Metropolitane de Transport (AMT) nu va da "frau liber" dubagiilor de Ilfov sa acapareze unele trasee din Bucuresti?
In alta ordine de idei, Udriste n-a mai calcat de mult prin Chitila, tramvaiul 10 nu mai intoarce acolo de 23 de ani, adica din 1988.
Ideea e buna, dar oare crearea unei Autoritati Metropolitane de Transport (AMT) nu va da "frau liber" dubagiilor de Ilfov sa acapareze unele trasee din Bucuresti?
In alta ordine de idei, Udriste n-a mai calcat de mult prin Chitila, tramvaiul 10 nu mai intoarce acolo de 23 de ani, adica din 1988.
- andrei11
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination