Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
294 posts, 67796 views
📖 Pagination options
- MikeT
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
MikeT
Proiectul nu s-a facut in baza unor masuratori pe teren? Sau poate ca au cadastrat strazile si au tot ce le trebuie in arhiva. Nu cred ca au facut proiectul cu informatii si planuri folosind Google Maps.
Proiectul nu s-a facut in baza unor masuratori pe teren? Sau poate ca au cadastrat strazile si au tot ce le trebuie in arhiva. Nu cred ca au facut proiectul cu informatii si planuri folosind Google Maps.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
1689
Astfel de proiecte nu ar trebui sa fie derulate de primariile de sector.
E vorba de strategia pe termen lung la nivel de oras (desi experimentele Dna Ghica / Pta Sudului / Abator arata ca nici in cazul asta lucrurile nu stau mai bine).
Eu as vrea intii sa vad un plan strategic pe 20-50 de ani, dupa care sa discutam despre proiecte aliniate acestuia.
Momentan, fiecare primar de sector se comporta ca un mic baron pe feuda lui si face ce vrea.
Astfel de proiecte nu ar trebui sa fie derulate de primariile de sector.
E vorba de strategia pe termen lung la nivel de oras (desi experimentele Dna Ghica / Pta Sudului / Abator arata ca nici in cazul asta lucrurile nu stau mai bine).
Eu as vrea intii sa vad un plan strategic pe 20-50 de ani, dupa care sa discutam despre proiecte aliniate acestuia.
Momentan, fiecare primar de sector se comporta ca un mic baron pe feuda lui si face ce vrea.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
1689
Daca tot se doreste cu tot dinadinsul realizarea acestui pasaj (de ce oare ?), macar sa fir subteran, pe axa Metalurgiei.
Pe axa Luica - Dtru Petrescu e practic imposibil sa mai fie loc si pentru tramvai (nici daca pasajul ar trece pe linga balcoanele blocurilor din vecinatate...).
Din ce tin minte, magistrala de termoficare de la CET Sud nu se suprapune peste intersectie (altfel nici nu cred ca benzinaria de linga mall/autobaza ar fi primit vreodata aprobare - chiar si in salbaticii ani ‘90, cind a fost construita).
Deci nu vad motiv de ce nu s-ar putea opta pentru varianta subterana. Exista suficient loc si pentru bretele (rondul pentru intoarcerea troleibuzului 74 ar putea fi folosit aici si bucla relocata - de altfel am spus mai demult ca reteaua de troleibuz din Berceni ar trebui complet regindita).
Pasajele supraterane sint o solutie extrem de invaziva, o oroare arhitectonica si nu au ce cauta in peisajul urban in zone flancate de blocuri (la fel ca in cazul Dna Ghica )
In afara Basarab/Grant - unde subtraversarea retelei feroviare din zona Garii de Nord ar fi fost extrem de dificila (desi nu imposibila - las subiectul pentru o discutie separata), in Bucuresti NU ar trebui sa fie construit nici un alt pasaj sprateran.
PS: am mai spus, pasajul Abator este - dupa parerea mea - inutil. A creat conflicte de trafic inutile si nu a rezolvat nici o problema (existenta sau viitoare, tinind cont ca centura capitalei trebuia, oricum, inlocuita de A0...)
Daca tot se doreste cu tot dinadinsul realizarea acestui pasaj (de ce oare ?), macar sa fir subteran, pe axa Metalurgiei.
Pe axa Luica - Dtru Petrescu e practic imposibil sa mai fie loc si pentru tramvai (nici daca pasajul ar trece pe linga balcoanele blocurilor din vecinatate...).
Din ce tin minte, magistrala de termoficare de la CET Sud nu se suprapune peste intersectie (altfel nici nu cred ca benzinaria de linga mall/autobaza ar fi primit vreodata aprobare - chiar si in salbaticii ani ‘90, cind a fost construita).
Deci nu vad motiv de ce nu s-ar putea opta pentru varianta subterana. Exista suficient loc si pentru bretele (rondul pentru intoarcerea troleibuzului 74 ar putea fi folosit aici si bucla relocata - de altfel am spus mai demult ca reteaua de troleibuz din Berceni ar trebui complet regindita).
Pasajele supraterane sint o solutie extrem de invaziva, o oroare arhitectonica si nu au ce cauta in peisajul urban in zone flancate de blocuri (la fel ca in cazul Dna Ghica )
In afara Basarab/Grant - unde subtraversarea retelei feroviare din zona Garii de Nord ar fi fost extrem de dificila (desi nu imposibila - las subiectul pentru o discutie separata), in Bucuresti NU ar trebui sa fie construit nici un alt pasaj sprateran.
PS: am mai spus, pasajul Abator este - dupa parerea mea - inutil. A creat conflicte de trafic inutile si nu a rezolvat nici o problema (existenta sau viitoare, tinind cont ca centura capitalei trebuia, oricum, inlocuita de A0...)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Costin
Nu sustin. Pasajele pe "raze" au dezavantajul ca încurajează traficul spre centru in detrimentul celui de pe inele, or in prezent, si pentru Bucuresti, o asemenea abordare e complet gresita.
Mai departe, insa, ai dreptate... ideal era sa fie subteran.
1689 wrote here:
Daca tot se doreste cu tot dinadinsul realizarea acestui pasaj (de ce oare ?), macar sa fir subteran, pe axa Metalurgiei.
Nu sustin. Pasajele pe "raze" au dezavantajul ca încurajează traficul spre centru in detrimentul celui de pe inele, or in prezent, si pentru Bucuresti, o asemenea abordare e complet gresita.
Mai departe, insa, ai dreptate... ideal era sa fie subteran.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
1689
Pentru subteran + tramvai pe axa Luica cred ca nu e suficient loc.
Cit despre trafic, nu cred ca directia mai aduce vreo schimbare in Berceni (si Bucuresti in general).
Pentru subteran + tramvai pe axa Luica cred ca nu e suficient loc.
Cit despre trafic, nu cred ca directia mai aduce vreo schimbare in Berceni (si Bucuresti in general).
- V2A
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
V2A
Sursa: Facebook - Daniel Băluță, 15.10.2021.
Sursa: Facebook - Daniel Băluță, 15.10.2021.
Construcția pasajului suprateran din intersecția bulevardelor Obregia, Turnu-Măgurele și Metalurgiei a intrat într-o nouă fază, extrem de importantă, care ar putea accelera semnificativ realizarea acestuia.
Proiectul stufos al acestui obiectiv de investiții a fost depus la finanțare în programul guvernamental „Anghel Saligny”, ceea ce înseamnă că în următoarea perioadă, am putea primi cel puțin 35 de milioane de lei din cele 73 de milioane de lei cât reprezintă costul total al construcției pasajului rutier.
În aceste condiții, având mult mai mulți bani la dispoziție, ritmul de lucru va fi unul mult mai alert, iar obiectivul va fi dat mai repede în folosință, iar traficul din intersecția sus-menționată va fi mult mai fluent decât în prezent.
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Daddy
In ultimile saptamani au lucrat intens la reteaua electrica, atat pe partea blocurilor unde au rascolit tot spatiul verde cat si in curtea autobazei si a benzinariei de langa.
De remarcat ca pe trotuarul din partea nordica, intre Obregia si pana in dreptul noului Kaufland aflat in constructie, au aparut ceea ce foarte probabil sa fie suporturile pentru stalpii de iluminat stradal ce vor fi mutati odata cu inceperea lucrarilor.
Interesant e faptul ca iluminatul festiv de Sarbatori ce a fost montat pe Turnu Magurele ocolește toata aceasta zona, ce poate insemna ca se pregateste deja ceva. Si mai interesant si care sustine ideea ca se pregateste relocarea e ca deja s-a decopertat bitumul in jurul stapilor actuali din zona amintita pe o raza de cca 10cm. De asemenea, a fost dezafectat parculetul din spatele centrului de bilete de la capatul lui 73,74. Pe trotuarele din zona mult pamant, nisip, vremea urata il va transforma sigur in noroi.
In alta ordine de idei, pasajul se vrea numit Europa Unita, ca si Bulevardul Metalurgiei -> Bulevardul Europa Unita, o denumire ce da mai bine dezvoltatorilor imobiliari.
In ultimile saptamani au lucrat intens la reteaua electrica, atat pe partea blocurilor unde au rascolit tot spatiul verde cat si in curtea autobazei si a benzinariei de langa.
De remarcat ca pe trotuarul din partea nordica, intre Obregia si pana in dreptul noului Kaufland aflat in constructie, au aparut ceea ce foarte probabil sa fie suporturile pentru stalpii de iluminat stradal ce vor fi mutati odata cu inceperea lucrarilor.
rsz_tmag2.jpg (811.99 KB; downloaded 4303 times)
rsz_tmag1.jpg (840.22 KB; downloaded 4303 times)
Interesant e faptul ca iluminatul festiv de Sarbatori ce a fost montat pe Turnu Magurele ocolește toata aceasta zona, ce poate insemna ca se pregateste deja ceva. Si mai interesant si care sustine ideea ca se pregateste relocarea e ca deja s-a decopertat bitumul in jurul stapilor actuali din zona amintita pe o raza de cca 10cm. De asemenea, a fost dezafectat parculetul din spatele centrului de bilete de la capatul lui 73,74. Pe trotuarele din zona mult pamant, nisip, vremea urata il va transforma sigur in noroi.
In alta ordine de idei, pasajul se vrea numit Europa Unita, ca si Bulevardul Metalurgiei -> Bulevardul Europa Unita, o denumire ce da mai bine dezvoltatorilor imobiliari.
- BIGRED1984
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
BIGRED1984
In spatiul dintre benzinaria Mol si Grand Arena este o organizare de santier, din containere.
In spatiul dintre benzinaria Mol si Grand Arena este o organizare de santier, din containere.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Andrei98
Prima oara cand montasera beculetele au lasat zona respectiva libera, apoi peste 2-3 zile le montasera si acolo si apoi le-au dat jos
Daddy wrote here:
Interesant e faptul ca iluminatul festiv de Sarbatori ce a fost montat pe Turnu Magurele ocolește toata aceasta zona, ce poate insemna ca se pregateste deja ceva.
Prima oara cand montasera beculetele au lasat zona respectiva libera, apoi peste 2-3 zile le montasera si acolo si apoi le-au dat jos
- V2A
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
V2A
În ședința CGMB din 26.11.2021 va fi supus la vot un proiect pentru diminuarea concesiunii STB asupra bunurilor imobile pe care le deține, cu 800 mp de teren din autobaza Obregia, și trecerea suprafeței în administrarea CL Sector 4, pentru construirea pasajului.
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId
În ședința CGMB din 26.11.2021 va fi supus la vot un proiect pentru diminuarea concesiunii STB asupra bunurilor imobile pe care le deține, cu 800 mp de teren din autobaza Obregia, și trecerea suprafeței în administrarea CL Sector 4, pentru construirea pasajului.
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Daddy
A inceput relocarea stalpilor de iluminat, incepand din partea nordica, peste drum de benzinarie. Ultima poza a colegului bogdan2308, la un ochi atent chiar surprinde asta, stalpii din zona statiei de autobuz sens spre Brancoveanu au fost scosi si sunt mutati in curtea blocului din apropiere (la cativa metri in interiorului spatiului verde). Copacii de langa inca nu au fost taiati, stalpii practic sunt mutati in vegetatie, cineva nu si-a facut treaba la timp..
bogdan2308 wrote here:
Au început să scoată bordurile și stâlpișorii. Cred că va fi ras mare parte din spațiul verde din fața blocurilor.
A inceput relocarea stalpilor de iluminat, incepand din partea nordica, peste drum de benzinarie. Ultima poza a colegului bogdan2308, la un ochi atent chiar surprinde asta, stalpii din zona statiei de autobuz sens spre Brancoveanu au fost scosi si sunt mutati in curtea blocului din apropiere (la cativa metri in interiorului spatiului verde). Copacii de langa inca nu au fost taiati, stalpii practic sunt mutati in vegetatie, cineva nu si-a facut treaba la timp..
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Daddy
Azi au demolat o lungime de cca 6-7m din gardul autobazei, pe partea laterala spre benzinarie. Practic, e vorba de latimea spatiului verde din curtea autobazei. Pe partea nord-vestica au terminat de mutat toti stalpii in spate, tot din vegetatia nedefrisata lumineaza. Inca niciun panou.
Ar fi fost mai dificil pe nord sud, clădirea administrativă a autobazei e foarte aproape de trotuarul deja ingust, la un 3m de carosabil, dupa ochi. In cealalta parte blocuri abia construite nici ele la o distanta prea mare.
Ce spuneti cu tramvaiul pentru zona Luica Turnu Magurele e cam adevarat, va fi o problema mare ca vor trebui rase parcarile, multe spatii verzi, unele blocuri la limita distanței, exproprieri la greu si ma gandesc inclusiv si pentru partea cealalta, la Apărători. E foarte posibil sa asteptam mult si bine un tramvai aici.
Azi au demolat o lungime de cca 6-7m din gardul autobazei, pe partea laterala spre benzinarie. Practic, e vorba de latimea spatiului verde din curtea autobazei. Pe partea nord-vestica au terminat de mutat toti stalpii in spate, tot din vegetatia nedefrisata lumineaza. Inca niciun panou.
1689 wrote here:
Daca tot se doreste cu tot dinadinsul realizarea acestui pasaj (de ce oare ?), macar sa fir subteran, pe axa Metalurgiei.
Ar fi fost mai dificil pe nord sud, clădirea administrativă a autobazei e foarte aproape de trotuarul deja ingust, la un 3m de carosabil, dupa ochi. In cealalta parte blocuri abia construite nici ele la o distanta prea mare.
Ce spuneti cu tramvaiul pentru zona Luica Turnu Magurele e cam adevarat, va fi o problema mare ca vor trebui rase parcarile, multe spatii verzi, unele blocuri la limita distanței, exproprieri la greu si ma gandesc inclusiv si pentru partea cealalta, la Apărători. E foarte posibil sa asteptam mult si bine un tramvai aici.
- sotilu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
sotilu
Nu o să apară niciun panou, fiindcă chiar dacă Băluță a declarat public, iar compartimentele din aparatul său propriu au transmis oficial asociației, că se va realiza o configurație a pasajelor Metalurgiei și Apărătorii Patriei care să permită amplasarea ulterioară a liniei de tramvai pe strada Turnu Măgurele, în realitate acest lucru va fi imposibil de făcut, deoarece el și-a dat singur autorizație de construire pe varianta cu pasaj simplu, de 4 benzi (15m lățime), numai auto, și cu declivități de peste 6% (rezultate din lungimea de numai 140m a pasajelor).
Dacă va fi întrebat, va declara că va urca tramvaiul pe pasaj în viitor, dar cu rampă de 6% va fi imposibil, iar poziționarea actuală a pasajelor va compromite ulterior și axarea căii de rulare a tramvaiului pe strada Turnu Măgurele. Deci, adio tramvai pe inelul median!
Acest fapt a fost acceptat tacit și de Nicușor, dacă analizăm hotărârea Consiliului General adoptată în ședința din 08.11.2021, la nr.7 (7. Proiect de hotărâre privind aprobarea cererii de finanțare și a devizului general estimativ, în vederea finanțării obiectivul de investiții "Reabilitare sistem rutier între bucla de întoarcere B-dul. Tei - Str. Dna. Ghica, Piața Delfinului, B-dul. Chișinău, B-dul. Nicolae Grigorescu, Str. Iuliu Hațeganu, Șos. Vitan Bârzești până la Șos. Olteniței", în cadrul Programului Național de Investiții "Anghel Saligny"), prin care se va realiza linia de tramvai pe inelul median, între Lacul Tei şi șoseaua Olteniței, deci nu și în continuare pe Iriceanu și Turnu Măgurele.
Se poate vedea și din articolul de pe Hotnews: https://www.hotnews.ro/stiri-administrat ... -mai.htm
Așa că totul se va face pe șest.
Nu o să apară niciun panou, fiindcă chiar dacă Băluță a declarat public, iar compartimentele din aparatul său propriu au transmis oficial asociației, că se va realiza o configurație a pasajelor Metalurgiei și Apărătorii Patriei care să permită amplasarea ulterioară a liniei de tramvai pe strada Turnu Măgurele, în realitate acest lucru va fi imposibil de făcut, deoarece el și-a dat singur autorizație de construire pe varianta cu pasaj simplu, de 4 benzi (15m lățime), numai auto, și cu declivități de peste 6% (rezultate din lungimea de numai 140m a pasajelor).
Dacă va fi întrebat, va declara că va urca tramvaiul pe pasaj în viitor, dar cu rampă de 6% va fi imposibil, iar poziționarea actuală a pasajelor va compromite ulterior și axarea căii de rulare a tramvaiului pe strada Turnu Măgurele. Deci, adio tramvai pe inelul median!
Acest fapt a fost acceptat tacit și de Nicușor, dacă analizăm hotărârea Consiliului General adoptată în ședința din 08.11.2021, la nr.7 (7. Proiect de hotărâre privind aprobarea cererii de finanțare și a devizului general estimativ, în vederea finanțării obiectivul de investiții "Reabilitare sistem rutier între bucla de întoarcere B-dul. Tei - Str. Dna. Ghica, Piața Delfinului, B-dul. Chișinău, B-dul. Nicolae Grigorescu, Str. Iuliu Hațeganu, Șos. Vitan Bârzești până la Șos. Olteniței", în cadrul Programului Național de Investiții "Anghel Saligny"), prin care se va realiza linia de tramvai pe inelul median, între Lacul Tei şi șoseaua Olteniței, deci nu și în continuare pe Iriceanu și Turnu Măgurele.
Se poate vedea și din articolul de pe Hotnews: https://www.hotnews.ro/stiri-administrat ... -mai.htm
Așa că totul se va face pe șest.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
zapacitu
La Doamna Ghica, pasaj tot pe Median, e loc de tramvai? Nu au facut nici acolo, de ce ar face aici? Sistemul aplicat e acelasi.
La Doamna Ghica, pasaj tot pe Median, e loc de tramvai? Nu au facut nici acolo, de ce ar face aici? Sistemul aplicat e acelasi.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasaj suprateran Metalurgiei (parte din inelul median) (FINALIZAT decembrie 2023)
•
Choose destination