Topic: Transportul în comun din Mangalia
39 posts, 17364 views
📖 Pagination options
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun din Mangalia
PTMZ
Decizia nr. 1604 a CNSC:
PTMZ wrote:
Contestația BMC a fost respinsă.
Decizia nr. 1604 a CNSC:
Decizie_1604.pdf
Decizie_1604.pdf (79.69 KB; downloaded 231 times)
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun din Mangalia
PTMZ
Noul termen pentru depunerea ofertelor este 21 septembrie.
Noul termen pentru depunerea ofertelor este 21 septembrie.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun din Mangalia
PTMZ
Ofertanți:
1) BMC TRUCK & BUS, cu ZTE SMART AUTO CO., LTD în calitate de terț
2) ANADOLU AUTOMOBIL ROM S.R.L.
Ofertanți:
1) BMC TRUCK & BUS, cu ZTE SMART AUTO CO., LTD în calitate de terț
2) ANADOLU AUTOMOBIL ROM S.R.L.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun din Mangalia
PTMZ
Termenul limită pentru evaluări a fost prelungit până pe 21 ianuarie.
Termenul limită pentru evaluări a fost prelungit până pe 21 ianuarie.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun din Mangalia
PTMZ
Termenul limită pentru evaluări a fost prelungit până pe 8 aprilie.
Termenul limită pentru evaluări a fost prelungit până pe 8 aprilie.
- PTMZ
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun din Mangalia
PTMZ
Azi a fost finalizata evaluarea financiara. Procedura e in deliberare, fara castigator selectat.
Azi a fost finalizata evaluarea financiara. Procedura e in deliberare, fara castigator selectat.
- PTMZ
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun din Mangalia
PTMZ
Am gasit pe E-licitatie o Hotarare Civila din octombrie a Curtii de Apel Constanta, semn ca BMC depusese o plangere (care a fost respinsa):
Am gasit pe E-licitatie o Hotarare Civila din octombrie a Curtii de Apel Constanta, semn ca BMC depusese o plangere (care a fost respinsa):
HC-39-2020.pdf
HC-39-2020.pdf (6.35 MB; downloaded 228 times)
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Transportul în comun din Mangalia
Andrei Andraș
Autobuzul Karsan Atak Electric va circula, în curând, pe drumurile publice ale orașului Mangalia. Achiziția a 10 autobuze electrice, care vor deservi traseele transportul public dinn acest oras, s-a concretizat luna aceasta prin semnarea contractului de către Primaria Municipiului Mangalia și Anadolu Automobil Rom, unic importator al autobuzelor Karsan în România.
Suntem încântați de acest parteneriat!
Anadolu Automobil Rom
Autobuzul Karsan Atak Electric va circula, în curând, pe drumurile publice ale orașului Mangalia. Achiziția a 10 autobuze electrice, care vor deservi traseele transportul public dinn acest oras, s-a concretizat luna aceasta prin semnarea contractului de către Primaria Municipiului Mangalia și Anadolu Automobil Rom, unic importator al autobuzelor Karsan în România.
Suntem încântați de acest parteneriat!
Anadolu Automobil Rom
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun din Mangalia
PTMZ
Licitația a fost atribuită joia trecută, pe 22, către Anadolu, contractul fiind semnat pe 8 aprilie. Valoarea contractului este de 19.250.000 RON.
Licitația a fost atribuită joia trecută, pe 22, către Anadolu, contractul fiind semnat pe 8 aprilie. Valoarea contractului este de 19.250.000 RON.
- PTMZ
-
Posted:
-
Autobuzele Karsan Atak Electric din Mangalia
PTMZ
Astăzi au fost prezentate cele 10 autobuze electrice Karsan Atak Electric sosite recent în Mangalia, comandate în luna aprilie de către Primăria Municipiului Mangalia, în urma unei licitații care a avut drept câștigător dealerul Anadolu.
Comunicatul primăriei:
Sursa: Primăria Mangalia
Fotografii din comunicat:
Astăzi au fost prezentate cele 10 autobuze electrice Karsan Atak Electric sosite recent în Mangalia, comandate în luna aprilie de către Primăria Municipiului Mangalia, în urma unei licitații care a avut drept câștigător dealerul Anadolu.
Comunicatul primăriei:
Zece autobuze electrice achiziționate în cadrul unui proiect cu fonduri UE au ajuns, recent, la Mangalia, acestea urmând să deservească transportul public din localitate. Potrivit reprezentanților Primăriei, municipiul Mangalia este prima localitate din județul Constanța și printre puținele, la nivel național, în care transportul în comun se va face cu autobuze electrice. Acestea vor fi scoase pe traseu la începutul anului viitor, după finalizarea depoului și a stațiilor de încărcare a bateriilor electrice, care vor fi amplasate la capetele de linii. Autobuzele produse în Turcia, cu sisteme electrice marca BMW, au o capacitate totală de 36 de locuri, dintre care 22 pe scaune, patru dintre acestea fiind destinate persoanelor cu dizabilități. Autovehiculele sunt acționate complet electric și dotate cu echipamente și sisteme informatice, comunicare și informare audio-video a pasagerilor. Momentan, Primăria Mangalia se află în procedură de licitație pentru construirea autobazei și a stațiilor de încărcare, iar după finalizarea tuturor etapelor legale de achiziție, vor demara lucrările în teren. În prezent, fiind în perioada de probe, autobuzele au fost garate într-o parcare din vecinătatea Portului Turistic, până la construirea depoului, unde se va face mentenanța acestora. În cadrul proiectului, în valoare de aproximativ 10 milioane de euro, vor fi modernizate străzile și aleile pietonale în deplină siguranță și confort, vor fi create piste de biciclete și noi trasee de transport public, precum și stații de autobuz, semnalizate corespunzător atât pe orizontală, cât și pe verticală, pe traseul mijloacelor de transport în comun. Noi trasee de circulație vor fi create în cartierul de case al orașului, pe străzile Petre Ispirescu, Horia, Cloșca și Crișan, 1 Mai, acoperind, astfel, nevoia de deplasare urbană a cetățenilor care locuiesc în aceste cartiere. Proiectul mai vizează modernizarea falezei din Cap – Aurora, amenajarea unei parcări de tip Park&Ride, reabilitarea unor alei și spații verzi, în stațiune și oraș. ”Mangalia este prima localitate din județul Constanța și printre primele din țară, care va avea transportul public în comun, 100% ecologic, nepoluant, pentru a satisface nevoia de mobilitate urbană, în condiții sigure și confort sporit. Acesta este un prim pas din cel mai amplu proiect finanțat din fonduri europene, pe care Primăria Mangalia l-a accesat și pe care îl va duce la bun sfârșit. Desigur, vom menține și extinde facilitățile de transport pentru pensionari, elevi, cadre didactice, familii nevoiașe și alte categorii de persoane, care au nevoie de transport gratuit sau subvenționat de Primărie”, a declarat primarul Mangaliei, Radu Cristian.
16 iulie 2021
Sursa: Primăria Mangalia
Fotografii din comunicat:
foto5.jpg (1.16 MB; downloaded 2159 times)
foto-8.jpg (424.97 KB; downloaded 2159 times)
foto-1-1.jpg (1.21 MB; downloaded 2159 times)
foto7.jpeg (110.05 KB; downloaded 2159 times)
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Karsan Atak Electric din Mangalia
stefan_br
In urma cu o saptamana erau parcate intr-o incinta privata de la intrarea din Constanta dinspre Valul lui Traian, chiar ma intrebam pentru cine sunt, iata ca acum m-am lamurit.
In urma cu o saptamana erau parcate intr-o incinta privata de la intrarea din Constanta dinspre Valul lui Traian, chiar ma intrebam pentru cine sunt, iata ca acum m-am lamurit.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun din Mangalia
PTMZ
Sursa: Replica Online
În urmă cu ceva timp, Replica de Constanţa scria despre autobuzele electrice din Mangalia care se bronzau (rugineau) la soare, acestea fiind ţinute într-un loc foarte aproape de mare, aerul sărat putându-le afecta vopseaua și caroseria. Iată că această problema. Nu se mai ”ard” la soare, ci se vor ”bronza” într-un depou. Licitaţia pentru construcţia depoului pentru autobuzele electrice a fost finalizată, iar de construcție se va ocupa firma Iulmarind din Mangalia, pentru 3.655.080,85 lei.
Prin contractul supus prezentei proceduri se dorește construirea unui depou de autobuze electrice aferente planului de mobilitate urbană durabilă. Pe niveluri funcţiunile imobilelor sunt:1. Hală încercări (regim de înălţime parter), 2. Hală reparaţii (regim de înălţime parter + 1 etaj). Imobilul ce se va construi va avea structura de rezistenţă alcătuită din structura metalică. Fundaţiile sunt izolate, de tip talpă şi cuzinet. Învelitoarea clădirilor este din panou sandwich de 10 cm grosime. Prin lucrările şi intervenţiile care se vor realiza nu se vor afecta construcţiile învecinate. Se vor executa finisaje din rigips. în spaţiile umede (băi şi grupuri sanitare) se vor executa pardoseli şi placări la pereţi cu plăci ceramice pentru interior, antiderapante. Vopsitoriile la pereţi şi tavane se vor executa cu vopsele lavabile pentru interior, aplicare în dublu strat, după amorsarea prealabilă a suprafeţelor. În restul spaţiilor, mai puţin cele umede, finisajele la pardoseală se vor executa cu PVC. Tavanele vor fi de tip casetat.
Date despre societatea Iulmar Ind
Societatea Iulmar Ind a fost înfiinţată în anul 2011 şi are sediul social în Mangalia, pe strada Walter Mărăcineanu 4B C. În acest moment are doi acţionari, Ungureanu Tudor care deţine 70% din acţiuni şi Ungureanu Daniel Mihai care deţine 30% din acţiuni. Domeniul în care activează sunt construcţiile, iar pe anul 2020 firma a raportat o cifră de afaceri de 850 609 lei, un profit de 22 020 lei şi datorii de 510 871 lei.
Sursa: Replica Online
📖 Pagination options