Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovVehicule din trecut aparținând STB / ITB / RATB / STB S.ATramvaie

 

Topic: Düwag L / l (1994-2002)

28 posts, 8574 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Düwag L / l (1994-2002) ADK

Nu știu dacă e chiar cel mai bun topic, singurele tramvaie ce au mai avut o șansă (chiar la nivel de țară, pe unde au mai existat) după retragere:

Autor: John Law (Flickr)
15333090863_0d98fefece_o.jpg (389.05 KB; downloaded 2088 times)


Nu înțeleg de ce au dispărut în favoarea acelor vapoare, și nu s-a reluat să zicem, reintroducerea unui tramvai precum T4R... Nu știu ce succes au McDonald's cu vapoarele alea fără personalitate.

 


Re: Düwag L / l (1994-2002) cris_m

Aveau si vaporasele succesul lor, in functie de preferintele sarbatoritului, unora placandu-le piratii, de exemplu. Eu nu eram fan asa ca mi-am serbat ziua in tramvaiul de la Dristor si mi-a placut mai mult decat la vaporasul de la Morarilor unde spatiul era mult mai mic, o caldura insuportabila...

Oricum, perioada de glorie a acestor locatii de la Mc Donald's a fost prin anii 2005-2008 cam asa, atunci chiar era o chestie sa te serbezi acolo. Mai tarziu, cam de prin 2008, au inceput locurile de joaca sa prinda avant, mentinandu-se in fruntea clasamentului pana in 2020 cand a inceput pandemia. Odata cu restrictiile pandemice, au inceput sa prinda petrecerile organizate la iarba verde in parcuri, gradini, la curte etc. Am vazut foarte multe in ultimii 3 ani in IOR, mi se par foarte misto si practice, mai ales pentru cei nascuti in lunile mai-octombrie.

 


Re: Düwag L / l (1994-2002) Pavlov195

Un cadru frumos ce surprinde cuplul 2212+1213 pe linia 17 la Lacul Tei în anul 2000.
Autor: Alex Krakowsky



 


Re: Düwag L / l (1994-2002) nokia2110

Credeam că pe 17 au fost doar albastrele,  adică "Rathgeber".
Dar de ce au renunţat la ele cei de "McDonald's"?

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Düwag L / l (1994-2002) ADK

Că erau mai "cool" vaporașele... fără pic de caracter față de tramvaie.

 


Re: Düwag L / l (1994-2002) ByOnu

Cred ca are legatura cu organizarea spatiului interior. Vaporasele erau de 3x mai late.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Düwag L / l (1994-2002) ADK

cris_m wrote here:
Eu nu eram fan asa ca mi-am serbat ziua in tramvaiul de la Dristor si mi-a placut mai mult decat la vaporasul de la Morarilor unde spatiul era mult mai mic, o caldura insuportabila...

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Düwag L / l (1994-2002) GPS

Pentru că tramvaiele erau niște adaptări. Vaporașele erau concepute special și aveau toate dotările necesare.

 


Re: Düwag L / l (1994-2002) 1689

Pacat ca RATB-ul n-a primit si Düwag-uri M - in servici pina in 1998 (sau chiar N - desi acestea au fost mult mai putine, doar 30 buc. si au circulat pina in 2004 ).

 


Re: Düwag L / l (1994-2002) PaulIP

O serie de fotografii realizate în anul 2001 și preluată de pe https://beku-bildarchiv.de/bildarchiv/rumaenien.htm

Bukarest-2211-McDonalds-2001-1.jpg (1.3 MB; downloaded 454 times)

Bukarest-2211-McDonalds-2001-2.jpg (1.53 MB; downloaded 454 times)

Bukarest-2217-2001.jpg (1.36 MB; downloaded 454 times)

Bukarest-2229-2001.jpg (1.29 MB; downloaded 454 times)

Bukarest-2208-2001-1.jpg (1.28 MB; downloaded 454 times)

Bukarest-2208-2001-2.jpg (1.37 MB; downloaded 454 times)

Bukarest-2208-2001-3.jpg (1.49 MB; downloaded 454 times)

 


Re: Düwag L / l (1994-2002) PaulIP

Continuare

Bukarest-2204-2001-1.jpg (1.28 MB; downloaded 448 times)

Bukarest-2204-2001-2.jpg (1.38 MB; downloaded 448 times)

Bukarest-1207-2001.jpg (1.38 MB; downloaded 448 times)

Bukarest-1224-2001.jpg (1.32 MB; downloaded 448 times)

Bukarest-1216-2001.jpg (1.15 MB; downloaded 448 times)

 


Re: Düwag L / l (1994-2002) ByOnu

Exista un motiv anume pentru care RATB le-a retras atat de ..devreme, comparativ cu Rathgeber?

Fiabilitate mai scazuta? Serie mai mica si, deci, mai dificila procurarea/canibalizarea pieselor? Overengineered? Ajusese deja in 2002 RATB la un parc satisfacator de V3A?

 


Re: Düwag L / l (1994-2002) Gabi23

Spre finalul anului 2002, RATB dispunea de aproximativ 250 de vagoane V3A noi "modernizate" (URAC, FAUR, ELECTROPUTERE).

 


Re: Düwag L / l (1994-2002) PaulIP

@ByOnu au fost retrase cam după tot atâția ani ca unele Rathgeber (în special dintre cele venite în 1994-1995).
"Overengineered" nu erau, prin comparație cu Rathgeber.
Pur și simplu au fost mai puține numeric și destul de "tailor-made" (Frankfurt le-a comandat cu niște particularități). Nici la Galați n-au circulat foarte mult, diferența e că ei au avut grijă de ele și au păstrat 1 sau 2 pentru curse speciale (probabil încă există).

 


Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433249 posts in 5392 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use