Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantRame electrice și automotoare

 

Topic: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Pașcani

39 posts, 19123 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Paș Robert

Era un acordt cadru de 1 până la 10 unități la vreo 4 milioane de euro bucata. Acum se anchetează, fiindcă doreau să facă ceva artificii ca să ofere cu dedicație licitația către VFU se pare. Acum pțnă la proba contrarie nimic nu e sigur, dar coicidența e prea mare că automotorul a ieșit de pe poțile fabrice și CFR Călători a lansat instant licitația pentru DMU.

 


Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Paș Andrei98

Si unde este aceasta licitatie?  Ca pana sa intre DNA pe fir nu s-a auzit absolut nimic despre ea. Oricum se vede de la o posta ca e o alta afacere tip capusa by mister Gruia.

 


Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Paș Costin

Problema pentru care achizitia este anchetata este ca urma sa fie facuta din fondurile destinate platii datoriei catre Infra (pentru TUI). Deci nu vorbim despre o licitatie "cu dedicatie", nici nu stim daca o fi sau nu, aici e deturnare de fonduri.

 


Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Paș Robert

Din pacate informatiile vin pe bucati din toate partile. Clar aceasta aranjare a fost politica si odata cu schimbarea guvernului invoiala a cazut. Acum ramane sa vedem cine mai cade dupa.

 


Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Paș BodoMinea

O imagine cu prototipul în cauză, de la domnul Mihai Tudosă de pe Facebook.
81608875_2445558052220194_7527205674032300032_o.jpg (821.34 KB; downloaded 5419 times)

 


Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Paș reiny2000

FOTO Cum arată trenul diesel produs la Pașcani, cum a fost construit și câteva specificații tehnice
La final de 2019 pasionații de trenuri au fotografiat în București, pe Valea Prahovei sau pe magistralele spre Moldova un automotor diesel alb fabricat la Pașcani. Rar putem vedea un tren nou pe liniile românești, iar în articol puteți citi despre ce viteză prinde trenul, de când se lucrează la el și când l-am putea vedea plin cu călători. Nu sunt multe locurile din România unde se produce material rulant feroviar: la Craiova se fac trenuri electrice și locomotive, la Arad se construiesc vagoane, iar la Pașcani se repară vagoane și se lucrează la aceste automotoare diesel.

Automotorul diesel este produs de Electroputere VFU Pașcani, este destinat transportului pe distanțe medii cu viteză maximă de 120 km/h și este alcătuit din trei vagoane (vagon motor + vagon remorcă+ vagon motor). Pot călători în total 164 de pasageri (142 la clasa a 2-a și 22 la clasa 1), iar trenul are 60 de metri lungime.

Proiectul trenului de la Pașcani a început în 2011 - 2012, atunci s-a decis construirea unui DMU (Diesel Multiple Unit), iar materialele au început să sosească în 2013-2014 pentru construirea acestui prim prototip. O mare parte dintre componente vin de la companii cunoscute din Europa, iar designul exterior și cel al cabinei au fost realizate la Pașcani.

Trenul a ajuns la Făurei în octombrie 2019, iar testele de la Predeal s-au făcut în decembrie 2019. Trenul a rulat și cu 120 km/h între Pașcani și București. Automotorul are și sistem electronic de informare a călătorilor, dar și sistem de numărare a lor, pentru a monitoriza constant gradul de ocupare.

Automotorul a atins 143 km/h în testele făcute în poligonul de la Făurei unde trenul a parcurs peste 5.000 km. Au fost făcute teste și spre Predeal, pentru a se vedea dacă trenul pornește în condiții optime la altitudine mai mare (1.000 de metri) și s-au făcut și teste cu trenul gol, dar și cu trenul încărcat cu saci de nisip, pentru a simula situația când trenul este foarte plin (și deci greu).

Sursa de putere este asigurată de două motoare diesel tip ,,MTU”, având o putere de câte 390 kW/motor, acestea fiind montate împreună cu transmisia și serviciile auxiliare în două module ,,POWER-PACK”. Compunerea automotorului rămâne fixă în exploatare. Automotorul tip DMU se poate descompune în unitățile componente doar în atelierele de întreținere reparații specializate.

Încă nu au fost finalizate testele pentru omologare. Direcția tehnică a companiei estimează că mai durează 2-3 luni până la finalizare. Automotorul va fi disponibil după obținerea certificatului de omologare.

Producția de serie va începe odată cu semnarea unui contract de vânzare. La aceasta dată, ca perspectivă, se are în vedere piața României, flota de vehicule feroviare fiind în stare critică și se au în vedere achiziții prin fonduri europene. Deocamdată NU există însă un contract ferm în acest sens.

Si cateva poze din articol.











 


Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Pașcani Andrei Andraș

Nu trecuse centenarul? Preferam automotorul alb decât cu mizeria aia de autocolant de prost gust.

 


Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Paș Linia 43

Aici aflam motivele noului look :
Prototipul primului automotor produs de Electroputere VFU Pașcani, parte a Grupului GRAMPET, a intrat în ultima etapă de testări în cursul acestei săptămâni. Modelul DMU (Diesel Multiple Unit) a ieșit din fabrică sub noua sa înfățișare, purtând motive tradiționale românești frecvent întâlnite în portul popular național care, prin simbolistica lor, reprezintă moștenirea culturală românească. Trenul va rula în aceste zile pe căile ferate din Moldova, sărbătorind totodată și Ziua Națională a Iei.






https://www.economica.net/prototipul-pr ... 86348.html

 



Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Pașcani Daniel.769

DMU 001 in probe in statia Gura Humorului Oras in data de 14.10.2020
20201014_154953-01.jpeg (1.13 MB; downloaded 4234 times)
20201014_153734.jpg (1.63 MB; downloaded 4231 times)
20201014_154248-01.jpeg (1.45 MB; downloaded 4225 times)
20201014_154256-01.jpeg (1.4 MB; downloaded 4229 times)
20201014_154424-01.jpeg (1.81 MB; downloaded 4234 times)

 


Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Pașcani Linia 43

Primul tren automotor fabricat în România dupa 1989 şi-a încheiat probele de parcurs şi este gata de a fi pus la dispoziţia călătorilor. Testele au însemnat circa 95.000 de probe pentru toate echipamentele cu care este prevăzut şi pentru serviciile de trafic. Constructorii feroviari aşteaptă acum ca trenul să fie achiziţionat de CFR Călători
.
Este si un video.
https://www.facebook.com/tvriasi/videos/ ... 90996129

 


Automotor Diesel (DMU) construit de Electroputere VFU Pașcani Andrei Andraș

O să îl cumpere CFR Călători cum a "cumpărat" și ramele Hyperion. Presimt că scenariul Softrans se va repeta cât de curând.

 


Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Pașcani shoppy

Cei care incercau sa il cumpere au ajuns la pastrare pentru evaziune fiscala, deci mai greu cumparatul, mai ales ca deja sunt in contestatii 2 licitatii pentru automotoare.

 


Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Pașcani PTMZ

In perioada 25-27 Mai 2021 ELECTROPUTERE VFU PASCANI împreună cu personalul specializat din cadrul AUTORITĂȚII FEROVIARE ROMANE au continuat desfășurarea programului de probe, verificări și încercări în vederea certificării conform normelor CE, a automotorului Diesel fabricat la Pașcani. Scopul avut în vedere a fost cel de analiză a comportamentului șină-roată și s-au folosit senzori și echipamente telemetrice, cu origine japoneză. Marți, 25 Mai au avut loc mai multe porniri și opriri, pe segmentul de cale ferată dintre stațiile Pașcani și Lespezi, în vederea calibrării echipamentelor montate la interior și exterior (pe osiile motoare și libere). După calibrare, Miercuri 26 Mai automotorul a fost testat în cadrul a două curse, pe relația Pașcani-Liteni și retur. Automotorul produs la Pașcani continuă probele și va deveni primul vehicul feroviar de transport călători produs în România, certificat CE.

Sursa: Facebook - Electroputere VFU Pascani

 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Rame electrice și automotoare  • 
Choose destination

Since our 2318 forum members have written 423885 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use