Regiunile RomânieiTransilvaniaJudețul Covasna

 

Topic: Transportul în comun în Sfântu Gheorghe

41 posts, 20094 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Transportul în comun în Sfântu Gheorghe micutzu

Rable...
Nu inteleg de ce se mai cumpara astfel de vechituri cand se pot accesa atatea fonduri europene.

 


Transportul în comun în Sfântu Gheorghe Andrei Andraș

Municilipalitatea dorește să construiască un nou garaj la ieșirea din oraș, în zona Arena Sepsi. Până nu se va concretiza acest plan, autobuze noi, chiar cele electrice promise, nu se vor grăbi să ajungă.

 


Transportul în comun în Sfântu Gheorghe Andrei Andraș

0.png (14.39 KB; downloaded 4398 times)
Multi-Trans

 


Transportul în comun în Sfântu Gheorghe Andrei Andraș

Fotografii de ieri (16.01) de pe pitorescul drum spre Șugaș-Băi.
IMG_2082.JPG (1.85 MB; downloaded 4351 times)

IMG_2087.JPG (1.88 MB; downloaded 4365 times)

 


Re: Transportul în comun în Sfântu Gheorghe tamificko90

La Gara (03.10) BMC si MAN




 


Re: Transportul în comun în Sfântu Gheorghe tamificko90

BMC in la gara (03.10).



 


Transportul în comun în Sfântu Gheorghe Andrei Andraș

0.png (6.89 KB; downloaded 4106 times)
Multi-Trans

 


Transportul în comun în Sfântu Gheorghe Andrei Andraș

0.png (6.14 KB; downloaded 4030 times)
Multi-Trans

 


Transportul în comun în Sfântu Gheorghe Andrei Andraș

Încercați noul autobuz electric din Sfântu Gheorghe

De luni, 6 septembrie, până vineri, 10 septembrie, puteți încerca noul autobuz electric aflat în oraș pentru testare. Autobuzul va circula pe linia 1, iar în această perioadă călătorii se vor putea deplasa cu acest mijloc de transport verde în mod gratuit.
0.jpg (528.79 KB; downloaded 3692 times)
1.jpg (623.95 KB; downloaded 3692 times)
Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe

 


Re: Transportul în comun în Sfântu Gheorghe PTMZ

Primăria Sfântu Gheorghe va achiziţiona 12 autobuze electrice printr-un proiect finanţat din fonduri europene, ce vizează dezvoltarea şi modernizarea infrastructurii de transport public din municipiu şi reducerea emisiilor de carbon.

Directorul Multitrans, Titesz Zoltan, a declarat luni că autobuzele care asigură în prezent transportul public de călători în municipiul Sfântu Gheorghe au o vechime de peste două decenii, cele mai noi fiind luate la mâna a doua din străinătate în urmă cu câţiva ani.

Acesta a menţionat că proiectul de modernizare a transportului urban va fi implementat până în anul 2023 şi are mai multe componente, pe lângă achiziţionarea celor 12 autobuze ecologice cu propulsie electrică fiind prevăzute, printre altele, şi construirea unui nou depou în afara oraşului, modernizarea staţiilor, amplasarea de automate de bilete şi implementarea unui sistem de management al traficului.

Titesz Zoltan a adăugat că în viitor, printr-un alt proiect, vor fi achiziţionate încă 12 autobuze electrice.

Sursa: Administrație.ro

 


Transportul în comun în Sfântu Gheorghe Andrei Andraș

„Francezul” în acțiune prin secuime.
IMG_3776.JPG (295.5 KB; downloaded 3515 times)
IMG_3781.JPG (244.6 KB; downloaded 3515 times)
* francez pentru că a fost construit pentru piața franceză.

 


Transportul în comun în Sfântu Gheorghe Andrei Andraș

Sistem de transport public modern şi eficient la Sfântu Gheorghe

Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe va îmbunătăți calitatea transportului public și va reduce emisiile de dioxid de carbon prin investițiile din cadrul Planului de Mobilitate Urbană Durabilă. Proiectul conține o serie de intervenții care privesc modernizarea transportului public urban, cum ar fi achiziționarea de autobuze electrice, construirea de stații de autobuz moderne, dar și de piste pentru biciclete ori de trotuare. Lucrările de modernizare și investițiile planificate vor fi finalizate până la sfârșitul anului 2023. Proiectele tehnice sunt în curs de elaborare, iar procedurile de licitație pentru lucrări sunt așteptate să înceapă la sfârșitul acestui an.

Pentru a moderniza sistemul de transport public, municipalitatea va achiziționa 12 autobuze ecologice cu propulsie electrică. Acestea vor fi vehicule silențioase, prietenoase cu mediul și vor dispune de o podea joasă pentru a permite accesul ușor al celor în scaun cu rotile și al celor cu cărucioare. De asemnea, noile autobuze vor fi dotate cu încălzire și aer condiționat, dar și cu panouri electronice de informare.

O parte importantă a strategiei generale a Planului de Mobilitate Urbană Durabilă este relocarea garajelor și atelierelor companiei locale de transport public Multi-Trans SA din zona pieţei agroalimentare la Parcul Industrial de la Câmpul Frumos.

Conform strategiei planului de mobilitate, o nouă autogară va fi construită pe strada Lt. Păiş David, unde autobuzele interjudețene vor lăsa pasagerii, care vor putea apoi să ia de aici autobuze urbane ecologice spre diferite părți ale orașului.

Proiectul include, de asemenea, modernizarea a peste 60 de stații de transport public și construirea unui capăt de linie pe strada Berzei. Stațiile vor fi dotate cu panouri de informare LCD, sistem de supraveghere video, WiFi, dar vor fi amplasate și automate de bilete. Achiziționarea biletelor se va putea face și online, acestea putând fi prezentate apoi cu ajutorul telefonului mobil.

Sistem de management informatizat al traficului

Tot în vederea dezvoltării transportului public urban va fi implementat și un sistem de management al traficului, cu multe intersecții semaforizate, cu sistem de supraveghere video și de colectare a datelor, care va permite monitorizarea în timp real a traficului și flotei de autobuze, respectiv informarea instantanee a călătorilor.

Vor fi modernizate și o parte din străzile existente: strada Fabricii, strada Gen. Grigore Bălan, strada Nicolae Iorga, strada Ciucului, strada Stadionului, în timp ce pe strada Lunca Oltului și strada Lt. Păiş David vor fi reabilitate trotuarele. În urma extinderii continue a zonelor rezidențiale din oraș, autobuzele vor circula pe rute mai lungi.

Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe

 


Re: Transportul în comun în Sfântu Gheorghe PTMZ

Solaris Bus & Coach, lider european în producția de vehicule electrice pentru transport public, va prezenta în premieră în România autobuzul pentru transport în comun Urbino 12 cu hidrogen, în cadrul unui tur național. Timp de două luni, autobuzul Solaris cu hidrogen va fi prezent în douăsprezece orașe din România după următorul traseu: Cluj-Napoca, Târgu Mureș, Brașov, Sfântu Gheorghe, Iași, Galați, Constanța, București, Râmnicu Vâlcea, Craiova, Timișoara și Oradea.

Autobuzul Urbino 12 cu hidrogen va circula timp de câteva zile în fiecare oraș din cadrul turului, pentru a fi testat de administrațiile locale, în vederea familiarizării cu cea mai nouă tehnologie de propulsie și a conștientizării eficienței folosirii hidrogenului ca sursă de energie complet curată și a diminuării emisiilor poluante de dioxid de carbon. Turul autobuzului Solaris Urbino 12 cu hidrogen prin cele douăsprezece orașe din România cuprinse în traseu este realizat în colaborare cu Linde Gaz România, partener care asigură alimentarea acestuia cu hidrogen.

„În premieră națională aducem autobuzul Solaris Urbino 12 cu hidrogen pe străzile mai multor orașe din România, pentru a prezenta administrațiilor publice locale beneficiile achiziționării unor astfel de vehicule inovatoare în industria de transport public pe termen lung, atât din punct de vedere al costurilor, dar și al protecției mediului și a calității vieții locuitorilor. Solaris Urbino 12 cu hidrogen este fără nicio îndoială soluția viitorului, disponibilă deja, iar componenta sa ecologică garantează unicitatea unei experiențe de călătorie sustenabilă, lipsită complet de emisii poluante”, a declarat Daniel Ciolan, General Manager Solaris Bus & Coach România.

Lansat în iunie 2019, la Summitul Global pentru Transport Public (UITP) din Stockholm, Solaris Urbino 12 reprezintă avangarda tehnologică a vehiculelor pentru transportul public fără emisii nocive și totodată o soluție sustenabilă pentru orașele care doresc să investească în calitatea mediului pentru locuitorii lor. Alimentat cu hidrogen, vehiculul inovator oferă o autonomie de până la 400 km, păstrând în același timp toate avantajele unui motor electric.

Autobuzul Solaris Urbino 12 cu hidrogen este caracterizat de un nivel scăzut de zgomot  în timpul deplasării, ce garantează o experiență plăcută de călătorie atât pentru șoferi, cât și pentru pasageri. Mai mult, confortul pasagerilor va fi asigurat și de o serie de beneficii precum: sistemul de climatizare, camerele de supraveghere, dar și un sistem modern de informare. De asemenea, aceștia își vor putea reîncărca dispozitivele mobile în porturile USB disponibile, în timp ce persoanele cu mobilitate redusă vor avea la dispoziție o rampă și un compartiment pentru scaune cu rotile.

În ceea ce privește caracteristicile sale tehnice, autobuzul Solaris cu hidrogen folosește un set de celule de combustie pentru a genera energie. Hidrogenul furnizat celulelor de combustie este transformat în electricitate, care la rândul său alimentează direct sistemul de acționare a autobuzului care constă într-o punte motoare cu acționarea în roți. Autobuzul este, de asemenea, echipat cu o baterie Solaris High Power, care acționează ca o instalație suplimentară de stocare a energiei electrice.

Hidrogenul necesar pentru propulsare, furnizat de Linde Gaz în cazul acestui proiect, este stocat în stare gazoasă în rezervoare de ultimă generație, plasate pe partea superioară a autobuzului. Singurele subproduse generate în timpul funcționării autobuzului sunt căldura și apa sub formă de vapori, fapt pentru care vehiculele nu eliberează substanțe nocive pentru mediu.

Niciun mijloc de transport public cu hidrogen nu circulă în România
Potrivit reprezentanților Solaris în România, până în prezent, nicio municipalitate din țară nu a plasat comenzi pentru autobuzele cu hidrogen, însă există un interes la nivelul mai multor administrații locale pentru achiziționarea unor astfel de vehicule.

La nivel european, compania Solaris a preluat deja comenzi pentru livrarea a zeci de autobuze Urbino 12 cu hidrogen către operatori de transport public din Germania, Olanda, Italia, Suedia și Austria, fiind totodată prima companie care a început producția în masă pentru acest tip de vehicul. De asemenea, autobuze Solaris cu hidrogen au fost  deja livrate și folosite în circuitul de transport public în orașele Köln (Germania) și Bolzano (Italia). Conform previziunilor pieței, segmentul autobuzelor urbane alimentate cu hidrogen va crește exponențial în următorii zece ani, și va constitui până în 2030 o parte substanțială a flotei de vehicule  de transport în comun din Europa.

Linde colaborează deja în Europa cu mai multe municipalități pentru alimentarea cu hidrogen a vehiculelor folosite în transportul comun.

Comisia Europeană își propune ca în intervalul 2024-2030, hidrogenul să devină o componentă intrinsecă a unui sistem energetic integrat, cu un obiectiv strategic la capitolul producție de până la 10 milioane de tone de hidrogen regenerabil în UE. Utilizarea hidrogenului va fi extinsă treptat în transportul public, cel cu camioane, feroviar și la unele aplicații de transport maritime.

Sursa: CT News

 


Re: Transportul în comun în Sfântu Gheorghe Andrei98

Totusi nu cred ca era necesar sa se posteze acelasi mesaj de 15 ori doar ca sa apara pe forum la fiecare oras unde va circula. O data la discutii despre vehicule era de ajuns.

 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Covasna  • 
Choose destination

Since our 2415 forum members have written 433075 posts in 5389 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use