Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
528 posts, 154508 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
ByOnu
Tocmai ce a terminat ADP-ul vietii sa mai sifoneze niste banuti modernizand scuarul!
Tocmai ce a terminat ADP-ul vietii sa mai sifoneze niste banuti modernizand scuarul!
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Cristi N
Astazi am primit primul raspuns de la PMB prin care ma informeaza ca au trimis solicitarea catre Directia Generala Infrastructura din PMB si Ministerului Transporturilor(probabil din cauza ca am intrebat si de M7).
Sper sa revin cat mai curand si cu raspunsul la solicitarile mele.
Astazi am primit primul raspuns de la PMB prin care ma informeaza ca au trimis solicitarea catre Directia Generala Infrastructura din PMB si Ministerului Transporturilor(probabil din cauza ca am intrebat si de M7).
Sper sa revin cat mai curand si cu raspunsul la solicitarile mele.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
TibiV
Eu v-am spus ca este blonda...
...s-a concluzionat faptul ca nu rezulta necesitatea unui mijloc de mare capacitatea (tramvai) pe artera Doamna Ghica.
Eu v-am spus ca este blonda...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
punmeister
Pe mine nu m-ar mira sa fie doar un raspuns evaziv al odraslei care a scris raspunsul.
Pe mine nu m-ar mira sa fie doar un raspuns evaziv al odraslei care a scris raspunsul.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
zapacitu
Are dreptate, nu se justifica tramvai, se justifica METROU.
Are dreptate, nu se justifica tramvai, se justifica METROU.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
ByOnu
Pe termen scurt si mediu tramvaiul in regim de metrou-usor este solutia. Metroul pe ruta respectiva nici nu va fi pomenit in urmatoarele decenii bune, dar tramvaiul are sanse de realizare in urmatorii 10 ani.
Pe termen scurt si mediu tramvaiul in regim de metrou-usor este solutia. Metroul pe ruta respectiva nici nu va fi pomenit in urmatoarele decenii bune, dar tramvaiul are sanse de realizare in urmatorii 10 ani.
MetrouUsor_Est.jpg (617.17 KB; downloaded 5644 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
punmeister
Sau asa ceva:
Sau asa ceva:
https://www.construim-romania.ro/2018/05 ... -vlaicu/
Tramvaie-Nord-Small.jpg (1.24 MB; downloaded 5641 times)
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
PTMZ
Apreciez că există și o variantă de prelungire a liniei de pe Dimitrie Pompeiu, dar avem o problemă: Str. Gara Herăstrău e super aglomerată la orele de vârf, iar ca linia să intre direct pe Barbu Văcărescu, va trebui fie să coboare pe o rampă, fie să intre printr-un pasaj sub bulevard, ca apoi să intre în linia 5.
Apreciez că există și o variantă de prelungire a liniei de pe Dimitrie Pompeiu, dar avem o problemă: Str. Gara Herăstrău e super aglomerată la orele de vârf, iar ca linia să intre direct pe Barbu Văcărescu, va trebui fie să coboare pe o rampă, fie să intre printr-un pasaj sub bulevard, ca apoi să intre în linia 5.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
ByOnu
A fost studiata o solutie de catre PMB inca de prin 2010...
A fost studiata o solutie de catre PMB inca de prin 2010...
Inelul_median_teritoriu3 - detaliu Pompei.png (1.1 MB; downloaded 5714 times)
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Cristi N
Nu stiu daca respectiva harta a PMB e chiar cea mai potrivita, pare facuta cam la repezeala fara sa tina cont de detalii, dar cu toate astea o conexiune a tramvaiului D. Pompeiu - B. Vacarescu nu e imposibila. Diferenta de nivel dintre Gara Herastrau si B. Vacarescu este mare doar in zona intersectiei cu D. Pompeiu, capetele strazii Gara Herastrau sunt la acelasi nivel cu B. Vacarescu.
Pentru conexiune ar trebui expropiata o fasie de ~ 7m latime de-a lungul D. Pompeiu incepand de la capatul actual al lui 16/36 pana la Gara Herastrau. Acolo avem 4 propietari: Unitatea militara - Muzeul Aviatiei, un complex de birouri/apartamente, Courtyard by Mariott si IPJ Ilfov. De la toti propietarii se expropiaza doar teren, nu e nevoie de demolari. Pe gara Herastrau se poate folosi o fasie tot de 7m din spatiul verde dinspre B. Vacarescu iar conxiunea cu linia lui 5 se poate face in zona intersectiei cu sos. Pipera.
Dar pana sa ajungem la conexiuni de genul asta care se dovedesc mult peste nivelul de competenta al PMB zic sa ne uitam ce scrie in PMUD, studiu comandat de PMB. Oare functionarii de acolo l-au citit sau macar au auzit de el?
PDF-ul este pe siteul PMB: link, iar tabelul de mai sus este la pagina 328.
Nu stiu daca respectiva harta a PMB e chiar cea mai potrivita, pare facuta cam la repezeala fara sa tina cont de detalii, dar cu toate astea o conexiune a tramvaiului D. Pompeiu - B. Vacarescu nu e imposibila. Diferenta de nivel dintre Gara Herastrau si B. Vacarescu este mare doar in zona intersectiei cu D. Pompeiu, capetele strazii Gara Herastrau sunt la acelasi nivel cu B. Vacarescu.
Pentru conexiune ar trebui expropiata o fasie de ~ 7m latime de-a lungul D. Pompeiu incepand de la capatul actual al lui 16/36 pana la Gara Herastrau. Acolo avem 4 propietari: Unitatea militara - Muzeul Aviatiei, un complex de birouri/apartamente, Courtyard by Mariott si IPJ Ilfov. De la toti propietarii se expropiaza doar teren, nu e nevoie de demolari. Pe gara Herastrau se poate folosi o fasie tot de 7m din spatiul verde dinspre B. Vacarescu iar conxiunea cu linia lui 5 se poate face in zona intersectiei cu sos. Pipera.
Dar pana sa ajungem la conexiuni de genul asta care se dovedesc mult peste nivelul de competenta al PMB zic sa ne uitam ce scrie in PMUD, studiu comandat de PMB. Oare functionarii de acolo l-au citit sau macar au auzit de el?
PDF-ul este pe siteul PMB: link, iar tabelul de mai sus este la pagina 328.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Costin
Buna observatia cu PMUD-ul, mltumim. Noi lucram la un punct de vedere, cine mai are idei, sa puna aici pana diseara.
O intrebare pentru Cristi sau cine stie - proiectul a trecut prin etapele legale de consultare publica etc? Daca da si l-am ratat noi, aia e, vina noastra... Dar nu pare sa fi fost asa...
Buna observatia cu PMUD-ul, mltumim. Noi lucram la un punct de vedere, cine mai are idei, sa puna aici pana diseara.
O intrebare pentru Cristi sau cine stie - proiectul a trecut prin etapele legale de consultare publica etc? Daca da si l-am ratat noi, aia e, vina noastra... Dar nu pare sa fi fost asa...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
punmeister
^^^^^
^^^^^
Screenshot_20190609-124715_Drive.jpg (120.85 KB; downloaded 5505 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median) (FINALIZAT 2023, NERECEPŢIONAT)
•
Choose destination