Topic: Autobuze conservate
50 posts, 16040 views
📖 Pagination options
- Victor92
-
Posted:
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Autobuze conservate
Andrei Andraș
Retras = conservat
Din Răcădău, niciunul nu a fost scos la vânzare. Doar 557 și 567 au fost casate, momentan.
Retras = conservat
Din Răcădău, niciunul nu a fost scos la vânzare. Doar 557 și 567 au fost casate, momentan.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Autobuze conservate
Andrei Andraș
A fost scos la vânzare un nou set de autobuze. Câteva fotografii se pot găsi aici.
A fost scos la vânzare un nou set de autobuze. Câteva fotografii se pot găsi aici.
anunt-licitatie-tehnic-e4fa-page-001.jpg (307.56 KB; downloaded 3973 times)
anunt-licitatie-tehnic-e4fa-page-002.jpg (416.08 KB; downloaded 3968 times)
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Autobuze conservate
Andrei Andraș
A fost scos la vânzare și ultimul lot de autobuze și troleibuze.
A fost scos la vânzare și ultimul lot de autobuze și troleibuze.
1.jpg (351.94 KB; downloaded 3733 times)
2.jpg (405.94 KB; downloaded 3731 times)
3.jpg (305.19 KB; downloaded 3729 times)
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Autobuze conservate
Andrei Andraș
O nouă licitație.
Menționez că cel puțin 3 autobuze BMC Probus au fost cumpărate licitația trecută de STP Tulcea. Am scris „cel puțin 3” pentru că mai am două autobuze pe listă care au fost luate din Răcădău, dar care momentan nu au fost văzute în garajul de pe Hărmanului ca celelalte trei. Voi încerca să postez zilele următoare numerele lor de parc exacte.
O nouă licitație.
Menționez că cel puțin 3 autobuze BMC Probus au fost cumpărate licitația trecută de STP Tulcea. Am scris „cel puțin 3” pentru că mai am două autobuze pe listă care au fost luate din Răcădău, dar care momentan nu au fost văzute în garajul de pe Hărmanului ca celelalte trei. Voi încerca să postez zilele următoare numerele lor de parc exacte.
1.jpg (328.94 KB; downloaded 3536 times)
2.jpg (367.21 KB; downloaded 3536 times)
3.jpg (265.17 KB; downloaded 3536 times)
- Axel
-
Posted:
-
- Pok
-
Posted:
-
Re: Autobuze conservate
Pok
Știe cineva (cu informații din interior, desigur) dacă este vreunul dintre troleibuzele 66 și 68 reparabil?
Știe cineva (cu informații din interior, desigur) dacă este vreunul dintre troleibuzele 66 și 68 reparabil?
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Troleibuze conservate
Andrei Andraș
Orice este reparabil, dar cu costurile aferente (deloc mici). În cazul lor intervine chestiunea de rentabilitate, dacă mai merită repararea lor. Se vând cu 1250 de euro (sumă rotundă fără să stau să calculez exact): dacă cineva are de gând să bage în ele de 50-60 de ori suma asta, poate și mai mult, e liber să o facă.
Dar un lucru e cert: tot ce a putut fi refolosit (componente tehnice), RATBV le-a luat de pe ele încă din prima zi de după retragerea definitivă (pentru a preveni furturile): din ele a rămas doar scheletul. În plus, din 66 lipsesc și anumite piese mecanice, cumpărate de Urbis Baia Mare pentru repararea și menținerea în circulație a troleibuzelor lor Volvo.
Orice este reparabil, dar cu costurile aferente (deloc mici). În cazul lor intervine chestiunea de rentabilitate, dacă mai merită repararea lor. Se vând cu 1250 de euro (sumă rotundă fără să stau să calculez exact): dacă cineva are de gând să bage în ele de 50-60 de ori suma asta, poate și mai mult, e liber să o facă.
Dar un lucru e cert: tot ce a putut fi refolosit (componente tehnice), RATBV le-a luat de pe ele încă din prima zi de după retragerea definitivă (pentru a preveni furturile): din ele a rămas doar scheletul. În plus, din 66 lipsesc și anumite piese mecanice, cumpărate de Urbis Baia Mare pentru repararea și menținerea în circulație a troleibuzelor lor Volvo.
- sorinache96
-
Posted:
-
Re: Autobuze conservate
sorinache96
#66 se defectase cu compresorul plus că tot avea probleme cu blocul logic. După retragerea lui motorul de tracțiune a ajuns pe #69 unde a mai funcționat 2 săptămâni după care s-a ars.
#68 a fost retras deoarece avea sasiul rupt in 2 locuri si nu mai putea fi reparat
#66 se defectase cu compresorul plus că tot avea probleme cu blocul logic. După retragerea lui motorul de tracțiune a ajuns pe #69 unde a mai funcționat 2 săptămâni după care s-a ars.
#68 a fost retras deoarece avea sasiul rupt in 2 locuri si nu mai putea fi reparat
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Autobuze conservate
Andrei Andraș
Andrei Andraș wrote:503 servește de anul trecut drept „magazie” / spațiu de depozitare în localitatea componentă a orașului Sovata, Săcădat.
Licitație autobuze MAN, Mercedes, MAZ, BMC
RATBV SA organizează în data de 18.05.2020, ora 12:00, la sediul său din str. Hărmanului nr. 49, Brașov, licitație publică pentru vânzarea unor mijloace fixe
Foto: Silviu Vlad, via Facebook
0.jpg (123.84 KB; downloaded 2961 times)
Foto: Silviu Vlad, via Facebook
1.jpg (106.69 KB; downloaded 2961 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuze conservate
ADK
E acela care a spus RATBv că nu divulgă informațiile noului cumpărător (probabil din preferința acestuia)?
E acela care a spus RATBv că nu divulgă informațiile noului cumpărător (probabil din preferința acestuia)?
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Autobuze conservate
Andrei Andraș
Nu știu despre ce vorbești, dar mie mi-au răspuns că l-au vândut unei persoane fizice. Ține de GDPR menționarea explicită a numelor persoanelor fizice sau a altor detalii.
Nu știu despre ce vorbești, dar mie mi-au răspuns că l-au vândut unei persoane fizice. Ține de GDPR menționarea explicită a numelor persoanelor fizice sau a altor detalii.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Autobuze conservate
Axel
@ Andrei Andraș cam ce autobuze mai sunt de vanzare inafara de BMC si pot fii cat de cat puse pe picioare ? Scuzati off topicul
@ Andrei Andraș cam ce autobuze mai sunt de vanzare inafara de BMC si pot fii cat de cat puse pe picioare ? Scuzati off topicul
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Autobuze conservate
Andrei Andraș
Niciunul.
În Valea Cetății nu mai există niciun autobuz, pe Hărmanului mai sunt doar niște MAN-uri articulate descompletate și, mai nou, Conecto. La Rulmentul la fel, se odihnesc MAN-urile articulate ale Bartolomeului și încă câteva MAN-uri scurte.
Poate Conecto-urile să ajungă prin alte orașe pentru piese, dar ce a fost mai bun s-a dat de mult timp.
Niciunul.
În Valea Cetății nu mai există niciun autobuz, pe Hărmanului mai sunt doar niște MAN-uri articulate descompletate și, mai nou, Conecto. La Rulmentul la fel, se odihnesc MAN-urile articulate ale Bartolomeului și încă câteva MAN-uri scurte.
Poate Conecto-urile să ajungă prin alte orașe pentru piese, dar ce a fost mai bun s-a dat de mult timp.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Transportul în comun din municipiul Brașov (SC RATBV SA)
•
Choose destination