Topic: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP
69 posts, 25946 views
📖 Pagination options
- 1689
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP
1689
Multumesc pentru corectie, eram aproape sigur ca traseul era impartit , pe vremuri, intre Cuza (sens spre Zimbrului) si Revolutiei (sens spre Republicii). De altfel, "oficial", unul dintre motivele invocate pentru desfiintarea tramvaiului a fost vibratiile produse blocurilor de locuinte (care, pe Cuza, sint mai multe decit pe Revolutiei).
Interesant cum toata linia de contact s-a "evaporat" (e bine, totusi, ca au supravietuit stilpii de sustinere si calea de rulare (macar, asa, exista un traseu de reabilitat...)).
Multumesc pentru corectie, eram aproape sigur ca traseul era impartit , pe vremuri, intre Cuza (sens spre Zimbrului) si Revolutiei (sens spre Republicii). De altfel, "oficial", unul dintre motivele invocate pentru desfiintarea tramvaiului a fost vibratiile produse blocurilor de locuinte (care, pe Cuza, sint mai multe decit pe Revolutiei).
Interesant cum toata linia de contact s-a "evaporat" (e bine, totusi, ca au supravietuit stilpii de sustinere si calea de rulare (macar, asa, exista un traseu de reabilitat...)).
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP
Puss in Boots
Pai cand furi ceva, iei ce poti cara si fugi. Aici probabil "legal". Bine ca a ramas linia, macar nu au cheltuit bani cu scoaterea si refacerea strazii ca acum sa o crape iar. Un fel de linia 9 din Iasi inainte de reabilitare.
Pai cand furi ceva, iei ce poti cara si fugi. Aici probabil "legal". Bine ca a ramas linia, macar nu au cheltuit bani cu scoaterea si refacerea strazii ca acum sa o crape iar. Un fel de linia 9 din Iasi inainte de reabilitare.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP
1689
Oricum, majoritatea liniei e OR pe dale si va trebui reabilitata.
Oricum, majoritatea liniei e OR pe dale si va trebui reabilitata.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- monteoru
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP
monteoru
Cand au proiectat comunistii reteaua de tramvai din Reșița în anii 80 au analizat inclusiv impărțirea sensurilor traseului de tramvai pe AI CUZA si Revolutiei din Decembrie, adica asa cum circula autobuzele si restul traficului in prezent. Interesant ca au studiat inclusiv un traseu care sa mearga pe malul Barzavei pana la Podul de Fier, urmand ca acesta sa fie inlocuit de un pod nou pe care sa circule tramvaiul.
1689 wrote:
Multumesc pentru corectie, eram aproape sigur ca traseul era impartit , pe vremuri, intre Cuza (sens spre Zimbrului) si Revolutiei (sens spre Republicii).
Cand au proiectat comunistii reteaua de tramvai din Reșița în anii 80 au analizat inclusiv impărțirea sensurilor traseului de tramvai pe AI CUZA si Revolutiei din Decembrie, adica asa cum circula autobuzele si restul traficului in prezent. Interesant ca au studiat inclusiv un traseu care sa mearga pe malul Barzavei pana la Podul de Fier, urmand ca acesta sa fie inlocuit de un pod nou pe care sa circule tramvaiul.
- monteoru
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP
monteoru
In urma unor furturi a retelei din zona Muncitoresc, primaria a decis sa desfiinteze ei reteaua de contact, pentru prevenirea pierderilor.
Puss in Boots wrote:
Pai cand furi ceva, iei ce poti cara si fugi. Aici probabil "legal". Bine ca a ramas linia, macar nu au cheltuit bani cu scoaterea si refacerea strazii ca acum sa o crape iar. Un fel de linia 9 din Iasi inainte de reabilitare.
In urma unor furturi a retelei din zona Muncitoresc, primaria a decis sa desfiinteze ei reteaua de contact, pentru prevenirea pierderilor.
- monteoru
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP
monteoru
Trebuie tinut cont ca vor fi doua posturi de comanda, ceea ce ridica putin costurile, plus usile, plus ce echipamente au mai cerut, plus garantia care va fie una pe o perioada mai lunga. Toate astea se aduna.
WT_fan06 wrote:
Un Autentic costă între 1.2 și 1.4 milioane de euro. Ei dau 2 milioane pe un tramvai din două module. Ăștia sunt pe bune??
Trebuie tinut cont ca vor fi doua posturi de comanda, ceea ce ridica putin costurile, plus usile, plus ce echipamente au mai cerut, plus garantia care va fie una pe o perioada mai lunga. Toate astea se aduna.
- Robert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP
Robert
Nu conteaza cat costa, sa fie de calitate. Resita nu da bani pe ele, sunt bani veniti de afara ce trebuie cheltuiti, ideal cu cap.
Nu conteaza cat costa, sa fie de calitate. Resita nu da bani pe ele, sunt bani veniti de afara ce trebuie cheltuiti, ideal cu cap.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP
PTMZ
Gata, e în evaluare tehnică. Cel mai devreme mâine aflăm și cine a ofertat.
Gata, e în evaluare tehnică. Cel mai devreme mâine aflăm și cine a ofertat.
- PTMZ
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP
PTMZ
Termenul limită al evaluărilor a fost prelungit cu 3 luni, până pe 22 ianuarie 2020.
Termenul limită al evaluărilor a fost prelungit cu 3 luni, până pe 22 ianuarie 2020.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP
punmeister
A fost semnata ieri cererea de finantare, deci ar trebui sa se miste cu atribuirea pana la final de an.
A fost semnata ieri cererea de finantare, deci ar trebui sa se miste cu atribuirea pana la final de an.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP
PTMZ
Nu ieri, ci pe 27 septembrie:
https://mobilitate.eu/finantare-tramvaie-resita-noi/
Nu ieri, ci pe 27 septembrie:
https://mobilitate.eu/finantare-tramvaie-resita-noi/
13 tramvaie bidirecţionale, cu lungimea de 18 m, vor fi achiziţionate în municipiul Reşiţa (jud. Caraş-Severin), pentru Linia 1- unica rută de tramvai din oraş. Finanţarea va fi asigurată cu fonduri europene, prin Programul Operaţional Regional (POR) 2014-2020, coordonat de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice (MDRAP).
Ordinul de finanţare a proiectului a fost semnat pe 27 septembrie 2019, de ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, iar investiţia va fi implementată de MDRAP (în calitate de lider de parteneriat) şi municipiul Reșita (în calitate de partener).
Obiectivul proiectului îl reprezintă îmbunătățirea transportului public prin reînnoirea materialului rulant din municipiu. Valoarea finanțării nerambursabile este de 17.642.466,17 lei, iar perioada de implementare – de 48 de luni.
Proiectul a fost depus în cadrul apelului cu numărul POR/2018/4/4.1/3/în parteneriat, Obiectivul specific 4.1 „Reducerea emisiilor de carbon în municipiile reședință de județ prin investiții bazate pe planurile de mobilitate urbană durabilă” din Axa prioritară 4 ”Sprijinirea dezvoltării urbane durabile” a POR 2014-2020.
📖 Pagination options