Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Otokar Kent C - 18

315 posts, 140554 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 23
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 18 Utilizator anonim

Si cateva din interiorul autobuzului...

interior (1).JPG (152.11 KB; downloaded 6075 times)


interior (2).JPG (161.66 KB; downloaded 6079 times)


interior (3).JPG (189.17 KB; downloaded 6351 times)


interior (4).JPG (175.8 KB; downloaded 6072 times)


interior (9).JPG (177.67 KB; downloaded 7044 times)


interior (16).JPG (174.3 KB; downloaded 6073 times)


interior lumina (1).JPG (178.81 KB; downloaded 6071 times)


interior lumina (3).JPG (173.84 KB; downloaded 6071 times)


interior lumina (4).JPG (177.96 KB; downloaded 6073 times)

 


Re: Otokar Kent C - 18 andrei11

Să înțeleg că din punct de vedere al tracțiunii remorca împinge autobuzul  :?:

 


Re: Otokar Kent C - 18 Costin

Cam asa e orice articulat din ziua de azi.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 18 Utilizator anonim

Si practic remorca nu este o remorca, zona articulatiei fiind legata atat de bine incat caroseria este aproape continua in zona structurii sasiului, pe langa faptul ca articularea se face cu ajutorul unui set de sisteme hidraulice care ajuta la un mers eficient. Nu mai e ca la DACuri, desi auzeam unii soferi spunând ca e naspa la iarna ca o sa „fuga” spatele unde vrea :))

 


Re: Otokar Kent C - 18 Costin

Oamenii astia sunt complet rupti de realitate. Nu au fost si ei macar un weekend la Brasov sau Sibiu de cand au disparut DACurile si pana acum sa vada cum se conduc astea pe stradute inguste si serpentine...

 


Re: Otokar Kent C - 18 Robert24

Am studiat cu mare atentie articulatele moderne. Pot spune ca in curbe foarte stranse se descurca chiar mai bine decat cele de 12m.

 


Re: Otokar Kent C - 18 Puss in Boots

Absolut. Le-am vazut prin Elvetia descurcandu-se pe niste stradute inguste in panta si cu o curba la capat. Pana si trolee. Iar Bucurestiul e 99% plat. E o prostie absoluta a celor de la STB  sa le vada ca pe niste bau bau. Dar inainte de 90 sau si mult dupa pana au disparut cum se descurcau cu ele?

 


Re: Otokar Kent C - 18 Robert24

Nu poti compara DAC117, Ikarus 280 etc cu modelele actuale...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 18 Utilizator anonim

DAC se bazau doar pe o articulatie simpla si o punte spate mobila, in rest pe "muschii" soferului. Acum la cele noi ai articulatia bine pusa la punct, pe langa restul tehnologiilor care te ajuta. Plus ca avand lungimea rigida mai scurta automat te incadrezi mai bine.

 


Re: Otokar Kent C - 18 Puss in Boots

Ce vroiam sa spun e ca daca atunci cu tehnologia mult mai inapoiata si faceau fata, acum cand situatia tehnica sta mult mai bine, n-ar trebui sa aiba nicio problema. Eu sper ca PMB sa isi dea seama ca articulatele sunt viitorul (macar la nivelul de autobuze conventionale daca nu si electrice sau trolee) si sa mizeze pe ele la urmatoarea achizitie mai consistenta. Si pe cat posibil sa modifice din mers licitatiile actuale sau viitoare si sa cumpere si articulate.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 18 Utilizator anonim

Mai ales licitatiile pe fonduri UE nu se mai pot modifica. Oricum cel putin la nivel de plan, astea sunt ultimele autobuze diesel care vor fi cumparate.

 


Re: Otokar Kent C - 18 shoppy

Asa este cand ai regia condusa de soferi, in loc de 50 de articulate mai bine bagi 100 de simple, mai multe vehicule inseamna mai multi soferi, mai mult loc de titularizare, ciubucareala, nepotism si ascuns incompetenta sub pres, cu cat ai vehicule mai putine si mai productive cu atat absenta unuia este mai semnificativa si mai multa lume sta cu ochii pe tine si te incurca din facut misculatii.

 


Re: Otokar Kent C - 18 punmeister

Utilizator anonim wrote:
Mai ales licitatiile pe fonduri UE nu se mai pot modifica. Oricum cel putin la nivel de plan, astea sunt ultimele autobuze diesel care vor fi cumparate.

Poate avem noroc cu cele 200 de GNC-uri (asta daca se va materializa) si cumpara 100 articulate si 100 normale. Eventual si un alt lot de autobuze hibrid.

 


Re: Otokar Kent C - 18 3mil

Aveti idee daca ultima punte este mobila? Din imagini pare fixa.

Deduc ca Otokarele au firme Bustec. Nu am vazut pana acum ca acestea sa afiseze pictograme precum cele Hannover (care ca o impresie personala mi se par mai fiabile). Nu stiu daca sunt mai "destepte" cele din urma sau e chestie de programare/soft.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 23
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432392 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use