Topic: Tranziția RATB - STB S.A.
155 posts, 77802 views
📖 Pagination options
- aztec
-
Posted:
-
Re: Privatizarea RATB - avantaje si dezavantaje
aztec
Pai... daca nu ma insel...si de fapt nu, cautand rapid..dupa o licitatie cu un caiet de sarcini stufos si un concurs bine platit ...se poate....revine la logo interbelic...de remarcat sigla cu Sf Gheorghe
Pai... daca nu ma insel...si de fapt nu, cautand rapid..dupa o licitatie cu un caiet de sarcini stufos si un concurs bine platit ...se poate....revine la logo interbelic...de remarcat sigla cu Sf Gheorghe
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- Florinds
-
Posted:
-
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Privatizarea RATB - avantaje si dezavantaje
rosetti61
Ca sigur ca se va lasa cu incrucisari intre ele sau cu variante noi. Asta e asa la prima mana.
Ca sigur ca se va lasa cu incrucisari intre ele sau cu variante noi. Asta e asa la prima mana.
stb nou.jpg (253.57 KB; downloaded 7734 times)
- faraonul
-
Posted:
-
Re: Privatizarea RATB - avantaje si dezavantaje
faraonul
Mie-mi place cel de jos din dreapta cu trei puncte sub STB.
Mie-mi place cel de jos din dreapta cu trei puncte sub STB.
- AndreyCFR
-
Posted:
-
Re: Privatizarea RATB - avantaje si dezavantaje
AndreyCFR
Prefer un look mai modern, ceva mai fresh, decat un logo folosit de ani si ani de zile. Ceva minimalist.
Prefer un look mai modern, ceva mai fresh, decat un logo folosit de ani si ani de zile. Ceva minimalist.
logo_stb_modernlook.jpg (298.53 KB; downloaded 7694 times)
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Privatizarea RATB - avantaje si dezavantaje
TibiV
Recunosc, mie imi plac continuitatea si pastrarea traditiilor...
Adica asta:
(Imi place ca pana si comunistii au pastrat modelul, au inlouit doar STB cu ITB... Daca as fi trait 30-40-60 de ani "in afara", as fi recunoscut o placuta din Bucuresti si din spate, fara sa vad ce scrie pe ea... Are aceeasi forma inonfundabila cam de un secol.)
Recunosc, mie imi plac continuitatea si pastrarea traditiilor...
Adica asta:
(Imi place ca pana si comunistii au pastrat modelul, au inlouit doar STB cu ITB... Daca as fi trait 30-40-60 de ani "in afara", as fi recunoscut o placuta din Bucuresti si din spate, fara sa vad ce scrie pe ea... Are aceeasi forma inonfundabila cam de un secol.)
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Privatizarea RATB - avantaje si dezavantaje
WT_fan06
Ca să fiu sincer și mie mi-ar plăcea să avem un logo istoric, pentru că, până la urmă, sigla asta e - un simbol, ceva care să ajute lumea să facă asocierea. Un STB chior poate fi orice. Logourile sugerate mai sus nu îmi inspiră nimic.
Marile companii de transport europene au un simbol la bază - Wiener Linien, BVG, Budapesta, etc.
Ca să fiu sincer și mie mi-ar plăcea să avem un logo istoric, pentru că, până la urmă, sigla asta e - un simbol, ceva care să ajute lumea să facă asocierea. Un STB chior poate fi orice. Logourile sugerate mai sus nu îmi inspiră nimic.
Marile companii de transport europene au un simbol la bază - Wiener Linien, BVG, Budapesta, etc.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Tranzitia RATB - STB S.A.
Puss in Boots
Logo-ul e una si forma placutelor e alta. Imi plac placutele respective dar uneori unde sunt multe linii le scriu care pe unde apuca si arata neingrijit. Sper sa fie dublate de panouri electronice cat mai curand, avem jde ani intarziere fata de alte capitale.
Logo-ul e una si forma placutelor e alta. Imi plac placutele respective dar uneori unde sunt multe linii le scriu care pe unde apuca si arata neingrijit. Sper sa fie dublate de panouri electronice cat mai curand, avem jde ani intarziere fata de alte capitale.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Tranzitia RATB - STB S.A.
punmeister
Avand in vedere ca tranzitia de la RA la SC a fost finalizata, propun adminilor sa inchida acest topic.
Avand in vedere ca tranzitia de la RA la SC a fost finalizata, propun adminilor sa inchida acest topic.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tranzitia RATB - STB S.A.
TibiV
Tranzitiile dureaza de regula mai mult decat infiintarea unei firme "de la zero".
Propun sa mentinem acest topic pana cand ne convingem ca "tranzitia" s-a realizat "fara bube".
(De fapt, cred ca abia de acum va deveni un topic cu adevarat "activ" si interesant).
Din punctul nostru de vedere NU este suficienta semnarea unor "hartii".
Ci doar momentul in care "tranzitia" se va incheia fara greve, proteste ale sindicalistilor (RA/S)TB si bulversari de trasee..
Abia din acel moment topicul se va "inchide" singur, din "lipsa de postari."
Tranzitiile dureaza de regula mai mult decat infiintarea unei firme "de la zero".
Propun sa mentinem acest topic pana cand ne convingem ca "tranzitia" s-a realizat "fara bube".
(De fapt, cred ca abia de acum va deveni un topic cu adevarat "activ" si interesant).
Din punctul nostru de vedere NU este suficienta semnarea unor "hartii".
Ci doar momentul in care "tranzitia" se va incheia fara greve, proteste ale sindicalistilor (RA/S)TB si bulversari de trasee..
Abia din acel moment topicul se va "inchide" singur, din "lipsa de postari."
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Tranzitia RATB - STB S.A.
rosetti61
Tranzitia s-a facut, in scripte, insa oficial cand vor iesi (daca o vor face) cu noua imagine a companiei, logo, model de indicatoare signalistica, design materiale de informare - harti si scheme, aspectul cardurilor, uniforma? Prin alte tari asa se procedeaza inaintea unor schimbari si rebranduiri prin campanii de informare.
De-a lungul timpului imaginea s-a schimbat fara prea mult tamtam, lumea a vazut la un moment dat ca pe bilete sau pe vehicule era o alta sigla ITB, trecerea de la "scutul ITB" la logoul premergator RATB s-a facut tot asa, la vedere doar - prima data a aparut pe tramvaiele bidirectionale de pe noua linie 41 si apoi pe titlurile de calatorie. Transformarea in regie autonoma la fel - logoul actual a aparut prima data pe autobuzele Ikarus 260 si pe Saviemuri, restul vehiculelor au capatat-o la RK.
Acum probabil ca vom vedea noua sigla odata cu Otokarele si apoi pe titlurile de calatorie pe masura emiterii unora noi.
La Cluj si Ploiesti au pastrat logourile vechi unde au schimbat doar initialele, Iasiul a refacut sigla cu totul.
Tranzitia s-a facut, in scripte, insa oficial cand vor iesi (daca o vor face) cu noua imagine a companiei, logo, model de indicatoare signalistica, design materiale de informare - harti si scheme, aspectul cardurilor, uniforma? Prin alte tari asa se procedeaza inaintea unor schimbari si rebranduiri prin campanii de informare.
De-a lungul timpului imaginea s-a schimbat fara prea mult tamtam, lumea a vazut la un moment dat ca pe bilete sau pe vehicule era o alta sigla ITB, trecerea de la "scutul ITB" la logoul premergator RATB s-a facut tot asa, la vedere doar - prima data a aparut pe tramvaiele bidirectionale de pe noua linie 41 si apoi pe titlurile de calatorie. Transformarea in regie autonoma la fel - logoul actual a aparut prima data pe autobuzele Ikarus 260 si pe Saviemuri, restul vehiculelor au capatat-o la RK.
Acum probabil ca vom vedea noua sigla odata cu Otokarele si apoi pe titlurile de calatorie pe masura emiterii unora noi.
La Cluj si Ploiesti au pastrat logourile vechi unde au schimbat doar initialele, Iasiul a refacut sigla cu totul.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Tranzitia RATB - STB S.A.
Puss in Boots
Ar fi frumos sa refaca sigla, cu un design asa mai de secol 21 facut de niste specialisti...dar nu cred.
Ar fi frumos sa refaca sigla, cu un design asa mai de secol 21 facut de niste specialisti...dar nu cred.
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Tranzitia RATB - STB S.A.
macheta218
Aşa arată noul logo. Pe vehicule sigla va avea culoarea neagră, iar pe indicatoarele stațiilor de transport public local, culoarea roșie.
Noul slogan al societăţii va fi :"ȚINEM ORAȘUL ÎN MIȘCARE"
Aşa arată noul logo. Pe vehicule sigla va avea culoarea neagră, iar pe indicatoarele stațiilor de transport public local, culoarea roșie.
Noul slogan al societăţii va fi :"ȚINEM ORAȘUL ÎN MIȘCARE"
41466079_1939668646151635_1713421720351670272_n.jpg (6.49 KB; downloaded 5993 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination