Topic: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)
2360 posts, 847425 views
📖 Pagination options
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Chev Celios
Vezi ca Dragonu Rosu este la limita dintre Ilfov si sectorul 2,iar trenul de Dragonul Rosu a fost bagat la cererea celor de la Dragonul Rosul,precum si infiintarea unei halte acolo.
Vezi ca Dragonu Rosu este la limita dintre Ilfov si sectorul 2,iar trenul de Dragonul Rosu a fost bagat la cererea celor de la Dragonul Rosul,precum si infiintarea unei halte acolo.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Tom
Nu cunosc detalii exacte, dar nu cred ca marile capitale europene n'au inghitit tot felul de comune si orasele aflate in imediata vecinatate a lor, cel putin in perioada 1930-1990. Si oricum nu cred ca in coasta unor astfel de capitale se afla tot felul de ilfovuri contra naturii in interiorul liniei de centura a acestora.
Nu cunosc detalii exacte, dar nu cred ca marile capitale europene n'au inghitit tot felul de comune si orasele aflate in imediata vecinatate a lor, cel putin in perioada 1930-1990. Si oricum nu cred ca in coasta unor astfel de capitale se afla tot felul de ilfovuri contra naturii in interiorul liniei de centura a acestora.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
shoppy
Pai marile capitale nu au avut ilfovuri ca acolo oamenii au fost civilizati, acolo exista Consiliul Aglomerarii Urbane care le da la cap primarilor, nu face fiecare ce i se scoala lui.
Paris, Bruxelle si Londra sigur au alte localitati in centura lor, zi alt oras si ne uitam.
Pai marile capitale nu au avut ilfovuri ca acolo oamenii au fost civilizati, acolo exista Consiliul Aglomerarii Urbane care le da la cap primarilor, nu face fiecare ce i se scoala lui.
Paris, Bruxelle si Londra sigur au alte localitati in centura lor, zi alt oras si ne uitam.
- autob368
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
autob368
Sunt de acord cu scoaterea liniilor preorasenesti, dar totusi pentru localitati precum Bragadiru, Chiajna, Rosu, Buftea, Chitila, Otopeni, Voluntari, Branesti, Dobroiesti, Berceni si ar mai fi inca vreo 2-3, ar trebui mentinute. Aceste localitati care sunt pratic legate de Bucuresti merita in contiinuare transport RATB. Si Oricum, sa nu uitam ca deja RATB circula in Ilfov daca e sa fim corecti... de exemplu:
linia 302 (Ghencea-Pod Centura (orasul Bragadiru incepe la 200-300 metri de penitenciarul Rahova, cu mult inainte de capatul liniei)
linia 137 - ajunge practic dincolo de Centura, in comuna Chiajna
liniile 780 si 783 - Aeroport Henri Coanda
liniile 148 si 301 - Baneasa SA
liniile 103 si 246 - circula la limita administrativa cu Ilfov sau chiar trece prin Ilfov (nu stiu exact situatia).
Acestea sunt doar cateva exemple. De aceea cred ca ar fi bine sa fie pastrat transportul in Ilfov doar in anumite localitati mai importante. Liniile sa circule la intervale de 60-80 minute (o tura pe fiecare linie), dar toata ziua, nu ca acum cand intre orele 12-16 nu circula majoritatea traseelor.
Sunt de acord cu scoaterea liniilor preorasenesti, dar totusi pentru localitati precum Bragadiru, Chiajna, Rosu, Buftea, Chitila, Otopeni, Voluntari, Branesti, Dobroiesti, Berceni si ar mai fi inca vreo 2-3, ar trebui mentinute. Aceste localitati care sunt pratic legate de Bucuresti merita in contiinuare transport RATB. Si Oricum, sa nu uitam ca deja RATB circula in Ilfov daca e sa fim corecti... de exemplu:
linia 302 (Ghencea-Pod Centura (orasul Bragadiru incepe la 200-300 metri de penitenciarul Rahova, cu mult inainte de capatul liniei)
linia 137 - ajunge practic dincolo de Centura, in comuna Chiajna
liniile 780 si 783 - Aeroport Henri Coanda
liniile 148 si 301 - Baneasa SA
liniile 103 si 246 - circula la limita administrativa cu Ilfov sau chiar trece prin Ilfov (nu stiu exact situatia).
Acestea sunt doar cateva exemple. De aceea cred ca ar fi bine sa fie pastrat transportul in Ilfov doar in anumite localitati mai importante. Liniile sa circule la intervale de 60-80 minute (o tura pe fiecare linie), dar toata ziua, nu ca acum cand intre orele 12-16 nu circula majoritatea traseelor.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Tom
Eu sunt de acord cu desfiintarea judetului Ilfov cu totul si crearea unei autoritati metropolitane de transport la care privatii care detin cojones si autobuze corespunzatoare, pot sa participe, dar sa fie compatibili cu: sistemul automat de taxare si cu tarifele percepute pe raza metropolei. Atunci nu m-ar deranja sa vad Isuzu pe 641 sau Citaro pe traseul Cotetul Porcului - Piata Cucubaului.
Eu sunt de acord cu desfiintarea judetului Ilfov cu totul si crearea unei autoritati metropolitane de transport la care privatii care detin cojones si autobuze corespunzatoare, pot sa participe, dar sa fie compatibili cu: sistemul automat de taxare si cu tarifele percepute pe raza metropolei. Atunci nu m-ar deranja sa vad Isuzu pe 641 sau Citaro pe traseul Cotetul Porcului - Piata Cucubaului.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
rosetti61
Exact, sa pastreze liniile catre localitatile din jurul Bucurestiului, ca de aia le ziceau "linii periurbane/preorasenesti/suburbane" si sa scoata traseele foste ITA spre Snagov sau Moara Vlasiei, sau mai stiu unde la granita dintre Calarasi si Ilfov. E chiar jenant sa nu ai transport RATB in Chiajna sau Dobroesti, de exemplu, care se afla in coasta unor mari cartiere (se poate merge lejer si pe jos din ele in cartier - 15 minute pe jos de la Padurea Dudu pana la intersectia cu Apusului). Pe transportatorii privati care merg in Chiajna nu i-am vazut a se deda la grozaviile de pe liniile de Domnesti si Clinceni, unde pe cursa de iesire din oras mai, mai ca nu iau si pe acoperis - unul cu masina deja inghesuita, de mai aveau putin si se tineau de usile din spate, a mai luat clienti de la centura - am avut insa grija sa se dezmorteasca, ca la nici cinci minute dupa ce a plecat am cerut sa cobor unde aveam nevoie (deci jos cu cei de pe scara). Tot pe Domnesti, dar la intoarcere, ai supriza sa te paseze la urmatorul
Exact, sa pastreze liniile catre localitatile din jurul Bucurestiului, ca de aia le ziceau "linii periurbane/preorasenesti/suburbane" si sa scoata traseele foste ITA spre Snagov sau Moara Vlasiei, sau mai stiu unde la granita dintre Calarasi si Ilfov. E chiar jenant sa nu ai transport RATB in Chiajna sau Dobroesti, de exemplu, care se afla in coasta unor mari cartiere (se poate merge lejer si pe jos din ele in cartier - 15 minute pe jos de la Padurea Dudu pana la intersectia cu Apusului). Pe transportatorii privati care merg in Chiajna nu i-am vazut a se deda la grozaviile de pe liniile de Domnesti si Clinceni, unde pe cursa de iesire din oras mai, mai ca nu iau si pe acoperis - unul cu masina deja inghesuita, de mai aveau putin si se tineau de usile din spate, a mai luat clienti de la centura - am avut insa grija sa se dezmorteasca, ca la nici cinci minute dupa ce a plecat am cerut sa cobor unde aveam nevoie (deci jos cu cei de pe scara). Tot pe Domnesti, dar la intoarcere, ai supriza sa te paseze la urmatorul
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dominatrix
Cat despre liniile care ajung in Ilfov, cum am spus si aici, ce ar fi sa scoata si metroul intre statiile IMGB si Depoul IMGB, ca doar Depoul IMGB e in comuna Popesti-Leordeni?
autob368 wrote:Nu va astepta nimeni atat dupa un autobuz. Dubele tot asa vin? Parerea mea e ca 30 de minute ar trebui sa fie intervalul maxim de succedare pentru aceste linii, asta ar insemna in medie 15 minute de asteptare in statie. Cunosc cateva orase in afara tarii in care nici o linie nu circula mai rar de 30 de minute, dar e adevarat ca acolo si subventiile sunt mari. Oricum, asta e SF in Bucuresti la ora actuala si chiar daca se face Autoritatea Metropolitana de Transport tare ma tem ca vom vedea pe aceste trasee tot dube de marfa, asa cum sunt si in tarile orientale, dintre care Romania inca face parte, fiind de altfel singura dintre ele membra U.E.
Acestea sunt doar cateva exemple. De aceea cred ca ar fi bine sa fie pastrat transportul in Ilfov doar in anumite localitati mai importante. Liniile sa circule la intervale de 60-80 minute (o tura pe fiecare linie), dar toata ziua, nu ca acum cand intre orele 12-16 nu circula majoritatea traseelor.
Cat despre liniile care ajung in Ilfov, cum am spus si aici, ce ar fi sa scoata si metroul intre statiile IMGB si Depoul IMGB, ca doar Depoul IMGB e in comuna Popesti-Leordeni?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
Conform legii 92/2007, rețelele de transport electric (tramvai, troleibuz, metrou) existente la data intrării în vigoare a legii se consideră linii de transport urban. De aia avem tramvai la Ișalnița și Lacu Sărat și troleu la Dumbrava Roșie (în ciuda inistențelor dubarilor). Ca fapt divers, tot existența unei linii de tramvai îi face pe cei din Sibiu să bage autobuze spre Rășinari (că suplinesc tramvaiul), altfel trebuia să se facă licitație.
Conform legii 92/2007, rețelele de transport electric (tramvai, troleibuz, metrou) existente la data intrării în vigoare a legii se consideră linii de transport urban. De aia avem tramvai la Ișalnița și Lacu Sărat și troleu la Dumbrava Roșie (în ciuda inistențelor dubarilor). Ca fapt divers, tot existența unei linii de tramvai îi face pe cei din Sibiu să bage autobuze spre Rășinari (că suplinesc tramvaiul), altfel trebuia să se facă licitație.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Tom
Nimeni nu plange cand autobuzele, troleibuzele si tramvaiele RATB iau calatori peste limita lor, dar midibuzele si dubele privatilor sunt mai cu mot in acest sens. Cand la Iasi a deraiat un tramvai plin cu calatori care mergeau si pe scara, cum a fost? Problema e graficul de circulatie de toata jena pe anumite trasee, nu aglomeratia. Am spus-o ca dubarii nu suplimenteaza cursele pentru ca trebuie sa dea bokului mai mult si nu renteaza. Treaba asta ar trebui rezolvata la nivel de autoritate metropolitana. Daca s'a infipt un jeep in tramvai si a blocat circulatia, va exista fenomenul supraaglomerarii, fie ca e vorba de Fundul Gradinii, fie ca e vorba de Piata Unirii.
Nimeni nu plange cand autobuzele, troleibuzele si tramvaiele RATB iau calatori peste limita lor, dar midibuzele si dubele privatilor sunt mai cu mot in acest sens. Cand la Iasi a deraiat un tramvai plin cu calatori care mergeau si pe scara, cum a fost? Problema e graficul de circulatie de toata jena pe anumite trasee, nu aglomeratia. Am spus-o ca dubarii nu suplimenteaza cursele pentru ca trebuie sa dea bokului mai mult si nu renteaza. Treaba asta ar trebui rezolvata la nivel de autoritate metropolitana. Daca s'a infipt un jeep in tramvai si a blocat circulatia, va exista fenomenul supraaglomerarii, fie ca e vorba de Fundul Gradinii, fie ca e vorba de Piata Unirii.
- Dr2005
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dominatrix
Utilizator anonim wrote:Dar dubagiii si cotetele lor de carat cartofi cand se suspenda?
Incepand cu data de 15 iunie 2010 RATB suspenda toate liniile preorasenesti.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Cand o sa fie in stare cei de la judetul Ilfov sa isi faca un transport civilizat...
Dominatrix wrote:Utilizator anonim wrote:Dar dubagiii si cotetele lor de carat cartofi cand se suspenda?
Incepand cu data de 15 iunie 2010 RATB suspenda toate liniile preorasenesti.
Cand o sa fie in stare cei de la judetul Ilfov sa isi faca un transport civilizat...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Nu este necesar, practic intre cele 2 autoritati exista acel contract care nerespectat se anuleaza, e ca la telefon, nu il platesti, ti-l taie.
Dr2005 wrote:
Desigur, fără HCGMB sau alte ,,formalități".
Nu este necesar, practic intre cele 2 autoritati exista acel contract care nerespectat se anuleaza, e ca la telefon, nu il platesti, ti-l taie.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dominatrix
CJ Ilfov nici macar nu a catadicsit sa puna la dispozitia PMB terenul pe care trebuia sa il dea in contul datoriei istorice de 64 de milione de RON acumulata inainte de reluarea transportului, anul trecut sau cand a fost. De atunci, s-au mai acumulat datorii cam de 30 de milioane, iar Ilfovul n-a platit nimic. Daca vor dube, dube sa aiba! Cat despre orare, sa nu uitam ca ele s-au facut in consultare cu CJ Ilfov, bineinteles orare facute la misto, fiindca dubarii au influenta mare in Ilfov.
CJ Ilfov nici macar nu a catadicsit sa puna la dispozitia PMB terenul pe care trebuia sa il dea in contul datoriei istorice de 64 de milione de RON acumulata inainte de reluarea transportului, anul trecut sau cand a fost. De atunci, s-au mai acumulat datorii cam de 30 de milioane, iar Ilfovul n-a platit nimic. Daca vor dube, dube sa aiba! Cat despre orare, sa nu uitam ca ele s-au facut in consultare cu CJ Ilfov, bineinteles orare facute la misto, fiindca dubarii au influenta mare in Ilfov.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination