Topic: Mai 2017
28 posts, 14065 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Mai 2017
TibiV
==== PART 9/10
Pentru ca nu am mai fost de mult pe str.I.Hateganu, dau o tura si pe acolo...
Sunt chiar la intersectia cu Hateganu, spre dreapta
Borduri avem, iarba avem...
Pe partea opusa au apucat macar sa betoneze...
... aproape complet.
Te doare sufletul cand vezi ca ai strat de uzura, turnat perfect la nivel cu capacele de canal, pe care nu circula nimeni
Si canalizarea a fost ingrijit lucrata
In fine, pornim inapoi spre Vitan-Barzesti, pe str.I.Hateganu...
==== PART 9/10
Pentru ca nu am mai fost de mult pe str.I.Hateganu, dau o tura si pe acolo...
Sunt chiar la intersectia cu Hateganu, spre dreapta
Borduri avem, iarba avem...
Pe partea opusa au apucat macar sa betoneze...
... aproape complet.
Te doare sufletul cand vezi ca ai strat de uzura, turnat perfect la nivel cu capacele de canal, pe care nu circula nimeni
Si canalizarea a fost ingrijit lucrata
In fine, pornim inapoi spre Vitan-Barzesti, pe str.I.Hateganu...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Mai 2017
TibiV
==== PART 10/10
Strada I.Hateganu care a mai fost peticita...
Pana asta toamna aici era un fel de "parc" cu cateva utilaje de contructie, dar nu aveau legatura cu pasajul
Alte peticeli...
Zidul din dreapta este de la Romstal, sus este rampa pentru camioanele de aprovizionare...
In dreapta este intrarea pentru aprovizionare a celor de Romstal
Si ultima peticeala "proaspata"
Cam asta a fost...
Toate pozele (insa nu full-size) le puteti gasi aici:
http://imgur.com/a/vpCGo
http://imgur.com/a/ldZV1
==== PART 10/10
Strada I.Hateganu care a mai fost peticita...
Pana asta toamna aici era un fel de "parc" cu cateva utilaje de contructie, dar nu aveau legatura cu pasajul
Alte peticeli...
Zidul din dreapta este de la Romstal, sus este rampa pentru camioanele de aprovizionare...
In dreapta este intrarea pentru aprovizionare a celor de Romstal
Si ultima peticeala "proaspata"
Cam asta a fost...
Toate pozele (insa nu full-size) le puteti gasi aici:
http://imgur.com/a/vpCGo
http://imgur.com/a/ldZV1
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Mai 2017
TibiV
Azi, 21 mai 2017.
Pun doar modificarile cat de cat interesante...
Cel mai important este ca au avansat (dar nu "Wow") cu balastarile la rampa Hateganu...
=== PART 1/5
Malul stang.
Vitoarea bretea Titan->Splai
Au disparut mormanele de balast. Sper ca sunt in fundatia bretelei...
Vedere spre Titan de pe podul din amonte
Malul drept, vedere spre Vitan-Barzesti
Vedere spre Vitan
Au mai pus un tronson de conducta
Oare aici vor pune o vana ?....
Deja "vechiul" camin in care este vana albastra...
L-au acoperit cu pamant in mare parte
Azi, 21 mai 2017.
Pun doar modificarile cat de cat interesante...
Cel mai important este ca au avansat (dar nu "Wow") cu balastarile la rampa Hateganu...
=== PART 1/5
Malul stang.
Vitoarea bretea Titan->Splai
Au disparut mormanele de balast. Sper ca sunt in fundatia bretelei...
Vedere spre Titan de pe podul din amonte
Malul drept, vedere spre Vitan-Barzesti
Vedere spre Vitan
Au mai pus un tronson de conducta
Oare aici vor pune o vana ?....
Deja "vechiul" camin in care este vana albastra...
L-au acoperit cu pamant in mare parte
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Mai 2017
TibiV
=== PART 2/5
Suprainaltarea Splaiului cu balast incepe in dreptul podului din amonte
Am tot sperat ca va fac o surpriza si gasesc asfalt. N-a fost sa fie...
Deocamdata doar praf...
Naiba sa ii inteleaga cu conductele lor...
Saptamana trecuta:
Au scos o sectiune de conducta... Vedere paralel cu Splaiul
Vedere perpendicular pe Splai
Au stricat acum ce au facut in urma cu cateva luni...
Locul conductei scoase...
Poate vor sa o puna pe asta:
=== PART 2/5
Suprainaltarea Splaiului cu balast incepe in dreptul podului din amonte
Am tot sperat ca va fac o surpriza si gasesc asfalt. N-a fost sa fie...
Deocamdata doar praf...
Naiba sa ii inteleaga cu conductele lor...
Saptamana trecuta:
TibiV wrote:
Dar au mai facut o groapa...
... langa o conducta existenta, de mult ingropata... WTF ?...
Au scos o sectiune de conducta... Vedere paralel cu Splaiul
Vedere perpendicular pe Splai
Au stricat acum ce au facut in urma cu cateva luni...
Locul conductei scoase...
Poate vor sa o puna pe asta:
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Mai 2017
TibiV
=== PART 3/5
Ei, da !...
Pentru poza asta m-am urcat pe un morman de balast...
Pentru ca "la nivel" nu mai ai ce vedea...
Saptamana trecuta:
Astazi, exact acelasi loc, acelasi nivel:
Zidul are acum mult peste 2 metri inaltime. Greu de urcat, si mai greu de coborat...
Dar fac un efort...
In rest singura noutate este un mare morman de pietris pe rampa de urcare Vitan-Barzesti...
=== PART 3/5
Ei, da !...
Pentru poza asta m-am urcat pe un morman de balast...
Pentru ca "la nivel" nu mai ai ce vedea...
Saptamana trecuta:
TibiV wrote:
Balastul care era pe rampa in mormane saptaman trecuta, acum a fost intins si compactat...
Astazi, exact acelasi loc, acelasi nivel:
Zidul are acum mult peste 2 metri inaltime. Greu de urcat, si mai greu de coborat...
Dar fac un efort...
In rest singura noutate este un mare morman de pietris pe rampa de urcare Vitan-Barzesti...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Mai 2017
TibiV
=== PART 5/5
Celalalt camin...
... este aproape gata
Mormanele de balast puse pe rampa de coborare Titan sunt neatinse...
Relocarea LEA este sublima... dar lipseste cu desavarsire !
Vedere de pe partea cealalta, din zona bretelei Titan->Splai...
Se pare ca degeaba m-am suparat pe Transelectrica...
... caci nu sunt ei de vina !...
ENEL, bata-i vina !...
Toate pozele full-size le puteti vedea aici: http://imgur.com/a/Ht4Ws
=== PART 5/5
Celalalt camin...
... este aproape gata
Mormanele de balast puse pe rampa de coborare Titan sunt neatinse...
Relocarea LEA este sublima... dar lipseste cu desavarsire !
Vedere de pe partea cealalta, din zona bretelei Titan->Splai...
Se pare ca degeaba m-am suparat pe Transelectrica...
... caci nu sunt ei de vina !...
ENEL, bata-i vina !...
Toate pozele full-size le puteti vedea aici: http://imgur.com/a/Ht4Ws
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Mai 2017
TibiV
Poze de astazi, duminica 28 mai 2017, aprox, ora 13.00.
Pozele de astazi va vor dovedi un lucru: trebuie sa EVITATI iesirea in DNCB/A3 pe Splai !...
PART 1
Breteaua NG Titan->Splai, vedere spre Splai/organizarea de santier
Au facut un mare "gol" in muntele de balast de langa organizarea de santier... Unde l-or fi dus ?...
O parte pare sa fie aici, pe breteaua NG->Splai
Dar, ATENTIE !...
Au inceput sa suprainalte cu balast Splaiul si pe malul stang al Dambovitei....
... adica sensul de intrare in Bucuresti
Cam atat au inaltat fata de nivelul podului din amonte (in dreapta in poza)
Balastarea incepe fix inainte de podul din aval...
... si nu se circula cu mai mult de 10-15 km/h
Poze de astazi, duminica 28 mai 2017, aprox, ora 13.00.
Pozele de astazi va vor dovedi un lucru: trebuie sa EVITATI iesirea in DNCB/A3 pe Splai !...
PART 1
Breteaua NG Titan->Splai, vedere spre Splai/organizarea de santier
Au facut un mare "gol" in muntele de balast de langa organizarea de santier... Unde l-or fi dus ?...
O parte pare sa fie aici, pe breteaua NG->Splai
Dar, ATENTIE !...
Au inceput sa suprainalte cu balast Splaiul si pe malul stang al Dambovitei....
... adica sensul de intrare in Bucuresti
Cam atat au inaltat fata de nivelul podului din amonte (in dreapta in poza)
Balastarea incepe fix inainte de podul din aval...
... si nu se circula cu mai mult de 10-15 km/h
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Mai 2017
TibiV
PART 2/5
Trec peste podul din amonte spre malul drept, vedere spre Vitan-Barzesti...
Unde au lungit zona de suprainaltare, dar au facut si o goapa nou-nouta...
... care nu am idee pentru ce este...
... dar clar nu face bine traficului...
... trafic limitat brusc la o singura banda...
... pentru ca in afara de gropa avem si o mare balta...
... abia sub pasaj se poate "testa" circulatia pe 2 benzi
Balastul il vad de o luna... Pe cand niste asfalt ?!...
PART 2/5
Trec peste podul din amonte spre malul drept, vedere spre Vitan-Barzesti...
Unde au lungit zona de suprainaltare, dar au facut si o goapa nou-nouta...
... care nu am idee pentru ce este...
... dar clar nu face bine traficului...
... trafic limitat brusc la o singura banda...
... pentru ca in afara de gropa avem si o mare balta...
... abia sub pasaj se poate "testa" circulatia pe 2 benzi
Balastul il vad de o luna... Pe cand niste asfalt ?!...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Mai 2017
TibiV
PART 3/5
Trecem sub pasaj, la lucrarea greu de inteles cu scoaterea unor tevi ce fusesera deja instalate...
Vedere spre DNCB
WTF ?!...
Vedere in sens invers, spre Vitan
Mama ce balamuc este aici...
Un fel de radier nou, cu o teava noua...
Ca sa intelegeti pozitia lucrarilor... Suntem fix pe breteaua Vitan-Barzesti->Splai
PART 3/5
Trecem sub pasaj, la lucrarea greu de inteles cu scoaterea unor tevi ce fusesera deja instalate...
Vedere spre DNCB
WTF ?!...
Vedere in sens invers, spre Vitan
Mama ce balamuc este aici...
Un fel de radier nou, cu o teava noua...
Ca sa intelegeti pozitia lucrarilor... Suntem fix pe breteaua Vitan-Barzesti->Splai
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Mai 2017
TibiV
PART 4/5
Daca ultima poza din postarea precedenta nu v-a spus nimic, poate asta...
Daca tot nu, atunci apelez la "arhiva"...
============
=======
Astazi era asa:
Cam 2,5 metri inaltime. Nu am mai avut curaj (am totusi o varsta...) sa urc decat pana "in buza", de unde am facut 3 poze... Cu o mana ma tineam agatat de boltarii/blochetii din ultimul rand, cu alta pozam...
Spre Vitan-Barzesti...
... spre CET Sud...
si spre culee, care este "innegrita" aproape total...
La plecare profit de o lumina neasteptat de buna pentru detalii ale culeei Vitan-Barzesti
PART 4/5
Daca ultima poza din postarea precedenta nu v-a spus nimic, poate asta...
Daca tot nu, atunci apelez la "arhiva"...
============
TibiV wrote:
Saptamana trecuta:TibiV wrote:
Balastul care era pe rampa in mormane saptaman trecuta, acum a fost intins si compactat...
Astazi, exact acelasi loc, acelasi nivel:
Zidul are acum mult peste 2 metri inaltime. Greu de urcat, si mai greu de coborat...
Dar fac un efort...
=======
Astazi era asa:
Cam 2,5 metri inaltime. Nu am mai avut curaj (am totusi o varsta...) sa urc decat pana "in buza", de unde am facut 3 poze... Cu o mana ma tineam agatat de boltarii/blochetii din ultimul rand, cu alta pozam...
Spre Vitan-Barzesti...
... spre CET Sud...
si spre culee, care este "innegrita" aproape total...
La plecare profit de o lumina neasteptat de buna pentru detalii ale culeei Vitan-Barzesti
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Mai 2017
TibiV
PART 5/5
Trec pe malul stang pe podul din aval. Soferii se chinuie pe balastul proaspat de supraintaltare....
"Cabina" descoperita saptamana trecuta...
... are acum si un cablu electric prin copex
Revenim la zona in care este ingropat "cilindrul verde".
Au armat capacul caminului in care sta cilindrul...
... si capacul de canal ne spune destul de clar care va fi nivelul soselei...
Au cam terminat cu celalat camin, construit in doua saptamani...
... vedere spre Splai
Rampa de coborare Titan - nimic nou pe frontul de nord...
... si din pacate nimic nou pe frontul de est. Nici urma de incepere a relocarii LEA
Toate pozele full-size sunt aici: http://imgur.com/a/L6mK8
PART 5/5
Trec pe malul stang pe podul din aval. Soferii se chinuie pe balastul proaspat de supraintaltare....
"Cabina" descoperita saptamana trecuta...
... are acum si un cablu electric prin copex
Revenim la zona in care este ingropat "cilindrul verde".
Au armat capacul caminului in care sta cilindrul...
... si capacul de canal ne spune destul de clar care va fi nivelul soselei...
Au cam terminat cu celalat camin, construit in doua saptamani...
... vedere spre Splai
Rampa de coborare Titan - nimic nou pe frontul de nord...
... si din pacate nimic nou pe frontul de est. Nici urma de incepere a relocarii LEA
Toate pozele full-size sunt aici: http://imgur.com/a/L6mK8
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Mai 2017
TibiV
Separat de postarea anterioara...
Am facut un mic studiu despre LEA....
Saptamana trecuta am lamurit faptul ca LEA cventupla/quadrupla (depinde daca numaram stalpii sau cablurile...) apartine ENEL...
Dar ce este cu ceilalti ?
Incep cu "linia 2" (ii voi spune LEA 2 pentru usurinta discutiei) dinspre Titan, pentru ca "iese in evidenta".
Aici sunt sub ea, privesc spre DNCB
In sens invers, spre CET Sud... Este mare raaaaaaauuuu stalpul...
... si napadit de buruieni la baza
Va rog sa ma credeti, pe placuta care abia se zareste scria 400 kV... Deci Transelectrica
Separat de postarea anterioara...
Am facut un mic studiu despre LEA....
Saptamana trecuta am lamurit faptul ca LEA cventupla/quadrupla (depinde daca numaram stalpii sau cablurile...) apartine ENEL...
Dar ce este cu ceilalti ?
Incep cu "linia 2" (ii voi spune LEA 2 pentru usurinta discutiei) dinspre Titan, pentru ca "iese in evidenta".
Aici sunt sub ea, privesc spre DNCB
In sens invers, spre CET Sud... Este mare raaaaaaauuuu stalpul...
... si napadit de buruieni la baza
Va rog sa ma credeti, pe placuta care abia se zareste scria 400 kV... Deci Transelectrica
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Mai 2017
TibiV
Acum linia cea mai nordica, cea dinspre Titan.
sa-i spunem LEA 1 din motive geografice. Sunt sub ea acum...
Asta este stalpul dinspre CET Sud...
Are mulste placute ruginite, imposibil de citit
Dar, pe partea opusa, am gasit o placuta "valida"...
Tot 400 kV... Nu inteleg care este treaba cu Gura Ialomitei...
Acum linia cea mai nordica, cea dinspre Titan.
sa-i spunem LEA 1 din motive geografice. Sunt sub ea acum...
Asta este stalpul dinspre CET Sud...
Are mulste placute ruginite, imposibil de citit
Dar, pe partea opusa, am gasit o placuta "valida"...
Tot 400 kV... Nu inteleg care este treaba cu Gura Ialomitei...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Mai 2017
TibiV
Bun, si acum "LEA 3", ultima de langa "LEA quintupla/cvadrupla".... Vedere spre DNCB. Se vede un singur stalp.
In mod ciudat, "stalpul precedent" (intre pasajul NG si CET Sud) nu este stalp, ci sunt 3 stalpi distincti...
Toti acoperiti de balarii...
Nu m-am putut apropia (am uitat machetta acasa...) dar privind inspe CET Sud sunt convins ca si LEA 3 este tot de 440 kv, macar prin prisma simetriei cu LEA 1 fata de LEA 2....
... si a diferentei clare fata de "LEA quintupla/cvadrupla" de 110 kV a ENEL
Bun, si acum "LEA 3", ultima de langa "LEA quintupla/cvadrupla".... Vedere spre DNCB. Se vede un singur stalp.
In mod ciudat, "stalpul precedent" (intre pasajul NG si CET Sud) nu este stalp, ci sunt 3 stalpi distincti...
Toti acoperiti de balarii...
Nu m-am putut apropia (am uitat machetta acasa...) dar privind inspe CET Sud sunt convins ca si LEA 3 este tot de 440 kv, macar prin prisma simetriei cu LEA 1 fata de LEA 2....
... si a diferentei clare fata de "LEA quintupla/cvadrupla" de 110 kV a ENEL
📖 Pagination options