Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantUtilaje feroviare

 

Topic: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalent

59 posts, 32374 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen BodoMinea

Sunt foarte curios de ce ai întrebat chestia asta  :lol:  :lol:

În orice caz seria Alstom Coradia e foarte folosită în Europa și singurul accident în care a fost implicată o astfel de ramă (ELT 200, varianta regională din 3 bucăți) e cel recent din Italia. Deci te poți uita la aftermath-ul coliziunii Andria–Corato să vezi cum s-a comportat.

 


Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen puidemorosan

Era doar asa de curiozitate  ;)

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen sss

Om serios esti tu? Asa 'rautacisme' pentru concurenta, dar fara nici o informatie?  :?

 


Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen freyutz

puidemorosan wrote:
Oare cum se comporta la deraiere aceasta rama?????????
:lol:


Destul de bine cu cricuri :)) eu sunt curios cum se comporta pe curbe..

 


Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen Robert24

puidemorosan wrote:
Oare cum se comporta la deraiere aceasta rama?????????
:lol:


Mai mult ca sigur, mult mai bine decat JAF-urile voastre!   :popa:
(asta ca sa fiu destul de politicos...)

PS: Gunoiul asta e off-topic masiv si dispare maine!

 


Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen freyutz

@Robert, nu e chiar offtopic. Exista acel sambure de adevar :) puidemorosan stie despre ce vorbeste, rama fiind in momentul de fata imobilizata total.

 


Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen Robert24

Freyutz, pana nu vine cu ceva palpabil e doar gunoi! ;)

 


Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen freyutz

Pai v-am spus eu destul de palpabil.  :popa:

Trenul este blocat pe linii. Si asta nu ar fi partea cea mai proasta, ci faptul ca sunt trenuri de metrou blocate si nu pot iesi in traseu din cauza asta. Mai multe detalii urmeaza dupa ce se va rezolva problema.

 


Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen shoppy

Si eu am fost convins ca este un romanism ieftin, se putea spune cu totul altfel, sau deloc, ca oricum se afla.

Daca Alstom erau destul de berbeci sa elibereze o rama neconforma pai deraia demult pe parcurs nu se intepenea la o manevra in depoul de destinatie, clar berbecii sunt in depou si habar nu au de ce raze sunt la ei in curte.

 


Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen shoppy

Cred ca m-am prins si ce s-a intamplat, pana acum credeam ca l-au bagat pe mai stiu eu ce parasiciune de linie de la gard dar acum am alta idee. Din minte standardul UIC pentru raza de curbura minima la vagoane de calatori pentru parcurs/manevra este 120/100m si nu vad de ce acest automotor de capacitate medie nu ar fi construit asa, dar la LDH este 100/80m, si cum la reteaua de metrou spatiul in depouri este limitat sigur toate razele la macazuri sunt 80m in depou, deci oamenii au cuplat LDHM-ul si fara sa se gandeasca au tras pana cand l-au intepenit in macazuri.

 


Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen bercenicity

Minima in depou e chiar mai mica:
raze-minime-metrou.png (54.5 KB; downloaded 6325 times)

 


Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen ByOnu

Ce mai stiti despre aceasta racheta?  :)

 


Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen BodoMinea

Conform site-ului evenimentului, rama aceasta va vizita în data de 11 octombrie 2016 Gara de Nord cu ocazia Zilelor Feroviare. (summit-ul RailwayPRO)

 


Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen BodoMinea

Rama se află la linia 10 în Gara de Nord.

A venit noaptea trecută tras de un LDH al CFR Marfă și stă până diseară. Este alimentat de la rețeaua electrică a CFR, cu postul dinspre peronul gării activ.

În acest moment Alstom susține o prezentare în tren pentru participanții RailwayPRO: sunt echipamente video și de sonorizare, mâncare, materiale promoționale și scaune de plastic.

Interiorul este în continuare neamenajat și necompartimentat, practic gol în afară de posturile de conducere și toalete, în așteptarea montării echipamentelor de diagnoză.

Sistemul de informare a pasagerilor afișează o rută de prin Franța și alternativ rulează și filmări de prezentare. Interesant de observat: tastatura AZERTY (așa e la francezi) cu layout full.

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Utilaje feroviare  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433302 posts in 5394 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use