Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviareMersul trenurilor de călători

 

Topic: Mersul Trenurilor de Călători CFR 2013-2014

29 posts, 9152 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri pertinente pentru MT 2013-2014 Utilizator anonim

Fara a face o referire strict la anumite trenuri, vin cu cateva propuneri care sa atraga mai mult pe cei care calatoresc in scop de servici, afaceri sau care doresc un serviciu feroviar de calitate si nu urca in tren doar ca ii duce din punctul x in punctul y.
- reintroducerea vagoanelor de clasa 1 pe toate trenurile de mediu si lung parcurs
- reintroducerea serviciilor cu vagoane business pentru trenurile de mediu si lung parcurs
- introducerea unui serviciu de internet wi-fi in vagoanele de business si clasa 1, fara tarif suplimentar
- eliminarea opririlor total aiurea gandite pentru trenurile de mediu si lung parcurs (este o tampenie sa opresti tren Bucuresti - Timisoara in Draganesti Olt de exemplu sau Bucuresti - Constanta in Lehliu...)
- concentrarea pe trenuri IC/ICN cu maxim o oprire suplimentara pe principalele rute
- introducerea pazei private (eventual BGS) pe trenuri pentru eliminarea blatistilor, cersetorilor si a vanzatorilor ambulanti

 


Re: Propuneri pertinente pentru MT 2013-2014 iliutu

Avem propuneri. Ce facem cu ele ?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri pertinente pentru MT 2013-2014 Utilizator anonim

iliutu wrote:
Avem propuneri. Ce facem cu ele ?


Peste 3 luni cand apare noul mers in timp ce il citim ne gandim ce frumos ar fi sa fi fost puse in practica...

 


Re: Propuneri pertinente pentru MT 2013-2014 Robert24

Iata cadentarea propusa de mine si pentru M500/600/702(0)

Cadentare Buzau.PNG (22.96 KB; downloaded 5646 times)


Trenul IC va opri in statiile: Ploiesti Sud - Buzau - Bacau - Pascani - Suceava / respectiv Iasi
Trenurile IR vor opri in statiile normale pentru IR
Trenurile RE pentru Buzau vor opri in statiile Buftea - Persi - Crivina - Ploiesti Sud - Mizil

Pentru deservirea statiilor intermediare vor exista trenuri Regio intre Bucuresti Basarab si Ploiesti Sud (cum am spus si la cadentarea pentru Brasov), respectiv Ploiesti Sud si Buzau.

Ex: Plecari din Bucuresti Basarab la 6:15, 8:15, 10:15 etc. (la fiecare 2 ore) pana in Ploiesti Sud.
Apoi spre Brasov din Ploiesti Sud la 8:40, 12:40, 16:40, 20:40, iar spre Buzau la 10:40, 14:40 si 18:40.

 


Re: Propuneri pertinente pentru MT 2013-2014 Andi782

Iata cum as vedea eu MT pentru Bucuresti-Brasov, Brasov-Galati/Sibiu si altele, adica pe scurt trenurile de pe Valea Prahovei:

Bucuresti Nord-Brasov (orele trecute sunt sosirile in Brasov dinspre Predeal.

07.20 R3001 Bucuresti Nord-Brasov
*fostul 3023 care circula de la Bucuresti Nord in loc de Ploiesti Sud.

08.30 RE3625 Galati-Brasov (Legatura pentru Budapesta/Satu Mare)

08.50 IR372 Bucuresti Nord-Brasov-Sibiu-Budapesta (circula combinat cu IR1745 pana la Brasov)
Aici e actualul IR 372 Brasov-Budapesta. L-am prelungit la Bucuresti, dimineata vine cuplat cu IR1745 astfel: In fata e IR372 si in spate e IR1745. La Brasov electrica se decupleaza, intra dieselul la IR372 si pleaca mai departe spre Sibiu-Budapesta iar electrica care a venit de la Bucuresti pleaca mai departe la Cluj.  

9.45 IR 1637 Bucuresti Nord-Brasov

10.30 RE3003 Bucuresti Nord-Brasov-Sibiu
RE3003 merge pe trasa actualului R3001 dar este prelungit la Sibiu.

11.00 IR1582 Constanta-Brasov (circula combinat cu IR1531 pe distanta Bucuresti Nord-Brasov)
IR1531 este IC531, dar care circula din nou pana la Oradea, ca IR.

12.25 IR1732 Galati-Brasov

13.00 IR1621 Bucuresti Nord-Timisoara Nord (circula combinat cu IR1645 pe relatia Bucuresti Nord-Brasov)

14.15 R3005 Bucuresti Nord-Brasov

15.45 IC533 Bucuresi Nord-Cluj Napoca

17.10 IC346 Bucuresti Nord-Viena

17.50 IR1527 Bucuresti Nord-Brasov-Sibiu

18.15 R3007 Bucuresti Nord-Brasov

19.10 RE3623 Bucuresti Nord-Brasov
Actualul IR1623 facut RE.

20.05 IR1741 Bucuresti Nord-Brasov-Satu Mare (are vagoane directe pentru Sibiu)
Cele doua vagoane 20-76 care circula acum sa mearga la Sibiu ca tren RE2090 din Brasov

20.30 RE3764 Galati-Brasov
Actualul IR1763/1764 prelungit la Galati si facut RE.

20.55 R14061 Bucuresti Nord-Brasov

21.10 IR1643 Bucuresti Nord-Sighetu Marmatiei (vag. pt. Vatra Dornei)

21.50 IC472 Bucuresti Nord-Brasov-Sibiu-Budapesta
Din Brasov sa circule via Fagaras-Sibiu-Vintu de Jos

22.30 IR1945 Mangalia-Brasov-Deda-Satu Mare
*in sezonul estival

22.55 RE3009 Bucuresti Nord-Brasov

23.15 IR1631 Constanta-Bucuresti-Brasov-Oradea

23.55 IR1641 Bucuresti Nord-Brasov-Satu Mare (grupa de Zalau si Bistrita)

00.15 R14065 Craiova(Iasi)-Brasov

01.15 IR1647 Bucuresti Nord-Brasov-Targu Mures
Bucuresti-Targu Mures, pentru Bistrita sa fie grupa la IR1641


In curand urmeaza si returul Brasov-Bucuresti si restul.

 


Re: Propuneri pertinente pentru MT 2013-2014 Andi782

Mersul pe Brasov-Ploiesti Vest/Sud-Bucuresti Nord:

Plecarile spre Predeal

01.05 - IR1944 Satu Mare-Mangalia
*in sezonul estival

02.45 - IR1642 Satu Mare via Deda-Brasov-Bucuresti Nord (grupa de Zalau si Bistrita)

04.10 - IR1648 Targu Mures-Bucuresti Nord

04.25 - R3002 Brasov-Bucuresti Nord

05.00 - IR1632 Oradea-Constanta (in sezon circula la Mangalia)

05.30 - IR1644 SighetuM-Bucuresti Nord

06.00 - R3004 Brasov-Bucuresti Nord

06.30 - IR1742 Satu Mare-Bucuresti Nord

06.45 - R14064 Brasov-Craiova(Iasi)

07.10 - RE3624 Brasov-Bucuresti Nord (la Ploiesti Vest detaseaza grupa RE3626 pentru Galati)

08.20 - IC473 Budapesta-Sibiu-Brasov-Bucuresti Nord

09.30 - IR1528 Sibiu-Brasov-Bucuresti Nord

10.50 - RE3006 Brasov-Bucuresti Nord

12.00 - RE3763 Brasov-Galati

12.45 - IC347 Viena-Bucuresti Nord

13.30 - IR1636 Brasov-Bucuresti Nord

14.05 - R14060 Brasov-Bucuresti Nord

15.45 - IR1746 Satu Mare-Bucuresti Nord

16.20 - R3008 Brasov-Bucuresti Nord

17.00 - IR1583 Brasov-Constanta (circula combinat cu IR1532 pe relatia Brasov-Bucuresti)
IR1532 Oradea-Bucuresti Nord

17.30 - IR1731 Brasov-Galati

18.15 - IR1622 Timisoara-Bucuresti Nord

19.00 - IR1646 Targu Mures-Bucuresti Nord

20.05 - IC534 Cluj Napoca-Bucuresti Nord

21.00 - RE3010 Sibiu-Brasov-Bucuresti Nord
Se formeaza din RE3003.

23.00 - IR373 Budapesta-Bucuresti Nord
Actualul IR373 care circula doar Budapesta-Sibiu-Brasov l-am prelungit la Bucuresti.

 


Re: Propuneri pertinente pentru MT 2013-2014 George

In 2011 s-a suplimentat numarul trenurilor si s-a obtinut o cadenta ceva mai buna pe M 300. Cu un usor regres, reprezentat in special de reducerea excesiva a numarului vagoanelor (ca la IR 1621/1622, care a ajuns o bataie de joc, mereu arhiplin dar numai cu 4 vagoane), structura introdusa atunci s-a mentinut.

Exista cateva dezechilibre vizibile, care ar putea fi corectate cu doar putine trenuri in plus.
IR 1645 pleaca la 11.10, apoi - facand abstractie de ICN 346, care e scump si merge foarte prost dupa Brasov - nu mai e niciun IR spre Brasov pana la 15.30 (acela arhiplin, fiind o bataie de joc cu trei vagoane).

In schimb, la numai o ora distanta, alt tren spre Sibiu (acum vad limitat la Bv), ceea ce e o tampenie.

Ar trebui introdus un tren suplimentar IR sau macar RE, undeva un jurul orelor 12 - 12.30.

La intoarcere, dupa trenurile de dimineata (care au o serioasa problema de timpi, 2 h 55 min de la Bv la Bucuresti cu IR 1644 e o aberatie, ar trebui scurtat timpul cu cel putin 15 min sau chiar 20, ca sa ajunga la 8 - 8.05 in Bucuresti), exista iarasi o gaura foarte mare intre IR 1528 (9.23 plecare din Bv) - nu intamplator acest tren e foarte plin inclusiv in timpul saptamanii! - si IR 1636, care pleaca la 14.20 (precedat "strategic" de un Regiotrans, ceea ce miroase a spaga grosiera la CFR Infrastructura - de ce oare nu s-a pus acel Regiotrans pe la 12?!) nu mai exista decat ICN 347 care are intarzieri uriase si pe care nu te poti baza deloc.
Aici ar trebui asadar introdus inca un tren, IR de preferinta, cu plecare pe la 12 din Brasov (sau 11.45).

Intre IR 1636 si IR 1746 (16.35) gaura de 2 ore e iarasi cam mare, mai ales ca IR 1746 intarzie foarte mult, asa ca merge practic la interval de 5 - 10 minute cu IR 1583 (17.10), alta mostra de tembelism si de trenuri utilizate foarte prost.
Iarasi, ca ultimul IR spre Bucuresti sa plece deja la 18.57 e o mare tampenie, ar trebui sa mai existe un IR pe la 20 - 20.30 (despre IC 532 nu zic nimic, e iarasi scump si nu te poti baza pe el pentru ca intarzie mult).

Ca un comentariu general, timpii de pe M 300 sunt foarte slabi, mult prea lungi, se vede asta si la plecare, unde trenul sta vreo 2 min in plus la Ploiesti si uneori chiar 5 - 6 min in Campina. Cred ca toti timpii pot fi scurtati intre Bucuresti - Ploiesti - Campina, daca nu cumva si la statiile ulterioare. IR-urile n-ar trebui sa opreasca in Azuga, sunt de acord (poate doar cele care se opresc in Brasov). Intre Busteni - Azuga - Predeal se circula prea incet, e ceva in neregula cu linia din zona garii Azuga? Sau e mers "preventiv"?

Daca IR 1637 face 2 h 41 min (ar putea fi lejer 2 h 30 min), la intoarcere face cu 10 minute in plus, si asta desi sta mult atat in Campina cat si in Ploiesti. De ce spre Bucuresti se merge mai prost/incet decat spre Brasov ramane un mister. Poate mai strang baietii niste suruburi si intre Bucuresti si Ploiesti!

Cam asta e. Regio-urile cu 4 ore timp de parcurs sunt un fiasco. Sunt pentru propunerea de mai sus cu introducerea unor RE-uri care sa faca cel mult 3 h 10/15 min, cu corectivul ca si IR-urile sa se incadreze in vreo 2 h 30 min.

PS. Nu o data am cumparat bilet de bicicleta la IR-urile de pe M300 si nu o data nu exista NICIUN astfel de vagon. Daca exista, e mereu altul sau in alta parte. Uneori e doar un vagon ASTRA Salon cu spatiu pentru scaunele cu rotile pentru persoanele cu handicap (BAIETI, ALA NU E VAGON DE BICICLETE). Vagoanele de biciclete sunt neintretinute si jegoase, aspect general valabil pentru vagoanele luate de la nemti si care au avut revizie la Grivita.
Iarasi, e un mare haos cu numaratoarea vagoanelor, gen 1,3,5,6. Niciodata un tren cu 4 vagoane nu are un 1,2,3,4 clar. Niciodata vagoanele de biciclete nu au o pozitie clara, fixa, nimeni nu stie unde sunt si daca sunt. Propun ca garniturile sa aiba o componenta fixa si publica, respectata.

 


Re: Propuneri pertinente pentru MT 2013-2014 Robert24

Continui dupa cadentarile pe Brasov si Buzau, cu cadentarea pe M900 (Craiova - Timisoara).

- Un tren IC care va opri doar in Craiova, Drobeta si eventual Caransebes.
- Trenurile IR catre Timisoara, Drobeta si Tg Jiu vor opri doar in statiile mentionate in imagine.
- Vor exista 3 perechi de trenuri Regio Express intre Bucuresti si Craiova care vor opri in statiile cu flux mai mare de calatori: Chiajna, Gradinari, Videle, Galateni, Rosiori Nord, Draganesti Olt, Caracal si Craiova (eventual inca una - doua statii intre Caracal si Craiova).
- Trenurile IR catre Caracal - Rm Valcea pot opri eventual si in Videle ca sa nu tipe cineva ca raman doar 3 trenuri care opresc acolo...
- Pentru deservirea tuturor statiilor de pe traseu, vor exista trenuri Regio, care vor avea plecari la 10-15 min dupa sosirea trenurilor de rang superior in statiile de formare. Pentru ruta Bucuresti Basarab - Rosiori Nord pot exista trenuri Regio conform urmatorului program: 5:15, 8:15, 11:15, 14:15, 17:15, 20:15

Cadentare Craiova.PNG (26.67 KB; downloaded 5520 times)

 


Mersul Trenurilor de Călători CFR 2013-2014 Robert24

Mersul trenurilor Interregio intre Bucuresti si Constanta / Mangalia, valabil de la 15 iunie
(s-ar putea sa se mai schimbe cate ceva...)

litoral 2014.PNG (22.25 KB; downloaded 5339 times)

 


Re: Mersul Trenurilor de Călători CFR 2013-2014 Celestin Draganescu

Aceeasi bataie de joc traditionala.

Buc - Constanta pauza 3h45, respectiv 4 ore dupa o cadenta la o ora dimineata.

Constanta - Buc, pauza 7h! Intre 1582 si 1980. Vai de capul nostru...

 


Re: Mersul Trenurilor de Călători CFR 2013-2014 ByOnu

Nu stiu cum este acum, dar anul trecut existau doar doua trenuri spre Piatra Neamt (Bicaz), unul la 14 si unul la 15. Pe bune?? S-au gandit mult oare? :roll:

 


Re: Mersul Trenurilor de Călători CFR 2013-2014 Robert24

Asa e... traditional... de ani buni...
Nu-i intereseaza...

 


Re: Mersul Trenurilor de Călători CFR 2013-2014 Chev Celios

Da RE-ul ala cu multe etajate care ducea la Constanta nu il mai baga??

 


Re: Mersul Trenurilor de Călători CFR 2013-2014 MariusCFRBucuresti

Ba da. Dupa 28 mi se pare.

 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Mersul trenurilor de călători  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433246 posts in 5392 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use