Topic: Discutii: statia Straulesti
406 posts, 124621 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
- satanistu
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii: statia Straulesti
andrei11
Pentru PLS iti trebuie o groapa de 120 metri lungime ( minim ) si minim 20 metri latime, adica cu alte cuvinte o ( viitoare ) statie de metrou, care nu putea fi decat la Strand Straulesti. Deci statia Strand Straulesti e taman bine PLS.
Pentru PSS iti trebuie o groapa de lungime 10 - 15 metri si de latime de minim 20 metri.
Pentru PLS iti trebuie o groapa de 120 metri lungime ( minim ) si minim 20 metri latime, adica cu alte cuvinte o ( viitoare ) statie de metrou, care nu putea fi decat la Strand Straulesti. Deci statia Strand Straulesti e taman bine PLS.
Pentru PSS iti trebuie o groapa de lungime 10 - 15 metri si de latime de minim 20 metri.
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Discutii: statia Straulesti
satanistu
Am inteles, iar Zarea o sa fie a doua oara PSS. De curiozitate, daca particica aia din bulevard e inchisa, de ce se mai baga TBM, si nu se fac tunelele prin sapatura deschisa?...
Am inteles, iar Zarea o sa fie a doua oara PSS. De curiozitate, daca particica aia din bulevard e inchisa, de ce se mai baga TBM, si nu se fac tunelele prin sapatura deschisa?...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii: statia Straulesti
andrei11
Pentru ca daca tot ai un TBM in functiune, tunelul e mult mai ieftin decat o sapatura deschisa, plus ca eviti zeci de mii de canale,conducte, tevi, cabluri ( evident ca am exagerat numarul lor ) care ar trebui deviate, translatate, etc, asa incat mai bine cu TBM - ul.
Hai sa spunem ca de la statia Laminorului la Zarea sunt vreo 200 metri - 250 metri, cu ( numai ) 20 metri / zi asta inseamna ca maxim in 2 saptamani ajungi din statie la Zarea, cu tunel gata facut. Daca ai lucra in sapatura deschisa, in 2 saptamani nici nu apuci sa sapi dupa devierile de care ti-am spus.
Pentru ca daca tot ai un TBM in functiune, tunelul e mult mai ieftin decat o sapatura deschisa, plus ca eviti zeci de mii de canale,conducte, tevi, cabluri ( evident ca am exagerat numarul lor ) care ar trebui deviate, translatate, etc, asa incat mai bine cu TBM - ul.
Hai sa spunem ca de la statia Laminorului la Zarea sunt vreo 200 metri - 250 metri, cu ( numai ) 20 metri / zi asta inseamna ca maxim in 2 saptamani ajungi din statie la Zarea, cu tunel gata facut. Daca ai lucra in sapatura deschisa, in 2 saptamani nici nu apuci sa sapi dupa devierile de care ti-am spus.
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Discutii: statia Straulesti
satanistu
Multumesc mult pentru explicatii, acum are logica . Inca 2 intrebari si va las:
1. Va fi doar un TBM, adica il pun in functiune, sapa pana la Zarea, il scot la Zarea, il transporta la Straulesti si apoi sapa iara pana la Zarea pe firul 2?
2. Estimativ, statile vor fi puse in functiune pana in vara la anul? Adica pana la Craciun daca continua sa lucreze, deja pot incepe sa sape spre nivelul peronului?
Multumesc mult pentru explicatii, acum are logica . Inca 2 intrebari si va las:
1. Va fi doar un TBM, adica il pun in functiune, sapa pana la Zarea, il scot la Zarea, il transporta la Straulesti si apoi sapa iara pana la Zarea pe firul 2?
2. Estimativ, statile vor fi puse in functiune pana in vara la anul? Adica pana la Craciun daca continua sa lucreze, deja pot incepe sa sape spre nivelul peronului?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii: statia Straulesti
andrei11
1) 99,99999% da
2) 100 % nu
Sper ca si de data asta raspunsurile sunt cat se pot de clare.
Facandu-mi o imaginea functie de cheful de munca de acolo ( mai mult ca sigur se dau bani cu ţârâita ) mai devreme de anul 2018 - 2019 nu ai cum sa te plimbi cu metroul pe acolo. Sa nu uitam ca in paralel se desfasoara lucrari pe M 5, M 5 care deja are intarzieri de 100 % fata de timpul estimat de punere in functiune.
1) 99,99999% da
2) 100 % nu
Sper ca si de data asta raspunsurile sunt cat se pot de clare.
Facandu-mi o imaginea functie de cheful de munca de acolo ( mai mult ca sigur se dau bani cu ţârâita ) mai devreme de anul 2018 - 2019 nu ai cum sa te plimbi cu metroul pe acolo. Sa nu uitam ca in paralel se desfasoara lucrari pe M 5, M 5 care deja are intarzieri de 100 % fata de timpul estimat de punere in functiune.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii: statia Straulesti
subway guru
TBM sapa un tunel pe prima interstatie, se intoarce de unde a plecat si sapa al doilea tunel si tot asa...
In felul asta eliberezi pe rand statiile ca sa dai fronturi de lucru fara incurcaturi cu tunelele.
TBM sapa un tunel pe prima interstatie, se intoarce de unde a plecat si sapa al doilea tunel si tot asa...
In felul asta eliberezi pe rand statiile ca sa dai fronturi de lucru fara incurcaturi cu tunelele.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Discutii: statia Straulesti
misterr
Da, dar pămîntul excavat nu se scoate tot pe la capăt? Adică nu se înșiră banda transportoare prin tot tunelul? Se merge din stație în stație și cu scoaterea pămîntului?
Da, dar pămîntul excavat nu se scoate tot pe la capăt? Adică nu se înșiră banda transportoare prin tot tunelul? Se merge din stație în stație și cu scoaterea pămîntului?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii: statia Straulesti
andrei11
Pai e vorba de o singura interstatie practic, Straulesti - Laminorului, Laminorului PSS Zarea sunt vreo 200 - 250 metri maxim.
Pai e vorba de o singura interstatie practic, Straulesti - Laminorului, Laminorului PSS Zarea sunt vreo 200 - 250 metri maxim.
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii: statia Straulesti
sab
Parca ordinea operatiilor era alta si anume gurile de acces erau ultimele.
Adrian Rosca wrote:
La accesul dinspre Godeanu se finiseaza fundul gropii
Parca ordinea operatiilor era alta si anume gurile de acces erau ultimele.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017
•
Choose destination