Topic: DISCUTII: Lucrarile de pe Str. Tunari
155 posts, 37738 views
📖 Pagination options
- Nightwolf
-
Posted:
Wednesday, 19.05.2010, 16:52 -
Re: Modernizare Strada Tunari (linia 5)
Nightwolf
Fantastica bordura aia masiva din granit sau ce naiba e... cat o costa bucata??
Fantastica bordura aia masiva din granit sau ce naiba e... cat o costa bucata??
- Dr2005
-
Posted:
Thursday, 20.05.2010, 08:11 -
-
- Mihai
-
Posted:
Thursday, 20.05.2010, 08:37 -
Re: Modernizare Strada Tunari (linia 5)
Mihai
Sa fie utilizate materiale de calitate nu ma deranjeaza, cit or costa...
Pe linga asta, ma deranjeaza sa fie dati bani pe separatoarele la 60€ bucata, care trebuie sa fie inlocuite dupa citeva saptamani.... Acolo niste separatoare din beton ar fi fost o investitie mult mai durabila si mult mai eftina pe term lung... asta nu se pricepe. Investitii durabile fac economii chiar daca la inceput sunt mai scumpe...
La fel cu trenul care leaga aeroportul (inutil), sau scoaterea pietrei cubice din Charles de Gaulle care va fi reasfaltat foarte des pe linga o piatra cubica care o durat 100 de ani...
Sa fie utilizate materiale de calitate nu ma deranjeaza, cit or costa...
Pe linga asta, ma deranjeaza sa fie dati bani pe separatoarele la 60€ bucata, care trebuie sa fie inlocuite dupa citeva saptamani.... Acolo niste separatoare din beton ar fi fost o investitie mult mai durabila si mult mai eftina pe term lung... asta nu se pricepe. Investitii durabile fac economii chiar daca la inceput sunt mai scumpe...
La fel cu trenul care leaga aeroportul (inutil), sau scoaterea pietrei cubice din Charles de Gaulle care va fi reasfaltat foarte des pe linga o piatra cubica care o durat 100 de ani...
- George
-
Posted:
Friday, 21.05.2010, 13:36 -
Re: Modernizare Strada Tunari (linia 5)
George
Asta nu vor ei sa inteleaga: Romania e prea saraca pentru a face lucrari de mantuiala.
Pe de alta parte, exact asta e problema: de ce sa pui piatra cubica, atunci cand poti pune un asfalt prost pe care il refaci cel putin odata pe an, in primavara, la intretinere "multianuala". Sa plateasca prostii, iar dl. Oprescu (sau cine o fi) sa apara la teveu si sa spuna poporului ca asfalteaza gropile. Care gropi? Alea de nu trebuia sa apara din start.
Traaiaaasca traiul unora pe banii nostri!!
Asta nu vor ei sa inteleaga: Romania e prea saraca pentru a face lucrari de mantuiala.
Pe de alta parte, exact asta e problema: de ce sa pui piatra cubica, atunci cand poti pune un asfalt prost pe care il refaci cel putin odata pe an, in primavara, la intretinere "multianuala". Sa plateasca prostii, iar dl. Oprescu (sau cine o fi) sa apara la teveu si sa spuna poporului ca asfalteaza gropile. Care gropi? Alea de nu trebuia sa apara din start.
Traaiaaasca traiul unora pe banii nostri!!
-
- shoppy
-
Posted:
Tuesday, 25.05.2010, 08:57 -
Re: Modernizare Strada Tunari (linia 5)
shoppy
Exista si asfalt bun, pe Mihalache mult hulitele lucrari de asfaltare au blocat bulevardul mai multe luni, dar s-a facut treaba buna, asfaltul tine, s-a mai refacut o fasie de 1m langa sina de tramvai dar fara perturbarea traficului, nici nu mai stiu acum cati ani a fost lucrarea.
Exista si asfalt bun, pe Mihalache mult hulitele lucrari de asfaltare au blocat bulevardul mai multe luni, dar s-a facut treaba buna, asfaltul tine, s-a mai refacut o fasie de 1m langa sina de tramvai dar fara perturbarea traficului, nici nu mai stiu acum cati ani a fost lucrarea.
-
- telvanni
-
Posted:
Friday, 02.07.2010, 14:05 -
-
- Dominatrix
-
Posted:
Tuesday, 13.07.2010, 23:13 -
Re: Modernizare Strada Tunari (linia 5)
Dominatrix
Curba dinspre Vasile Lascar spre Bd. Dacia si invers mi se pare foarte stransa. N-ar fi de mirare ca tramvaiele sa se astepte unele pe altele in curba, sa nu se "frece" unul de altul, mai ales daca e vorba si de tramvaie mai "late", de exemplu Bucur LF. Cred ca o sa vedem si tramvaie blocate acolo, de masinile care vor sa intre pe Dacia/Viitorului dinspre Vasile Lascar.
Curba dinspre Vasile Lascar spre Bd. Dacia si invers mi se pare foarte stransa. N-ar fi de mirare ca tramvaiele sa se astepte unele pe altele in curba, sa nu se "frece" unul de altul, mai ales daca e vorba si de tramvaie mai "late", de exemplu Bucur LF. Cred ca o sa vedem si tramvaie blocate acolo, de masinile care vor sa intre pe Dacia/Viitorului dinspre Vasile Lascar.
- Tom
-
Posted:
Wednesday, 14.07.2010, 07:51 -
Re: Modernizare Strada Tunari (linia 5)
Tom
Eu acolo as fi pus linia de tramvai langa trotuarul nordic (sensul spre Tunari) si as fi facut legatura retelei de troleibuz precum cea dela Palatul din Iasi, iar pe portiunea aceea ar fi fost sens unic la fel ca pe Bd.Dacia spre Piata Romana.
Eu acolo as fi pus linia de tramvai langa trotuarul nordic (sensul spre Tunari) si as fi facut legatura retelei de troleibuz precum cea dela Palatul din Iasi, iar pe portiunea aceea ar fi fost sens unic la fel ca pe Bd.Dacia spre Piata Romana.
-
- telvanni
-
Posted:
Wednesday, 14.07.2010, 08:15 -
Re: Modernizare Strada Tunari (linia 5)
telvanni
Nu ma pricep foarte tare la tramvaie...dar nu cred ca cineva construieste o curba cu raza atat de mica incat 2 tramvaie sa se "frece"; sau distanta intre sensuri mai apropiata decat trebuie. Sa fim rezonabili totusi...ca nu suntem noi cei mai destepti, s-au gandit si altii la "frecare". Ca o provocare...Dominatrix, faci pariu ca nu se vor atinge tramvaiele? Pariul: o saptamana fara "activitate" pe forum. Cine mai tine pariul?
Dominatrix wrote:
Curba dinspre Vasile Lascar spre Bd. Dacia si invers mi se pare foarte stransa. N-ar fi de mirare ca tramvaiele sa se astepte unele pe altele in curba, sa nu se "frece" unul de altul
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- Tom
-
Posted:
Wednesday, 14.07.2010, 09:52 -
Re: Modernizare Strada Tunari (linia 5)
Tom
La Viena exista locuri unde tramvaiele se asteapta, din cauza razei curbelor de pe unele stradute. Aici nu cred ca este cazul.
La Viena exista locuri unde tramvaiele se asteapta, din cauza razei curbelor de pe unele stradute. Aici nu cred ca este cazul.
-
- Dominatrix
-
Posted:
Wednesday, 14.07.2010, 21:16 -
Re: Modernizare Strada Tunari (linia 5)
Dominatrix
Am exagerat putin cand am spus ca "se freaca" unul de altul, dar sa stii ca pe linia lui 21, in zona veche a Caii Mosilor, tramvaiele se asteapta unele pe altele in curba, ca altfel se lovesc oglinzile. Problema este si mai evidenta la un tramvai low-floor, cum e Bucur LF, care e mai lat.
Am exagerat putin cand am spus ca "se freaca" unul de altul, dar sa stii ca pe linia lui 21, in zona veche a Caii Mosilor, tramvaiele se asteapta unele pe altele in curba, ca altfel se lovesc oglinzile. Problema este si mai evidenta la un tramvai low-floor, cum e Bucur LF, care e mai lat.
- Tavi
-
Posted:
Monday, 26.07.2010, 12:13 -
-
- Dominatrix
-
Posted:
Tuesday, 27.07.2010, 03:45 -
Re: Modernizare Strada Tunari (linia 5)
Dominatrix
De ce s-ar grabi? Cand incep lucrarile pe Aerogarii, care vor dura 18 luni pe hartie, nu se va putea circula nici pe Tunari. Oricum nu sunt tramvaie suficiente, deci trebuie gasita o supapa pentru a face rost de niste vagoane pentru momentul cand se va deschide circulatia pe podul de la Basarab, de exemplu.
De ce s-ar grabi? Cand incep lucrarile pe Aerogarii, care vor dura 18 luni pe hartie, nu se va putea circula nici pe Tunari. Oricum nu sunt tramvaie suficiente, deci trebuie gasita o supapa pentru a face rost de niste vagoane pentru momentul cand se va deschide circulatia pe podul de la Basarab, de exemplu.
- Tavi
-
Posted:
Tuesday, 27.07.2010, 07:47 -
Re: Modernizare Strada Tunari (linia 5)
Tavi
Dominatrix wrote:Pentru celelalte mijloace de transport in comun deviate in acea zona, pentru fluidizarea traficului ... in general pentru o fata mai civilizata a orasului. Se face si ramane asa cum este in prezent portiunea dintre Eminescu si Stefan cel Mare indiferent de lucrarile ulterioare.
De ce s-ar grabi?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Modernizare sistem rutier și linii de tramvai pe traseul liniei 5 (Aerogării - Sf. Gheorghe)
•
Choose destination