Topic: Depoul Bucureştii Noi
156 posts, 85550 views
📖 Pagination options
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Depoul Bucurestii Noi
Victor92
Si cu ele ce fac ? Le muta la Vatra Luminoasa cu acces de 1 ora(trafic aglomerat) pentru linia 97 ?
Mai bine ar monta 300m de retea la Gara de Nord si ar face legatura cu Dep. Bujoreni.
Utilizator anonim wrote:
Ca informatii despre modernizare - troleibuzele dispar si depoul se extinde in aria actuala a troleibuzelor.
Si cu ele ce fac ? Le muta la Vatra Luminoasa cu acces de 1 ora(trafic aglomerat) pentru linia 97 ?
Mai bine ar monta 300m de retea la Gara de Nord si ar face legatura cu Dep. Bujoreni.
- AlexCitelis5399
-
Posted:
-
Re: Depoul Bucurestii Noi
AlexCitelis5399
Si de la Depoul Bujoreni tot o ora ar fi accesul....Iar la Vatra Luminoasa nu cred ca mai incap trolee.Cel mai bine ar fi sa ramana trolee la Bucurestii-Noi,ori desfiinteaza reteaua lui 97 spre Straulesti si ramane 86 singur la Dridu(asta e una din variantele mele in caz ca numai raman troleele la Dep.Bucurestii Noi)
Victor92 wrote:Utilizator anonim wrote:
Ca informatii despre modernizare - troleibuzele dispar si depoul se extinde in aria actuala a troleibuzelor.
Si cu ele ce fac ? Le muta la Vatra Luminoasa cu acces de 1 ora(trafic aglomerat) pentru linia 97 ?
Mai bine ar monta 300m de retea la Gara de Nord si ar face legatura cu Dep. Bujoreni.
Si de la Depoul Bujoreni tot o ora ar fi accesul....Iar la Vatra Luminoasa nu cred ca mai incap trolee.Cel mai bine ar fi sa ramana trolee la Bucurestii-Noi,ori desfiinteaza reteaua lui 97 spre Straulesti si ramane 86 singur la Dridu(asta e una din variantele mele in caz ca numai raman troleele la Dep.Bucurestii Noi)
- mastocitu
-
Posted:
-
Re: Depoul Bucurestii Noi
mastocitu
Daca propui desfintarea lui 97 atunci tramvaiul 20 devine vital pentru zona respectiva iar linia lui are maaaare nevoie de inlocuire
Daca propui desfintarea lui 97 atunci tramvaiul 20 devine vital pentru zona respectiva iar linia lui are maaaare nevoie de inlocuire
- AlexCitelis5399
-
Posted:
-
Re: Depoul Bucurestii Noi
AlexCitelis5399
Nu propun asta .Dar asa banuiesc eu ca se va intampla.Intradevar linia are mare nevoie de reabilitare.
mastocitu wrote:
Daca propui desfintarea lui 97 atunci tramvaiul 20 devine vital pentru zona respectiva iar linia lui are maaaare nevoie de inlocuire
Nu propun asta .Dar asa banuiesc eu ca se va intampla.Intradevar linia are mare nevoie de reabilitare.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Depoul Bucurestii Noi
ByOnu
Totusi, n-ar fi o solutie construirea unei hale in zona incercuta cu rosu? As sugera mutarea spatiilor administrative din latura halei actuale a troleibuzelor, astfel fiind posibila construirea unei hale pana in tratuar. Oricum acel spatiu n-ar putea fi folosit si de tramvaie din bricina curbei bruste.
Totusi, n-ar fi o solutie construirea unei hale in zona incercuta cu rosu? As sugera mutarea spatiilor administrative din latura halei actuale a troleibuzelor, astfel fiind posibila construirea unei hale pana in tratuar. Oricum acel spatiu n-ar putea fi folosit si de tramvaie din bricina curbei bruste.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Depoul Bucurestii Noi
Costin
De aproximativ o saptamana a inceput 'curatenia de primavara' prin depou... troleibuzele defecte sunt mutate de colo-colo cat sa nu incurce, iar 5101 (retras de aproape un an si cu sanse de revenire aproape zero) a disparut de 2 zile. Nu trag concluzii (poate e in hala si'l repara - varianta super optimista), poate ca nu se va intampla pana la urma nimic, dar cine mai stie...
De aproximativ o saptamana a inceput 'curatenia de primavara' prin depou... troleibuzele defecte sunt mutate de colo-colo cat sa nu incurce, iar 5101 (retras de aproape un an si cu sanse de revenire aproape zero) a disparut de 2 zile. Nu trag concluzii (poate e in hala si'l repara - varianta super optimista), poate ca nu se va intampla pana la urma nimic, dar cine mai stie...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Depoul Bucurestii Noi
shoppy
Pai nu chiar asta zice Andrei, ca se mai construieste inca o hala acolo?
Ce inseamna CIZ?
Cum adica inca o data circuitul pentru garare? Pai nu se poate face circuitul decat daca iese prin bulevard si intra din nou pe partea cealalta.
Ce este cladirea alba dintre spalatorie si hale? O fosta instalatie de incarcat remorcile de imprastiat material antiderapant?
Pai nu chiar asta zice Andrei, ca se mai construieste inca o hala acolo?
Ce inseamna CIZ?
Cum adica inca o data circuitul pentru garare? Pai nu se poate face circuitul decat daca iese prin bulevard si intra din nou pe partea cealalta.
Ce este cladirea alba dintre spalatorie si hale? O fosta instalatie de incarcat remorcile de imprastiat material antiderapant?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Depoul Bucurestii Noi
Dr2005
CIZ = Control şi Întreţinere Zilnică - se efectuează la înainte de ieşirea din depou sau după intrarea în depou şi vizează anumite componente care se pot vedea ,,cu ochiul liber", fără prea multă muncă, precum integritatea caroseriei, funcţionarea uşilor, a farurilor, tensiunea din baterii ş.a.m.d..
Clădirea albă era pentru încărcat sărăriţele deşi, cu puţin efort, puteau încărca şi 1VBuri cu pietriş la cât de mare e staţia de încărcare.
CIZ = Control şi Întreţinere Zilnică - se efectuează la înainte de ieşirea din depou sau după intrarea în depou şi vizează anumite componente care se pot vedea ,,cu ochiul liber", fără prea multă muncă, precum integritatea caroseriei, funcţionarea uşilor, a farurilor, tensiunea din baterii ş.a.m.d..
Clădirea albă era pentru încărcat sărăriţele deşi, cu puţin efort, puteau încărca şi 1VBuri cu pietriş la cât de mare e staţia de încărcare.
- electricianu
-
Posted:
-
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Depoul Bucurestii Noi
Der Hofmeister
Cateva fotografii noi:
Cateva fotografii noi:
Depoul Bucurestii Noi - 22.07.2011.jpg (394.81 KB; downloaded 8514 times)
Depoul Bucurestii Noi - 22.07.2011 (2).jpg (266.75 KB; downloaded 8508 times)
Depoul Bucurestii Noi - 22.07.2011 (3).jpg (251.97 KB; downloaded 8515 times)
Depoul Bucurestii Noi - 22.07.2011 (4).jpg (232.92 KB; downloaded 8508 times)
Depoul Bucurestii Noi - 22.07.2011 (5).jpg (244.42 KB; downloaded 8514 times)
Depoul Bucurestii Noi - 22.07.2011 (6).jpg (264.88 KB; downloaded 8523 times)
Depoul Bucurestii Noi - 22.07.2011 (7).jpg (274.61 KB; downloaded 8517 times)
Depoul Bucurestii Noi - 22.07.2011 (8).jpg (252.78 KB; downloaded 8532 times)
Depoul Bucurestii Noi - 22.07.2011 (9).jpg (237.7 KB; downloaded 8512 times)
Depoul Bucurestii Noi - 22.07.2011 (10).jpg (265.96 KB; downloaded 8507 times)
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Depoul Bucurestii Noi
Der Hofmeister
..........
..........
Depoul Bucurestii Noi - 22.07.2011 (11).jpg (229.57 KB; downloaded 8511 times)
Depoul Bucurestii Noi - 22.07.2011 (12).jpg (230.06 KB; downloaded 8506 times)
Depoul Bucurestii Noi - 22.07.2011 (13).jpg (319.39 KB; downloaded 8509 times)
Depoul Bucurestii Noi - 22.07.2011 (14).jpg (250.39 KB; downloaded 8764 times)
Depoul Bucurestii Noi - 22.07.2011 (15).jpg (277.26 KB; downloaded 8516 times)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Depoul Bucurestii Noi
Dominatrix
Fluxul tehnologic si schema liniilor, in anii '90.
Fluxul tehnologic si schema liniilor, in anii '90.
bucurestii noi.jpg (96.6 KB; downloaded 8427 times)
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Depoul Bucurestii Noi
SprinterXP
La data de 20 Noiembrie 2012 parcul de troleibuze al depoului Bucurestii Noi este format din:
Parcul activ -> Ikarus 415T (31 de bucati): 5103, 5104, 5106, 5110, 5111, 5119, 5122, 5134, 5136, 5202, 5203, 5209, 5210, 5211, 5212, 5213, 5214, 5215, 5216, 5217, 5218, 5219, 5220, 5221, 5222, 5223, 5234, 5235, 5236, 5237, 5238.
Parcul rece -> Ikarus 415T (10 bucati): 5102, 5105, 5107, 5108, 5109, 5112, 5113, 5114, 5118, 5120.
In conservare in Depoul Berceni -> Ikarus 415T (3 bucati): 5100, 5101, 5121.
Linii deservite: 65, 86 (3 ture), 97.
5202 si 5203 inca nu le-am vazut la traseu, dar POSIBIL sa le vedem zilele urmatoare.
5103 - 97 - 20.11.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
La data de 20 Noiembrie 2012 parcul de troleibuze al depoului Bucurestii Noi este format din:
Parcul activ -> Ikarus 415T (31 de bucati): 5103, 5104, 5106, 5110, 5111, 5119, 5122, 5134, 5136, 5202, 5203, 5209, 5210, 5211, 5212, 5213, 5214, 5215, 5216, 5217, 5218, 5219, 5220, 5221, 5222, 5223, 5234, 5235, 5236, 5237, 5238.
Parcul rece -> Ikarus 415T (10 bucati): 5102, 5105, 5107, 5108, 5109, 5112, 5113, 5114, 5118, 5120.
In conservare in Depoul Berceni -> Ikarus 415T (3 bucati): 5100, 5101, 5121.
Linii deservite: 65, 86 (3 ture), 97.
5202 si 5203 inca nu le-am vazut la traseu, dar POSIBIL sa le vedem zilele urmatoare.
5103 - 97 - 20.11.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
- marian
-
Posted:
-
Re: Depoul Bucurestii Noi
marian
Am inteles ca depoul Bucurestii NOi are un nou sef,care din cele spuse de angajati,se pare ca se ocupa serios de problemele depoului.A inceput prin a merge in fiecare zi in URAC pt a incerca sa rezolve mai repede problema cu boghiurile aflate la reparat,a pus sa fie reparate usile de la depou,inteleg ca si vagoanele se spala mai des ,chiar ma uitam azi la 311 era chiar curat,sa speram ca nu este un foc de paie.
Am inteles ca depoul Bucurestii NOi are un nou sef,care din cele spuse de angajati,se pare ca se ocupa serios de problemele depoului.A inceput prin a merge in fiecare zi in URAC pt a incerca sa rezolve mai repede problema cu boghiurile aflate la reparat,a pus sa fie reparate usile de la depou,inteleg ca si vagoanele se spala mai des ,chiar ma uitam azi la 311 era chiar curat,sa speram ca nu este un foc de paie.
📖 Pagination options