Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Divizarea liniei 102 (2012-2016)

161 posts, 77940 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 12
 
 

📖 Pagination options
  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

De fapt, e o metodă de a aduce bani la bugetul statului. Mai mulţi călători nemulţumiţi înseamnă mai mulţi utilizatori de maşini personale. Adică încasări din TVA şi din accize mai mari. Iar cei care n-au maşină îşi vor cumpăra... deci iar TVA + nesimţita (ca valoare) taxă de poluare  :twisted:

 


Re: Stiri, noutati, perspective subway guru

E o 'racila' specifica tuturor regiilor de transport din Romania...si adanc 'inradacinata'...
Ca asa e 'vorba den batrani':
Ce frumoasa, vesela si lipsita de griji ar fi viata noastra 'de lefegii' la stat daca nu ar exista 'blestematii' astia de calatori care nu fac nimic altceva decat sa ne 'incurce' si sa ne 'enerveze' cu 'problemele' lor, pe care noi nu avem nici-un chef sa le 'rezolvam'...si nici macar sa le intzelegem...
Daca ei ne 'enerveaza', nu-i nimic, ca stim si noi cum sa-i 'enervam' pe ei si mai tare...
Daca nu le convine, n-au decat sa-si cumpere masina mica...sau helicopter...in caz ca-i tine 'punga'...... :evil:  :evil:  :evil:
La urma urmei, toti calatorii nu sunt decat niste potentiali infractori fraudulosi si vandali...cu cat mai putini...cu atat mai bine... :o
Ar trebui 'euthanasiati'... :x

 


Re: Stiri, noutati, perspective rosetti61

Ori Crit, ori asta... Sa puna mana si sa repare ruptura; cui i-o fi puscat ideea asta prin minte, de la autobaze, de la serviciul linii, i-au adus propunerea si asta a semnat. Ce ma intereseaza ca sunt animozitati intre autobaze, ca sa nu se mai certe, 102 trecut la Ferentari si Titanul sa ramana cu 202, insa cu linii care taie orasul trebuie sa participe autobazele cele mai apropiate. Nu sunt tot ale RATB? Era bun un 202 care dubla 102-ul dar cu capat la Dristor si la Cora
Tot noi trebuie sa-i invatam cum sa gestioneze traseele?
Linia 102 era perfecta si calca pe nervi.

 


Re: Stiri, noutati, perspective George

"Animozitati intre autobaze"?!? Suntem in vestul salbatic, ori intr-un film prost cu mafia?! :roll:
Asa se fac traseele la RATB, pe ce vor soferii si ce animozitati sunt intre autobaze?!

Incep sa-mi doresc o privatizare de-aia dura, cu dat afara 90 % din ei si angajat oameni noi, gen BCR, unde am inteles ca au "eradicat" sistematic pe cei "vechi"...

Daca administratia nu ar fi politizata si AMTB-ul ala nu ar fi o SINECURA, chestiile astea ar trebui sa inceteze!

 


Re: Stiri, noutati, perspective subway guru

Suntem doar intr-un film cu 'prosti'...si aia nu sunt calatorii...

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

Dr2005 wrote:
Cei care le-au cumpărat cu valabilitate din 20.01 inclusiv le pot folosi şi pe linia 202 dacă validează pe proprie răspundere. Restul călătorilor să-şi cumpere abonament pe 2 linii, ca să mai cotizeze  :evil:
Ce spui tu e valabil cel mult o luna de zile, adica pana la expirarea abonamentelor vechi. Pe urma, toata lumea sa-si cumpere abonament pe doua linii. Sau sa faca blatul, sau sa isi gaseasca alte mijloace de deplasare. Probabil asta e si ideea, pe principiul "cat mai putini calatori, cat mai putine batai de cap. Lasati-ne  :evil: 'ului in pace si mergeti cu ce vreti - dar nu ne mai deranjati"...
Dr2005 wrote:
Dominatrix wrote:
In conditiile astea, cred ca merita sa avem mai mult respect pentru prostituatele de pe Soseaua de Centura decat despre cei care lucreaza la Serviciul Exploatare si Miscare RATB.

Pentru a lucra pe Centură ai nevoie de o anumită pregătire practică. Pentru a lucra la RATB trebuie doar să ai pile la cine trebuie  :twisted: A... şi se numeşte Departamentul Programarea şi Dispecerizarea Exploatării.
Eu il stiu dupa denumirea veche. Oricum tot un drac. Aceeasi Marie cu alta palarie.
rosetti61 wrote:
Ori Crit, ori asta...
In limbajul de pe vremea ailalta, asta se numeste "rotirea cadrelor". Directorul Popescu a spus cu gurita lui ca nu a mai mers cu transportul public de 15 (cincisprezece) ani. Atat timp cat soarta transportului public este in mana unor lingai politici angajati fara concurs si fara macar o lista de candidati pentru postul respectiv (vezi si numirea lui Crit la AMTB - o promovare pana la urma), cum ne putem astepta ca transportul public sa mearga bine?  
George wrote:
"Animozitati intre autobaze"?!? Suntem in vestul salbatic, ori intr-un film prost cu mafia?! :roll:
Asa se fac traseele la RATB, pe ce vor soferii si ce animozitati sunt intre autobaze?!
Daca ar fi un film cu prosti, am spune ca e cel mai bun film de gen pe care l-am vazut vreodata. Dar in situatia data, este cel mai bun film de groaza. Asa s-au configurat traseele dintotdeauna, cel putin de cand ma stiu eu, adica de niste decenii bune. Nimic nou sub soare. Atat timp cat subventiile merg, e mai bine sa facem lucrurile de mantuiala. Vrem transport civilizat? OK, dar cine garanteaza ca daca facem civilizatie, castigam voturile celor civilizati? Nu este mai sigur sa ne bazam pe votul pensionarului care se poate plimba gratis cu tramvaiul de dimineata pana seara si care nici cand era salariat nu composta bilet? Eu zic ca este.
George wrote:
Incep sa-mi doresc o privatizare de-aia dura, cu dat afara 90 % din ei si angajat oameni noi, gen BCR, unde am inteles ca au "eradicat" sistematic pe cei "vechi"...
Asa cum am mai spus pe forum, nicaieri in Romania privatizarea fostelor intreprinderi de transport "de stat" nu a adus o imbunatatire a serviciilor, macar la standardul anilor '70, care a fost perioada de maxima dezvoltare a transportului public, in ansamblul lui. De ce ar fi la RATB altfel? Problema din punctul meu de vedere este alta: Vazand actiunile "aparent ilogice" din ultimul an si jumatate (de cand a intrat Crit "in paine"), impresia mea este ca RATB incearca din toate puterile sa arate ca nu poate onora cererea de transport din Capitala - si ca asadar se impune intrarea pe piata a operatorilor privati. In mod repetat, s-a subestimat cererea de transport, ajungandu-se la masuri cretine, de genul soferului "multitasking" de pe liniile de noapte, care e si sofer, si controlor si jandarm, sau dispozitiile mai vechi date soferilor la autobaza Alexandria (probabil si in alte parti) de a nota  cati calatori se suie si coboara in statii.

Cum Dr. Oetker sta pe oua in ceea ce priveste daca nu dezvoltarea, macar mentinerea pe linia de plutire a RATB'ului, la nivelul de finantare din anii precedenti, bineinteles ca poporul renunta din ce in ce mai mult la transportul public si se re-orienteaza spre taxiuri sau masina personala, adica invers de cum se intampla in Europa civilizata.
subway guru wrote:
Suntem doar intr-un film cu 'prosti'...si aia nu sunt calatorii...
Da-mi voie sa nu fiu de acord. Multe fapte ma indreptatesc sa cred ca prostii la care te referi sunt prosti doar aparent. Ce pare a fi o situatie generalizata de "prostie", este poate cu totul altceva. A corija = a corecta. Prostul este cel care trebuie si caruia i se da sansa sa se cultive (ca la asta se refera si sintagma "fericiti cei saraci cu duhul"). Dar ce te faci cand greseala este scopul si regula?

 


Re: Stiri, noutati, perspective Celestin Draganescu

George wrote:
Asa se fac traseele la RATB, pe ce vor soferii si ce animozitati sunt intre autobaze?!


Se observa clar si evident cum de cand a fost dat jos Crit (care a intrat tare in sindicate), au aparut doua modificari majore in deserviciul calatorilor si spre bucuria nespusa a angajatilor RATB:
- Modificarea liniilor de noapte intr-un fel in care tot ce conteaza este asemanarea cu fostele servicii de noapte (nu are sens sa ne aducem aminte, de exemplu, de N120 sau de orarul total haotic).
- Aceasta spargere total inutila, in cel mai aglomerat loc, a liniei 102 si folosirea ca si capat comun "maretul" punct de interes public CET Sud Vitan.

Este clar: Calatorul nu conteaza.

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective IK4

Dupa tembelismul cu 668 si 71->93, mintile luminate din R.A.T.B. lovesc din nou, de data asta in linia 102.
Am avut speranta ca noua conducere adusa in locul lui Critza va incerca sa repare macar partial distrugerile
facute de-a valma de un om fara discernamant. Dar cum se zice, speri mata...
Cum poti sa faci acest lucru cu una dintre cele mai utilizate linii de transport R.A.T.B.? Acest 102 a fost
echivalentul lui 41 la autobuze... O lovitura de imagine pe care R.A.T.B.-ul si-o da din nou sub centura
singura din cauza incompetentilor teleportati din toate partile acolo.

Stimati tovarasi, ati finalizat cumva implementarea "biletului" de 90 de minute ca sa treceti la divizari de
linii? Are R.A.T.B.-ul de astazi in oferta asa ceva? Da sau nu?
Autobazele trebuie puse cu botul pe labe, pentru ca nu sunt stat in stat ci doar niste subunitati ale regiei
care trebuie sa-si faca treaba care li se da, in interesul cetateanului. Una din marile tampenii facute de
acest Critz este desfiintarea E.T.A. si E.T.E. care aveau rolul de organizare si control al activitatii. Acum
toti ciumpalacii (ca tot e la moda) din autobaze au ajuns sa aiba independenta totala, de parca n-ar fi fost
de ajuns "activitatile" cu care se "indeletniceau" si inainte.

Continuati asa baieti si peste putin timp o sa vedeti ca ati ramas fara obiectul muncii. Pentru inceput, eu
va propun sa divizati linia 41 cu "terminal intermodal" la Pod Ciurel. Intoarcerea sa se faca in rebrusment
pentru economii de amenajare si sa se foloseasca siamezele rezultate din desfiintarea urgenta a liniei 5.

PS: Abia astept sa vad cum linia 715 si-a dublat parcul de dubite si toate vor avea scris mare in parbriz
"102+202=715". Cu Century Gothic de 360! :evil:

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective IK4

Dominatrix wrote:
Daca ar fi un film cu prosti, am spune ca e cel mai bun film de gen pe care l-am vazut vreodata. Dar in situatia data, este cel mai bun film de groaza. Asa s-au configurat traseele dintotdeauna, cel putin de cand ma stiu eu, adica de niste decenii bune. Nimic nou sub soare. Atat timp cat subventiile merg, e mai bine sa facem lucrurile de mantuiala. Vrem transport civilizat? OK, dar cine garanteaza ca daca facem civilizatie, castigam voturile celor civilizati? Nu este mai sigur sa ne bazam pe votul pensionarului care se poate plimba gratis cu tramvaiul de dimineata pana seara si care nici cand era salariat nu composta bilet? Eu zic ca este.


Singurul mod in care s-ar putea imbunatati cumva activitatea este acordarea subventiei pe calator transportat si nu la gramada. In acest fel R.A.T.B. ar fi obligata sa-si creasca eficienta activitatii de transport pentru un numar cat mai mare de calatori si o frauda cat mai redusa. Cu alte cuvinte, daca vrei banutul, trebuie sa ma satisfaci. Altfel, data viitoare aleg altceva. Ca pe Matasari.

 


Re: Stiri, noutati, perspective bercenicity

In mod surprinzator, soferii (amandoi din doua autobuze cu care am mers) anuntau la microfon spargerea traseului in 102 si 202 si ca trebuie sa schimbe la CET Sud. Acum la CET Sud ca pe linia 41 la Crangasi la ora de varf...

 


Re: Stiri, noutati, perspective Axel

bercenicity wrote:
In mod surprinzator, soferii (amandoi din doua autobuze cu care am mers) anuntau la microfon spargerea traseului in 102 si 202 si ca trebuie sa schimbe la CET Sud. Acum la CET Sud ca pe linia 41 la Crangasi la ora de varf...


Asa e soferii anuntau calatorii.
21.01.2012. - Bataia de joc. :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:
102: Cora Pantelimon - C.E.T. Sud Vitan.
202:C.E.T. Sud Vitan - C.F.R. Progresul (numai intoarce cu 116,216 la Gara Progresul)


Daca tot au facut tampenia asta macar sa amenajeze niste refugii (FIRMA CU REFUGIILE) la statia de urcare deoarece saracii calatori nu merita bataia asta de joc exemplu astazi pe viscol toti alergau din 102 la 202 sau invers.
Pai sa vedeti maine(la noapte tot ingheata) maini/picioare rupte daca statia de coborare nu se amplaseaza mai aproape.

P.S. INCURAND LINIA 335 V-A FI SPARTA LA BUCUR OBOR  si alte linii lungi ce depasesc 7 km. :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:
Ma rog sa fie decat un zvon zis la caterinca in garaj. :roll:  :|  :twisted:
DSC06314.JPG (49.51 KB; downloaded 4925 times)
DSC06320.JPG (132.31 KB; downloaded 4925 times)
DSC06324.JPG (141.24 KB; downloaded 4925 times)
DSC06333.JPG (132.58 KB; downloaded 4925 times)
DSC06330.JPG (126.83 KB; downloaded 4924 times)

 


Re: Stiri, noutati, perspective linia 69

MESAJ FARA PERSPECTIVA

RUSINE RATB !!! DE 3 ORI RUSINE !!! CEI CARE AR TREBUI SA FIE IN SLUJBA CETATENILOR, CALATORILOR SUNT IMPOTRIVA LOR NESTIIND CUM SA LE FACA PROBLEME IN PLUS. DE FAPT REALITATEA ARATA CA NOI CALATORII SUNTEM IN SLUJBA LOR !!!
Prin masura luata de a imparti linia 102 in doua dati dovada inca o data ca ceea ce sustineti prin raspunsurile date la propunerile calatorilor sunt vorbe in vant, ca de fapt nu va pasa de "solicitarile calatorilor". E clar ca si  aceasta lovitura ne este data (noua "stimabililor" calatori) in urma unor presiuni venite din interior, ceea ce nu e normal. Asta arata ca nu sunteti in stare sa faceti ordine in propria ograda, sa puneti capat rivalitatilor intre sefii autobazelor si depourilor, facandu-ne rau noua. De fapt dicteaza altii care ar trebui sa execute si sa lucreze acolo unde este nevoie si unde li se spune (dar nu li se spune) nu unde vor. Sunteti stat in stat.    
Aratati iar ca asa zisele "linii traditionale" sunt traditionale numai atunci cand va convine, adica atunci cand solicitarea de modificare vine din partea calatorilor si deci nu se poate realiza, de fapt in realitate stiti prea bine ca nu este agreata de cei mentionati mai inainte.  
Mai raspundeti ca nu sunt vehicule, pai normal ca nu sunt atata timp cat tineti in folosinta linii care circula cu doar cateva persoane sau dubleaza altele 95% din traseu. Degeaba numarati calatorii ca nu-i numarati unde trebuie ca altfel ati lua masuri.
Linia 102 era buna asa cum era. Nu simtim nevoia sa schimbam autobuzul cand vrem sa mergem din Berceni in Titan, nu noi calatorii am solicitat asa ceva !!! ACEASTA MODIFICARE ESTE O SMECHERIE CARE PUTE, FORTATI CALATORII SA VALIDEZE DE DOUA ORI.
Motivatii de genul ca linia este prea lunga si nu se poate asigura o ritmicitate buna nu tin. Ce conteza lungimea, daca vrei poti!! Sunt trasee lungi in care se circula bine, printre care si 102, NU LE DISTRUGETI !! INCURAJATILE !!. Mentineti si propuneti legaturi directe intre puncte de interes prin pastrarea lor si infiintarea altora. MACAR NU STRICATI CEEA CE EXISTA ! Nu uitati ca sunt persoane care nu pot schimba autobuzele, troleibuzele si tramvaiele dupa bunul plac al unora.    
Rugamintea este sa refaceti tot ce-ati stricat daca vreti ca oamenii sa fie multumiti de voi altfel sa nu va mirati ca sunt sparte geamurile vehiculelor, stricate, rupte in interior etc. Mai mult decat atat, in felul asta nu o sa-i faceti pe calatori sa bage bani in cartele, deci pierdeti mai mult. Si inca ceva, pastrand aceasta politica distructiva sa stiti ca cei care nu au validat cartele pana acum cu atat mai mult nu o vor face in viitor, nu asa ii atrageti.
Si pentru ca suntem la topicul "Stiri, noutati, perspective", stimati colegi, repet cu parere de rau ceea ce unii stiti deja, IN FELUL ASTA PERSPECTIVELE transportului in comun din Bucuresti sunt sumbre. Imi pare rau, dar eu nu asta imi doresc. Totusi imi pastrez optimismul si sper ca in viitor sa ne fie mai bine.
Poate ca vor citi si cei direct vinovati de ceea ce se intampla si vor "drege" lucrurile.

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective IK4

Hai sa intram toti pe sesizari R.A.T.B., sa-i felicitam pentru eforturile facute
intru modernizarea si eficientizarea transportului in Bucuresti, pentru grija aratata
fata de publicul calator si sa le propunem segmentarea liniei 668 la Piata Moghioros.
Sa fie 668 de la Orizont la Moghioros si 669 de la Moghioros la Valea Oltului. :twisted:

 


Re: Stiri, noutati, perspective Gabi23

Serios??? Ce vina au autobuzele/tramvaiele/troleibuzele ca soferul X este un dobitoc sau ca seful autobazei y este nepotul lui Z si face ce vrea sau ca in biroul V este lucreaza in intereseul partidului K si exemplele pot continua la nesfarsit.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 12
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433709 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use