Topic: Circulația în format "trenuleț"
337 posts, 128080 views
📖 Pagination options
- georgica2704
-
Posted:
Tuesday, 24.01.2012, 19:11 -
Re: Circulatia in format "trenulet"
georgica2704
Interesant de stiut la cat timp a venit urmatorul 381 si ce grad de aglomeratie era .
serafim wrote:
Circulatie in format trenulet am regasit personal din belsug si pe liniile 139 si 381. Pe 139, astazi, in jur de ora 17.35, la drumul sarii au trecut patru autobuze ale liniei 139 in interval de un minut. am ramas in statie sa vad la ce interval vine urmatorul. a aparut dupa 15 minute, bineinteles superaglomerat.
Pe linia 381, cu care circul de obicei dimineata, am intalnit deseori circulatie in format trenulet. Recordul absolut s-a inregistrat martea trecuta (pe 17 ianuarie), in jurul orei 9.15 cand la capatul de la piata victoriei au trecut cinci autobuze (eram in al cincilea si le-am prins din urma pe celelalte la semaforul de la intersectia cu kiseleff - soferul a oprit frumusel autobuzul in scuar si a asteptat sa-i plece cei patru colegi din fata)
Interesant de stiut la cat timp a venit urmatorul 381 si ce grad de aglomeratie era .
- serafim
-
Posted:
Tuesday, 24.01.2012, 20:33 -
Re: Circulatia in format "trenulet"
serafim
Păi cât a stat șoferul în scuar cu motorul oprit (adică vreo patru-cinci minute), nu a venit nimic din urmă. Mai mult nu știu, pentru că eram în autobuzul respectiv. Timpul maxim de așteptare dimineața la 381 a fost cam de zece minute.
Păi cât a stat șoferul în scuar cu motorul oprit (adică vreo patru-cinci minute), nu a venit nimic din urmă. Mai mult nu știu, pentru că eram în autobuzul respectiv. Timpul maxim de așteptare dimineața la 381 a fost cam de zece minute.
-
- Celestin Draganescu
-
Posted:
Wednesday, 25.01.2012, 08:49 -
Re: Circulatia in format "trenulet"
Celestin Draganescu
Un trenulet absolut enervant este 131 si 335 de la Complexul Baneasa. Au dispecer la cap de linie si traseu comun pana la Perla! Ar trebui sa plece cadentat...
Le-am facut o reclamatie acum 1 an si am primit raspunsul clasic.
Un trenulet absolut enervant este 131 si 335 de la Complexul Baneasa. Au dispecer la cap de linie si traseu comun pana la Perla! Ar trebui sa plece cadentat...
Le-am facut o reclamatie acum 1 an si am primit raspunsul clasic.
-
- Gabi23
-
Posted:
Wednesday, 25.01.2012, 09:03 -
Re: Circulatia in format "trenulet"
Gabi23
Lasa ca acu au redus atat de mult turele de pe 131 inca...
Inainte se pleca: 131 + 335 + 131 + 335 + 131 + 335....
Acum se pleaca: 335 + 335 + 131 + 335 + 335 + 131 + 335 + 335 + 131...
Mai sunt printre ele si 261 si 605, da astea oricum sunt cantitate neglijabila, 2 linii care ar trebui desfintate din multe motive
.
Lasa ca acu au redus atat de mult turele de pe 131 inca...
Inainte se pleca: 131 + 335 + 131 + 335 + 131 + 335....
Acum se pleaca: 335 + 335 + 131 + 335 + 335 + 131 + 335 + 335 + 131...
Mai sunt printre ele si 261 si 605, da astea oricum sunt cantitate neglijabila, 2 linii care ar trebui desfintate din multe motive
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
-
- Der Hofmeister
-
Posted:
Wednesday, 25.01.2012, 09:04 -
Re: Circulatia in format "trenulet"
Der Hofmeister
Cadentat in timpul zilei eventual, ca seara e crima daca nu pleaca impreuna, mai ales dupa 21:30-22:00, cand iese tot poporul care munceste la mall. Oricum, si asa nu sunt suficiente doua autobuze pentru cata lume se inghesuie la ora aia.
Celestin Draganescu wrote:
Un trenulet absolut enervant este 131 si 335 de la Complexul Baneasa. Au dispecer la cap de linie si traseu comun pana la Perla! Ar trebui sa plece cadentat...
Le-am facut o reclamatie acum 1 an si am primit raspunsul clasic.
Cadentat in timpul zilei eventual, ca seara e crima daca nu pleaca impreuna, mai ales dupa 21:30-22:00, cand iese tot poporul care munceste la mall. Oricum, si asa nu sunt suficiente doua autobuze pentru cata lume se inghesuie la ora aia.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
- Axel
-
Posted:
Wednesday, 25.01.2012, 15:41 -
Re: Circulatia in format "trenulet"
Axel
605: 2 TURE.
Turul 1 asteapta turul 2 sa vina si pe urma invers.
261: 2 TURE.
Gabi23 wrote:
Lasa ca acu au redus atat de mult turele de pe 131 inca...
Inainte se pleca: 131 + 335 + 131 + 335 + 131 + 335....
Acum se pleaca: 335 + 335 + 131 + 335 + 335 + 131 + 335 + 335 + 131...
Mai sunt printre ele si 261 si 605, da astea oricum sunt cantitate neglijabila, 2 linii care ar trebui desfintate din multe motive.
605: 2 TURE.
Turul 1 asteapta turul 2 sa vina si pe urma invers.
261: 2 TURE.
![Uber Geek :ugeek:](./images/smilies/icon_e_ugeek.gif)
- neoman
-
Posted:
Thursday, 02.02.2012, 09:18 -
Re: Circulatia in format "trenulet"
neoman
Ieri seara dupa 15 minute de asteptat in statie pe Bd. Preciziei au trecut unul dupa altul 8, 25, 35
Ieri seara dupa 15 minute de asteptat in statie pe Bd. Preciziei au trecut unul dupa altul 8, 25, 35
-
- autob368
-
Posted:
Thursday, 02.02.2012, 21:54 -
Re: Circulatia in format "trenulet"
autob368
Acest lucru se intampla frecvent... mai ales in zilele de week-end
Acest lucru se intampla frecvent... mai ales in zilele de week-end
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
- florin
-
Posted:
Wednesday, 08.02.2012, 08:07 -
Re: Circulatia in format "trenulet"
florin
Nimic mai frumos decât să stai 15 minute pe vântul şi gerul de aseară, ca apoi să vină 20, 24, 45 unul după altul.
Nimic mai frumos decât să stai 15 minute pe vântul şi gerul de aseară, ca apoi să vină 20, 24, 45 unul după altul.
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
-
- Dominatrix
-
Posted:
Thursday, 09.02.2012, 06:00 -
Re: Circulatia in format "trenulet"
Dominatrix
Zilele astea au macar circumstante atenuante din cauza vremii. In restul anului, probabil este "din cauza traficului" si numai a traficului. Bucataria interna a RATB'ului este perfecta.
Zilele astea au macar circumstante atenuante din cauza vremii. In restul anului, probabil este "din cauza traficului" si numai a traficului. Bucataria interna a RATB'ului este perfecta.
- florin
-
Posted:
Thursday, 09.02.2012, 08:41 -
Re: Circulatia in format "trenulet"
florin
Măcar de-ar fi aşa, dar era seară şi se circula bine. Stau în zonă şi asta e "regula". Nu ştiu ce geniu a făcut programul de circulaţie de se întâlnesc toate 3 (sau 2, că 24 vine mai rar) la Podul Constanţa şi merg spre centru şi înapoi în coloană. Şi când ajunge trenuleţul pe Titulescu mai încurcă şi circulaţia lui 1, pentru că se face greu virajul la stânga pe Dr. Felix şi se ajunge la coloane de 3-4 tramvaie pe Titulescu. Dar de ce i-ar interesa pe asta pe cei de la RATB?
Măcar de-ar fi aşa, dar era seară şi se circula bine. Stau în zonă şi asta e "regula". Nu ştiu ce geniu a făcut programul de circulaţie de se întâlnesc toate 3 (sau 2, că 24 vine mai rar) la Podul Constanţa şi merg spre centru şi înapoi în coloană. Şi când ajunge trenuleţul pe Titulescu mai încurcă şi circulaţia lui 1, pentru că se face greu virajul la stânga pe Dr. Felix şi se ajunge la coloane de 3-4 tramvaie pe Titulescu. Dar de ce i-ar interesa pe asta pe cei de la RATB?
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
-
- Celestin Draganescu
-
Posted:
Thursday, 09.02.2012, 21:53 -
Re: Circulatia in format "trenulet"
Celestin Draganescu
In seara asta am patit-o la Piata Spaniei (79,86,133,135). Am coborat dintr-un 135 ca sa schimb cu orice merge la gara.
Dupa 10 minute a venit urmatorul 135, iar dupa 20 minute au venit in ordine 79,133 si 86 intr-un trenulet de zile mari.
Urmatorul vehicul? In 30 minute.
Chiar nu se pot organiza graficele de circulatie pentru o cadenta pe portiunea comuna? Nu este atat de greu... doar oameni incompetenti.
In seara asta am patit-o la Piata Spaniei (79,86,133,135). Am coborat dintr-un 135 ca sa schimb cu orice merge la gara.
Dupa 10 minute a venit urmatorul 135, iar dupa 20 minute au venit in ordine 79,133 si 86 intr-un trenulet de zile mari.
Urmatorul vehicul? In 30 minute.
Chiar nu se pot organiza graficele de circulatie pentru o cadenta pe portiunea comuna? Nu este atat de greu... doar oameni incompetenti.
- Utilizator anonim
-
Posted:
Thursday, 09.02.2012, 21:55 -
Re: Circulatia in format "trenulet"
Utilizator anonim
Asa iti vin si in Militari de regula 61+62 la pachet cu 336, daca se nimereste si vreuna din rarele 136/236 este si una din ele in grup, apoi pauza.
Nu mai are rost sa zic de 178 unde dupa pauze de 15-30 minute iti vin si 3 odata, exceptand momentele oarecum justificate cand sunt blocati pe cine stie unde.
Asa iti vin si in Militari de regula 61+62 la pachet cu 336, daca se nimereste si vreuna din rarele 136/236 este si una din ele in grup, apoi pauza.
Nu mai are rost sa zic de 178 unde dupa pauze de 15-30 minute iti vin si 3 odata, exceptand momentele oarecum justificate cand sunt blocati pe cine stie unde.
- Dr2005
-
Posted:
Thursday, 09.02.2012, 22:02 -
Re: Circulatia in format "trenulet"
Dr2005
La fel e şi pe 35... chiar dacă, să zicem, vin aiurea la Dep. Militari, spre Basarab tot trenuleţ pleacă, deşi dispecerul nu ar trebui să le dea drumul aşa. Ca să nu mai zic de varza cu 8 şi 25... prin urmare, în general, pe Bd. Timişoara (sens spre centru) vin 35 (eventual 2 x 35) + 25 + 8 (sau 25 + 8 + 35 + 35, depinde cum se nimeresc la capăt), apoi minim 20 de minute pauză. Culmea, pe sensul opus fiecare 25 are un 8 în spatele lui. Asta în condiţiile în care RATB se încăpăţânează să nu asigure piese pentru Tatra de cel puţin un an (!!!!) şi nici să nu permită mărirea parcului circulant (deşi cei de la Militari au vagoane funcţionale).
La fel e şi pe 35... chiar dacă, să zicem, vin aiurea la Dep. Militari, spre Basarab tot trenuleţ pleacă, deşi dispecerul nu ar trebui să le dea drumul aşa. Ca să nu mai zic de varza cu 8 şi 25... prin urmare, în general, pe Bd. Timişoara (sens spre centru) vin 35 (eventual 2 x 35) + 25 + 8 (sau 25 + 8 + 35 + 35, depinde cum se nimeresc la capăt), apoi minim 20 de minute pauză. Culmea, pe sensul opus fiecare 25 are un 8 în spatele lui. Asta în condiţiile în care RATB se încăpăţânează să nu asigure piese pentru Tatra de cel puţin un an (!!!!) şi nici să nu permită mărirea parcului circulant (deşi cei de la Militari au vagoane funcţionale).
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination