Topic: Căile ferate subterane care vor traversa Bucureștiul
20 posts, 14422 views
📖 Pagination options
-
- Dominatrix
-
Posted:
Thursday, 12.04.2012, 02:45 -
Re: Caile ferate subterane care vor traversa Bucurestiul
Dominatrix
Nici nu am început autostrada suspendată şi ne gândim la căi ferate subterane: Transporturile vor să facă tuneluri subterane între Gara de Nord şi gările Obor şi Progresul
Ministerele transporturilor din România şi din Belgia ar urma să coopereze pentru realizarea complexului Gara de Nord în regim de parteneriat public-privat, după ce guvernul a adoptat un memorandum de înţelegere între Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii din România şi Ministerul Transporturilor din Belgia pentru modernizarea, reabilitarea şi extinderea infrastructurii de transport în Bucureşti.
Tot în acest proiect, care include modernizarea Gării de Nord şi construcţia unui complex comercial în zonă, ar urma să se realizeze un tunel şi spre Gara Obor şi spre Gara de Sud (Progresul), cu scopul de a transforma Gara de Nord dintr-o staţie capăt de linie într-o conexiune directă.
Directorul Metrorex, Gheorghe Udrişte, anunţa anul trecut într-un interviu pentru ZF că pe lângă proiectele de noi magistrale de metrou, va fi realizat şi un proiect de traversare subterană a Bucureştiului prin trei linii de cale ferată care vor lega, într-un triunghi, Gara de Nord de Gara Obor şi Gara Progresul.
http://www.zf.ro/companii/nici-nu-am-in ... ul-9511052
Nici nu am început autostrada suspendată şi ne gândim la căi ferate subterane: Transporturile vor să facă tuneluri subterane între Gara de Nord şi gările Obor şi Progresul
Ministerele transporturilor din România şi din Belgia ar urma să coopereze pentru realizarea complexului Gara de Nord în regim de parteneriat public-privat, după ce guvernul a adoptat un memorandum de înţelegere între Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii din România şi Ministerul Transporturilor din Belgia pentru modernizarea, reabilitarea şi extinderea infrastructurii de transport în Bucureşti.
Tot în acest proiect, care include modernizarea Gării de Nord şi construcţia unui complex comercial în zonă, ar urma să se realizeze un tunel şi spre Gara Obor şi spre Gara de Sud (Progresul), cu scopul de a transforma Gara de Nord dintr-o staţie capăt de linie într-o conexiune directă.
Directorul Metrorex, Gheorghe Udrişte, anunţa anul trecut într-un interviu pentru ZF că pe lângă proiectele de noi magistrale de metrou, va fi realizat şi un proiect de traversare subterană a Bucureştiului prin trei linii de cale ferată care vor lega, într-un triunghi, Gara de Nord de Gara Obor şi Gara Progresul.
http://www.zf.ro/companii/nici-nu-am-in ... ul-9511052
-
- Dominatrix
-
Posted:
Thursday, 12.04.2012, 02:48 -
Re: Caile ferate subterane care vor traversa Bucurestiul
Dominatrix
Si comunicatul de presa: http://gov.ro/colaborare-in-domeniul-tr ... 16723.html
Colaborare în domeniul transporturilor între România și Belgia
Guvernul a adoptat, astăzi, printr-o Hotărâre, Memorandumul de Înţelegere între Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii din România şi Ministerul Transporturilor din Regatul Belgiei cu privire la cooperarea în domeniul lucrărilor de infrastructură pentru modernizarea, reabilitarea şi extinderea infrastructurii de transport în zona Bucureşti, semnat la Bucureşti la 22 septembrie 2011.
Astfel, se asigură cadrul juridic între ministerele transporturilor din cele două state pentru cooperarea în regim de parteneriat public-privat direct și prin intermediul companiilor sub autoritate, din domeniul infrastructurii din zona București. Lucrările vor include complexul „Gara de Nord”, cea mai importantă staţie de cale ferată din cadrul sectoarelor româneşti ale coridoarelor pan-europene de transport feroviar IV şi IX.
Zona Bucureşti va include toate echipamentele, facilităţile şi elementele de infrastructură care corespund unei staţii de cale ferată moderne, cu scopul de a simplifica şi fluidiza traficul feroviar de la Chitila la Gara Bucureşti Progresul, legătura prin tunel spre Gara Obor şi legătura prin tunel spre Gara de Sud, cu scopul de a transforma Gara de Nord dintr-o staţie capăt de linie într-o conexiune directă.
Ministerele Transporturilor din România și Belgia vor contribui în mod direct cu suport executiv, tehnic şi administrativ la implementarea acestui proiect, sprijinindu-se reciproc şi asigurând schimbul de informaţii necesar pentru realizarea Memorandumului de Înţelegere, în conformitate cu legislaţia relevantă.
Prin eforturi comune, ministerele, vor sprijini societăţile aflate în subordinea lor în accesarea de fonduri, cu scopul de a implementa Memorandumul de Înţelegere, prin realizarea unei cereri de fonduri de la instituțiile financiare internaționale şi prin crearea de valoare adăugată din terenurile care aparţin staţiilor de cale ferată.
Emitent: Guvernul Romaniei – Biroul de presa
Data: 11.04.2012
Si comunicatul de presa: http://gov.ro/colaborare-in-domeniul-tr ... 16723.html
Colaborare în domeniul transporturilor între România și Belgia
Guvernul a adoptat, astăzi, printr-o Hotărâre, Memorandumul de Înţelegere între Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii din România şi Ministerul Transporturilor din Regatul Belgiei cu privire la cooperarea în domeniul lucrărilor de infrastructură pentru modernizarea, reabilitarea şi extinderea infrastructurii de transport în zona Bucureşti, semnat la Bucureşti la 22 septembrie 2011.
Astfel, se asigură cadrul juridic între ministerele transporturilor din cele două state pentru cooperarea în regim de parteneriat public-privat direct și prin intermediul companiilor sub autoritate, din domeniul infrastructurii din zona București. Lucrările vor include complexul „Gara de Nord”, cea mai importantă staţie de cale ferată din cadrul sectoarelor româneşti ale coridoarelor pan-europene de transport feroviar IV şi IX.
Zona Bucureşti va include toate echipamentele, facilităţile şi elementele de infrastructură care corespund unei staţii de cale ferată moderne, cu scopul de a simplifica şi fluidiza traficul feroviar de la Chitila la Gara Bucureşti Progresul, legătura prin tunel spre Gara Obor şi legătura prin tunel spre Gara de Sud, cu scopul de a transforma Gara de Nord dintr-o staţie capăt de linie într-o conexiune directă.
Ministerele Transporturilor din România și Belgia vor contribui în mod direct cu suport executiv, tehnic şi administrativ la implementarea acestui proiect, sprijinindu-se reciproc şi asigurând schimbul de informaţii necesar pentru realizarea Memorandumului de Înţelegere, în conformitate cu legislaţia relevantă.
Prin eforturi comune, ministerele, vor sprijini societăţile aflate în subordinea lor în accesarea de fonduri, cu scopul de a implementa Memorandumul de Înţelegere, prin realizarea unei cereri de fonduri de la instituțiile financiare internaționale şi prin crearea de valoare adăugată din terenurile care aparţin staţiilor de cale ferată.
Emitent: Guvernul Romaniei – Biroul de presa
Data: 11.04.2012
- nokia2110
-
Posted:
Thursday, 12.04.2012, 06:40 -
Re: Caile ferate subterane care vor traversa Bucurestiul
nokia2110
Dacă în anii '60-'70 erau băieţi deştepţi, nu ciopârţeau vechile linii de pe inelul 1. Puteau eventual să scoată o parte din şine, dar să nu construiască blocuri pe traseul căii ferate, urmând ca atunci când vor avea bani să mute în subteran căile ferate (bine, cea care alimenta U.R.A.C. şi Moara lui Assan putea să fie duală: subterană + supraterană). Dar vorba cântecului: trenule, maşină mică.
P.S. Şi la Ploieşti au construit ca tâmpiţii blocuri pe traseul căii ferate de Târgovişte care mergea prin Vestul şi Nordul oraşului. Aşa că şi la Ploieşti a dispărut o posibilitate de transport utilă.
Dacă în anii '60-'70 erau băieţi deştepţi, nu ciopârţeau vechile linii de pe inelul 1. Puteau eventual să scoată o parte din şine, dar să nu construiască blocuri pe traseul căii ferate, urmând ca atunci când vor avea bani să mute în subteran căile ferate (bine, cea care alimenta U.R.A.C. şi Moara lui Assan putea să fie duală: subterană + supraterană). Dar vorba cântecului: trenule, maşină mică.
P.S. Şi la Ploieşti au construit ca tâmpiţii blocuri pe traseul căii ferate de Târgovişte care mergea prin Vestul şi Nordul oraşului. Aşa că şi la Ploieşti a dispărut o posibilitate de transport utilă.
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
- sab
-
Posted:
Friday, 27.04.2012, 07:24 -
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
Auziti de la Udriste citire...Vor sa faca tunel de tren intre Gdn si Gara Progresu /Gara Obor. Te intrebi de ce mai este nevoie de metrou pe acceasi ruta. Sau iar ziaristii astia n-au inteles subiectul si predicatul...?
Transporturile vor să facă tuneluri subterane între Gara de Nord şi gările Obor şi Progresul
http://www.zf.ro/companii/nici-nu-am-in ... ul-9511052
Ministerele transporturilor din România şi din Belgia ar urma să coopereze pentru realizarea complexului Gara de Nord în regim de parteneriat public-privat, după ce guvernul a adoptat un memorandum de înţelegere între Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii din România şi Ministerul Transporturilor din Belgia pentru modernizarea, reabilitarea şi extinderea infrastructurii de transport în Bucureşti.
Tot în acest proiect, care include modernizarea Gării de Nord şi construcţia unui complex comercial în zonă, ar urma să se realizeze un tunel şi spre Gara Obor şi spre Gara de Sud (Progresul), cu scopul de a transforma Gara de Nord dintr-o staţie capăt de linie într-o conexiune directă.
Directorul Metrorex, Gheorghe Udrişte, anunţa anul trecut într-un interviu pentru ZF că pe lângă proiectele de noi magistrale de metrou, va fi realizat şi un proiect de traversare subterană a Bucureştiului prin trei linii de cale ferată care vor lega, într-un triunghi, Gara de Nord de Gara Obor şi Gara Progresul.
Si interviul la care se face referire, in care Udriste se refera la triunghiul de cai ferate subterane, diferite de liniile de metrou.
http://www.zf.ro/companii/cum-va-arata- ... l-8642491/
Auziti de la Udriste citire...Vor sa faca tunel de tren intre Gdn si Gara Progresu /Gara Obor. Te intrebi de ce mai este nevoie de metrou pe acceasi ruta. Sau iar ziaristii astia n-au inteles subiectul si predicatul...?
Transporturile vor să facă tuneluri subterane între Gara de Nord şi gările Obor şi Progresul
http://www.zf.ro/companii/nici-nu-am-in ... ul-9511052
Ministerele transporturilor din România şi din Belgia ar urma să coopereze pentru realizarea complexului Gara de Nord în regim de parteneriat public-privat, după ce guvernul a adoptat un memorandum de înţelegere între Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii din România şi Ministerul Transporturilor din Belgia pentru modernizarea, reabilitarea şi extinderea infrastructurii de transport în Bucureşti.
Tot în acest proiect, care include modernizarea Gării de Nord şi construcţia unui complex comercial în zonă, ar urma să se realizeze un tunel şi spre Gara Obor şi spre Gara de Sud (Progresul), cu scopul de a transforma Gara de Nord dintr-o staţie capăt de linie într-o conexiune directă.
Directorul Metrorex, Gheorghe Udrişte, anunţa anul trecut într-un interviu pentru ZF că pe lângă proiectele de noi magistrale de metrou, va fi realizat şi un proiect de traversare subterană a Bucureştiului prin trei linii de cale ferată care vor lega, într-un triunghi, Gara de Nord de Gara Obor şi Gara Progresul.
Si interviul la care se face referire, in care Udriste se refera la triunghiul de cai ferate subterane, diferite de liniile de metrou.
http://www.zf.ro/companii/cum-va-arata- ... l-8642491/
- mradulescu
-
Posted:
Friday, 27.04.2012, 07:45 -
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
mradulescu
Inca o aberatie vizionara a Metrorex, ce o putem pune la categoria "Ce-i lipsea chelului? Tichie de margaritare"
Inca o aberatie vizionara a Metrorex, ce o putem pune la categoria "Ce-i lipsea chelului? Tichie de margaritare"
-
- andrei11
-
Posted:
Friday, 27.04.2012, 08:13 -
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
andrei11
Chiar il rog pe subway, care incontestabil este specialistul nostru in tunele, cum vede aceste tunele de cale ferata. Macar asa, o discutie pur teoretica.
Se poate dezvolta subiectul
aici sau aici. Chiar va devenii interesanta ideea lui subway, cunoscand totusi ca trenul nu e metrou ( gabarit / raze de curbura / pante / etc, etc. ) Sau e un bluff CFR toata afacerea ?
Chiar il rog pe subway, care incontestabil este specialistul nostru in tunele, cum vede aceste tunele de cale ferata. Macar asa, o discutie pur teoretica.
Se poate dezvolta subiectul
aici sau aici. Chiar va devenii interesanta ideea lui subway, cunoscand totusi ca trenul nu e metrou ( gabarit / raze de curbura / pante / etc, etc. ) Sau e un bluff CFR toata afacerea ?
📖 Pagination options