Topic: Privatizarea CFR Marfa
55 posts, 29315 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Privatizarea CFR Marfa
Utilizator anonim
- SPA29
-
Posted:
-
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Privatizarea CFR Marfa
Der Hofmeister
Totuși, greu de crezut că GFR va trece așa ușor de Consiliul Concurenței, făcând astfel un ”abuz legal” de poziție dominantă pe piață.
Totuși, greu de crezut că GFR va trece așa ușor de Consiliul Concurenței, făcând astfel un ”abuz legal” de poziție dominantă pe piață.
- SPA29
-
Posted:
-
- Alex Avram
-
Posted:
-
Re: Privatizarea CFR Marfa
Alex Avram
GFR...ca face cea mai multa treaba....numai cate masini cara spre CT...
GFR...ca face cea mai multa treaba....numai cate masini cara spre CT...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Privatizarea CFR Marfa
Utilizator anonim
In momentul de fata se pare ca toate pistele duc la GFR, totusi sa speram ca nu se duce de rapa toata actiunea.
http://www.realitatea.net/privatizare-c ... 02193.html
http://www.realitatea.net/statul-garant ... 02146.html
In momentul de fata se pare ca toate pistele duc la GFR, totusi sa speram ca nu se duce de rapa toata actiunea.
http://www.realitatea.net/privatizare-c ... 02193.html
http://www.realitatea.net/statul-garant ... 02146.html
- Costin
-
Posted:
-
Re: Privatizarea CFR Marfa
Costin
Ca o paranteza, GFR era interesat si de preluarea "CFR marfa" bulgaresc. Daca ii ies ambele afaceri, iese un monopol tare interesant in zona...
Ca o paranteza, GFR era interesat si de preluarea "CFR marfa" bulgaresc. Daca ii ies ambele afaceri, iese un monopol tare interesant in zona...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Privatizarea CFR Marfa
ByOnu
Din cate am auzit, spre deosebire de noi, bulgarii au iesit in strada pentru "marfa" lor.
Din cate am auzit, spre deosebire de noi, bulgarii au iesit in strada pentru "marfa" lor.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Privatizarea CFR Marfa
Utilizator anonim
Noi nu iesim in strada nici pentru "calatori"...
ByOnu wrote:
Din cate am auzit, spre deosebire de noi, bulgarii au iesit in strada pentru "marfa" lor.
Noi nu iesim in strada nici pentru "calatori"...
- George
-
Posted:
-
Re: Privatizarea CFR Marfa
George
Pana cand opinia publica nu s-a mobilizat sa ceara autostrazi, nu s-a intamplat nimic in acest domeniu. Cand presiunea a devenit puternica, opinia publica urbana, activa realizand in sfarist ca ne trebuie autostrazi, atunci si politicienii au inceput sa se miste, fie si ca melcii.
La fel, in Bucuresti soferii fac legea, climatul opiniei publice favorizeaza masuri de tip Oprescu (pasaje, strapungeri, pietonii aruncati sub rotile masinilor parcate, daca se poate).
Cand aceeasi opinie publica va realiza ca ne trebuie cai ferate, pentru ca studentii, copii, varstnicii si chiar adultii care nu pot ori nu vor sa conduca sute de km (sa mai zic si de turistii straini?) sa mearga decent cu trenul, macar in orasele principale din tara, atunci ceva se va intampla si in aceasta directie. Deocamdata lipseste o masa critica, iar putinii calatori ramasi sunt excesiv de resemnati.
Ar trebui construit un cerc benefic, prin investitii fie si punctuale in infrastructura, pentru reducerea timpilor pe directiile principale. Apoi, promovat comercial trenul, bilete online cu preturi scazute daca sunt cumparate anticipat, conditii foarte bune in vagoane etc. Atunci ceva va incepe sa se miste.
Pana cand opinia publica nu s-a mobilizat sa ceara autostrazi, nu s-a intamplat nimic in acest domeniu. Cand presiunea a devenit puternica, opinia publica urbana, activa realizand in sfarist ca ne trebuie autostrazi, atunci si politicienii au inceput sa se miste, fie si ca melcii.
La fel, in Bucuresti soferii fac legea, climatul opiniei publice favorizeaza masuri de tip Oprescu (pasaje, strapungeri, pietonii aruncati sub rotile masinilor parcate, daca se poate).
Cand aceeasi opinie publica va realiza ca ne trebuie cai ferate, pentru ca studentii, copii, varstnicii si chiar adultii care nu pot ori nu vor sa conduca sute de km (sa mai zic si de turistii straini?) sa mearga decent cu trenul, macar in orasele principale din tara, atunci ceva se va intampla si in aceasta directie. Deocamdata lipseste o masa critica, iar putinii calatori ramasi sunt excesiv de resemnati.
Ar trebui construit un cerc benefic, prin investitii fie si punctuale in infrastructura, pentru reducerea timpilor pe directiile principale. Apoi, promovat comercial trenul, bilete online cu preturi scazute daca sunt cumparate anticipat, conditii foarte bune in vagoane etc. Atunci ceva va incepe sa se miste.
- SPA29
-
Posted:
-
Re: Privatizarea CFR Marfa
SPA29
Marea problemă este că şi dacă ajunge la GFR, va ajunge la un preţ mult mai scăzut decât cel meritat, dar asta e clar, fără să specific şi eu. Ruşinos.
Marea problemă este că şi dacă ajunge la GFR, va ajunge la un preţ mult mai scăzut decât cel meritat, dar asta e clar, fără să specific şi eu. Ruşinos.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Privatizarea CFR Marfa
Utilizator anonim
Telenovela marca Fene continua, daca va fi dusa la sfarsit procedura, deja stim ca CFR Marfa va fi preluat de GFR.
http://www.realitatea.net/privatizare-c ... ign=trkweb
Telenovela marca Fene continua, daca va fi dusa la sfarsit procedura, deja stim ca CFR Marfa va fi preluat de GFR.
http://www.realitatea.net/privatizare-c ... ign=trkweb
- SPA29
-
Posted:
-
Re: Privatizarea CFR Marfa
SPA29
Să îşi dea demisia, că aşa a promis în cazul eşuării privatizării. Nu mi se pare corect să rămână un singur licitant, ca pe urmă acesta să cumpere la preţ MINIM, dacă respectă caietul de sarcini (şi dacă nu) CFR Marfă. Patetic .
Să îşi dea demisia, că aşa a promis în cazul eşuării privatizării. Nu mi se pare corect să rămână un singur licitant, ca pe urmă acesta să cumpere la preţ MINIM, dacă respectă caietul de sarcini (şi dacă nu) CFR Marfă. Patetic .
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination