Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateStrăpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1Reportajele anului 2016

 

Topic: Discutii pana la demararea lucrarilor

40 posts, 23158 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Strapungerea Splaiul Independentei - Ciurel - A1 George

Pentru ca a venit vorba despre un proiect foarte util pentru degrevarea traficului catre A1, si din partea de vest a orasului, proiect care a fost initiat de Videanu si blocat de Oprescu, as mai avea o intrebare:
Prin anii 2007 - 2008 s-a vorbit mult despre pasajul rutier de la Razoare, iar in iunie 2008 (in preajma alegerilor) s-au amplasat si panourile care anuntau lucrarea. Aceste panouri au fost insa imediat demontate dupa ce a fost ales ca primar Oprescu.
Acum se pot face mai multe speculatii:
a) cea mai nasoala este ca proiectul a fost complet abandonat, nu doar amanat (pentru ca la intersectia Virtutii cu Splaiul au lasat totusi panoul... ;) )
b) ipoteza sper eu reala este ca proiectul pasajului rutier Razoare a fost amanat, fiind probabil necesar - din ratiuni tehnice - sa fie realizat odata cu linia de metrou (ceva gen pasajele Obor si Unirii, cu linia intre firele de circulatie din pasaj?), care la randul ei a tot fost amanata.
Un alt argument pentru amanarea pasajului de la Razoare era necesitatea de a finaliza intai pasajul Basarab, pentru a exista macar o alternativa fluenta de a ajunge in centru din Drumul Taberei, fiind de presupus ca lucrarile la pasaj vor incurca si mai mult traficul in zona Razoare.
Daca stie cineva ceva despre acest proiect, care mi se pare singura solutie viabila pentru circulatia crancena de la Razoare, de pe Drumul Taberei si Timisoara, sunt recunoscator pentru orice informatii (de preferinta, de bun augur :D ).
In aceeasi ordine de idei (a traficului teribil din Dr. Taberei) s-a tot vorbit de prelungirea Bd. 1 Mai spre Drumul Sarii, lucrare care desi nu rezolva problema (pentru ca nu va exista posibilitatea de a traversa Dr. Sarii si Trafic Greu, ci trebuie iesit tot la Razoare sau in 13 Septembrie) ar atenua un pic situatia de la Razoare. Se va face lucrarea aceasta in 2010, a fost licitata/bugetata?

 


Re: Strapungerea Splaiul Independentei - Ciurel - A1 smokeone

George,se pare ca esti un fan Videanu.Cum poti fi un fac Videanu care nu face mai nimic? aaa...ba face,baga in buzunar,numara milioanele de euro din cont...
Sau poate doar se bucura de palatul de la Snagov care este facut din bani munciti corect in folosul populatiei,sigur asta e.
Crezi ca Videanu este mai corect decat Oprescu?eu nu prea cred...

 


Re: Strapungerea Splaiul Independentei - Ciurel - A1 Dominatrix

Nu e vorba daca Oprescu e mai corect decat Videanu;important e ce a facut de cand a devenit primar. Ce-a facut Oprescu in Bucuresti?
A promis spatii verzi si locuri de joaca pentru copii, in schimb, a avizat ridicarea Godzillelor de sticla cu n etaje in cartiere de case, aducandu-le afaceristilor profituri de sute de milioane de euro. Vezi strada Natatiei din sectorul 1. A bagat Bucurestiul in Cartea Recordurilor pentru cel mai lung carnat, cel mai greu tort si cei mai multi Mosi Craciuni. A mai facut si felinare in cimitire sa nu isi bage scheletii oasele de la degete in orbite cand circulau noaptea  :P si a cumparat ceasuri placate cu aur sa aiba baietii cu spray-uri ce mazgali. Apropo cine a platit toate fandoslacurile astea cretine?

A promis ca ne vom plimba prin centrul istoric fara sa ne fie teama ca vom cadea in gropile lasate de acele firme de 2 lei. in schimb, a lasat firma care a contractat lucrarile sa-si faca de cap. De ce sa zicem ca a fost mai bun ca Videanu?  Pentru ca a recuperat cateva spatii verzi si parcarile Dalli (de-abia dupa un an de la rezilierea contractului)? Pentru ca a reusit sa termine lucrarile la cateva scoli reabilitate pe banii Bancii Mondiale si sa repare gropile de pe cateva strazi? Pentru ca a continuat lucrarile la Pasajul Basarab, care oricum era inceput inca din 2006? Pentru ca a inceput strapungerea Buzesti-Berzei-Uranus, proiect propus de Videanu (impropriu spus strapungere fiindca deocamdata nu sunt bani pentru continuarea lucrarilor spre Casa Poporului si viitoarea Catedrala a Mantuirii Neamului Prost)?

Pentru ca de-abia a reusit sa faca studiile de prefezabilitate pentru minunata sa autostrada suspendata? Acesta este victoriosul bilant dupa aproape 2 ani, adica juma' de mandat? Si daca tot se lauda cu recuperarea parcarilor Dalli, de ce nu spune si cate parcari noi a facut? Zero. Sigur, pe hartie are cu sutele si probabil ca acolo vor si ramane.  :evil:

E greu de spus daca Vasile Blaga ar fi fost un primar mai bun decat Sorin Oprescu, dar cu siguranta i-ar fi fost imposibil sa fie mai slab. Problema este ca in Romania toate rotitele puterii merg pe smecherie, tupeu si interese de gasca. In toate partidele, in toate domeniile, si la toate nivelele. Oprescu a castigat tocmai fiindca poporul apreciaza un tip smecher si cu logoree goala si fara continut. Ce a facut el pana acum a fost la fel, forma fara fond, zero barat, ca de altfel toata trupa de haitasi care promit de nebuni , te miri ce, numai sa aiba painea si cutitul pentru cativa ani, si dupa ei al' de sus cu mila!

Poate daca face autostrada aia "zburatoare",o sa zboare si el pana la Moscova impreuna cu Bunicuta si sa-i lase pe bucuresteni sa-si aleaga un primar mai bun!

George wrote:
Prin anii 2007 - 2008 s-a vorbit mult despre pasajul rutier de la Razoare, iar in iunie 2008 (in preajma alegerilor) s-au amplasat si panourile care anuntau lucrarea. Aceste panouri au fost insa imediat demontate dupa ce a fost ales ca primar Oprescu.
Pasajul de la Razoare a fost un truc electoral al lui Videanu & co. La vremea aceea, proiectul nici nu era licitat, nici vorba de inceperea lucrarilor....Probabil va avea aceeasi soarta cu proiectul garii de la Razoare, care se va face cand va zbura porcul, in conditiile in care se vorbeste de desfiintarea liniei dinspre Gara Cotroceni...
George wrote:
In aceeasi ordine de idei (a traficului teribil din Dr. Taberei) s-a tot vorbit de prelungirea Bd. 1 Mai spre Drumul Sarii, lucrare care desi nu rezolva problema (pentru ca nu va exista posibilitatea de a traversa Dr. Sarii si Trafic Greu, ci trebuie iesit tot la Razoare sau in 13 Septembrie) ar atenua un pic situatia de la Razoare. Se va face lucrarea aceasta in 2010, a fost licitata/bugetata?
Licitatia a fost facuta, dar nu exista fonduri pentru acesta lucrare in bugetul pe 2010.

 


Re: Strapungerea Splaiul Independentei - Ciurel - A1 George

Ok, multumesc pentru informatii. Deci pasajul de la Razoare a fost doar o cacealma.
Doua vorbe in legatura cu Videanu/Oprescu: fara a fi fan Videanu, observ totusi ca in numai 3 ani a demarat un numar record de lucrari, de reabilitare bulevarde si linii de tramvai. Chiar si pasajul Basarab, daca nu pornea atunci, proiectul ar fi murit in fasa - ca a pornit prost, in ce priveste exproprierile si nu numai, sunt de acord. Ca il continua Oprescu, se pare ca destul de ok in ultima vreme, iar sunt de acord.
In ce-l priveste pe Oprescu (in care nu am incredere pentru ca nu a avut si nu are niciun program concret), ma asteptam de la un primar "de stanga" la urmatoarele lucruri bune:
- incurajarea traficului pietonal, repararea trotuarelor si protejarea de masini, prin stalpi veritabili, metalici, care sa nu poate fi smulsi - trotuarele sunt mai ocupate ca niciodata de masini, chiar si pe Victoriei si Kogalniceanu, unde inainte nu vedeai asa ceva;
- protejarea spatiilor verzi, exproprierea marlanilor care voiau sa construiasca in parcuri (Herastrau, de ex.) - in schimb, ni se promite nu stiu ce aqua park in tineretului, ultimul parc foarte mare nedistrus;
- plantarea de copaci - cam putin, sincer; putea macar sa continue programul lui Videanu cu plantarea artarilor si platanilor;
- incurajarea transportului in comun - cate linii speciale pentru autobuze si tramvaie ati vazut? Bd. Drumul Taberei are 3 fire, iar acolo troleibuzele si autobuzele noi stau in trafic aiurea la Razoare...
- tramvaie noi -  nu comentez, sigur stiti mai bine decat mine cum stau lucrurile;
Cu alte cuvinte, desi nu neg unele merite ale lui Oprescu, per total lasa mult de dorit. Videanu a fost un manager mai bun, dar un prost comunicator si a avut toata presa impotriva. Oprescu se pare ca are parte de o presa foarte buna. Cam asta e diferenta.
In rest, niciunul nu mi se pare ca se ridica la nivelul unui primar de capitala europeana. Si realmente nu vreau sa fac politica aici, sunt doar un om care se incapataneaza sa circule zilnic cu transportul in comun si vrea un traseu decent, cu durata previzibila si pe ploaie si pe vant, din Drumul Taberei pana in centru.

 


Re: Strapungerea Splaiul Independentei - Ciurel - A1 Metamorph

In primul rand vreau sa mentionez ca nu sunt nici fan Oprescu,nici fan Videanu.Sunt fanul dezvoltarii cat mai bune a capitalei,in toate sensurile posibile.Astfel,pot sa apreciez asa:
Pasajul Basarab in perioada Videanu se rezumase la un ciot de tabliere in zona Orhideelor.Constructorii isi stransesera jucariile si plecasera cu tot cu organizarea de santier la ei acasa.Daca nu stagnau lucrarile atunci luni bune,cu putin noroc acum ar fi fost gata.Pe de alta parte la acest bilant vad ca nu a adaugat nimeni pentru perioada Oprescu reabilitarea Pasajului Lujerului asa cum a promis,lucrari la structura de rezistenta cum nu s-au mai facut la nici un alt pasaj dupa revolutie.Apoi,chiar daca cu intarziere,cum se practica la noi,saptamana asta se muta statuile de la Universitate in vederea demararii lucrarilor la parcarea subterana.Atentie!Prima parcare subterana contruita dupa 1989!Putem adauga cu usurinta construirea noului Stadion National care in perioada VIdeanu era doar o groapa de pamant.Stim cu totii ca se demolase stadionul vechi de ochii lumii,iar pentru cel nou nici nu se stia exact proiectul,sumele necesare,etc.Era doar o cacialma.Iar dupa parerea mea,cel mai mare merit al doctorului este acela ca in 2 zone realmente cu probleme(zona de case din spatele autogarii militari si zona de case de la aparatorii patriei,in total vreo 55 de strazi) au inceput sa fie asfaltate pentru prima data,iluminate pentru prima data,bransate la retelele de apa si canalizare pentru prima data etc.Intr-o capitala a oricarei tari este inadmisibil sa gasesti strazi cu noroiul pana la genunchi,oameni cu toalete prin fundul curtilor s.a.m.d.Asta tine intr-adevar de infrastructura iar Oprescu are meritul ca este primul primar al capitalei care a facut ceva in acest sens.Mentionez ca aceste strazi se afla in administratia primariei capitalei si nu a celor de sector.Si mai pot fi adaugate multe in dreptul actualului primar care,are la randul lui multe defecte,are un stil de multe ori pagubos cand vine vorba de obtinerea de fonduri,este incapatanat in sensul rau al cuvantului si multe altele.Dar,in cazul Adriean Videanu...realizarile au fost ZERO.Astfel,orice comparatie este de prisos.Videanu dupa parerea mea a fost cel mai slab primar din istoria capitalei...toate realizarile lui fiind "proiecte","studii de fezabilitate",si alte hartii pe care s-au cheltuit sume colosale.Asta e adevarul si trebuie sa fim realisti sa recunoastem.

 


Re: Strapungerea Splaiul Independentei - Ciurel - A1 shoppy

Dar nu aveti un subiect special pentru contabilizarea promisiunilor/realizarilor primarilor?

 


Re: Strapungerea Splaiul Independentei - Ciurel - A1 florin

Metamorph wrote:
Laudă conducătorului iubit.


Ai câteva frânturi de logică. Cum oare se putea construi stadionul fără dărâmarea celui vechi? Cum oare se putea începe Pasajul Basarab altfel decât cu "nişte cioturi", cu cablurile?! Cu linia de tramvai suspendată în aer?! Poate aşa o să înceapă Oprescu autostrada, cu tablierul direct. :mrgreen:  Iar lucrările la Basarab au fost oprite după schimbarea primarului. Trecem peste. Ne poţi spune, te rog, care sunt cele 55 de străzi (un perimetru, ceva) pe care le-a Dr. Oetker? Că eu n-am auzit de străduţe aflate în administrarea PMB (regula de bază e pe unde circulă RATB-ul e la PMB restul la sectoare) şi nici n-am văzut vreo lucrare de gen prin buget. Şi, dacă ar fi fost, sigur s-ar fi lăudat dom' doctor cu opera lui.

N-o fi fost Videanu strălucit, dar să spui că n-a făcut nimic (în timp ce presa se plângea că sunt prea multe lucrări şi se sufocă traficul) sau că el cel mai prost primar din istorie denotă rea-voinţă sau o proastă informare crasă (gen A3).€

 


Re: Strapungerea Splaiul Independentei - Ciurel - A1 Nightwolf

Metamorph wrote:
In primul rand vreau sa mentionez ca nu sunt nici fan Oprescu,nici fan Videanu.Sunt fanul dezvoltarii cat mai bune a capitalei,in toate sensurile posibile.Astfel,pot sa apreciez asa:
Pasajul Basarab in perioada Videanu se rezumase la un ciot de tabliere in zona Orhideelor.Constructorii isi stransesera jucariile si plecasera cu tot cu organizarea de santier la ei acasa.Daca nu stagnau lucrarile atunci luni bune,cu putin noroc acum ar fi fost gata.Pe de alta parte la acest bilant vad ca nu a adaugat nimeni pentru perioada Oprescu reabilitarea Pasajului Lujerului asa cum a promis,lucrari la structura de rezistenta cum nu s-au mai facut la nici un alt pasaj dupa revolutie.Apoi,chiar daca cu intarziere,cum se practica la noi,saptamana asta se muta statuile de la Universitate in vederea demararii lucrarilor la parcarea subterana.Atentie!Prima parcare subterana contruita dupa 1989!Putem adauga cu usurinta construirea noului Stadion National care in perioada VIdeanu era doar o groapa de pamant.Stim cu totii ca se demolase stadionul vechi de ochii lumii,iar pentru cel nou nici nu se stia exact proiectul,sumele necesare,etc.Era doar o cacialma.Iar dupa parerea mea,cel mai mare merit al doctorului este acela ca in 2 zone realmente cu probleme(zona de case din spatele autogarii militari si zona de case de la aparatorii patriei,in total vreo 55 de strazi) au inceput sa fie asfaltate pentru prima data,iluminate pentru prima data,bransate la retelele de apa si canalizare pentru prima data etc.Intr-o capitala a oricarei tari este inadmisibil sa gasesti strazi cu noroiul pana la genunchi,oameni cu toalete prin fundul curtilor s.a.m.d.Asta tine intr-adevar de infrastructura iar Oprescu are meritul ca este primul primar al capitalei care a facut ceva in acest sens.Mentionez ca aceste strazi se afla in administratia primariei capitalei si nu a celor de sector.Si mai pot fi adaugate multe in dreptul actualului primar care,are la randul lui multe defecte,are un stil de multe ori pagubos cand vine vorba de obtinerea de fonduri,este incapatanat in sensul rau al cuvantului si multe altele.Dar,in cazul Adriean Videanu...realizarile au fost ZERO.Astfel,orice comparatie este de prisos.Videanu dupa parerea mea a fost cel mai slab primar din istoria capitalei...toate realizarile lui fiind "proiecte","studii de fezabilitate",si alte hartii pe care s-au cheltuit sume colosale.Asta e adevarul si trebuie sa fim realisti sa recunoastem.


Subscriu! Doctorul a realizat si va realiza mult mai multe decat Videanu. Asta se va vedea la sf. de mandat. Nu ma intereseaza cine iese/e primar, din punctul meu de vedere Bucurestiul e si asa o cauza pierduta dpdv al traficului.

 


Re: Strapungerea Splaiul Independentei - Ciurel - A1 Dominatrix

In primul rand, cred ca Andrei sau Razvan ar trebui sa mute ultimele mesaje de aici intr-un subiect nou, eventual la sectiunea Diverse

In legatura cu discutia de mai sus, parerea mea este ca Videanu a mirosit bine cam ce trebuia facut in Bucuresti si in mare masura proiectele lui erau bune. Asta nu inseamna ca il scuz pentru inconstienta CRIMINALA cu care a autorizat constructia de Godzile cu n etaje in centrul orasului, si cu locuri de parcare insuficiente, sau pentru afacerile cu borduri. Marea problema cu Videanu a fost  ca nu a stiut sa gestioneze proiectele, iar haosul de pe vremea lui a fost cauzat in principal de coordonarea cretina sau inexistenta a diferitelor lucrari.

Cu alte cuvinte, Videanu a avut cat de cat o viziune. Oprescu nu are nici macar atat, dar viseaza la autostrazi zburatoare.
Nu cred ca are rost sa discutam despre cine a furat mai mult, stiut fiind ca politica, a doua meserie din lume, are multe asemanari cu prima, iar politicieni cinstiti nu prea gasesti nicaieri.

 


Re: Strapungerea Splaiul Independentei - Ciurel - A1 Metamorph

florin wrote:
Metamorph wrote:
Laudă conducătorului iubit.


Ne poţi spune, te rog, care sunt cele 55 de străzi (un perimetru, ceva) pe care le-a Dr. Oetker? Că eu n-am auzit de străduţe aflate în administrarea PMB (regula de bază e pe unde circulă RATB-ul e la PMB restul la sectoare) şi nici n-am văzut vreo lucrare de gen prin buget. Şi, dacă ar fi fost, sigur s-ar fi lăudat dom' doctor cu opera lui.
(gen A3).


Uite o imagine zic eu reprezentativa pentru ce spuneam mai devreme.E inadmisibil sa vezi astfel de imagini in anul 2010 oriunde pe planeta asta iar Oprescu are meritul ca este primul primar care cu adevarat face ceva pentru acesti locuitori.Restul comentariilor sunt de prisos.Iar prin aceasta fotografie(realizata in perimetrul lucrarilor din zona Aparatorii Patriei) inchei acest off-topic.
Apoi,mai anexez o imagine cu perimetrul lucrarilor din cartierul Militari,alaturi de explicatiile aferente.Puteti verifica lista strazilor administrate de pmb pe http://www.pmb.ro la sectiunea utilitare.
Asadar,explicatiile pentru harta de mai jos sunt urmatoarele:

in tot acest perimetru singura strada aflata in administratia primariei de sector este Intrarea Vulpeni-stadiu:toate utilitatile,asfalt,trotuare cu pavaj(lucrare executata in urma cu mai multi ani).Toate celelalte strazi se afla in administratia primariei capitalei si inaintea inceperii lucrarilor se prezentau astfel:
-Str.Liniei:neasfaltata niciodata,lipsa apa,canalizare,iluminat public
.Intr.Valea Cascadelor:neasfaltata niciodata,lipsa apa,iluminat public.
-Str.Barsanesti:asfaltata 60-70%,toate utilitatile,sistem rutier si pietonal la pamant,aproape impracticabil.
-Str.Oboga:asfaltata partial,trotuare impracticabile,lipsa canalizare.
-Str.Fanului,Ierbii,Tatarus,Aleea Barsanesti,Str.Iedului:mixturi de asfalt si beton,toate utilitatile(abia din 2008),sistem rutier si pietonal in stadii avansate de degradare.
Pe langa acestea,in toata zona mai sus mentionata se remarca problema lipsei parcarilor care,o data cu finalizarea acestei lucrari se remediaza vizibil.

In zona Aparatorii Patriei lucrarile sunt si mai grave,imaginea fiind,zic eu,relevanta.€

 


Re: Strapungerea Splaiul Independentei - Ciurel - A1 Nightwolf

Sunt fostele strazi de legatura cu calea ferata de la fostele uzine frigocom din cate imi aduc aminte. D`aia au ramas in administratia PMB. Si are dreptate metamorph am fost acum ceva zile pe Liniei si m-am luat cu mainile de cap ....

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Strapungerea Splaiul Independentei - Ciurel - A1 Mircea G

Daca ati ajuns la laudat primarul , aflati ca pe Vanghelie nu-l intrece nimeni !
In 3 ani a reusit sa modernizeze aproape toate strazile din sector , strazi care nu aveau apa , canalizare , asfalt ...
Nimeni nu vrea sa vada si acesta " parte " a lui ...

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Strapungerea Splaiul Independentei - Ciurel - A1 Dr2005

Mircea G wrote:
Nimeni nu vrea sa vada si acesta " parte " a lui ...

Păi sunt greu de văzut... că gunoiul se ridică din an în Paşti, iar zăpadă cred că mai e şi acum (cel puţin la sfrâşitul lui martie mai erau munţi de zăpadă rămaşi pe unele străzi, printre care şoferii făceau slalom).€

 


Re: Strapungerea Splaiul Independentei - Ciurel - A1 Nightwolf

Mircea G wrote:
Daca ati ajuns la laudat primarul , aflati ca pe Vanghelie nu-l intrece nimeni !
In 3 ani a reusit sa modernizeze aproape toate strazile din sector , strazi care nu aveau apa , canalizare , asfalt ...
Nimeni nu vrea sa vada si acesta " parte " a lui ...


Este singurul lucru care la facut "care este" in sectorul lui. Ce ar trebui sa vad, o miscare de normalitate? Si nu a facut INCA toate strazile, procentajul e pe undeva pe la 40%. Prin FerenTexas p`acolo le e frica muncitorilor sa intre ca le fura astia utilajele si materialele. Pe Bucuresti-Magurele, dupa jumatate incolo (de la unitate) e jale, vai de viata noastra. Salaj, Rahova, Alexandriei ... sa nu discutam... A facut ceea ce trebuia facut, de acolo de unde au venit "cererile". La aia sarmani tot in balta i-a lasat.

La polul opus l-as pune in schimb pe Chiliman, primarul sect. 1, care omu usor usor ridica Damaroaia si Petrila la rang de cartiere nu ghetouri. In principiu anul asta termina ceea ce a inceput anul trecut... de asemenea au inceput si pe GIulesti - partea de sect. 1 -- lucrarile deci in vreo 2 ani preconizez eu in sect. 1 nu se va mai face decat intretinere covor asfaltic de uzura. ASta in cazul in care nu se apuca Oprescu sa asfalteze Aviatorilor ca asa am auzit...

 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Reportajele anului 2016  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433400 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use