Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)

1420 posts, 309232 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 102
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) shoppy

Substatia de tractiune "e" doua containere albe mari(C 40' parca) cu acoperisul suprainaltat, sunt instalate sub pasaj in zona din spatele hotelului Sir, se pare ca functioneaza bine ca au neoanele de deasupra intrarii apriinse incontinuu de vreo 2 saptamani(nici o grija le fura tiganii cum dispare organizarea de santier).

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) shoppy

Ce siguranta!?? ! !?? ! !?, ca daca ramane vreun camion/autobuz fara frane(ca la Moscova zilele astea) nu mai coneaza din ce e facaut. Greu de imaginat ce cimpanzeu ar accepta lifturi cu pereti de beton in mijlocul spatiului public..., a, ba nu, gata, am fixat fata primatei, problem solved, mai ramane sa ii azvarl o legatura de banane.
(scuze de double post da serverul s eincapataneaza sa nu mi-l arate pe primu ca sa pot sa-l editez)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) subway guru

Udar wrote:
@Goldmund am trecut zilele trecute pe Giulesti si am vazut ca au taiat un copac ce statea in fata rampei de coborare spre Calea Giulesti. Insa am observat si un stalp montat de curand, care pare ca sta in cale. Daca nu il dezafecteaza si pe el, mari sanse ca si cladirea sa ramana intacta. Oricum mi se pare cam dubioasa coborarea aia...

Pentru inceput se muta si stalpul...mai greu e cu baraca politiei tf...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Utilizator anonim

Astazi s-a cam incheiat a doua etapa de tensionare si rezultatele vor pleca spre proiectant, rugati-va sa fie bine ca de luni sa incepem cu linia de tramvai.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) lilidrac

De ce o fi mai greu cu baraca politiei nu stiu... S-au rezolvat litigiile cu privatii si nu se pot rezolva cu Ministerul Internelor!Sau astia apartin de alta tara?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Utilizator anonim

La Politia TF momentan au taiat copacii de la capatul rampei si se monteaza stalpul retelei de tramvai pe noua pozitie. Oricum destul de nasoala zona.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Aron

ce se mai aude despre tramvai, pana la urma osa avem tramvai pan ala Basarab asa cum s-a stabilit, adica pana de Paste, sau mai tarziu(sau mai devreme :D  :D )??

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Utilizator anonim

Suntem in grafic cu actiunea tramvai la sol  8-)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Mokele

Poze de acum o ora
15042011(001).jpg (99.79 KB; downloaded 4157 times)
In spatele baracilor se facea curat, se incarcau diversele materiale ramase
15042011(002).jpg (118.38 KB; downloaded 4155 times)
15042011(004).jpg (110.28 KB; downloaded 4157 times)
De jos este intr-adevar impresionant
15042011(007).jpg (121.66 KB; downloaded 4158 times)
O masina parcata blocand banda 1
15042011(008).jpg (120.11 KB; downloaded 4155 times)
Rampa Titulescu
15042011(012).jpg (113.82 KB; downloaded 4157 times)
"Monumentul istoric"
15042011(013).jpg (100.76 KB; downloaded 4157 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Mokele

Partea a doua
Rampa Giulesti 1
15042011(014).jpg (117.81 KB; downloaded 4151 times)
Rampa Giulesti 2
15042011(015).jpg (112 KB; downloaded 4150 times)
Rampa Giulesti 3
15042011(016).jpg (90.46 KB; downloaded 4153 times)
Burlanele de scurgere
15042011(018).jpg (79.49 KB; downloaded 4150 times)
15042011(020).jpg (65.67 KB; downloaded 4153 times)
Pe aici pare inca necuplat la teava verticala
15042011(021).jpg (49.67 KB; downloaded 4153 times)
Stalpii unui viitor gard
15042011(022).jpg (77 KB; downloaded 4151 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Goldmund

Mersi pentru 'rampe', @Mokele.
Problma ramane la rampa Giulesti, unde cred eu ca ar trebui demolata cel putin o parte din cladirea respectiva.Presupun ca totul va fi gata, Pasajul Basarab va fi dat in folosinta, insa  rampa spre Giulesti va ramane pt. inca ceva timp inchisa, pana va fi finalizata 'iesirea'...
Pe Dinicu Golescu, intre Basarab si G.de Nord nu cred ca e o circulatie prin care se impune ridicarea masinilor care parcheaza pe banda 1, doar daca e vreo statie de autobuz...Restul, unde sa parcheze oamenii care locuiesc acolo?! Pe mine ma deranjeaza mai mult microbuzul parcat pe trotuar! Inadmisibil!
Blocurile de pe Titulescu arata destul de bine, mai ales blocul verde, modernizat de curand, in sfarsit, ceva unitar, de sus pana jos- nota bene.Spre deosebire de blocul de vis a vis, de langa Biserica, care ar trebui renovat(si izolat termic- se poate vedea un coltz din el)
Pomisorii plantati la marginea trotuarelor ar trebui sustinuti, altfel ei se vor rupe la prima furtuna de vara. De laudat este ca au fost plantati.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) SniperGuy

Tocmai ce am trecut si eu prin zona proaspat deschisa, si am fost profund dezamagit. Cum treci de intersectia cu plevnei, parca iesi intr-o strada care nu are legatura cu strada dinainte. Asfaltul are foarte multe denivelari (si pe o parte si pe cealalta, parca e facut din topor), gurile de canal nu sunt la nivel, parca e o strada asfaltata acum multi ani. Poate totusi nu o fi asternut stratul de uzura si asta este binderul, asa s-ar explica, dar daca e asa, de ce au trasat deja toate marcajele rutiere??? Foarte ciudat.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) VladG

Acum tocmai se finalizeaza stratul de uzura pe rampele de pe Grivita.
Apropos de parcat pe Dinicu Golescu, pe sensul Nord-Basarab sunt vreo 5-7 masini care parcheaza in continuare cum parcau cand era gard la zona inchisa. Sunt perpendiculare pe trotuar, ocupa prima banda si le iese botul si vreo 1 m in banda 2, astia cu ridicarile pe unde se plimba? Mie mi-au luat acum 2 ani un Smart din zona respectiva, pe motiv ca era oblic si nu la bordura...  :x

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Mokele

Intre rampa Titulescu si intersectie sub pod este foarte mult spatiu si trebuie sa fie folosit ca parcare.
In dreptul IDM-ului au inceput sa fie folosite spatiile de sub pod pentru ca altfel o singura masina poate gatui strada
15042011(003).jpg (92.9 KB; downloaded 3863 times)

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 102
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433152 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use