Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2463 posts, 730263 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 176
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Gabi23

Legat de #306, nu contest faptul ca este tehnic un vagon foarte bun, fiind chiar prototipul seriei, dar imi displac trei lucruri la acest vagon, care sunt subiective poate:
1. Geamurile, model vechi.
2. Faptul ca vagonul tot a fost lovit de mai multe ori, reparat ici colo si acum a ajuns sa aibe mai multe nuante de galben. Ar costa mult o revopsire totala? Doar revopsire atat, fara reparatie caroserie, fara nimic altceva.
3 Farul acela din stanga fata, care este inchis la culoare.

Alte probleme pe care as vrea sa le mai mentionez legat de vagoanele de la Alexandria ar fi:
>>>#4006 - nu mai are o bucata din acea tabla de pe acoperis (nu stiu cum sa se numeste exact, cum au si vagoanele FAUR)
>>>#4009 - care de cand il stiu in 41 din vara lui 2008, are un afisaj frontal mai slab, in sensul ca functioneaza, dar nu este la fel de vizibil ca la celelalte vagoane
>>>#4011 - vopseaua a inceput sa ii cada de pe el in dreptul usii 2, nu ca ar fi lovit.
>>> Pe mai multe vagoane am observat ca a fost desenat cu marker un "buton de deschidere" a usii 1. Este o gluma de prost gust! Cred ar fi trebuit ca vagoanelor sa le fie lipite aptipilde pe usa 1 "coborare" si vatmanii pur si simplu sa nu deschida pentru urcare usa.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

4006, este vorba de aparatoarea de la rezistente de pe partea dreapta corp B, profilul A.
4009, afisajul asa este din constructie, nu imi dau seama de ce este mai slab, am vazut si pe multe Mercedes Citaro aceasta problema.
4011 - problemele acestea se rezolva la revizii, au mai fost 4025 si 4014 in aceasta situatie.
Oricum momentan mai rau decat clasicul 324 nu am vazut  :lol: Iar faza cu desenul e tare, unii chiar incearca sa apese  :lol:  :lol:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

4020 ca de obicei pe 41, acest vagon este al 20-lea vagon din serie si un prototip datorita faptului ca a fost primul vagon cu echipamente de diagnoza si control produse de ICPE-SAERP. De asemenea acesta a fost primul vagon cu aer conditionat model Carrier in cabina si cu sistem de iluminat imbunatatit in salon.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

1. Dulapul de echipamente al vagonului, se observa blocul de diagnoza si control tip SATREC MMA01 al ICPE-SAERP, releele de control al diverselor servicii, contactori patinelor, comutatoarele celor 2 sisteme de tractiune (A,B)
2. Blocul de diagnoza SATREC MMA01
3. Blocul de diagnoza SATREC MMA01 in functiune, codul 85 indica faptul ca nu sunt intrunite toate conditiile de mers, totul este in regula cand sistemul afisaza codul 99
4. Bordul vagonului, cu afisorul de diagnoza ADT06 care afisaza informatiile date de blocul de diagnoza de care vorbeam
5. Noul sistem de iluminat

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Pe afisajul de pe bord sunt aratate informatii despre starea actuala a vagonului, informatii despre consum si rulaj, diagnoza in timp real a functionarii chopperelor dar si distanta de franare si istoria evenimentelor din ultima perioada de rulare.
Informatiile sunt luate din chopper cu ajutorul placi MIDE, se observa si ea in poze.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Parcul de CH PPC de la Alexandria se completeaza cu 4029 si 4045, primul a ajuns ieri la pranz la depou iar 4045 marti, ambele au fost tamponate. Totusi felicit vatmanii depoului Alexandria care reusesc sa evite tamponarile, inafara de cele 3 tamponate in aceasta perioada de iarna in rest nu au mai existat tamponari grave din anul 2008, excludem pe cele usoare soldate cel mult cu zgarieturi.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

4026 in aceasta dimineata pe linia 34. Salutari vatmanului care se uita putin ciudat la mine ca pozez la ora aia dar m-a recunoscut imediat. Trecand zilnic prin zona Vitan observ ca pe linia 19 sunt zilnic CH PPC ceea ce ma face sa fiu sigur ca si pe aceasta linie trebuie sa circule zilnic minim un CH PPC. Astazi erau 4047 si 4016.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Valabil si pentru 4029 care era in traseu cu vatmanita titulara, si el tot cu noul model de masca.
Cred ca a plecat 4031 de la Dudesti la reparat, azi titlarul lui era cu alt vagon.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

4024 si 4019 ar putea sa iasa in traseu in maxim 2 saptamani daca vin geamurile.
La vagoanele iesite fara AC in cabina a fost lasat locul pentru montarea unitatilor dupa ce se face licitatia, la urmatoarea licitatie vor fi cumparate aproximativ 25 unitati pentru restul CH PPCurilor si vagoanele care urmeaza.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Si o statistica a vagoanelor dupa particularitati astfel:
Depoul Alexandria - A
Depoul Dudesti - D
Masca noua - M
Aer Conditionat in cabina - AC
Diagnoza de URAC - MCKV
Diagnoza de SAERP - SAERP
Geamuri - clasice, fumurii, noi

1. 306 A M AC MCKV clasice
2. 224 A M AC MCKV clasice
3. 172 A M AC MCKV noi
4. 131 A M AC MCKV noi
5. 4008 A M AC MCKV noi
6. 4014 A M MCKV fumurii
7. 136 A AC MCKV fumurii
8. 264 A MCKV fumurii
9. 4003 A M AC MCKV clasice
10. 4004 A AC MCKV noi
11. 4002 A M MCKV noi
12. 4025 A AC MCKV noi
13. 4021 A AC MCKV noi
14. 4007 A MCKV noi
15. 4006 A AC MCKV noi
16. 4036 A M AC MCKV noi
17. 4009 A MCKV noi
18. 4030 A AC MCKV noi
19. 4023 A MCKV noi
20. 4020 A AC SAERP noi
21. 4028 A SAERP noi
22. 4001 A AC SAERP noi
23. 4011 A AC SAERP noi
24. 4005 D SAERP noi
25. 4018 D AC SAERP noi
26. 4033 A M AC SAERP noi
27. 4045 A M AC SAERP noi
28. 4029 A M AC SAERP noi
29. 4031 D M AC SAERP noi
30. 4017 D M AC SAERP noi
31. 4012 D M AC SAERP noi
32. 4016 D M AC SAERP noi
33. 4010 D M AC SAERP noi
34. 4047 D M AC SAERP noi
35. 4027 D M AC SAERP noi
36. 4034 D M AC SAERP noi
37. 4035 D M AC SAERP noi
38. 4046 D M AC SAERP noi
39. 4049 D M AC SAERP noi
40. 4022 D M AC SAERP noi
41. 4048 A M AC SAERP noi
42. 4015 D M AC SAERP noi
43. 4026 D M SAERP noi
44. 4024 D M SAERP noi
45. 4019 D M SAERP noi
46. 4032 D M SAERP noi

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Gabi23

4002 - are masca noua
4017 - are masca noua

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Am actualizat si raman uimit cate din cele cu masca originala au ajuns la schimbarea acesteia, mare parte in urma tamponarilor. Cel mai nou este 4033 pe lista.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Gabi23

Off-topic: La vagoanele Bucur 1(albastre), de ce nu li s-au schimbat mastile? Ca si ele au probleme, am inteles de la cineva cand sunt cuplate in curbele stranse.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Gabi23 wrote:
Off-topic: La vagoanele Bucur 1(albastre), de ce nu li s-au schimbat mastile? Ca si ele au probleme, am inteles de la cineva cand sunt cuplate in curbele stranse.


Si totusi pana acum nu am vazut Bucur 1 cu aceasta problema (margini pocnite de tampon) si nici tamponate nu au mai fost de foarte mult timp. Si pot sa zic ca se cupleaza mult mai des decat CH PPC. Din pacate...

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 176
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2341 forum members have written 426226 posts in 5298 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use