Topic: Despre controlorii STB
492 posts, 212671 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Despre controlorii de bilete
Utilizator anonim
Controlori șpăgari, dați afară din RATB
Este vorba despre un grup de angajați din cadrul Corpului de Control al Regiei Autonome de Transport București care au rămas pe drumuri după ce au facut controale fictive.
Cele 10 persoane intraseră de mult timp în vizorul conducerii din cauza controalelor fictive și a raportărilor eronate. Aceștia acționau pe toata raza municipiului București, pe aproape toate liniile. Conducerea societății a dispus desfacerea contractelor individuale de muncă. Grupul era compus din trei bărbați și șapte femei cu o vechime de activitate în cadrul Regiei, în unele cazuri, de până la 17 ani.
„Măsura face parte din Programul de verificare a activitații companiei, derulat de administrația Regiei în dorința de a stopa abuzurile și activitățile ce provoacă daune de imagine companiei”, au precizat pentru B365.ro, reprezentanții RATB.
De altfel, în urma cu aproape o lună directorul comercial al Regiei Dragoș Zaharia declara, într-un interviu pentru B365.ro, că bucureștenii trebuie să fie atenți la falșii controlori și le recomanda totodată acestora ca în cazul în care controlorii cer mită, să sune la poliție.
http://b365.ro/news/control ... -din-ratb/
Controlori șpăgari, dați afară din RATB
Este vorba despre un grup de angajați din cadrul Corpului de Control al Regiei Autonome de Transport București care au rămas pe drumuri după ce au facut controale fictive.
Cele 10 persoane intraseră de mult timp în vizorul conducerii din cauza controalelor fictive și a raportărilor eronate. Aceștia acționau pe toata raza municipiului București, pe aproape toate liniile. Conducerea societății a dispus desfacerea contractelor individuale de muncă. Grupul era compus din trei bărbați și șapte femei cu o vechime de activitate în cadrul Regiei, în unele cazuri, de până la 17 ani.
„Măsura face parte din Programul de verificare a activitații companiei, derulat de administrația Regiei în dorința de a stopa abuzurile și activitățile ce provoacă daune de imagine companiei”, au precizat pentru B365.ro, reprezentanții RATB.
De altfel, în urma cu aproape o lună directorul comercial al Regiei Dragoș Zaharia declara, într-un interviu pentru B365.ro, că bucureștenii trebuie să fie atenți la falșii controlori și le recomanda totodată acestora ca în cazul în care controlorii cer mită, să sune la poliție.
http://b365.ro/news/control ... -din-ratb/
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Despre controlorii de bilete
Utilizator anonim
Călătorii care circulau cu RATB-ul fără bilet de hârtie inventau scuze inedite
Scoaterea din circulaţie a biletelor RATB va duce la dispariţia unei forme de folclor urban: scuzele celor fără bilet. Controlorii aşteaptă să vadă ce poveşti noi vor găsi cei prinşi că circulă clandestin.
Ţinut cu grijă în portofel sau mototolit între degete în aglomeraţie, biletul va deveni o amintire în scurt timp. De-a lungul timpului, banala bucăţică de hârtie a fost o sursă nesecată de inspiraţie. E vorba despre inspiraţia celor prinşi fără bilet. Sau cu prea multe, chiar.
"Am întâlnit câteva cazuri când călătorii aveau un număr considerabil de bilete cu semne filate şi verificau dacă aveau în colecţia de bilete au şi ei semnul respectiv'', a declarat Ionuţ Grigore, controlor RATB.
Dar a apărut cardul. Şi cu el alte griji pentru călătorii clandestini.
"Era mai bine cu bilete. Că mai puteai să le mai compostezi o dată. Compostam un bilet de două, de trei ori", a spus un bucureştean.
O întrebare rămâne însă fără răspuns. "Sunt pensionară şi dacă îmi pierd cardul sau mi-l fură, ce fac?'', a declarat o bătrână.
Reprezentanţii RATB susţin că se vor mai găsi bilete doar până la epuizarea stocului actual, adică în câteva zile.
http://www.realitatea.net/calatorii-car ... 32543.html
Călătorii care circulau cu RATB-ul fără bilet de hârtie inventau scuze inedite
Scoaterea din circulaţie a biletelor RATB va duce la dispariţia unei forme de folclor urban: scuzele celor fără bilet. Controlorii aşteaptă să vadă ce poveşti noi vor găsi cei prinşi că circulă clandestin.
Ţinut cu grijă în portofel sau mototolit între degete în aglomeraţie, biletul va deveni o amintire în scurt timp. De-a lungul timpului, banala bucăţică de hârtie a fost o sursă nesecată de inspiraţie. E vorba despre inspiraţia celor prinşi fără bilet. Sau cu prea multe, chiar.
"Am întâlnit câteva cazuri când călătorii aveau un număr considerabil de bilete cu semne filate şi verificau dacă aveau în colecţia de bilete au şi ei semnul respectiv'', a declarat Ionuţ Grigore, controlor RATB.
Dar a apărut cardul. Şi cu el alte griji pentru călătorii clandestini.
"Era mai bine cu bilete. Că mai puteai să le mai compostezi o dată. Compostam un bilet de două, de trei ori", a spus un bucureştean.
O întrebare rămâne însă fără răspuns. "Sunt pensionară şi dacă îmi pierd cardul sau mi-l fură, ce fac?'', a declarat o bătrână.
Reprezentanţii RATB susţin că se vor mai găsi bilete doar până la epuizarea stocului actual, adică în câteva zile.
http://www.realitatea.net/calatorii-car ... 32543.html
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Despre controlorii de bilete
Dr2005
Pensionarii vor merge în continuare doar cu talonul de pensie... nimeni nu ştie câţi sunt, câte călătorii fac... evident, Casa de Pensii decontează (cel puţin pe hârtie) un număr de abonamente, care poate fi mai mare sau mai mic decât cel real, că nimeni nu ştie exact câţi pensionari folosesc RATB-ul.
Nu se suflă un cuvinţel în articol despre imposibilitatea procurării de carduri (sunt multe chioşcuri fără curent, chiar şi în zone aglomerate, gen Crângaşi), despre faptul că pentru 2 staţii poţi fi nevoit să taxezi 2 călătorii, că şoferii mai uită să schimbe sensul în SAT sau îl schimbă după ce lumea urcă şi taxează...
Pensionarii vor merge în continuare doar cu talonul de pensie... nimeni nu ştie câţi sunt, câte călătorii fac... evident, Casa de Pensii decontează (cel puţin pe hârtie) un număr de abonamente, care poate fi mai mare sau mai mic decât cel real, că nimeni nu ştie exact câţi pensionari folosesc RATB-ul.
Nu se suflă un cuvinţel în articol despre imposibilitatea procurării de carduri (sunt multe chioşcuri fără curent, chiar şi în zone aglomerate, gen Crângaşi), despre faptul că pentru 2 staţii poţi fi nevoit să taxezi 2 călătorii, că şoferii mai uită să schimbe sensul în SAT sau îl schimbă după ce lumea urcă şi taxează...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Despre controlorii de bilete
Dominatrix
Nu trebuie sa ne ascundem dupa deget si sa nu recunoastem ca adevarata problema e ca nimeni nu vrea sa se stie numarul real al pensionarilor care folosesc RATB'ul. Subventia de la primarie si decontarile de la Casa de Pensii acopera si hotiile de tot felul din RATB, si risipa, si neperformanta, si managementul defectuos etc. Alta metoda de sifonare a banilor publici, sub pretextul grijii fata de pensionari. Nu este singura metoda, mai sunt si altele. Nu e asa ca e frumos sa primim subventii si sa facem lucrurile de mantuiala si pe deasupra sa castigam si voturile (sigure!) ale pensionarilor?
Dr2005 wrote:
Pensionarii vor merge în continuare doar cu talonul de pensie... nimeni nu ştie câţi sunt, câte călătorii fac... evident, Casa de Pensii decontează (cel puţin pe hârtie) un număr de abonamente, care poate fi mai mare sau mai mic decât cel real, că nimeni nu ştie exact câţi pensionari folosesc RATB-ul.
Nu trebuie sa ne ascundem dupa deget si sa nu recunoastem ca adevarata problema e ca nimeni nu vrea sa se stie numarul real al pensionarilor care folosesc RATB'ul. Subventia de la primarie si decontarile de la Casa de Pensii acopera si hotiile de tot felul din RATB, si risipa, si neperformanta, si managementul defectuos etc. Alta metoda de sifonare a banilor publici, sub pretextul grijii fata de pensionari. Nu este singura metoda, mai sunt si altele. Nu e asa ca e frumos sa primim subventii si sa facem lucrurile de mantuiala si pe deasupra sa castigam si voturile (sigure!) ale pensionarilor?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Despre controlorii de bilete
shoppy
Iar turistii daca o sa fie civilizati o sa dea 5euro pe cardul activ si o sa plece cu el acasa ca amintire (sau probabil o sa faca receptionerii de la hotel un fel de bisnita, adica sa ti-l cumepere ei cu 2euro), ca nu cred ca s-a mai vazut alt oras civilizat in care sa nu poti cumpara carduri magnetice gen metrou cu 1, 2, 5 sau 10 calatorii.
Iar turistii daca o sa fie civilizati o sa dea 5euro pe cardul activ si o sa plece cu el acasa ca amintire (sau probabil o sa faca receptionerii de la hotel un fel de bisnita, adica sa ti-l cumepere ei cu 2euro), ca nu cred ca s-a mai vazut alt oras civilizat in care sa nu poti cumpara carduri magnetice gen metrou cu 1, 2, 5 sau 10 calatorii.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Despre controlorii de bilete
andrei11
Ba se gasesc si carduri magnetice nenominale cu 2 .... 10 calatorii ( sunt albastre ), dar costa ceva mai scump decat cele de pe "cardul Activ" ( verde ).
Ba se gasesc si carduri magnetice nenominale cu 2 .... 10 calatorii ( sunt albastre ), dar costa ceva mai scump decat cele de pe "cardul Activ" ( verde ).
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Despre controlorii de bilete
Dr2005
Mă uitam zilele astea că au apărut tot mai mulţi călători cu carduri active nenominale şi multiple... evident, toţi pun cardul o dată pe aparat, după care îl bagă în buzunar chiar dacă mesajul e ,,Repetaţi validarea la acelaşi validator" şi LED-ul roşu aprins. Controale nu am mai văzut de vreo 2 săptămâni (când era un exces de zel teribil, pe acelaşi vehicul prindeai şi 3 controale de la un cap la altul), dar toţi călătorii în situaţia descrisă de mine sunt contravenineţi, din pricina unui sistem de taxare prost.
Mă uitam zilele astea că au apărut tot mai mulţi călători cu carduri active nenominale şi multiple... evident, toţi pun cardul o dată pe aparat, după care îl bagă în buzunar chiar dacă mesajul e ,,Repetaţi validarea la acelaşi validator" şi LED-ul roşu aprins. Controale nu am mai văzut de vreo 2 săptămâni (când era un exces de zel teribil, pe acelaşi vehicul prindeai şi 3 controale de la un cap la altul), dar toţi călătorii în situaţia descrisă de mine sunt contravenineţi, din pricina unui sistem de taxare prost.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Despre controlorii de bilete
bercenicity
Mai e si chestia ca validatoarele nu au indicata zona de contact foarte bine: zona optima de pus cardul e imediat deasrupa discului negru pe cele trei arce de cerc, nu pe disc; asa merge validarea si direct din portofel
Mai e si chestia ca validatoarele nu au indicata zona de contact foarte bine: zona optima de pus cardul e imediat deasrupa discului negru pe cele trei arce de cerc, nu pe disc; asa merge validarea si direct din portofel
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Despre controlorii de bilete
Chev Celios
Dragos, Vineri a fost un mare control pe linia 253, la XXL.A fost cu jandarmerie cum se facea pe vremuri.
Dragos, Vineri a fost un mare control pe linia 253, la XXL.A fost cu jandarmerie cum se facea pe vremuri.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Despre controlorii de bilete
Utilizator anonim
Si acum tin minte cum stateau cu Ikarusul 66 la Giulesti intre maternitate si Grant, sau intre Rahova si 13 Septembrie, sau la Politehnica...
Si acum tin minte cum stateau cu Ikarusul 66 la Giulesti intre maternitate si Grant, sau intre Rahova si 13 Septembrie, sau la Politehnica...
- Chev Celios
-
Posted:
-
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Despre controlorii de bilete
alchimistul
Control cu jandarmerie a fost si vinerea trecuta pe 25/11 la intersectia Dr. Istrate cu Progresului, inainte de statia Spatarul Preda. Sper sa nu fie un caz izolat si sa continue traditia
Control cu jandarmerie a fost si vinerea trecuta pe 25/11 la intersectia Dr. Istrate cu Progresului, inainte de statia Spatarul Preda. Sper sa nu fie un caz izolat si sa continue traditia
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Despre controlorii de bilete
Gabi23
Si in zona Giulesti au fost razii saptamana trecuta intrandu-se masiv in liniile 162/163/11
Si in zona Giulesti au fost razii saptamana trecuta intrandu-se masiv in liniile 162/163/11
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Despre controlorii de bilete
Utilizator anonim
Sa il vedem pe #66 autobuzul de controlori, in martie 2008.
P.S. Da, in Giulesti, pentru ca 11 merge in Giulesti, nu mai ajunge in Ghencea.
Sa il vedem pe #66 autobuzul de controlori, in martie 2008.
P.S. Da, in Giulesti, pentru ca 11 merge in Giulesti, nu mai ajunge in Ghencea.
66-DEP-060308.JPG (221.39 KB; downloaded 7542 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination