Topic: V3A-93-PPC
383 posts, 156662 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Gabi23
164 pe Sos. Virtutii
164 pe Sos. Virtutii
164 - 41 - 15.11.2010.JPG (565.93 KB; downloaded 4674 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Gabi23
181 la Depoul Militari
181 la Depoul Militari
181 - 25 - 14.12.2010_001.JPG (668.54 KB; downloaded 4679 times)
181 - 25 - 14.12.2010_003.JPG (538.96 KB; downloaded 4677 times)
- Leo
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Leo
Am fost si eu cu 181 recent si ii zdrangane toate suruburile...
Am fost si eu cu 181 recent si ii zdrangane toate suruburile...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Gabi23
206 la Apaca, coborand spre Grozavesti
206 la Apaca, coborand spre Grozavesti
206 - 11 - 21.12.2010_001.JPG (665.35 KB; downloaded 4636 times)
206 - 11 - 21.12.2010_002.JPG (601.81 KB; downloaded 4639 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Gabi23
008 si 164 iesind din Pasajul Lujerului
008 si 164 iesind din Pasajul Lujerului
008 - 41 - 22.12.2010.JPG (689.68 KB; downloaded 4644 times)
164 - 41 - 22.12.2010.JPG (735.16 KB; downloaded 4639 times)
- Costin
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Costin
Zilele trecute era 008 pe 24, nu prea inteleg logica celor de la Buc.Noi cand fac repartizari... sau poate are RATBul o noua linie de protocol si nu stim...
Zilele trecute era 008 pe 24, nu prea inteleg logica celor de la Buc.Noi cand fac repartizari... sau poate are RATBul o noua linie de protocol si nu stim...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Dominatrix
Logica ar trebui sa fie data de normele Uniunii Europene, care prevad ca fiecare traseu trebuie sa fie deservit in proportie de 25% de vehicule cu podea coborata. Din pacate, la RATB exista o "logica proprie", cu linii de protocol si linii rau-famate... Calatorii din Damaroaia sunt mai prejos decat cei de pe 41?
Logica ar trebui sa fie data de normele Uniunii Europene, care prevad ca fiecare traseu trebuie sa fie deservit in proportie de 25% de vehicule cu podea coborata. Din pacate, la RATB exista o "logica proprie", cu linii de protocol si linii rau-famate... Calatorii din Damaroaia sunt mai prejos decat cei de pe 41?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Gabi23
Atat 008 si 164 sunt vagoane cu statut special la Dep. Bucurestii Noi, fiind in principal pentru linia 41! Vagoane au prioritate atunci cand sunt defecte cu ceva fiind reparate mai repede. Vatmanii care conduc de obicei vagoanele sunt titulari pe linia 41. Circula pe liniile 20/24/42/45 atunci cand sunt rezerve, si fiind 2 din cele mai bune vagoane de la Bucurestii Noi normal ca sunt "dorite" si de altii cand sunt utilizate pe linia 41. Vreti sa ajunga ca 297 care s-a mutat din 41, nu pentru ca nu era vagon bun, si acu scartie din toate cele pe linia aia jalnica din Bucurestii Noi & Mihalache ...
Ca fapt divers 164 are zilele aceste 5 ani de cand a fost modernizat, iar 008 implineste in luna mai 6 ani de traseu.
Atat 008 si 164 sunt vagoane cu statut special la Dep. Bucurestii Noi, fiind in principal pentru linia 41! Vagoane au prioritate atunci cand sunt defecte cu ceva fiind reparate mai repede. Vatmanii care conduc de obicei vagoanele sunt titulari pe linia 41. Circula pe liniile 20/24/42/45 atunci cand sunt rezerve, si fiind 2 din cele mai bune vagoane de la Bucurestii Noi normal ca sunt "dorite" si de altii cand sunt utilizate pe linia 41. Vreti sa ajunga ca 297 care s-a mutat din 41, nu pentru ca nu era vagon bun, si acu scartie din toate cele pe linia aia jalnica din Bucurestii Noi & Mihalache ...
Ca fapt divers 164 are zilele aceste 5 ani de cand a fost modernizat, iar 008 implineste in luna mai 6 ani de traseu.
- adn2377
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
adn2377
Am mers eu azi cu 181 pe linia 25.
La boghiul 3 (dintre sectiunile B si C) avea un troncanit puternic in mers...
Am mers eu azi cu 181 pe linia 25.
La boghiul 3 (dintre sectiunile B si C) avea un troncanit puternic in mers...
- Costin
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Costin
El si cam 50% din tramvaiele V3A. E de la solenoid precis, care strange prea tare, deci rotile boghiului 3 devin "patrate" iar vibratiile zdruncina... solenoidul. E un cerc vicios cauzat de reglarea incorecta a solenoidului.
adn2377 wrote:
Ma rog. Tot troncane!!
El si cam 50% din tramvaiele V3A. E de la solenoid precis, care strange prea tare, deci rotile boghiului 3 devin "patrate" iar vibratiile zdruncina... solenoidul. E un cerc vicios cauzat de reglarea incorecta a solenoidului.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Dominatrix
Problema reglarii solenoidului e veche, dar in trecut se "rezolva" dezactivand solenoidul - se scotea siguranta. In prezent mai e permisa aceasta "solutie"?
Problema reglarii solenoidului e veche, dar in trecut se "rezolva" dezactivand solenoidul - se scotea siguranta. In prezent mai e permisa aceasta "solutie"?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Utilizator anonim
Cel putin pe CH PPC problema s-a rezolvat, foarte rar apare flec pe purtatorul celor de la Alexandria, la Dudesti au majoritatea (ma rog pe toate boghiurile) dar aici este de vina patinajul excesiv de pe linia 34.
La clasice unele au solenoidul dezactivat, dar depinde de vatmani. Cel putin pe linia 41 nu stiu sa fie vagoane cu solenoidul scos.
Dominatrix wrote:
In prezent mai e permisa aceasta "solutie"?
Cel putin pe CH PPC problema s-a rezolvat, foarte rar apare flec pe purtatorul celor de la Alexandria, la Dudesti au majoritatea (ma rog pe toate boghiurile) dar aici este de vina patinajul excesiv de pe linia 34.
La clasice unele au solenoidul dezactivat, dar depinde de vatmani. Cel putin pe linia 41 nu stiu sa fie vagoane cu solenoidul scos.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Utilizator anonim
181 este titular pe linia 25 iar 206 pe linia 11, ambele sunt singurele vagoane PPC de pe liniile pe care circula.
181 este titular pe linia 25 iar 206 pe linia 11, ambele sunt singurele vagoane PPC de pe liniile pe care circula.
- sloppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
sloppy
Am fost astazi cu vagonul #206 intre Apaca si Carrefour Orhideea ,toate bune si frumoase pana cand a plecat din statie de la Apaca si a mers mai repede a inceput sa zdrangane din toate incheieturile de nu puteai sa vorbesti cu persoana de langa tine .Care este problema cu aceste vagoane care zdrangane asa rau ,ca doar linia este noua .
Am fost astazi cu vagonul #206 intre Apaca si Carrefour Orhideea ,toate bune si frumoase pana cand a plecat din statie de la Apaca si a mers mai repede a inceput sa zdrangane din toate incheieturile de nu puteai sa vorbesti cu persoana de langa tine .Care este problema cu aceste vagoane care zdrangane asa rau ,ca doar linia este noua .
📖 Pagination options