Topic: Știri și articole din presă
823 posts, 250772 views
📖 Pagination options
- lecter
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Dominatrix
lecter wrote:Prin alte parti, unii au facut metrou acum vreo 30 -35 de ani, in speranta ca vor veni si inca tot nu au venit... Revenind la subiect, mi-e teama ca discutam discutii. Altele sunt prioritatile de extindere ale metroului bucurestean.
Cred ca scopul statiei "Lac Straulesti" este deservirea Petrom City...ulterior cred ca, asemanator cu Pipera, vor aparea din ce in ce mai multe cladiri de birouri pe-acolo, pe principiul "if you build it, they will come"
- francezu72
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
francezu72
am vazut si eu o harta cu statia laromet care ar fi amplasata langa benzinaria omv chiar in spatiu unde intoarce acum tramvaiul
se mai umeste si statia laminorului pentru ca este exact pe colt la intersectia cu bulevardu laminorului ... nu ma pricep la bransamente,macazuri si ce ati mai zis dumneavoastra e acolo... dar stiu ca unicul proiect este cel mentionat mai sus cu statia langa benzinarie pe bulevardul bucurestii noi
fabrica laromet acum numai functioneaza...din cate stiu a fost o fabrica unde se faceau diferite piese...nu stiu exact ce piese
se apucasera sa o demoleze ca sa ridice un mall cu cartier rezidential...dar a ramas doar panoul; nu s-a mai intampalt nimica
am vazut si eu o harta cu statia laromet care ar fi amplasata langa benzinaria omv chiar in spatiu unde intoarce acum tramvaiul
se mai umeste si statia laminorului pentru ca este exact pe colt la intersectia cu bulevardu laminorului ... nu ma pricep la bransamente,macazuri si ce ati mai zis dumneavoastra e acolo... dar stiu ca unicul proiect este cel mentionat mai sus cu statia langa benzinarie pe bulevardul bucurestii noi
fabrica laromet acum numai functioneaza...din cate stiu a fost o fabrica unde se faceau diferite piese...nu stiu exact ce piese
se apucasera sa o demoleze ca sa ridice un mall cu cartier rezidential...dar a ramas doar panoul; nu s-a mai intampalt nimica
- francezu72
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
francezu72
cu ceva timp in urma pe internet am gasit ceva de genu...
una din cele 2 variante ar fi ampasamentul statiilor - ambele pe bulevardul bucurestii noi
cu ceva timp in urma pe internet am gasit ceva de genu...
una din cele 2 variante ar fi ampasamentul statiilor - ambele pe bulevardul bucurestii noi
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Amplasamentul real este chiar sub bulevard. Il gasesti aici viewtopic.php?f=203&t=1174
Amplasamentul real este chiar sub bulevard. Il gasesti aici viewtopic.php?f=203&t=1174
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Utilizator anonim
Dupa ce in noiembrie v-am oferit in premiera prezentarea lucrarilor si noilor statii de pe M4 in aceasta seara urmeaza un nou reportaj
Dupa ce in noiembrie v-am oferit in premiera prezentarea lucrarilor si noilor statii de pe M4 in aceasta seara urmeaza un nou reportaj
IMG_2389.JPG (267.43 KB; downloaded 5904 times)
IMG_2523.JPG (211.51 KB; downloaded 5918 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Vizita de santier, prezentarea stadiului lucrarilor, in prezenta D-nei Anca Boagiu, Ministrul Transporturilor.
(restul detaliilor in reportajele lui #Utilizator anonim)
Lucrarile au fost prezentate de Directorul General Metrorex si directorii antreprizelor de constructii si instalatii, Somet si TIAB.
Statia Pajura.
Vizita de santier, prezentarea stadiului lucrarilor, in prezenta D-nei Anca Boagiu, Ministrul Transporturilor.
(restul detaliilor in reportajele lui #Utilizator anonim)
Lucrarile au fost prezentate de Directorul General Metrorex si directorii antreprizelor de constructii si instalatii, Somet si TIAB.
Statia Pajura.
DSC02041.jpg (106.25 KB; downloaded 5889 times)
DSC02042.jpg (103.88 KB; downloaded 5929 times)
DSC02043.jpg (85.83 KB; downloaded 5889 times)
DSC02045.jpg (115.5 KB; downloaded 5889 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Prin tunel cu 'Dacia pe sine'!
Prin tunel cu 'Dacia pe sine'!
DSC02046.jpg (123.77 KB; downloaded 5889 times)
DSC02047.jpg (115.94 KB; downloaded 5903 times)
DSC02048.jpg (99.06 KB; downloaded 5889 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Statia Bazilescu
Statia Bazilescu
DSC02049.jpg (111.62 KB; downloaded 5888 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Metrorex: Tronsonul 1 Mai – Parc Bazilescu va fi dat în folosinţă la 1 iulie
15 apr, 16:10 / B365
Directorul general al Metrorex, Gheorghe Udrişte, a declarat vineri că lucrările la tronsonul de metrou 1 Mai – Parc Bazilescu, însumând 3, 6 kilometri, cu două staţii, sunt realizate în proporţie de 75%, urmând ca la 1 iulie acesta să fie dat în folosinţă.
http://b365.ro/news/metrore ... a-1-iulie/
Metrorex: Tronsonul 1 Mai – Parc Bazilescu va fi dat în folosinţă la 1 iulie
15 apr, 16:10 / B365
Directorul general al Metrorex, Gheorghe Udrişte, a declarat vineri că lucrările la tronsonul de metrou 1 Mai – Parc Bazilescu, însumând 3, 6 kilometri, cu două staţii, sunt realizate în proporţie de 75%, urmând ca la 1 iulie acesta să fie dat în folosinţă.
http://b365.ro/news/metrore ... a-1-iulie/
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
rosetti61
La Bazilescu atat ramane din placare pe perete sau mai continua? Oricum jos trebuie sa fie ceva negru (sa reziste la murdarie) si pe tavan sa continue cu o culoare mai deschisa. Nu mai e ca in renderurile vechi, cu pereti grena - nuanta folosita in carourile de la statia urmatoare, la care sunt de efect si panourile perforate.
Sursa fotografiei via skyscrapercity
La Bazilescu atat ramane din placare pe perete sau mai continua? Oricum jos trebuie sa fie ceva negru (sa reziste la murdarie) si pe tavan sa continue cu o culoare mai deschisa. Nu mai e ca in renderurile vechi, cu pereti grena - nuanta folosita in carourile de la statia urmatoare, la care sunt de efect si panourile perforate.
Sursa fotografiei via skyscrapercity
De ce s-au dus cu finisajul pana in tunel?
ogn3990.jpg (86.08 KB; downloaded 5844 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Metroul Pajura-Parc Bazilescu circulă la 1 iulie
15 aprilie 2011, 17:26 | Autor: Aura Clara Marinescu
Panouri de tablă emailată, granit, gresie şi marmură românească sunt câteva dintre materialele de construcţii cu care s-a lucrat la amenajarea tronsonului 1Mai – Parc Bazilescu. Astăzi, directorul Metrorex Gheorghe Udrişte şi ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Anca Boagiu, au parcurs traseul staţiei Pajura-Parc Bazilescu într-o Dacie-papuc, pe post de drezină.
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 54144.html
Gheorghe Udrişte, a declarat ieri că lucrările la tronsonul de metrou 1 Mai – Parc Bazilescu, însumând 2,62 kilometri, cu două staţii, sunt realizate în proporţie de 80%, urmând ca la 1 iulie acesta să fie dat în folosinţă: „Lucrările la cele două staţii au fost începute în 1986-1987, iar lucrul la finisaje, instalaţii electrice şi calea de rulare a demarat în octombrie 2010. La 15 iunie vor începe probele, iar la 1 iulie se va da drumul circulaţiei”.
Costul lucrărilor de structură efectuate după anul 1990 a fost de 308 milioane lei.
Tot astăzi, a fost semnat contractul pentru construcţia Magistralei V Drumul Taberei-Universitate, între Max Boegl România şi Max Bögl Germania. Cei doi constructori vor realiza staţia şi depoul Valea Ialomiţei, pentru 231,67 milioane lei, linia urmând să fie deschisă în 2014.
16 trenuri noi
Metrorex a lansat un anunţ de licitaţie pentru achiziţia a 16 trenuri noi de metrou care vor circula pe Magistralele 1, 2 şi 3. Valoarea estimativă a contractului este de 107,2 milioane euro. Trenurile au în total 96 de vagoane şi vor înlocui garniturile vechi de tip IVA. În prezent, parcul de metrouri al Metrorex numără 44 de trenuri noi de tip Bombardier şi 31 de trenuri de construcţie veche de tip IVA. Noile trenuri vor avea sisteme antivandalism, la uşi şi geamuri.
Metroul Pajura-Parc Bazilescu circulă la 1 iulie
15 aprilie 2011, 17:26 | Autor: Aura Clara Marinescu
Panouri de tablă emailată, granit, gresie şi marmură românească sunt câteva dintre materialele de construcţii cu care s-a lucrat la amenajarea tronsonului 1Mai – Parc Bazilescu. Astăzi, directorul Metrorex Gheorghe Udrişte şi ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Anca Boagiu, au parcurs traseul staţiei Pajura-Parc Bazilescu într-o Dacie-papuc, pe post de drezină.
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 54144.html
Gheorghe Udrişte, a declarat ieri că lucrările la tronsonul de metrou 1 Mai – Parc Bazilescu, însumând 2,62 kilometri, cu două staţii, sunt realizate în proporţie de 80%, urmând ca la 1 iulie acesta să fie dat în folosinţă: „Lucrările la cele două staţii au fost începute în 1986-1987, iar lucrul la finisaje, instalaţii electrice şi calea de rulare a demarat în octombrie 2010. La 15 iunie vor începe probele, iar la 1 iulie se va da drumul circulaţiei”.
Costul lucrărilor de structură efectuate după anul 1990 a fost de 308 milioane lei.
Tot astăzi, a fost semnat contractul pentru construcţia Magistralei V Drumul Taberei-Universitate, între Max Boegl România şi Max Bögl Germania. Cei doi constructori vor realiza staţia şi depoul Valea Ialomiţei, pentru 231,67 milioane lei, linia urmând să fie deschisă în 2014.
16 trenuri noi
Metrorex a lansat un anunţ de licitaţie pentru achiziţia a 16 trenuri noi de metrou care vor circula pe Magistralele 1, 2 şi 3. Valoarea estimativă a contractului este de 107,2 milioane euro. Trenurile au în total 96 de vagoane şi vor înlocui garniturile vechi de tip IVA. În prezent, parcul de metrouri al Metrorex numără 44 de trenuri noi de tip Bombardier şi 31 de trenuri de construcţie veche de tip IVA. Noile trenuri vor avea sisteme antivandalism, la uşi şi geamuri.
Fotografii: Ionel Puica
12.jpg (12.23 KB; downloaded 5840 times)
Fotografii: Ionel Puica
4.jpg (50.89 KB; downloaded 5848 times)
Fotografii: Ionel Puica
41.jpg (45.71 KB; downloaded 5852 times)
Fotografii: Ionel Puica
42.jpg (48.53 KB; downloaded 5845 times)
Fotografii: Ionel Puica
43.jpg (24.65 KB; downloaded 5840 times)
Fotografii: Ionel Puica
44.jpg (46.76 KB; downloaded 5840 times)
- mindmasster
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
De ce nu s-or fi placat si pe tronsonul 1Mai-GdN2 peretii statiilor si s-a preferat economia crunta ? Vom avea un contrast evident intre "vechea" si "noua" M4...
Ce este culoarul lung din ultima poza ? Banuiesc ca este de la Pajura..
De ce nu s-or fi placat si pe tronsonul 1Mai-GdN2 peretii statiilor si s-a preferat economia crunta ? Vom avea un contrast evident intre "vechea" si "noua" M4...
Ce este culoarul lung din ultima poza ? Banuiesc ca este de la Pajura..
📖 Pagination options