Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"
4373 posts, 994934 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
shoppy
Evident ca important este profitul, mai ales atunci cand nu ai nici un control asupra mentenantei, nu poti sa te gandesti la imaginea firmei cand nu poti controla ce face clientul cu produsul, mai ales ca intr-o republica bananiera se poate intampla orice.
Daca vreti o masina buna lauti una germana de 25.000, eu nu am vazut Audi, BMW sau chiar VW Jetta sau Passat ruginit, restul sunt troace gandite sa fie cat mai ieftine si produse prin Romania, Turcia sau Maroc, indiferent de marca.
Evident ca important este profitul, mai ales atunci cand nu ai nici un control asupra mentenantei, nu poti sa te gandesti la imaginea firmei cand nu poti controla ce face clientul cu produsul, mai ales ca intr-o republica bananiera se poate intampla orice.
Daca vreti o masina buna lauti una germana de 25.000, eu nu am vazut Audi, BMW sau chiar VW Jetta sau Passat ruginit, restul sunt troace gandite sa fie cat mai ieftine si produse prin Romania, Turcia sau Maroc, indiferent de marca.
- oache81
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
oache81
Eu personal sunt total impotriva firmelor germane la masini pentru ca nu au pic de imaginatie si inovatie, acum mi-am luat masina germana pentru ca asa a fost cel mai bun raport calitate pret.Si apropo de asta, ieri am fost sa-mi pun senzori de parcare si a trebuit dat jos stopul stanga.Cand l-a dat jos, surpriza, bara spate nu avea toate suruburile, masina luata nou nouta de mine din showroom, asa ca sa fim seriosi.Plus scandalul cu noxele pentru ca n-au fost si nu or sa fie niciodata in stare sa faca motoare performante.Cum de numai la masinile nemtesti trebuie sa schimbi turbina la 60.000 si de ce 2.0tdi mananca 1 litru de ulei la fiecare plin(asta scrie chiar in carte ca e permis ca sa nu te duci sa le dai cu masina in cap)
Eu personal sunt total impotriva firmelor germane la masini pentru ca nu au pic de imaginatie si inovatie, acum mi-am luat masina germana pentru ca asa a fost cel mai bun raport calitate pret.Si apropo de asta, ieri am fost sa-mi pun senzori de parcare si a trebuit dat jos stopul stanga.Cand l-a dat jos, surpriza, bara spate nu avea toate suruburile, masina luata nou nouta de mine din showroom, asa ca sa fim seriosi.Plus scandalul cu noxele pentru ca n-au fost si nu or sa fie niciodata in stare sa faca motoare performante.Cum de numai la masinile nemtesti trebuie sa schimbi turbina la 60.000 si de ce 2.0tdi mananca 1 litru de ulei la fiecare plin(asta scrie chiar in carte ca e permis ca sa nu te duci sa le dai cu masina in cap)
- GPS
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
TibiV
Iar aici ar trebui să inceapă cu "La trenurile..." sau "La ramele...".
Dar asta este un fel de cacofonie permisă, se pare...
Gen "La B1 TV am vazut...."
PS
Termenul "cacofonie" există...
Termenul "labefonie" o exista ?...
(Glumesc, evident... Dar se repeta cam des in vorbirea curenta... Acum nu'sh ce sa zic... Mute patrupede se deplaseaza in 4/2 labe... O fi OK, nu o fi... )
Steff wrote:
La BM cum de nu exista astfel de vibrații?
Iar aici ar trebui să inceapă cu "La trenurile..." sau "La ramele...".
Dar asta este un fel de cacofonie permisă, se pare...
Gen "La B1 TV am vazut...."
PS
Termenul "cacofonie" există...
Termenul "labefonie" o exista ?...
(Glumesc, evident... Dar se repeta cam des in vorbirea curenta... Acum nu'sh ce sa zic... Mute patrupede se deplaseaza in 4/2 labe... O fi OK, nu o fi... )
- lucica
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
lucica
#350 ceva mai devreme în probe
Exclusivitate foto: Tudor Eugen
#350 ceva mai devreme în probe
Exclusivitate foto: Tudor Eugen
FB_IMG_1488149000605.jpg (10.41 KB; downloaded 2732 times)
- macheta218
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
GPS
350 ar fi al cincilea refăcut ca V3A-93, destul de bătrânel oricum tramvaiul...
350 ar fi al cincilea refăcut ca V3A-93, destul de bătrânel oricum tramvaiul...
- Nicu24
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
GPS
Daca cifrele numărului de parc le inversezi ușor, nu același lucru pot spune despre cele ale numărului de înmatriculare... Mie unul nu îmi seamănă cu cel al lui 053, si ca sa nu zică lumea ca vorbesc prostii, pun si o imagine cu 350.
Daca cifrele numărului de parc le inversezi ușor, nu același lucru pot spune despre cele ale numărului de înmatriculare... Mie unul nu îmi seamănă cu cel al lui 053, si ca sa nu zică lumea ca vorbesc prostii, pun si o imagine cu 350.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
andrei11
E clar ca avem 2 tramvaie 350... A doua poza cand e facuta ? Esti sigur ca mai exista tramvaiul respectiv ?
In poza postata delucica si eu vad tot 350...
E clar ca avem 2 tramvaie 350... A doua poza cand e facuta ? Esti sigur ca mai exista tramvaiul respectiv ?
In poza postata delucica si eu vad tot 350...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
Deja m-am săturat de discuția asta stupidă: voi ați auzit de trucaj, editare foto?
În poză este de fapt vagonul #053, la care s-a ”umblat” puțin. Mare chestie! Atâtea lamentări...
@Andrei11 & GPS: cred că aveți idee că #350 este pozat la Granitul, iar acolo au trecut ceva ani de când nu mai ajunge tramvaiul...
V3A-93 #350 este întradevăr în URAC!!!
Deja m-am săturat de discuția asta stupidă: voi ați auzit de trucaj, editare foto?
În poză este de fapt vagonul #053, la care s-a ”umblat” puțin. Mare chestie! Atâtea lamentări...
@Andrei11 & GPS: cred că aveți idee că #350 este pozat la Granitul, iar acolo au trecut ceva ani de când nu mai ajunge tramvaiul...
V3A-93 #350 este întradevăr în URAC!!!
- GPS
-
Posted:
-
- zapacitu
-
Posted:
-
- AlexMisuRailfan
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
AlexMisuRailfan
Nu-s tramvaie sau.......? pana aseara n-am mai vazut bidirectionale in 46...eu am vazut doua, 4039 si 037...
Nu-s tramvaie sau.......? pana aseara n-am mai vazut bidirectionale in 46...eu am vazut doua, 4039 si 037...
📖 Pagination options