Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"
4373 posts, 994935 views
📖 Pagination options
- mcosmin
-
Posted:
-
- mcosmin
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
ByOnu
Nu am gresit nimic, sunt la clubul potrivit. Caut niste opinii. Ma intreb daca lista este reala, cum de nu a fost preluata de presa?
Nu am gresit nimic, sunt la clubul potrivit. Caut niste opinii. Ma intreb daca lista este reala, cum de nu a fost preluata de presa?
- aztec
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
aztec
Pai lista aia cuprinde nume si cnp.
Banuiesc ca sunt persoane in varsta.
De verificat,banuiesc ca este destulde simplu si pt un novice, exista prin anii 2000 un programel cu nume,cnp si adresa, la liber ...poate se mai gaseste pe undeva.
Daca numele, sectorul si cnp-ulcorespund,poate fi o banuiala ca ar fi adwevarata,dar nu certitudine,pt ca se pot face astfel deliste usor si false...
Problema apare camai nou CNP-uleste parca considerat data cu caracter personal... decii cam ciudat
Pai lista aia cuprinde nume si cnp.
Banuiesc ca sunt persoane in varsta.
De verificat,banuiesc ca este destulde simplu si pt un novice, exista prin anii 2000 un programel cu nume,cnp si adresa, la liber ...poate se mai gaseste pe undeva.
Daca numele, sectorul si cnp-ulcorespund,poate fi o banuiala ca ar fi adwevarata,dar nu certitudine,pt ca se pot face astfel deliste usor si false...
Problema apare camai nou CNP-uleste parca considerat data cu caracter personal... decii cam ciudat
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Florinds
Cred ca in baza listelor vin banutii... )
Persoanele nu sunt atat de in varsta, vad nascuti in '83, '77, chiar si cu '9x...
Cred ca in baza listelor vin banutii... )
Persoanele nu sunt atat de in varsta, vad nascuti in '83, '77, chiar si cu '9x...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
cris_m
L-am avut si eu pe un calculator mai vechi, am vrut sa-l pun pe unul mai nou, dar nu cred ca mai sunt compatibile...
Daca totusi il gasiti si va merge, incercati sa taiati legatura cu reteaua in timp ce-l folositi. Preventiv.
aztec wrote:
De verificat,banuiesc ca este destulde simplu si pt un novice, exista prin anii 2000 un programel cu nume,cnp si adresa, la liber ...poate se mai gaseste pe undeva.
L-am avut si eu pe un calculator mai vechi, am vrut sa-l pun pe unul mai nou, dar nu cred ca mai sunt compatibile...
Daca totusi il gasiti si va merge, incercati sa taiati legatura cu reteaua in timp ce-l folositi. Preventiv.
- oache81
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
oache81
Treaba cu ruginitul si calitatea proasta e valabila peste tot.
Eu ma uit la masina noua pe care am cumparat-o si care e cu mult mai slaba calitativ la materiale (tabla, plastice, tot ce vrei) fata de cea dinainte care era fabricata in 2006.
Pretul a fost cam acelasi, in jur de 15.000 de euro deci nu asta e un criteriu.
Problema e ca materialele sunt din ce in ce mai proaste, tabla e tratata din ce in ce mai putin, plasticele sunt facute din ce in ce mai subtiri si vopsite din ce in ce mai putin si asa mai departe.
Asta e o practica generala, nu stiu daca doar in UE sau peste tot in lume, dar cert e ca daca iei acuma de exemplu un scaun din lemn nu o sa reziste 100 de ani asa cum avem fiecare prin casa macar cate un exemplar ascuns printr-un colt.Pai mie mi-ar fi frica sa ma urc pe un scaun din asta nou ca sa schimb un bec, d-aia si pastrez din ala vechi ca stiu ca pot sa ma bazez pe el.
Asa ca nu va ganditi ca daca o sa fie BM nu o sa rugineasca peste 2 ani ca s-ar putea sa fie exact la fel.
mcosmin wrote:
Pret 100%, criterii de performanta mai dure. Asa cum ar trebui sa fie, dar ca la noi, la nimeni.
Treaba cu ruginitul si calitatea proasta e valabila peste tot.
Eu ma uit la masina noua pe care am cumparat-o si care e cu mult mai slaba calitativ la materiale (tabla, plastice, tot ce vrei) fata de cea dinainte care era fabricata in 2006.
Pretul a fost cam acelasi, in jur de 15.000 de euro deci nu asta e un criteriu.
Problema e ca materialele sunt din ce in ce mai proaste, tabla e tratata din ce in ce mai putin, plasticele sunt facute din ce in ce mai subtiri si vopsite din ce in ce mai putin si asa mai departe.
Asta e o practica generala, nu stiu daca doar in UE sau peste tot in lume, dar cert e ca daca iei acuma de exemplu un scaun din lemn nu o sa reziste 100 de ani asa cum avem fiecare prin casa macar cate un exemplar ascuns printr-un colt.Pai mie mi-ar fi frica sa ma urc pe un scaun din asta nou ca sa schimb un bec, d-aia si pastrez din ala vechi ca stiu ca pot sa ma bazez pe el.
Asa ca nu va ganditi ca daca o sa fie BM nu o sa rugineasca peste 2 ani ca s-ar putea sa fie exact la fel.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Florinds
Daca e pret 100%, nu mai ai ce cauta cu criteriile de performanta.
Pe principiu asta, ai cumpara un cotet in loc de casa si o Dacie de 2000 RON.
Daca e pret 100%, nu mai ai ce cauta cu criteriile de performanta.
Pe principiu asta, ai cumpara un cotet in loc de casa si o Dacie de 2000 RON.
- oache81
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
oache81
Eu unul as cere garantie minim 5 ani.
Atunci s-ar gandi si producatorul sa puna componente mai de calitate.
Acum nu mai se tine cont de tolerante, totul e facut sa reziste fix cat e proiectat + maxim 5 la suta.
Pun pariu ca daca ai lua o IVA si ai trage alta IVA nu s-ar intampla nimic toata ziua, astea noi sunt gandite sa merga maxim o statie asa, pe urma crapa (crapa ele si cand sunt prea multi calatori).
Eu unul as cere garantie minim 5 ani.
Atunci s-ar gandi si producatorul sa puna componente mai de calitate.
Acum nu mai se tine cont de tolerante, totul e facut sa reziste fix cat e proiectat + maxim 5 la suta.
Pun pariu ca daca ai lua o IVA si ai trage alta IVA nu s-ar intampla nimic toata ziua, astea noi sunt gandite sa merga maxim o statie asa, pe urma crapa (crapa ele si cand sunt prea multi calatori).
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
mcosmin
M-ai inteles gresit. Criteriile de performanta se aplica primele si elimina 90% din concurenti. Cei care raman sunt siguri ca vor atinge criteriile tale, deci poti sa iei linistit pretul cel mai mic din astia care au ramas.
Tu ce credeai, ca il iei direct pretul cel mai mic si apoi pui criteriile de performanta?
Sistemul de la Metrorex este netransparent si vulnerabil la coruptie, e facut special ca sa poata sa castige cine trebuie si nu cine merita. Am avut noroc cu Bombardierele (discutabil) dar ne-am luat teapa la CAF.
@oache81
Durata minima de viata a unui tren tinde la 30 de ani. Nu este sustenabil nici pentru vanzator nici pentru cumparator sa iti schimbi tot materialul rulant odata la 5 ani. Una e masina, care este facuta sa fie consumabila (din varimotive, unele tin si de siguranta rutiera) si cu totul alta e un tren.
Florinds wrote:
Daca e pret 100%, nu mai ai ce cauta cu criteriile de performanta.
Pe principiu asta, ai cumpara un cotet in loc de casa si o Dacie de 2000 RON.
M-ai inteles gresit. Criteriile de performanta se aplica primele si elimina 90% din concurenti. Cei care raman sunt siguri ca vor atinge criteriile tale, deci poti sa iei linistit pretul cel mai mic din astia care au ramas.
Tu ce credeai, ca il iei direct pretul cel mai mic si apoi pui criteriile de performanta?
Sistemul de la Metrorex este netransparent si vulnerabil la coruptie, e facut special ca sa poata sa castige cine trebuie si nu cine merita. Am avut noroc cu Bombardierele (discutabil) dar ne-am luat teapa la CAF.
@oache81
Durata minima de viata a unui tren tinde la 30 de ani. Nu este sustenabil nici pentru vanzator nici pentru cumparator sa iti schimbi tot materialul rulant odata la 5 ani. Una e masina, care este facuta sa fie consumabila (din varimotive, unele tin si de siguranta rutiera) si cu totul alta e un tren.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
shoppy
IVA este o improvizatie transformata din temporar in permanent ca orice improvizatie respectabila, IVA ca si cum ai pune scaune intr-un camion ca sa transporti calatori si dupaia ai zice ca uite ce buna e ca poate sa remorcheze alt camion, demareaza bine si poti sa dai cu ea in gropi, evident ca este buna, este practic un camion facut sa transporte 20t dar plimbat de colo-colo gol(sau cu 2-3t acolo), daca se introduceau vagoanele intermediare dupaia ne mai gandeam cat de buna este.
Asta cu asigurarea calitatii este o problema complicata, si eu cred ca trebuie pusa garantie 5 ani, mai ales daca stiu ca vine alta firma si face dupa aceea mentenanta, practic lor li se rupe ce se intampla dupa garantie.
Sa lasam masinile de 15.000 euro romanisme sau turcisme, nu prea au legatura.
IVA este o improvizatie transformata din temporar in permanent ca orice improvizatie respectabila, IVA ca si cum ai pune scaune intr-un camion ca sa transporti calatori si dupaia ai zice ca uite ce buna e ca poate sa remorcheze alt camion, demareaza bine si poti sa dai cu ea in gropi, evident ca este buna, este practic un camion facut sa transporte 20t dar plimbat de colo-colo gol(sau cu 2-3t acolo), daca se introduceau vagoanele intermediare dupaia ne mai gandeam cat de buna este.
Asta cu asigurarea calitatii este o problema complicata, si eu cred ca trebuie pusa garantie 5 ani, mai ales daca stiu ca vine alta firma si face dupa aceea mentenanta, practic lor li se rupe ce se intampla dupa garantie.
Sa lasam masinile de 15.000 euro romanisme sau turcisme, nu prea au legatura.
- oache81
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
oache81
Masinile nu sunt romanesti sau turcesti una e frantuzeasca si alta germana, dar nu conteaza asta, am dat exemplul asta dar e valabil si la noile constructii fata de blocurile vechi si tot asa.Totul e facut la limita, inainte toate masinile de spalat aveau cuva de inox de exemplu, toate canapelele erau din piele ca nu exista vinilin si nici nu existau casetofoane cu wati "pmpo".In ziua de azi toti producatorii se gandesc doar la profit nimeni nu se mai gandeste la calitate.Daca e produsul proat asta e, inta in faliment si fac alta fabrica 5 metri mai incolo.Raspunderea iar e mult mai mica, inainte pedepsele erau mult mai mari daca greseai ceva si se electrocuta cineva sau ii cadea un dulap in cap,etc.Nu ii mai pasa nimanui de altceva decat de bani
Masinile nu sunt romanesti sau turcesti una e frantuzeasca si alta germana, dar nu conteaza asta, am dat exemplul asta dar e valabil si la noile constructii fata de blocurile vechi si tot asa.Totul e facut la limita, inainte toate masinile de spalat aveau cuva de inox de exemplu, toate canapelele erau din piele ca nu exista vinilin si nici nu existau casetofoane cu wati "pmpo".In ziua de azi toti producatorii se gandesc doar la profit nimeni nu se mai gandeste la calitate.Daca e produsul proat asta e, inta in faliment si fac alta fabrica 5 metri mai incolo.Raspunderea iar e mult mai mica, inainte pedepsele erau mult mai mari daca greseai ceva si se electrocuta cineva sau ii cadea un dulap in cap,etc.Nu ii mai pasa nimanui de altceva decat de bani
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
andrei11
Colegul oache 81 are perfecta dreptate. Pot da si eu multe exemple in acest sens dar ma abtin.
Colegul oache 81 are perfecta dreptate. Pot da si eu multe exemple in acest sens dar ma abtin.
📖 Pagination options