Topic: Tatra T4R
2732 posts, 673649 views
📖 Pagination options
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
idk_vlad
Trebuie urgent să fie luate V3A-urile transferate la Colentina înapoi la Militari, să nu se mai repete repartizări de genu. Dar de curiozitate, nu găseau şi ei vreun Bucur 1 funcţional prin depou să-l bage aici? Mi-e greu să cred că nu mai era disponibil niciunul...
Trebuie urgent să fie luate V3A-urile transferate la Colentina înapoi la Militari, să nu se mai repete repartizări de genu. Dar de curiozitate, nu găseau şi ei vreun Bucur 1 funcţional prin depou să-l bage aici? Mi-e greu să cred că nu mai era disponibil niciunul...
- TPB
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
TPB
Din ce știu, circulă toate albastrele din seria 3005-3011 alături de 3003 care a revenit săptămâna aceasta, atât pe 25, cât și pe linia 10.
Cât despre V3A-uri, deși mai bine am discuta într-un alt topic, cu excepția lui 254, ar reveni la Militari (091, 347, 268 cel puțin) doar dacă ar fi mai multe Astre Imperio defecte.
Încep să mă întreb dacă aceste tramvaie Tatra vor mai circula cu călători și în vara anului viitor...
Din ce știu, circulă toate albastrele din seria 3005-3011 alături de 3003 care a revenit săptămâna aceasta, atât pe 25, cât și pe linia 10.
Cât despre V3A-uri, deși mai bine am discuta într-un alt topic, cu excepția lui 254, ar reveni la Militari (091, 347, 268 cel puțin) doar dacă ar fi mai multe Astre Imperio defecte.
Încep să mă întreb dacă aceste tramvaie Tatra vor mai circula cu călători și în vara anului viitor...
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
idk_vlad
Mai sunt active 12 vagoane și mai sunt de venit 30 de Imperio-uri. Teoretic, ar trebui ca cele 30 de Imperio-uri să le înlocuiască, dar te poți aștepta la orice din partea STB.
Mai sunt active 12 vagoane și mai sunt de venit 30 de Imperio-uri. Teoretic, ar trebui ca cele 30 de Imperio-uri să le înlocuiască, dar te poți aștepta la orice din partea STB.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Nenea_titi
De pomană, Imperio nu se repară (încă) la sârmă și ciocan. În plus, la ce exploatare este, casarea tatrelor și Imperio care stau la gard din diverse motive (defecte, accidente sau scadente la revizie), nu va fi ceva de dorit. Vor trebui să aibă ceva pe care să se bazeze, iar tatrele sunt o soluție comodă. Scoate turele la stradă . Tatrele au dovedit fiabilitate iar V3A se poate cârpi în fel și chip. Probabil tatrele vor sta în conservare și scoase doar în situații extreme.
De pomană, Imperio nu se repară (încă) la sârmă și ciocan. În plus, la ce exploatare este, casarea tatrelor și Imperio care stau la gard din diverse motive (defecte, accidente sau scadente la revizie), nu va fi ceva de dorit. Vor trebui să aibă ceva pe care să se bazeze, iar tatrele sunt o soluție comodă. Scoate turele la stradă . Tatrele au dovedit fiabilitate iar V3A se poate cârpi în fel și chip. Probabil tatrele vor sta în conservare și scoase doar în situații extreme.
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
idk_vlad
La Militari sunt 24 de Imperio-uri (12 pentru 25, 12 pentru 10). Sunt 8 tramvaie Bucur 1 disponibile + V3A-93-ul 254, deci în total 9 vagoane non-Tatra (cu excepția Imperio-urilor). Militari are 16 ture pe linia 25, 12 dintre care sunt cu Imperio și 4 non-Imperio. Deci rezultă că 9-4=5 tramvaie disponibile non-Tatra. Astăzi a circulat și 3011 pe linia 10, deci 4 tramvaie non-Tatra disponibile.
Dacă sunt 4 tramvaie disponibile, de ce a fost necesară repartizarea unei Tatre pe 25?
La Militari sunt 24 de Imperio-uri (12 pentru 25, 12 pentru 10). Sunt 8 tramvaie Bucur 1 disponibile + V3A-93-ul 254, deci în total 9 vagoane non-Tatra (cu excepția Imperio-urilor). Militari are 16 ture pe linia 25, 12 dintre care sunt cu Imperio și 4 non-Imperio. Deci rezultă că 9-4=5 tramvaie disponibile non-Tatra. Astăzi a circulat și 3011 pe linia 10, deci 4 tramvaie non-Tatra disponibile.
Dacă sunt 4 tramvaie disponibile, de ce a fost necesară repartizarea unei Tatre pe 25?
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Cezar210
Teoretic avem șanse mari de a vedea Tatra și la anul, pentru ca abia în contractul următoarei licitații de tramvaie noi este specificata înlocuirea vagoanelor Tatra.
Teoretic avem șanse mari de a vedea Tatra și la anul, pentru ca abia în contractul următoarei licitații de tramvaie noi este specificata înlocuirea vagoanelor Tatra.
- tibi227
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
tibi227
Care contract? Nici nu avem încă o licitație făcută în privința unei noi achiziții de tramvaie din ce știu
Care contract? Nici nu avem încă o licitație făcută în privința unei noi achiziții de tramvaie din ce știu
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
idk_vlad
Mai este o licitaţie ce prevede achiziţionarea a 250 de tramvaie noi prin PNRR de 27/36 metri, deşi nu cred că s-a mai făcut ceva cu ea
Mai este o licitaţie ce prevede achiziţionarea a 250 de tramvaie noi prin PNRR de 27/36 metri, deşi nu cred că s-a mai făcut ceva cu ea
- Cezar210
-
Posted:
-
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
LucaTB
3317 intrând în terminalul C.F.R. Progresul pe linia 25:
3317 intrând în terminalul C.F.R. Progresul pe linia 25:
3317 - 25 - 22.12.2023.jpg (1.63 MB; downloaded 1390 times)
- 1689
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
1689
Ma uit cu tristete la aceasta imagine…
Nu mai exista nici o linie dreapta sau suprafata plana pe acest vagon…
Pina nici afisajul frontal nu mai este aliniat, acoperisul (parca) e facut din bucati, barele din fata parc-ar fi doua profile prinse cumva sa stea acolo, partea frontala arata ca dupa bombardament…
Si duck tape-ul ala gri care “izoleaza” fostele cuple vine ca o incununare a unei improvizatii gotesti care circula - inca - pe traseele *TB la sfirsitul anului 2023…
Mi-s dragi Tatrele, dar nu aratind in halul asta deplorabil…
Ma uit la el si vad o epava pe boghiuri.
PS: ca sa inchei, totusi, intr-o nota pozitiva, pare ca sasiul nu este atit de afectat, inca nu e curbat in dreptul usii din mijloc.
Ma uit cu tristete la aceasta imagine…
Nu mai exista nici o linie dreapta sau suprafata plana pe acest vagon…
Pina nici afisajul frontal nu mai este aliniat, acoperisul (parca) e facut din bucati, barele din fata parc-ar fi doua profile prinse cumva sa stea acolo, partea frontala arata ca dupa bombardament…
Si duck tape-ul ala gri care “izoleaza” fostele cuple vine ca o incununare a unei improvizatii gotesti care circula - inca - pe traseele *TB la sfirsitul anului 2023…
Mi-s dragi Tatrele, dar nu aratind in halul asta deplorabil…
Ma uit la el si vad o epava pe boghiuri.
PS: ca sa inchei, totusi, intr-o nota pozitiva, pare ca sasiul nu este atit de afectat, inca nu e curbat in dreptul usii din mijloc.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
shoppy
Pai dupa banda adeziva asi spune ca a fost un vagon slave, deci o vreme a fost protejat ca buselile si le-a luat vagonul master.
Pai dupa banda adeziva asi spune ca a fost un vagon slave, deci o vreme a fost protejat ca buselile si le-a luat vagonul master.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Gabi23
Toate vagoanele au avut mufe pentru cuplare. Banda adezivă e o improvizație "anti-frig".
Cât despre 3317, a fost mai mulți ani vagon-slave (master era 3316 până în anul 2011, apoi cuplat cu diverse până în anul 2015). Iar de la ultimul RK din anul 2016 nu a fost cuplat cu nimic rămânând solo.
Toate vagoanele au avut mufe pentru cuplare. Banda adezivă e o improvizație "anti-frig".
Cât despre 3317, a fost mai mulți ani vagon-slave (master era 3316 până în anul 2011, apoi cuplat cu diverse până în anul 2015). Iar de la ultimul RK din anul 2016 nu a fost cuplat cu nimic rămânând solo.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Nenea_titi
Dacă mai au vagoane master, de bun simț ar fi să le cupleze când merg pe 25, asta dacă nu au Imperio, V3A, Bucur V2A-t . Asta dacă mai au vagoane master și mai funcționează sistemul.
Cât despre noua licitație, ies la pensie și copiii cred.
Dacă mai au vagoane master, de bun simț ar fi să le cupleze când merg pe 25, asta dacă nu au Imperio, V3A, Bucur V2A-t . Asta dacă mai au vagoane master și mai funcționează sistemul.
Cât despre noua licitație, ies la pensie și copiii cred.
📖 Pagination options