Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
2709 posts, 457793 views
📖 Pagination options
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a
ADY881
Era si logic ca are scopul precizat de tine, insa intrebarea ramane, de ce facem o chestie buna, dar ne inecam ca cineva bronzat, la mal?
Robert24 wrote:
Bordura aia nu e ca sa nu intri pe linia de tramvai. E ca sa nu intorci... Dar a capatat si prima intrebuintare...
Era si logic ca are scopul precizat de tine, insa intrebarea ramane, de ce facem o chestie buna, dar ne inecam ca cineva bronzat, la mal?
- clt
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a
clt
Dupa finalizarea acestei diametrale, m-am gandit la o noua diametrala, de data asta Diametrala Est-Vest, atasez desen. Traseul ar cam fi : Prelungirea Ghencea - "bd. Uranus" - Piata Libertatii - bd. Octavian Goga - Calea Dudesti - Dristor - bd. Camil Ressu - bd. Theodor Pallady. Prin realizarea acestei diametrale est-vest, s-ar putea reabilita si Calea Dudesti care este dezastruoasa si o resistematizare la Parcul Carol.
Ce parere aveti?
Dupa finalizarea acestei diametrale, m-am gandit la o noua diametrala, de data asta Diametrala Est-Vest, atasez desen. Traseul ar cam fi : Prelungirea Ghencea - "bd. Uranus" - Piata Libertatii - bd. Octavian Goga - Calea Dudesti - Dristor - bd. Camil Ressu - bd. Theodor Pallady. Prin realizarea acestei diametrale est-vest, s-ar putea reabilita si Calea Dudesti care este dezastruoasa si o resistematizare la Parcul Carol.
Ce parere aveti?
Screenshot (9).png (666.03 KB; downloaded 4367 times)
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a
ADY881
Eu as fi PRO punerea la punct al Inelului Principal, diametrala asta e firesc greseala(Uranus), de ce sa mai face una, dubla?
Eu as fi PRO punerea la punct al Inelului Principal, diametrala asta e firesc greseala(Uranus), de ce sa mai face una, dubla?

- Serban
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a
Serban
S-a marcat traseul pentru biciclete inclusiv in zona pastilei despre care vorbeati. Deci presupun ca se va respecta de catre biciclisti.
S-a marcat traseul pentru biciclete inclusiv in zona pastilei despre care vorbeati. Deci presupun ca se va respecta de catre biciclisti.
- clt
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a
clt
Din moment ce bd. Unirii va deveni o parte pietonal, ar cam trebui. Aceste doua diametrale se intersecteaza cu Inelul Principal. Eu as continua diametrala la Nord pana in Aviatiei, si la Sud pana in Sos. Salaj, intersectie cu Calea Ferentari. Toate avand cate 4 benzi pe sens.
ADY881 wrote:
Eu as fi PRO punerea la punct al Inelului Principal, diametrala asta e firesc greseala(Uranus), de ce sa mai face una, dubla?
Din moment ce bd. Unirii va deveni o parte pietonal, ar cam trebui. Aceste doua diametrale se intersecteaza cu Inelul Principal. Eu as continua diametrala la Nord pana in Aviatiei, si la Sud pana in Sos. Salaj, intersectie cu Calea Ferentari. Toate avand cate 4 benzi pe sens.
-
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a
URANUS
Semafoarele sunt functionale, singurul pe galben intermitent fiind cel de la trecerea de pietoni de dupa bifurcatia cu Golescu.
Semafoarele sunt functionale, singurul pe galben intermitent fiind cel de la trecerea de pietoni de dupa bifurcatia cu Golescu.
-
- Budy187
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Budy187
Si pentru tramvaie ?
ANTENA wrote:
http://m.mediafax.ro/social/bucurestenii ... 11886974
De astăzi gata, VERDE!
Si pentru tramvaie ?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Yannick
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a
Yannick
Am trecut un pic mai devreme prin zona, se circula si era destul de multa politie, lucrarea arata bine si probabil isi va arata utilitatea.
Cateva aspecte negative:
Probabil pistele de biciclisti vor fi ocupate de masinile care vor urca si pe trotuar
Muuuuuuuulte semfoare care nu sunt sincronizate, momentan sper, de la Piata Victoriei pana in splai am facut 10 minute desi erau doar cateva masini.
Dupa intersectia cu Stirbei Voda inspre splai drumul se ingusteaza la o singura banda din cauza masinilor parcate si aici nici nu exista pista de biciclisti.
Am trecut un pic mai devreme prin zona, se circula si era destul de multa politie, lucrarea arata bine si probabil isi va arata utilitatea.
Cateva aspecte negative:
Probabil pistele de biciclisti vor fi ocupate de masinile care vor urca si pe trotuar
Muuuuuuuulte semfoare care nu sunt sincronizate, momentan sper, de la Piata Victoriei pana in splai am facut 10 minute desi erau doar cateva masini.
Dupa intersectia cu Stirbei Voda inspre splai drumul se ingusteaza la o singura banda din cauza masinilor parcate si aici nici nu exista pista de biciclisti.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a
ADY881
Refritor la Unirii, si eu il vad pietonal+ tramvai pe centru, insa se pot organiza sensuri unice pe Calarasi(E-V) si pe O.Goga- Vitan(V-E). Insa diferenta intre ideea ta si a mea, consta in faptul ca tu le oferi soferilor o cale directa(adica ii ajuti sa traverseze centrul(lunand in considerenta ca dinspre E cel mai mult trafic e injectat de pe A2- C.Ressu), adica favorizezi traversarea centrului pe auto, iar eu prin traseul meu la fel ofer aceasta posibilitate, insa cu "frangerea" traseului, aidca acei ce vin de pe A2- C.Ressu pentru a ajunge in V capitalei vor fi nervoiti sa faca dreapta pe Inelul Principal si dupa in Muncii sa faca stanga spre Calarasilor(desi acelasi sofer ar fi avut la dispozitie pasajul Muncii, ce il va teleporta mai departe pe Inelul Principal(ce e mult mai rapid). Si daca primaria s-ar ocupa de acest inel(adica transformarea lui in bulevard expres), majoritatea ar fi renuntat la traversarea centrului si ar circula pe Inelul Principal.

Referitor la traseul tau, marcat de mine cu NEGRU, acolo ai probleme deoarece in Rahova ai pe traseu Blocuri de 9 etaje, pe care sa le demolezi nu poti, unica sansa este sa faci un tunel scump sub ele, dar ar merita rezultatul (mai multe maisni in centru , mai multa aglomeratie) banii bagati in acel tunel? Dupa traseul tau taie un cartier vechi pitoresc cu un relief interesant(ar fi nevoie de demolari de imobile istorice, ce spre deosebire de Buzesti sunt populate de oameni civilizati, la fel e cazul Marasesti si Dudesti).
Daca vrem un centru civilizat, frumos, putin poluat, populat de turisti si nu de masini, asemenea diametrale (ce favorizeaza traversarea centrului) sunt de evitat, si trebuie sa dezvoltam inelul Principal, si celelalte inele + noi strapungeri (DNCB-Inele).
clt wrote:ADY881 wrote:
Eu as fi PRO punerea la punct al Inelului Principal, diametrala asta e firesc greseala(Uranus), de ce sa mai face una, dubla?
Din moment ce bd. Unirii va deveni o parte pietonal, ar cam trebui. Aceste doua diametrale se intersecteaza cu Inelul Principal. Eu as continua diametrala la Nord pana in Aviatiei, si la Sud pana in Sos. Salaj, intersectie cu Calea Ferentari. Toate avand cate 4 benzi pe sens.
Refritor la Unirii, si eu il vad pietonal+ tramvai pe centru, insa se pot organiza sensuri unice pe Calarasi(E-V) si pe O.Goga- Vitan(V-E). Insa diferenta intre ideea ta si a mea, consta in faptul ca tu le oferi soferilor o cale directa(adica ii ajuti sa traverseze centrul(lunand in considerenta ca dinspre E cel mai mult trafic e injectat de pe A2- C.Ressu), adica favorizezi traversarea centrului pe auto, iar eu prin traseul meu la fel ofer aceasta posibilitate, insa cu "frangerea" traseului, aidca acei ce vin de pe A2- C.Ressu pentru a ajunge in V capitalei vor fi nervoiti sa faca dreapta pe Inelul Principal si dupa in Muncii sa faca stanga spre Calarasilor(desi acelasi sofer ar fi avut la dispozitie pasajul Muncii, ce il va teleporta mai departe pe Inelul Principal(ce e mult mai rapid). Si daca primaria s-ar ocupa de acest inel(adica transformarea lui in bulevard expres), majoritatea ar fi renuntat la traversarea centrului si ar circula pe Inelul Principal.

Referitor la traseul tau, marcat de mine cu NEGRU, acolo ai probleme deoarece in Rahova ai pe traseu Blocuri de 9 etaje, pe care sa le demolezi nu poti, unica sansa este sa faci un tunel scump sub ele, dar ar merita rezultatul (mai multe maisni in centru , mai multa aglomeratie) banii bagati in acel tunel? Dupa traseul tau taie un cartier vechi pitoresc cu un relief interesant(ar fi nevoie de demolari de imobile istorice, ce spre deosebire de Buzesti sunt populate de oameni civilizati, la fel e cazul Marasesti si Dudesti).
Daca vrem un centru civilizat, frumos, putin poluat, populat de turisti si nu de masini, asemenea diametrale (ce favorizeaza traversarea centrului) sunt de evitat, si trebuie sa dezvoltam inelul Principal, si celelalte inele + noi strapungeri (DNCB-Inele).
-
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a
URANUS
Unul dintre lucrurile care-mi displac este calitatea trotuarelor care sunt crapate si peticite (mai ales dupa ce au instalat semafoarele). Dupa ce au scos stalpii vechi de beton au balegarit In gropile ramase o lopata de asfalt pe care nici macar nu l-au mai mai nivelat. Mi-ar fi placut un pavaj cu placi de granit in loc de asfalt (macar in zona Matache). In rest...e de bine.
Unul dintre lucrurile care-mi displac este calitatea trotuarelor care sunt crapate si peticite (mai ales dupa ce au instalat semafoarele). Dupa ce au scos stalpii vechi de beton au balegarit In gropile ramase o lopata de asfalt pe care nici macar nu l-au mai mai nivelat. Mi-ar fi placut un pavaj cu placi de granit in loc de asfalt (macar in zona Matache). In rest...e de bine.
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a
ANTENA
42 se introduce la Gara de Nord. La Banu Manta nu mai ramane nimic.
Ciudata decizie, eu l-as fi prelungit pe 35 la Vasile Parvan, cred ca se mai gaseau 3 vagoane in tot Bucurestiul.
Cu 42 oricum nu merge nimeni si in plus, daca-l iei pe 205 de la Gara ajungi tot la Pta Presei.
Sava_6115-6315 wrote:florin wrote:
Dar cineva din RATB a observat că (foarte) mulţi oameni coboară din 24/45 pentru a merge cu 1 în una din direcţii? Să înţeleg că soluţia pentru ei e 42?!
Intr-adevar, transbordarea de la 42 la 1 e mai facila decat sa traversezi 1-2 strazi pana la 282. Daca va ramane tot un singur vagon, linia 42 va avea rolul de a tine bucla de la Banu Manta deschisa precum si traseul pe Expozitiei.
42 se introduce la Gara de Nord. La Banu Manta nu mai ramane nimic.
Ciudata decizie, eu l-as fi prelungit pe 35 la Vasile Parvan, cred ca se mai gaseau 3 vagoane in tot Bucurestiul.
Cu 42 oricum nu merge nimeni si in plus, daca-l iei pe 205 de la Gara ajungi tot la Pta Presei.
- florin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a
florin
Da, semafoarele sunt mizerabile, am luat 5 semafoare intre Parvan si Victoriei, desi erau cateva masini pe strada, iar de pe laterale nu trecea oricum mai nimic.
Yannick wrote:
Am trecut un pic mai devreme prin zona, se circula si era destul de multa politie, lucrarea arata bine si probabil isi va arata utilitatea.
Cateva aspecte negative:
Probabil pistele de biciclisti vor fi ocupate de masinile care vor urca si pe trotuar
Muuuuuuuulte semfoare care nu sunt sincronizate, momentan sper, de la Piata Victoriei pana in splai am facut 10 minute desi erau doar cateva masini.
Dupa intersectia cu Stirbei Voda inspre splai drumul se ingusteaza la o singura banda din cauza masinilor parcate si aici nici nu exista pista de biciclisti.
Da, semafoarele sunt mizerabile, am luat 5 semafoare intre Parvan si Victoriei, desi erau cateva masini pe strada, iar de pe laterale nu trecea oricum mai nimic.
- clt
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a
clt
Ai dreptate! Ideea ta este mult mai buna.
ADY881 wrote:clt wrote:ADY881 wrote:
Eu as fi PRO punerea la punct al Inelului Principal, diametrala asta e firesc greseala(Uranus), de ce sa mai face una, dubla?
Din moment ce bd. Unirii va deveni o parte pietonal, ar cam trebui. Aceste doua diametrale se intersecteaza cu Inelul Principal. Eu as continua diametrala la Nord pana in Aviatiei, si la Sud pana in Sos. Salaj, intersectie cu Calea Ferentari. Toate avand cate 4 benzi pe sens.
Refritor la Unirii, si eu il vad pietonal+ tramvai pe centru, insa se pot organiza sensuri unice pe Calarasi(E-V) si pe O.Goga- Vitan(V-E). Insa diferenta intre ideea ta si a mea, consta in faptul ca tu le oferi soferilor o cale directa(adica ii ajuti sa traverseze centrul(lunand in considerenta ca dinspre E cel mai mult trafic e injectat de pe A2- C.Ressu), adica favorizezi traversarea centrului pe auto, iar eu prin traseul meu la fel ofer aceasta posibilitate, insa cu "frangerea" traseului, aidca acei ce vin de pe A2- C.Ressu pentru a ajunge in V capitalei vor fi nervoiti sa faca dreapta pe Inelul Principal si dupa in Muncii sa faca stanga spre Calarasilor(desi acelasi sofer ar fi avut la dispozitie pasajul Muncii, ce il va teleporta mai departe pe Inelul Principal(ce e mult mai rapid). Si daca primaria s-ar ocupa de acest inel(adica transformarea lui in bulevard expres), majoritatea ar fi renuntat la traversarea centrului si ar circula pe Inelul Principal.
Referitor la traseul tau, marcat de mine cu NEGRU, acolo ai probleme deoarece in Rahova ai pe traseu Blocuri de 9 etaje, pe care sa le demolezi nu poti, unica sansa este sa faci un tunel scump sub ele, dar ar merita rezultatul (mai multe maisni in centru , mai multa aglomeratie) banii bagati in acel tunel? Dupa traseul tau taie un cartier vechi pitoresc cu un relief interesant(ar fi nevoie de demolari de imobile istorice, ce spre deosebire de Buzesti sunt populate de oameni civilizati, la fel e cazul Marasesti si Dudesti).
Daca vrem un centru civilizat, frumos, putin poluat, populat de turisti si nu de masini, asemenea diametrale (ce favorizeaza traversarea centrului) sunt de evitat, si trebuie sa dezvoltam inelul Principal, si celelalte inele + noi strapungeri (DNCB-Inele).
Ai dreptate! Ideea ta este mult mai buna.
📖 Pagination options