Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3237 posts, 945145 views
📖 Pagination options
-
- shoppy
-
Posted:
-
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
mcosmin
Pret 100%, criterii de performanta mai dure. Asa cum ar trebui sa fie, dar ca la noi, la nimeni.
Pret 100%, criterii de performanta mai dure. Asa cum ar trebui sa fie, dar ca la noi, la nimeni.
-
- Costin
-
Posted:
-
- Steff
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Steff
Continuam cu 2322 la care vreau sa fa curmatoarele remarci:
- nu are zone de rugina pe cabina (sau cum arata cabina la 1302)
- a fost pus silicon chiar la extremitatea cabine intre imbinatura linoleului (pusa evident in ROMANIA,o parte din deja s-a deslipit - cred ca s-a folosit spaclu la montare)
- in unele zone s-a folosit mai mult material de silicon. (trenu are doar un an de exploatare)
- in vagonul 1 2322REMORCA un perete are urme de decolorare. (parca ar fi curs ceva apa acida si a decolorat peretele)
Continuam cu 2322 la care vreau sa fa curmatoarele remarci:
- nu are zone de rugina pe cabina (sau cum arata cabina la 1302)
- a fost pus silicon chiar la extremitatea cabine intre imbinatura linoleului (pusa evident in ROMANIA,o parte din deja s-a deslipit - cred ca s-a folosit spaclu la montare)
- in unele zone s-a folosit mai mult material de silicon. (trenu are doar un an de exploatare)
- in vagonul 1 2322REMORCA un perete are urme de decolorare. (parca ar fi curs ceva apa acida si a decolorat peretele)
20170213_093147.jpg (362.25 KB; downloaded 3407 times)
20170213_093147 - Copie.jpg (98.43 KB; downloaded 3407 times)
20170213_093316.jpg (293.07 KB; downloaded 3408 times)
20170213_093316 - Copie.jpg (323.59 KB; downloaded 3407 times)
20170213_093417.jpg (359.5 KB; downloaded 3406 times)
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
shoppy
Era foarte bine sa se fi folosit spaclu sau un cutit de chit, tot ce s-a folosit acolo este varful tubului(taiat cel mai probabil cu, cutitul proprietate personala), acum ca dorel este incompetent / delasator este una, cine l-a verificat / receptionat lucrarea este de vina.
(Adica lui dorel pana la urma ii dau dreptate, daca ma punea sefu pe mine sa dau cu silicon si nu-mi dadea spaclu / cutit de chit, pai fix asa faceam si eu, si motivam ca iesea "tzais" daca ar fi avut si scule sa-mi dea, nu doar tubul de silicon.)
Era foarte bine sa se fi folosit spaclu sau un cutit de chit, tot ce s-a folosit acolo este varful tubului(taiat cel mai probabil cu, cutitul proprietate personala), acum ca dorel este incompetent / delasator este una, cine l-a verificat / receptionat lucrarea este de vina.
(Adica lui dorel pana la urma ii dau dreptate, daca ma punea sefu pe mine sa dau cu silicon si nu-mi dadea spaclu / cutit de chit, pai fix asa faceam si eu, si motivam ca iesea "tzais" daca ar fi avut si scule sa-mi dea, nu doar tubul de silicon.)
- GPS
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
GPS
Becul de atenționare de la usa 1, partea stânga, sens Pipera al lui 2318 nu merge!
Becul de atenționare de la usa 1, partea stânga, sens Pipera al lui 2318 nu merge!
- Steff
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Steff
Unde este reprezentantul CAF care susținea trenurile respective că fiind cele mai bune?
Trenu 2303 care a stat vreo luna pe bara a revenit de o săptămână în traseu. Ușile de freacă de chedere in hal fără de hal. Să se verifice 2303R.
Ps: 90 la sută din rame au coltul ușii ciobite, unele mai mult , altele mai puțin.
Unde este reprezentantul CAF care susținea trenurile respective că fiind cele mai bune?
Trenu 2303 care a stat vreo luna pe bara a revenit de o săptămână în traseu. Ușile de freacă de chedere in hal fără de hal. Să se verifice 2303R.
Ps: 90 la sută din rame au coltul ușii ciobite, unele mai mult , altele mai puțin.
IMG_20170214_100620-1.jpg (378.39 KB; downloaded 3313 times)
-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Robert24
@ Steff
Initial am crezut ca a fost o scapare, dar vad ca continui sa scrii "trenu". Te rog foarte mult sa scrii corect in continuare!
@ Steff
Initial am crezut ca a fost o scapare, dar vad ca continui sa scrii "trenu". Te rog foarte mult sa scrii corect in continuare!
- Steff
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Steff
La multe rame de metrou de tip Caf în interior barele tremura de la vibrații.
Caz concret UT12 in capul 2312R barele din interior tremura de la vibrații și mai ales partea rezervată de la cărucioare.
La BM cum de nu exista astfel de vibrații?
2312 are arsa de câteva zile un neon in 2312R in spatele cabinei.
La multe rame de metrou de tip Caf în interior barele tremura de la vibrații.
Caz concret UT12 in capul 2312R barele din interior tremura de la vibrații și mai ales partea rezervată de la cărucioare.
La BM cum de nu exista astfel de vibrații?
2312 are arsa de câteva zile un neon in 2312R in spatele cabinei.
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
shoppy
BM nu are asemenea artificii cu structuri suspendate sau bare care pleaca de pe tavan si ajung pe peretele lateral.
BM nu are asemenea artificii cu structuri suspendate sau bare care pleaca de pe tavan si ajung pe peretele lateral.
- Steff
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Steff
Dacă reușiți să mai semnalați nereguli le voi adăuga la petiția pe care doresc sa o înaintez către Minister și către Afer, organul care a aprobat circulația acestor rame de metrou.
Haideți să urmărim și cum este montata tabla pe trenurile:
Dacă reușiți să mai semnalați nereguli le voi adăuga la petiția pe care doresc sa o înaintez către Minister și către Afer, organul care a aprobat circulația acestor rame de metrou.
Haideți să urmărim și cum este montata tabla pe trenurile:
IMG_20170214_101026.jpg (624.02 KB; downloaded 3109 times)
- mcosmin
-
Posted:
-
-
- aztec
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
aztec
Aratati-mi macar o problema ce sa aduca macar tangential cu siguranta calatorului.
E adevarat, sunt cateva probleme cosmetice, ce nu trebuiau sa fie, dar atat.
In rest....tantarul NU este armasar...oricat am incerca noi.
Probleme extrem de grave sunt la RATB...multe si marunte sau nu...dar nu ne inflamam asa tare.
Una e sa le semnalam spre remediere si preventie, alta e sa para ca avem o extrem de mare problema.
Aratati-mi macar o problema ce sa aduca macar tangential cu siguranta calatorului.
E adevarat, sunt cateva probleme cosmetice, ce nu trebuiau sa fie, dar atat.
In rest....tantarul NU este armasar...oricat am incerca noi.
Probleme extrem de grave sunt la RATB...multe si marunte sau nu...dar nu ne inflamam asa tare.
Una e sa le semnalam spre remediere si preventie, alta e sa para ca avem o extrem de mare problema.
-
- shoppy
-
Posted:
-
📖 Pagination options