Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3316 posts, 559114 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Iti dai seama ca nu țeava aia este obstacolul major. Dacă s-ar considera esențială corespondența, s-ar face. Dar tin să reamintesc ca, tot la M4 culmea, varianta recomandata de SF ( chiar i se potrivea SF, dar de la science-fiction) nu avea corespondență nici cu M2. Deci....
Sa nu fie altceva sub parc.
Iti dai seama ca nu țeava aia este obstacolul major. Dacă s-ar considera esențială corespondența, s-ar face. Dar tin să reamintesc ca, tot la M4 culmea, varianta recomandata de SF ( chiar i se potrivea SF, dar de la science-fiction) nu avea corespondență nici cu M2. Deci....
Sa nu fie altceva sub parc.
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresu
subway guru
Mai baieti, n-o mai tineti lanaga si pe langa, ca nu tine.
1. Instructia Metrorex nu permite utilizarea de curbe cu raza mai mica de 150m in linie curenta;
2. Curbele alea stranse pe M1T1 au fost dictate de interdictia de a iesi din ampriza splaiului desi ulterior s-au demolat si ras cartiere intregi pe malul drept;
Vreti sa ne intoarcem la greselile facute in urma patru decenii?
Ultima data cand s-a folosit raza de 150m a fost la Gara spre Buzesti si toata lumea injura si acum.
3. Nu se fac racordari directe aliniament-curba circulara, racordarile se fac cu clotoide ce scot traseul fantezist afara din peisaj.
4. Curbele foarte stranse reduc dramatic viteza de circulatie;
5. Tzevusca aia din parc e canalul magistral Azero ce aduna tot ce vine dinspre malul drept si varsa din loc in loc in caseta de sub Dambovita. Celalalt canal ce vine in diagonala pe fostul traseu al strazii Izvor spre fostul pod Mihai Voda aduna tot ce vine dinspre 13 Septembrie si Ghencea.
6. Sapaturile cu TBM necesita raze de peste 280m, nici macar scutul manual antedeluvian nu lua curbe mai stranse de 200m.
7. Dupa ce ati injurat la greu sapaturile deschise din parcul Eroilor acum vreti sapaturi deschise in parcul Izvor sau in Cismigiu???...doar asa ca sa va luati castane de la bucurestenii ecologisti? Nu avem destule probleme de infringement pe aspectele de mediu pe care nu suntem in stare a le rezolva, ne mai trebuie inca una?
8. In parcul Izvor mai sunt si alte subterane...
V-ati saturat cu atat sau mai vreti si alte argumente inainte de a pune batista pe tzambalul cu aberatii???
Mai baieti, n-o mai tineti lanaga si pe langa, ca nu tine.
1. Instructia Metrorex nu permite utilizarea de curbe cu raza mai mica de 150m in linie curenta;
2. Curbele alea stranse pe M1T1 au fost dictate de interdictia de a iesi din ampriza splaiului desi ulterior s-au demolat si ras cartiere intregi pe malul drept;
Vreti sa ne intoarcem la greselile facute in urma patru decenii?
Ultima data cand s-a folosit raza de 150m a fost la Gara spre Buzesti si toata lumea injura si acum.
3. Nu se fac racordari directe aliniament-curba circulara, racordarile se fac cu clotoide ce scot traseul fantezist afara din peisaj.
4. Curbele foarte stranse reduc dramatic viteza de circulatie;
5. Tzevusca aia din parc e canalul magistral Azero ce aduna tot ce vine dinspre malul drept si varsa din loc in loc in caseta de sub Dambovita. Celalalt canal ce vine in diagonala pe fostul traseu al strazii Izvor spre fostul pod Mihai Voda aduna tot ce vine dinspre 13 Septembrie si Ghencea.
6. Sapaturile cu TBM necesita raze de peste 280m, nici macar scutul manual antedeluvian nu lua curbe mai stranse de 200m.
7. Dupa ce ati injurat la greu sapaturile deschise din parcul Eroilor acum vreti sapaturi deschise in parcul Izvor sau in Cismigiu???...doar asa ca sa va luati castane de la bucurestenii ecologisti? Nu avem destule probleme de infringement pe aspectele de mediu pe care nu suntem in stare a le rezolva, ne mai trebuie inca una?
8. In parcul Izvor mai sunt si alte subterane...
V-ati saturat cu atat sau mai vreti si alte argumente inainte de a pune batista pe tzambalul cu aberatii???
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Eu nu spun sa se ia curbe stranse, insa sunt convins ca se pot gasi solutii inclusiv pentru un traseu Hasdeu-Izvor . Totul este sa se vrea si sa se considere necesar.
Cat despre Parcul Eroilor, nu cred ca a pus nimeni la indoiala NECESITATEA sapaturilor pentru a se executa statia E2 si corespondenta. Copacii pot creste la loc, daca au conditii, nimic nu se face fara sacrificii. Ce s-a contestat a fost solutia cu derdelusurile absolut neesentiale, unde vor creste numai buruieni. Iar despre Parcul Izvor, am spus-o de cateva ori, pare mai degraba un maidan decat un parc amenajat.
Deci astea sunt motive care nu tin. Mai bine spune ca nu consideri necesara corespondenta cu M3, cum nici cea cu M2 nu a fost esentiala in SF si gata...
Da, probabil ca in Parcul Izvor mai sunt si lucruri secrete. Dar si la Eroilor s-a umblat la adapostul ALA.
P.S. Curba asta de la Prosper pe varianta "optima" se putea lua, nu era stransa ?
Eu nu spun sa se ia curbe stranse, insa sunt convins ca se pot gasi solutii inclusiv pentru un traseu Hasdeu-Izvor . Totul este sa se vrea si sa se considere necesar.
Cat despre Parcul Eroilor, nu cred ca a pus nimeni la indoiala NECESITATEA sapaturilor pentru a se executa statia E2 si corespondenta. Copacii pot creste la loc, daca au conditii, nimic nu se face fara sacrificii. Ce s-a contestat a fost solutia cu derdelusurile absolut neesentiale, unde vor creste numai buruieni. Iar despre Parcul Izvor, am spus-o de cateva ori, pare mai degraba un maidan decat un parc amenajat.
Deci astea sunt motive care nu tin. Mai bine spune ca nu consideri necesara corespondenta cu M3, cum nici cea cu M2 nu a fost esentiala in SF si gata...
Da, probabil ca in Parcul Izvor mai sunt si lucruri secrete. Dar si la Eroilor s-a umblat la adapostul ALA.
P.S. Curba asta de la Prosper pe varianta "optima" se putea lua, nu era stransa ?
Screenshot 2020-11-20 192142.jpg (18.84 KB; downloaded 1839 times)
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Discutam despre varianta finala sau gargarisim despre variantele ce au picat la examen?
Sau despre adaposturi ALA inexistente de la Eroilor???
Eu ti-am spus parerea mea despre varianta posibila prin Piata Constitutiei si din motive s-ar fi impiedicat, dar nu era legata de Izvor ci de atragerea functionarimii bugetare ce amusina pe acolo in numar mare, sa-i bagam la metrou si sa-si lase acasa automobilele de lux achizitionate pe salarii de lux nemeritate.
Discutam despre varianta finala sau gargarisim despre variantele ce au picat la examen?
Sau despre adaposturi ALA inexistente de la Eroilor???
Eu ti-am spus parerea mea despre varianta posibila prin Piata Constitutiei si din motive s-ar fi impiedicat, dar nu era legata de Izvor ci de atragerea functionarimii bugetare ce amusina pe acolo in numar mare, sa-i bagam la metrou si sa-si lase acasa automobilele de lux achizitionate pe salarii de lux nemeritate.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Din diverse motive nu se dorește o legătură directă M 1(3) - M 4 ( 6 ) la Izvor, deci discuția se închide aici.
Argumentele lui guru fac parte din evaluarea candidaților pentru a intra în Partidul Comunist Român.
Dacă << centrul >> dicta: "Primiți-l în Partid" candidatului i se găseau 10 calități care îl îndreptățeau să facă parte din PCR.
Dacă << centrul >> dicta "NU" aceluiași candidat i se găseau 10 contraargumente care-l amânau / excludeau să facă parte din PCR.
Din câte am înțeles conducerea liberală 2020 NU consideră M 4 Sud o prioritate, așadar "ramura legătura M 4(6) - M 1(3) la Izvor" poate spera în continuare.
____________________________
Mari secrete ascunde Parcul Izvor ! Probabil o legătură între Parlament și stația de metrou Izvor. Cum probabil există o legătură și între Parlamet și stația Piața Unirii 1.
Pot coexista atât "legătura secretă" cât și tunelele metroului.
_________________
Ar mai fi fost ceva trasee interesante pentru M 4 , inclusiv neobsesia asta de a ajunge sub Giurgiului, dar am înțeles că deja traseul e bătut în cuie, deși s-ar putea să-i vină rândul tocmai la începutul secolului XXII !.
Singurul aspect care merită discutat este stația de la Bellu. Și eventual dacă va mai fi vreo legătură tehnologică cu altă magistrală în afara celei de la GdN 2 ( sau Basarab ). Altceva nu mai e de discutat, mai ales că M 4 Sud NU reprezintă o prioritate la ora actuală.
Pentru ca M 4 ( 6 ) să aibă o finalizare parțială cât de cât ar trebui să ajungă la Hașdeu pentru intersecția cu M 5. Adică să continue de la GdN 2 cu încă 2 stații, una habar n-am unde și a doua cap de linie Hașdeu. Dar nu cred că e posibil acest lucru.
Între GdN 2 și Hașdeu sunt vreo 2 km, categoric mai trebuie o stație undeva.
Din diverse motive nu se dorește o legătură directă M 1(3) - M 4 ( 6 ) la Izvor, deci discuția se închide aici.
Argumentele lui guru fac parte din evaluarea candidaților pentru a intra în Partidul Comunist Român.
Dacă << centrul >> dicta: "Primiți-l în Partid" candidatului i se găseau 10 calități care îl îndreptățeau să facă parte din PCR.
Dacă << centrul >> dicta "NU" aceluiași candidat i se găseau 10 contraargumente care-l amânau / excludeau să facă parte din PCR.
Din câte am înțeles conducerea liberală 2020 NU consideră M 4 Sud o prioritate, așadar "ramura legătura M 4(6) - M 1(3) la Izvor" poate spera în continuare.
____________________________
Mari secrete ascunde Parcul Izvor ! Probabil o legătură între Parlament și stația de metrou Izvor. Cum probabil există o legătură și între Parlamet și stația Piața Unirii 1.
Pot coexista atât "legătura secretă" cât și tunelele metroului.
_________________
Ar mai fi fost ceva trasee interesante pentru M 4 , inclusiv neobsesia asta de a ajunge sub Giurgiului, dar am înțeles că deja traseul e bătut în cuie, deși s-ar putea să-i vină rândul tocmai la începutul secolului XXII !.
subway guru wrote:
Discutam despre varianta finala sau gargarisim despre variantele ce au picat la examen?
Singurul aspect care merită discutat este stația de la Bellu. Și eventual dacă va mai fi vreo legătură tehnologică cu altă magistrală în afara celei de la GdN 2 ( sau Basarab ). Altceva nu mai e de discutat, mai ales că M 4 Sud NU reprezintă o prioritate la ora actuală.
Pentru ca M 4 ( 6 ) să aibă o finalizare parțială cât de cât ar trebui să ajungă la Hașdeu pentru intersecția cu M 5. Adică să continue de la GdN 2 cu încă 2 stații, una habar n-am unde și a doua cap de linie Hașdeu. Dar nu cred că e posibil acest lucru.
Între GdN 2 și Hașdeu sunt vreo 2 km, categoric mai trebuie o stație undeva.
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Nu poate spera nimic pentru ca e nu numai nefezabila ci si inutila.
In rest varianta finala e trasata oricat v-ati zbarcoli voi sa o demontati si asta este realitatea implacabila, n-are treaba cu comunismul sau alte baliverne...
E validata atat de Jaspers cat si de elvetieni, spune-mi si mie cat de comunisti ar putea fi astia?
Nu poate spera nimic pentru ca e nu numai nefezabila ci si inutila.
In rest varianta finala e trasata oricat v-ati zbarcoli voi sa o demontati si asta este realitatea implacabila, n-are treaba cu comunismul sau alte baliverne...
E validata atat de Jaspers cat si de elvetieni, spune-mi si mie cat de comunisti ar putea fi astia?
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Stai că n-am înțeles. E inutilă o prelungire a lui M 4(6) până la Hașdeu ? Ok, stăpânești mai bine datele problemei.
Oricum trenul a ajuns deja la Otopeni. Nu știu cât de actuală mai e M 6 la aeroport.
Stai că n-am înțeles. E inutilă o prelungire a lui M 4(6) până la Hașdeu ? Ok, stăpânești mai bine datele problemei.
Oricum trenul a ajuns deja la Otopeni. Nu știu cât de actuală mai e M 6 la aeroport.
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Nu este neaparat inutila, dar ar fi cam ca la Universitate. Ar trebui sa scoti mai intai TBM-ul acolo cand faci cele 2 statii si sa-l mai bagi/scoti inca o data cand se se prelungeste.
Ar mai fi o chestie interesanta. Ce solutie avem la GdN2 pentru racordarea traseului ? Scoatem TBM-ul prin gara sau demolam cladirea ?
Nu este neaparat inutila, dar ar fi cam ca la Universitate. Ar trebui sa scoti mai intai TBM-ul acolo cand faci cele 2 statii si sa-l mai bagi/scoti inca o data cand se se prelungeste.
Ar mai fi o chestie interesanta. Ce solutie avem la GdN2 pentru racordarea traseului ? Scoatem TBM-ul prin gara sau demolam cladirea ?
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
Stefan28
M6 e necesara pentru oamenii din Baneasa si Otopeni, nu numai aeroport...
M6 e necesara pentru oamenii din Baneasa si Otopeni, nu numai aeroport...
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Trenul de Otopeni e o tampenie ce nu rezolva nimic, mai rau incurca.
@sab
Pe sub gara trebuie lucrat manual...parerea mea si solutia asta a fost avuta in vedere de la bun inceput.
@andrei11
Cum adica, m-am luptat atat pentru M4sud ca sa ma intrebi tu acum daca nu cumva e inutil, mai batman?
Trenul de Otopeni e o tampenie ce nu rezolva nimic, mai rau incurca.
@sab
Pe sub gara trebuie lucrat manual...parerea mea si solutia asta a fost avuta in vedere de la bun inceput.
@andrei11
Cum adica, m-am luptat atat pentru M4sud ca sa ma intrebi tu acum daca nu cumva e inutil, mai batman?
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
Stefan28
Pt tren, daca ar fi fost destule trenuri si nepoluante, zic ca ar fi fost o investiție foarte buna...
Pt tren, daca ar fi fost destule trenuri si nepoluante, zic ca ar fi fost o investiție foarte buna...
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Stefan28, sa fim seriosi. Daca dupa inaugurarea M5 in Dr. Taberei situatia este cum este, ce crezi ca o sa atraga marele oras Otopeni ? Asta este "un vis umed" ca metroul este necesar pentru Otopeni.
Stefan28, sa fim seriosi. Daca dupa inaugurarea M5 in Dr. Taberei situatia este cum este, ce crezi ca o sa atraga marele oras Otopeni ? Asta este "un vis umed" ca metroul este necesar pentru Otopeni.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Iar colportezi prostii, la Universitate nu se baga si nu se scoate niciun TBM.
Cartitele se baga la Hasdeu si se scot la Iancului.
Iar colportezi prostii, la Universitate nu se baga si nu se scoate niciun TBM.
Cartitele se baga la Hasdeu si se scot la Iancului.
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Nu m-ai inteles, stiu ca nu se baga si nu se scoate nimic la Universitate. Insa tocmai acesta a fost un argument sa nu se faca acum M5 doar pana la Universitate, ca ar fi trebuit scoatem TBM-ul acolo.
Ce spuneam este ca daca facem M4 doar pana la Hasdeu, asa cum spuneaandrei11, ar trebui sa scoatem TBM-ul cand se fac cele doua statii de la GdN2 pana la Hasdeu si, ulterior, cand se demareaza prelungirea dincolo de Hasdeu, sa se bage sau sa se scoata TBM-ul acolo pentru urmatorul tronson.
Nu m-ai inteles, stiu ca nu se baga si nu se scoate nimic la Universitate. Insa tocmai acesta a fost un argument sa nu se faca acum M5 doar pana la Universitate, ca ar fi trebuit scoatem TBM-ul acolo.
Ce spuneam este ca daca facem M4 doar pana la Hasdeu, asa cum spuneaandrei11, ar trebui sa scoatem TBM-ul cand se fac cele doua statii de la GdN2 pana la Hasdeu si, ulterior, cand se demareaza prelungirea dincolo de Hasdeu, sa se bage sau sa se scoata TBM-ul acolo pentru urmatorul tronson.
📖 Pagination options