Topic: Despre inelul median - "autostrada suspendata"
500 posts, 208807 views
📖 Pagination options
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
andrei11
Voi nu v-ati prins, e vorba de Gara Centrala a Orasului Chitila, ce, nu e clar
Voi nu v-ati prins, e vorba de Gara Centrala a Orasului Chitila, ce, nu e clar
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
subway guru
Poate a vrut sa zica 'principala gara extra-periferica' a orasului...
Poate a vrut sa zica 'principala gara extra-periferica' a orasului...
- George
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
George
(Cenzurat de autorul mesajului in urma discutiei de mai jos) Sorin Gabrea - care in contextul dezbaterii despre legatura feroviara subterana intre Gara de Nord si Progresu se opunea, spunea tot felul de prostii despre rampe, vedeti in topicul cu povesti SF - serveste in mod limpede unor interese "clasice" in Bucurestiul nostru iubit (macar daca ar fi iubit, pentru ca de-astia n-ar avea nicio sansa!!): blocuri-turn peste tot, Gara de Nord demolata, in locul ei mall-uri, iar amarastenii care din motive de ei intelese mai merg cu trenul, poftiti afara din oras, la Chitila...
Golan(i) de cea mai joasa speta...
(Cenzurat de autorul mesajului in urma discutiei de mai jos) Sorin Gabrea - care in contextul dezbaterii despre legatura feroviara subterana intre Gara de Nord si Progresu se opunea, spunea tot felul de prostii despre rampe, vedeti in topicul cu povesti SF - serveste in mod limpede unor interese "clasice" in Bucurestiul nostru iubit (macar daca ar fi iubit, pentru ca de-astia n-ar avea nicio sansa!!): blocuri-turn peste tot, Gara de Nord demolata, in locul ei mall-uri, iar amarastenii care din motive de ei intelese mai merg cu trenul, poftiti afara din oras, la Chitila...
Golan(i) de cea mai joasa speta...
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
subway guru
Hai sa nu 'sarim calul'...
Dl arh Sorin Gabrea este un excelent 'profesionist'...ce-i putem 'reprosa' eventual e ca ar putea avea 'oarece interese' ce ar 'distorsiona' interesul public...si nimic mai mult...si 'deloc' la capitolul IQ...
Daca eu si altii ca mine am face asemenea 'aprecieri' la adresa 'inJustitiei' din Romania, cred ca te-ai 'frosa' cam tare...
La fel de 'impartzial' ca tot romanul, nici ONG-urile astea 'subUrbano-civice' nu sunt chiar 'fete mari', si in 'spatele' lor sunt tot felul de 'interese' destul de 'stravezii'...
Judeca deci 'la rece' si cu 'impartzialitate'...ca Solomon...
Hai sa nu 'sarim calul'...
Dl arh Sorin Gabrea este un excelent 'profesionist'...ce-i putem 'reprosa' eventual e ca ar putea avea 'oarece interese' ce ar 'distorsiona' interesul public...si nimic mai mult...si 'deloc' la capitolul IQ...
Daca eu si altii ca mine am face asemenea 'aprecieri' la adresa 'inJustitiei' din Romania, cred ca te-ai 'frosa' cam tare...
La fel de 'impartzial' ca tot romanul, nici ONG-urile astea 'subUrbano-civice' nu sunt chiar 'fete mari', si in 'spatele' lor sunt tot felul de 'interese' destul de 'stravezii'...
Judeca deci 'la rece' si cu 'impartzialitate'...ca Solomon...
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Dominatrix
L-am cunoscut personal pe Sorin Gabrea si sunt de acord ca STRICT din punct de vedere profesional nu are nimeni ce sa ii reproseze. Dar daca merge pe principiul "una predicam si alta fumam" nu are rost sa il mangaiem pe cap. Ultimul exemplu: PUZ'ul elaborat pentru mizeria de 37 de etaje din centrul istoric (Marmorosch Blank) elaborat de firma Western Outdoor (adica unde e actionar Sorin Gabrea), si avizat de comisia unde tot el e presedinte. Hai sa nu ascundem gunoiul sub pres!
L-am cunoscut personal pe Sorin Gabrea si sunt de acord ca STRICT din punct de vedere profesional nu are nimeni ce sa ii reproseze. Dar daca merge pe principiul "una predicam si alta fumam" nu are rost sa il mangaiem pe cap. Ultimul exemplu: PUZ'ul elaborat pentru mizeria de 37 de etaje din centrul istoric (Marmorosch Blank) elaborat de firma Western Outdoor (adica unde e actionar Sorin Gabrea), si avizat de comisia unde tot el e presedinte. Hai sa nu ascundem gunoiul sub pres!
andrei11 wrote:Buna gluma!
Voi nu v-ati prins, e vorba de Gara Centrala a Orasului Chitila, ce, nu e clar
- George
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
George
@sguru: Ok, ai dreptate! Tonul a fost nepotrivit.
Ma tem insa ca noi suntem prea prinsi cu ale noastre, in general, pentru a sesiza cat sunt de periculoase proiectele care ni se baga pe gat.
Ma bucur ca omul nu e prost, dar daca ii putem reprosa "ca ar putea avea 'oarece interese' ce ar 'distorsiona' interesul public", ca sa te citez, asta mi se pare suficient de grav pentru cineva care participa activ la procese decizionale care ar trebui ghidate, in primul rand, daca nu chiar exclusiv, de interesul public, nu de interesele care distorsioneaza interesul public.
Pare utopic, dar cele doua se pot imbina. Recurg la un exemplu recent: Noul Cod Civil al Romaniei este o opera juridica de anvergura, si in general juristii care l-au scris/aprobat au depasit tentatia unor interese personale - insa acolo unde respectivele interese personale au distorsionat vadit normele se vede si este foarte deranjant.
Asemenea conflicte de interese nu ar trebui asadar admise, iar eu nu pot considera ca cineva care sustine ca o capitala europeana, in sec. XXI, nu are nevoie de o gara in centrul orasului este de buna-credinta! Se sustine intoarcerea noastra in epoca ante-Carol I, sau intr-o epoca a dubelor (pentru saracime) si a masinilor personale (pentru ei). Cu asta nu pot fi de acord. Pot fi de acord cu ideea de a nu fi contondent verbal, nici macar in scopuri polemice. Dar consider ca trebuie sa aparam orasul de niste decizii aberante si care sfideaza bunul-simt.
Asta in conditiile in care in Londra si Paris sunt n-shpe gari foarte centrale pe care nu vrea nimeni sa le dezafecteze pentru centre comerciale, ca sa nu mai vorbesc de garile centrale (Hauptbahnhof) din fiecare oras german, ori, mai aproape de noi, de garile din Budapesta.
Cat despre justitie, desigur, m-ar deranja vorbe grele, jignitoare, insa pe fond exista multe deficiente si ea este criticata suficient (cu asupra de masura, chiar), asa ca nu imi fac griji. Macar ca dl. doctor si dl. Gabrea sa fie criticati 10 % din cat este criticata justitia in spatiul public!
Ce a scris Dominatrix rezuma transant ceea ce voiam sa spun si eu...in Codul penal exista infractiunea de conflict de interese...I rest my case!
@sguru: Ok, ai dreptate! Tonul a fost nepotrivit.
Ma tem insa ca noi suntem prea prinsi cu ale noastre, in general, pentru a sesiza cat sunt de periculoase proiectele care ni se baga pe gat.
Ma bucur ca omul nu e prost, dar daca ii putem reprosa "ca ar putea avea 'oarece interese' ce ar 'distorsiona' interesul public", ca sa te citez, asta mi se pare suficient de grav pentru cineva care participa activ la procese decizionale care ar trebui ghidate, in primul rand, daca nu chiar exclusiv, de interesul public, nu de interesele care distorsioneaza interesul public.
Pare utopic, dar cele doua se pot imbina. Recurg la un exemplu recent: Noul Cod Civil al Romaniei este o opera juridica de anvergura, si in general juristii care l-au scris/aprobat au depasit tentatia unor interese personale - insa acolo unde respectivele interese personale au distorsionat vadit normele se vede si este foarte deranjant.
Asemenea conflicte de interese nu ar trebui asadar admise, iar eu nu pot considera ca cineva care sustine ca o capitala europeana, in sec. XXI, nu are nevoie de o gara in centrul orasului este de buna-credinta! Se sustine intoarcerea noastra in epoca ante-Carol I, sau intr-o epoca a dubelor (pentru saracime) si a masinilor personale (pentru ei). Cu asta nu pot fi de acord. Pot fi de acord cu ideea de a nu fi contondent verbal, nici macar in scopuri polemice. Dar consider ca trebuie sa aparam orasul de niste decizii aberante si care sfideaza bunul-simt.
Asta in conditiile in care in Londra si Paris sunt n-shpe gari foarte centrale pe care nu vrea nimeni sa le dezafecteze pentru centre comerciale, ca sa nu mai vorbesc de garile centrale (Hauptbahnhof) din fiecare oras german, ori, mai aproape de noi, de garile din Budapesta.
Cat despre justitie, desigur, m-ar deranja vorbe grele, jignitoare, insa pe fond exista multe deficiente si ea este criticata suficient (cu asupra de masura, chiar), asa ca nu imi fac griji. Macar ca dl. doctor si dl. Gabrea sa fie criticati 10 % din cat este criticata justitia in spatiul public!
Ce a scris Dominatrix rezuma transant ceea ce voiam sa spun si eu...in Codul penal exista infractiunea de conflict de interese...I rest my case!
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
subway guru
Nu zice nimeni sa nu fi 'contondent verbal' pe subiectele arzatoare 'de interes public'...
Am vrut doar sa te 'atentionez' sa nu 'sarjezi' intr-o directie gresita...
Daca e sa-i reprosezi ceva, reproseaza-i nu o lipsa de IQ, ci cel mult 'prea mult IQ'...![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ca sa vorbim asa, mai frust, cele mai perfide 'manarii' le fac oamenii inteligenti, nu prostii, ca pe aia nu-i duce mintea...exact ca in 'paralela' pe care ai facut-o singur cu situatia din Justitie...ca doar codul asta nou si minunat nu l-am facut noi 'afonii', ci 'meseriasii'...de drept...
Nu zice nimeni sa nu fi 'contondent verbal' pe subiectele arzatoare 'de interes public'...
![Uber Geek :ugeek:](./images/smilies/icon_e_ugeek.gif)
Am vrut doar sa te 'atentionez' sa nu 'sarjezi' intr-o directie gresita...
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Daca e sa-i reprosezi ceva, reproseaza-i nu o lipsa de IQ, ci cel mult 'prea mult IQ'...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ca sa vorbim asa, mai frust, cele mai perfide 'manarii' le fac oamenii inteligenti, nu prostii, ca pe aia nu-i duce mintea...exact ca in 'paralela' pe care ai facut-o singur cu situatia din Justitie...ca doar codul asta nou si minunat nu l-am facut noi 'afonii', ci 'meseriasii'...de drept...
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
- George
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
George
Inca nu stiu ce sa prefer...prostul cuminte sau inteligentul de rea-credinta si/sau corupt...
Dar mai presus de toate, consider ca cu adevarat inteligent nu poate fi decat o persoana cu suflet nobil, cu idealuri, si care, intre altele, vede pe termen lung, ca binele comunitatii ii serveste propriului sau bine...cine adopta deviza "dupa noi, potopul" sau cutremurul nu cred ca merita sa fie aplaudat, nici macar din pdv intelectual...
Inca nu stiu ce sa prefer...prostul cuminte sau inteligentul de rea-credinta si/sau corupt...
Dar mai presus de toate, consider ca cu adevarat inteligent nu poate fi decat o persoana cu suflet nobil, cu idealuri, si care, intre altele, vede pe termen lung, ca binele comunitatii ii serveste propriului sau bine...cine adopta deviza "dupa noi, potopul" sau cutremurul nu cred ca merita sa fie aplaudat, nici macar din pdv intelectual...
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
subway guru
Nu cred ca e chiar asa de mare 'dilema'...
De la 'prost', oricat ar fi el de 'cuminte', n-ai ce astepta la mai mult decat sa produca un numar incomensurabil de 'imbecilitati cuminti'...monumentale...
De la 'inteligenti' insa poti avea 'pretentii mai elevate'...
E drept ca 'desteptul' va fi tentat sa foloseasca 'oportunitatile' cat de cat in favoarea lui...sau a ideilor sale...dar poate si intelege 'cu usurinta' ca acest lucru trebuie facut 'cu decentza'...
Subiectul e oarecum 'delicat', de aia am zis ca trebuie judecat 'la rece si cu impartialitate', pentru ca e destul de greu de delimitat intre promovarea unor 'idei avantgardiste' (care intotdeauna se lovesc de obtuzitatea tampa a asa-zisului bun simt comun) si promovarea unor 'interese oneroase', mai mult sau mai putin subtil exprimate si 'transparente'...
E greu pana la urma de facut diferenta dintre 'escroci' si 'vizionari', de regula selectia o face doar viitorimea...
Cat despre tampitzi...lasa-i in plata Domnului!
A lor e doar 'viata de dincolo'...
Pe 'dasteptzi' trebuie sa-i 'ghidonam' ca sa se puna la treaba si sa-si aplice ideile lor 'dastepte' atat spre folosul nostru cat si al lor...altfel nu iese nimic...daca una din 'partzi' ramane in paguba si doar cealalta parte 'in castig'...
P.S.
'Opinia publica' n-a avut niciodata vre-o ezitare in a alege 'ce trebuie'...
Imi este inca 'proaspata' in minte motivatia 'multimii' de atunci, de la alegerile in care PSD-ul a 'maturat' CDR-ul in alegeri:
'Or fi ei banditi si hoti, fura de rup, dar macar astia stiu sa fure...nu-s tampiti ca ailalti'...
Nu cred ca e chiar asa de mare 'dilema'...
De la 'prost', oricat ar fi el de 'cuminte', n-ai ce astepta la mai mult decat sa produca un numar incomensurabil de 'imbecilitati cuminti'...monumentale...
De la 'inteligenti' insa poti avea 'pretentii mai elevate'...
E drept ca 'desteptul' va fi tentat sa foloseasca 'oportunitatile' cat de cat in favoarea lui...sau a ideilor sale...dar poate si intelege 'cu usurinta' ca acest lucru trebuie facut 'cu decentza'...
Subiectul e oarecum 'delicat', de aia am zis ca trebuie judecat 'la rece si cu impartialitate', pentru ca e destul de greu de delimitat intre promovarea unor 'idei avantgardiste' (care intotdeauna se lovesc de obtuzitatea tampa a asa-zisului bun simt comun) si promovarea unor 'interese oneroase', mai mult sau mai putin subtil exprimate si 'transparente'...
E greu pana la urma de facut diferenta dintre 'escroci' si 'vizionari', de regula selectia o face doar viitorimea...
Cat despre tampitzi...lasa-i in plata Domnului!
A lor e doar 'viata de dincolo'...
Pe 'dasteptzi' trebuie sa-i 'ghidonam' ca sa se puna la treaba si sa-si aplice ideile lor 'dastepte' atat spre folosul nostru cat si al lor...altfel nu iese nimic...daca una din 'partzi' ramane in paguba si doar cealalta parte 'in castig'...
P.S.
'Opinia publica' n-a avut niciodata vre-o ezitare in a alege 'ce trebuie'...
Imi este inca 'proaspata' in minte motivatia 'multimii' de atunci, de la alegerile in care PSD-ul a 'maturat' CDR-ul in alegeri:
'Or fi ei banditi si hoti, fura de rup, dar macar astia stiu sa fure...nu-s tampiti ca ailalti'...
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
- George
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
George
On topic: mutarea Garii de Nord este o fantasmagorie careia trebuie sa-i dam cu "flit" categoric.
In primul rand, dupa ce Pasajul Basarab a fost, totusi, construit, e clar ca nu mai exista nicio ratiune temeinica ce ar putea justifica mutarea garii. Dimpotriva, ratiunea principala a pasajului e tocmai supratraversarea caii ferate! Precum si instituirea unui acces facil, cu autoturismul personal, dar si cu transportul in comun, catre gara.
Ce sens are M 4 fara Gara? Ce sens are extensia catre aeroport, daca nu se asigura legatura metroului cu Gara? Ce sens mai are M1, in noua sa denumire (ma refer la bucata Dristor 2 - Eroilor, in mod specific, adica la "bucla" pe la Gara? Ce sens are nodul intermodal de la pasaj?
Deci e clar ca aceste planuri veroase trebuie refuzate categoric, ele fiind total ilogice pentru oras. Sau mutam gara in Chitila si drept premiu de consolare prelungim racordul ce este in prezent M4 pana in ... Chitila?
Oricum, autostrada aia suspendata fara un metrou usor pe ea e o barbarie! Dar inteleg ca transportul in comun de suprafata nu mai intra in "vederile" administratiei...
Sunt de acord cu completarile aduse mesajului...sa-i punem la treaba, in folosul nostru si al lor, dar sunt sigur ca cu cat este administratia mai integra si mai ferita de conflicte de interese, rezultatul va fi mai bun, pentru calitatea vietii, dar si pentru afaceri...pentru ca intr-un oras in care calitatea vietii e redusa, oamenii cu pretentii si posibilitati nu vor (mai) vrea sa stea, si basta! Asta e diferenta intre Zürich, de unde se bea apa din lac, si Beijing, unde nu se vad om cu persoana de poluare si aglomeratie...trebuie sa optam!
Cat despre administratiile locale, faceti o harta pe care reprezentati cu o pereche de catuse fiecare oras in care primarul este/a fost arestat sau anchetat/judecat si spuneti-mi ce ramane, ca oras mare!
PS-ul demonstreaza exact contrariul, "opinia publica" s-a lasat prostita...ca au fost alesi cu inconstienta hotii de prim rang, care erau sa ne retrogradeze la nivelul de Burkina Faso sau Belarus, dar in fine...insa cine mizeaza pe prostie fara limite s-ar putea sa aiba surprize (remember 96, 2004, 2009 etc. etc.)
On topic: mutarea Garii de Nord este o fantasmagorie careia trebuie sa-i dam cu "flit" categoric.
In primul rand, dupa ce Pasajul Basarab a fost, totusi, construit, e clar ca nu mai exista nicio ratiune temeinica ce ar putea justifica mutarea garii. Dimpotriva, ratiunea principala a pasajului e tocmai supratraversarea caii ferate! Precum si instituirea unui acces facil, cu autoturismul personal, dar si cu transportul in comun, catre gara.
Ce sens are M 4 fara Gara? Ce sens are extensia catre aeroport, daca nu se asigura legatura metroului cu Gara? Ce sens mai are M1, in noua sa denumire (ma refer la bucata Dristor 2 - Eroilor, in mod specific, adica la "bucla" pe la Gara? Ce sens are nodul intermodal de la pasaj?
Deci e clar ca aceste planuri veroase trebuie refuzate categoric, ele fiind total ilogice pentru oras. Sau mutam gara in Chitila si drept premiu de consolare prelungim racordul ce este in prezent M4 pana in ... Chitila?
Oricum, autostrada aia suspendata fara un metrou usor pe ea e o barbarie! Dar inteleg ca transportul in comun de suprafata nu mai intra in "vederile" administratiei...
Sunt de acord cu completarile aduse mesajului...sa-i punem la treaba, in folosul nostru si al lor, dar sunt sigur ca cu cat este administratia mai integra si mai ferita de conflicte de interese, rezultatul va fi mai bun, pentru calitatea vietii, dar si pentru afaceri...pentru ca intr-un oras in care calitatea vietii e redusa, oamenii cu pretentii si posibilitati nu vor (mai) vrea sa stea, si basta! Asta e diferenta intre Zürich, de unde se bea apa din lac, si Beijing, unde nu se vad om cu persoana de poluare si aglomeratie...trebuie sa optam!
Cat despre administratiile locale, faceti o harta pe care reprezentati cu o pereche de catuse fiecare oras in care primarul este/a fost arestat sau anchetat/judecat si spuneti-mi ce ramane, ca oras mare!
PS-ul demonstreaza exact contrariul, "opinia publica" s-a lasat prostita...ca au fost alesi cu inconstienta hotii de prim rang, care erau sa ne retrogradeze la nivelul de Burkina Faso sau Belarus, dar in fine...insa cine mizeaza pe prostie fara limite s-ar putea sa aiba surprize (remember 96, 2004, 2009 etc. etc.)
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
subway guru
'Hiba' majora a Garii de Nord este ca e gara terminus...si orice oras important din UE dar mai ales capitala unei tari europene are nevoie pentru traficul international de o gara de tranzit...vezi exemplul 'ultra-elocvent' de la Stuttgart...unde va fi asta si cum va arata...e unul din 'subiectele de gandire' aduse in discutie de Gabrea...nu inseamna ca a si gasit 'solutia ideala'...
Legatura aeroport-gara nu e pt traficul international cf, e pt 'dispersia' in teritoriu a aeronautilor...si e servita 'in sens invers' si de intermodalul Basarab...local spre lung parcurs cf, spre international sau national aeronautic si toate celelalte facilitati...ce vrea Gabrea, e o gara internationala, pregatita pentru 'iluzoriile' dar necesarele viitoare trenuri de mare viteza, care sa lege Bucurestii de Vest, Nord, Sud, si de ce nu Est...
P.S.
In legatura cu 'off-topicul' destepti versus tampiti, n-am dorit decat sa-ti substantiez 'practic' afirmatia ca prostimea, oricat ar fi ea de proasta, intre destepti si prosti, va alege invariabil desteptii...indiferent cat sunt acestia de corupti...
Ce nu-si va da seama imediat 'norodul' e ca si coruptia e tot un 'impozit pe prostie', ca si inflatia, pe care nu-l platesc 'baietii destepti' ci tot 'prostimea-l suporta'...inutil...pe pielea ei...
Sa nu ne 'iluzionam' ca cineva in lume va alege vre-o data vre-un 'incoruptibil cretin', va spera doar la un 'inteligent onest' si in practica va fi nevoita sa aleaga 'raul cel mai mic', 'dasteptul...descurcaretz'...AKA usor, usor corupt sau coruptibil...
Asta e...
'Sistemul' e de asa natura incat invariabil se va ajunge tot la acest rezultat...in Romania noastra scumpa si draga...nasol!
'Hiba' majora a Garii de Nord este ca e gara terminus...si orice oras important din UE dar mai ales capitala unei tari europene are nevoie pentru traficul international de o gara de tranzit...vezi exemplul 'ultra-elocvent' de la Stuttgart...unde va fi asta si cum va arata...e unul din 'subiectele de gandire' aduse in discutie de Gabrea...nu inseamna ca a si gasit 'solutia ideala'...
Legatura aeroport-gara nu e pt traficul international cf, e pt 'dispersia' in teritoriu a aeronautilor...si e servita 'in sens invers' si de intermodalul Basarab...local spre lung parcurs cf, spre international sau national aeronautic si toate celelalte facilitati...ce vrea Gabrea, e o gara internationala, pregatita pentru 'iluzoriile' dar necesarele viitoare trenuri de mare viteza, care sa lege Bucurestii de Vest, Nord, Sud, si de ce nu Est...
P.S.
In legatura cu 'off-topicul' destepti versus tampiti, n-am dorit decat sa-ti substantiez 'practic' afirmatia ca prostimea, oricat ar fi ea de proasta, intre destepti si prosti, va alege invariabil desteptii...indiferent cat sunt acestia de corupti...
Ce nu-si va da seama imediat 'norodul' e ca si coruptia e tot un 'impozit pe prostie', ca si inflatia, pe care nu-l platesc 'baietii destepti' ci tot 'prostimea-l suporta'...inutil...pe pielea ei...
Sa nu ne 'iluzionam' ca cineva in lume va alege vre-o data vre-un 'incoruptibil cretin', va spera doar la un 'inteligent onest' si in practica va fi nevoita sa aleaga 'raul cel mai mic', 'dasteptul...descurcaretz'...AKA usor, usor corupt sau coruptibil...
Asta e...
'Sistemul' e de asa natura incat invariabil se va ajunge tot la acest rezultat...in Romania noastra scumpa si draga...nasol!
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
andrei11
Vorbesc strict teoretic
Nu prea ma incurca faptul ca e gara terminus... Teoretic e nevoie de o locomotiva in plus fata de trenurile care sosesc si pleaca din GdN pentru a rezolva problema, si de 10 minute de stationare in gara. Repet, e o chestiune teoretica, practic e nevoie de ceva mai multe locomotive decat una, dar nu foarte multe...si tot de cele 10 minute.
Cat priveste trenurile gen "TGV" astea au deja 2 capete, deci nu e nici o problema...
Parerea proprie este ca poate fi lasata gara asa cum e ea acum. Subliniez, e o parere strict personala de nespecialist.
am impresia ca si daca "faci" un traseu Bucuresti - Tg Mures e nevoie de rebrusare la Brasov. Poate ma insel, desi eu asa tin minte.
Vorbesc strict teoretic
Nu prea ma incurca faptul ca e gara terminus... Teoretic e nevoie de o locomotiva in plus fata de trenurile care sosesc si pleaca din GdN pentru a rezolva problema, si de 10 minute de stationare in gara. Repet, e o chestiune teoretica, practic e nevoie de ceva mai multe locomotive decat una, dar nu foarte multe...si tot de cele 10 minute.
Cat priveste trenurile gen "TGV" astea au deja 2 capete, deci nu e nici o problema...
Parerea proprie este ca poate fi lasata gara asa cum e ea acum. Subliniez, e o parere strict personala de nespecialist.
am impresia ca si daca "faci" un traseu Bucuresti - Tg Mures e nevoie de rebrusare la Brasov. Poate ma insel, desi eu asa tin minte.
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
shoppy
Gara de tranzit e Baneasa, bine sa vedem ce mai ramane din ea dupa ce trec cu zburatoare si cat de aproape o sa fie metroul, dar cred ca deja ne indepartam.
Gara de tranzit e Baneasa, bine sa vedem ce mai ramane din ea dupa ce trec cu zburatoare si cat de aproape o sa fie metroul, dar cred ca deja ne indepartam.
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Dominatrix
Conceptul de gari infundate, lasand sarcina interconectarii intre ele pentru transportul urban este un concept depasit in teoriile moderne de transport. De exemplu, vezi Parisul, unde au avut mult de luptat cu acest amplasament al garilor, care nu comunicau. Investitii uriase in infrastructura adiacenta, precum si creearea unor interconexiuni intre liniile CF, fie prin subteran sau in afara orasului, construirea a doua centuri feroviare etc.. Cand sistemul feroviar nu este interconectat, este nefunctionabil. Tendinta actuala si viitoare este fluidizarea circulatiei si flexibilizarea acesteia, iar unul dintre conceptele de baza ale planificarii circulatiei in mediile urbane, este aceea de a creea un parcurs de la A la B, fara schimbarea vreunui mijloc de transport (caz optim), sau cu minime schimbari, in cel mai scurt timp posibil si cel mai usor posibil. Vezi Garile centrale din Germania, Austria etc..
Conceptul de gari infundate, lasand sarcina interconectarii intre ele pentru transportul urban este un concept depasit in teoriile moderne de transport. De exemplu, vezi Parisul, unde au avut mult de luptat cu acest amplasament al garilor, care nu comunicau. Investitii uriase in infrastructura adiacenta, precum si creearea unor interconexiuni intre liniile CF, fie prin subteran sau in afara orasului, construirea a doua centuri feroviare etc.. Cand sistemul feroviar nu este interconectat, este nefunctionabil. Tendinta actuala si viitoare este fluidizarea circulatiei si flexibilizarea acesteia, iar unul dintre conceptele de baza ale planificarii circulatiei in mediile urbane, este aceea de a creea un parcurs de la A la B, fara schimbarea vreunui mijloc de transport (caz optim), sau cu minime schimbari, in cel mai scurt timp posibil si cel mai usor posibil. Vezi Garile centrale din Germania, Austria etc..
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination